register Paswoord vergeten?

Wat gebruik/gebruikte jij en wat vind je ervan?

The name says it all! Post hier alles wat niet in een andere categorie past.

Wat gebruik/gebruikte jij en wat vind je ervan?

Berichtdoor _eclipx op ma 04 jun 2007 11:01 am

Dit gaat niet over een bepaalde drug, maar over drugs in het algemeen. Zet je reactie erop, als je ertegen bent, of gebruikt, enz...

• Hoe oud ben je?
  • Geslacht?
  • Wat voor drugs heb je gebruikt/geprobeerd
  • Hoe vond je het?
  • Wat vind je van drugs?

Hoe oud ben je?
18

Geslacht?
Man

Wat voor drugs heb je gebruikt/geprobeerd
Cannabis, Hasj, XTC, Speed, Paddo's - tabak + alcohol

Hoe vond je het?

Cannabis:
In het begin is het allemaal wel leuk, je bent lekker stoned/high, maar het is ook altijd het zelfde, je bent keer op keer stoned, en je hebt er niks aan, je sociaal leven begint af te brokkelen, het kost veel geld als je ongeveer 50€ per week koopt. Ook zie je er niet meer fris uit, enz. Ben er uiteindelijk zwaar mee verminderd, doe het nu nog mss paar keer per maand, met een paar vrienden, die de wiet zelf bijhebben.

Hasj:

Leuk, maar niet mijn favo, je bent wel lichtjes high, maar that's it. En duurt ook niet lang.

XTC:

zalig om uit te gaan, je hebt echt zin om heel de nacht te dansen, je bent precies dan een leeuw, die uit zijn kooi is uitgebroken. Je bent ook heel zelfverzeker, altijd als ik xtc pak, vrij ik binne de korste keren met een meisje, want je bent gewoon té sociaal. Het is ook goedkoop voor 2-3€ heb je al 1 pil. Wat wel kut is, dat het na een paar uur uitwerkt, en als dat dan bv rond 3u 's nachts is, dan voel je uw echt kut. Terwijl ik zonder drugs eigenlijk veel langer kan weggaan. Laatste keer dat ik het nog gepakt heb is wss meer dan een jaar geleden.

Speed:
Nog zaliger dan xtc, je voelt je echt lekker in je vel, bent kweenie oe actief, zin om weg te gaan, bent supersociaal, je praat non-stop over alles & nog wat, en als je moe bent, gewoon een lijntje snuiven, en je kan er heel nacht ertegenaan, en als je wilt, snuif je gewoon meer voor langer op te blijven & uit te gaan. Ook is het niet enorm duur 7 - 10€ voor 1 gram. Vroeger snuifde ik veel (meer dan een jaar geleden), maar sindskort doe ik het soms weer in het weekend of als ik uitga. Je moet er gewoon verstandig mee omgaan, en niet zonder te denken aan de risico's alles opsnuiven
The downside: Wanneer je een dikke lijn snuift, heb je inmense pijn in je neus, en in je hoofd, maar dat duurt gelukkig maar zo'n min. Ook heb je het gevoel dat je uw lekker voelt, en heel de nacht erdoor kan, je lichaam ziet er serieus van af, en moet ge zeker als ge danst, genoeg drinken, anders zoude oververhitting kunne hebben, en das volgens mij kweenie oe fucking kut.

Paddo':
Lekker chillen, ja hoor, alles is zo realistisch enzo, met sommige types paddo's begin je echt te hallucineren, en das wel leuk. Het enige wat ik er zwaar kut aan vind, is de smaak & 't feit dat er het kweenie oe slecht uitziet, maar je moet gewoon ff je verstand op 0 zetten, inslikke, iets drinken, en 't is gedaan. Ik doe het zelden nog eens. Als ne maat der heeft, zouk wel medoen, maar zelfkopen? Nee, ookal kunt ge 't LEGAAL kopen op smart-shops in Nederlands, en ook via internet zenden ze het via de post naar je op :)
Zie foto van paddo's dak vroeger eens gekocht heb:
Afbeelding

Kiezig é :D

Wat vind je van drugs?
Drugs zijn slecht voor je lichaam. Punt, maar er zijn ook een heleboel andere zaken slecht voor je lichaam, ookal is het geen drugs. Je MOET er gewoon verstandig mee om gaan, en als je voelt dat je verslaafd gaat geraken = stop er mee
_eclipx (oude nickname: _eclipx)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Spid3Y op ma 04 jun 2007 11:21 am

hoe oud ben je? 20 Jaar
Geslacht ? Mannelijk

Cannabis :

paar keer geprobeerd rond mijn 16de en vond er niks aan.
zelfs al was het een 15tje dan voelde ik heel even iet en daarna gwn afzien of niks meer...
dus ben der nooit mee doorgegaan ,tis pure geldverspilling!
voor de rest is het alleen nog maar sigaretten en af en toe alcohol alsk gene bob ben ;)

wat ik van drugs vind :

vind het vluchten van de realiteit en pure geldverspilling.
Afbeelding
Spid3Y (oude nickname: Sond_SpideY)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor hyer op ma 04 jun 2007 11:23 am

Hoe oud ben je?
18
Geslacht?
man
nog niets, behalve een beken alcohol :p
Hoe vond je het?
nog niet geprobeerd dus kan ik er ook niks van vinden :p een pintje valt best mee :p
Wat vind je van drugs?
ik heb er geen behoefte aan, het kan zijn dat anderen daar wel behoefte aan hebben, hetgeen ik eigenlijk ten zeerste betwijfel...

het kost redelijk wat geld, en de risicos die er aan verbonden zijn zijn ook nie de minste dus...
hyer
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Apoe op ma 04 jun 2007 11:41 am

# Hoe oud ben je?
17
# Geslacht?
Man
# Wat voor drugs heb je gebruikt/geprobeerd
Gewoon weed.
# Hoe vond je het?
Nja, had een raar effect op mij.. Ik kwam er MEGA moe van..
# Wat vind je van drugs?
Ik heb er geen behoefte aan.
Kost wel veel geld..
Apoe (oude nickname: Apoepoe)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Rock_and_roll op ma 04 jun 2007 3:32 pm

# Hoe oud ben je?
16
# Geslacht?
man
weed, alcohol
# Hoe vond je het?
weed: leuk, gaf een tof gevoel

alcohol: jah, ik ben bijna elke weekend zat, kom nooit nuchter thuis, je hoort wel dikwijls van mensen van ik kan stoppen wanneer ik wil niet waar dus. ik kan wel minder drinken op een avond dat ik nog alles weet wat ik doe en nog recht loop en al maar helemaal nuchter ben je dan ook nie. dus alcohol is wel degelijk een gevaarlijke drug, maar ik blijf drinken gewoon omdat het zo plezant is mee vrienden dicht hangen.
# Wat vind je van drugs?
ben tegen syntetische drugs, maar weed enzo. ben ik voor. ik ga zeker nog gebruiken in mijn leven.

alcohol, ik ben ervoor oké het is gevaarlijk enzo maarjah bier smaakt gewoon te goed.

nog effe vermelden alcohol enkel bier, nooit cocktails :)
Laatst bijgewerkt door Rock_and_roll op wo 06 jun 2007 5:06 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
Rock Around The clock .... I like my beer cold and my music loud
Afbeelding

sig thx to ROCKy
Rock_and_roll (oude nickname: EcliPz^)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor DirtyWorkx op ma 04 jun 2007 4:38 pm

Hoe oud ben je?
16
Geslacht?
man
wiet
Hoe vond je het?
geweldig
Wat vind je van drugs?
brol, heeft imo geen voordelen.
DirtyWorkx (oude nickname: Norden)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Beau op ma 04 jun 2007 4:42 pm

# Hoe oud ben je?
16
# Geslacht?
Man
Wiet.
# Hoe vond je het?
Niets speciaals. Altijd stoned, nooit high.
# Wat vind je van drugs?
Nutteloos, allez, voor 't vertier dan. Om pijn of ziektes mee te bestrijden is het helemaal ok voor mij. Begin er gewoon niet aan...
UITGESMEERD
Alleenrecht op kritische uitspraken
Beau
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor _eclipx op ma 04 jun 2007 4:56 pm

Ik gebruik het alleen als party-drug, niet omdat ik verslaafd ben hoor. En jawel hoor, ik ga soms ook weg zonder drugs, en ik amuseer mij ook te pletter. Maar uitgaan met hulpmiddelen is ook leuk, leuker clean uit te gaan.
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor spermacel007 op ma 04 jun 2007 5:04 pm

Hoe oud ben je?

16

Geslacht?

man

cannabis, speed, xtc, liquid (flugel),

Hoe vond je het?

weed vink meer een gewoonte, speed is voor mij om wakker te blijven heb er ni zoveel aan, xtc is echt zalig als ge uitgaat ma tis eigenlijk ma bucht, liquid ja das zweven eh :p

Wat vind je van drugs?

eigenlijk allemaal brol mahjah ik amuseer der mij goed mee :D
spermacel007
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor naga op ma 04 jun 2007 5:09 pm

# Hoe oud ben je?
-21
# Geslacht?
-Man
-Cannabis: Dat is het enigste dat ik probeerde aan 15/16 jaar samen in groep. Met vrienden is het toffer vond ik persoonlijk. Nooit verslaafd aan geraakt. Maar als ik soms teveel stress heb zou ik occasioneel eentje opsteken.Laatste is van vorig jaar geleden, dus zegt genoeg :D
-alcohol: Beginnen bier 'proberen' drinken rond 14 (zo de restjes uit fles en zo). Aan 16 effectief bier beginnen drinken. Al paar keer ladderzat geweest. Maar wil niet zeggen dat ik mijn grenzen ken, als autobestuurder ben ik zo nuchter als het maar kan. Drank, tja wat moet je daar van zeggen? Iedereen doet het en t'is sociaal geaccepteerd, maar of het goed is liters naar binnen te spelen? Ken uw grenzen is een logisch begrip en begin er niet te vroeg aan, je hebt nog heel je leven om te drinken :D
# Hoe vond je het?
-Blij dat ik nooit een bad trip of iets dergelijks heb gehad, wel eens zien gebeuren. Al bij al niet zo speciaal, maar zoals hierboven vermeld. Helpt voor stress te lageren
# Wat vind je van drugs?
-Drugs is, net als alcohol en roken, een eigen keuze. Een duurdere keuze dan wel, die mits deze gewoonte, een verslavign wordt erg duur kan oplopen. Zoals de meeste hierboven zeggen, raad ik het af, maar wie ben ik om te zeggen wat goed is voor een ander.
naga (oude nickname: nagasy)
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor fien op ma 04 jun 2007 5:52 pm

Hoe oud ben je?
19

Geslacht?
Man

Cannabis, Hasj, XTC, Speed, Cocaine, Bromazaplan, Ketamine, alcohol, nicotine, pcp, ghb, MDMA

Hoe vond je het?
Cannabis, hash..
Heb 3-4 jaar vrij veel gerookt (zo'n 3gram per dag). Int begin was da wel lachen enzo, maar op den duur was da gewoon om te chillen en wa opt gemak te zijn. Nie vrij speciaal

Xtc :
Toch wel het leukste wa ik al gedaan heb. Vrij funny dingen meegemaakt, ook minder leuke dingen ( fout gaan enzo ). Vooral de trippy dingen die je kunt meemaken na een paar van deze snoepjes :p. Zoals zonnebrillen zien op iemands hoofd, of iemand heeft plots een hoed aan.. Het love gevoel is ook ooo zo leuk, maar dat verdwijnt wel na een tijdje gebruiken :(.

speed:
Op het moment zelf supermiddel! je kan blijven gaan, komt echt niet vermoeid, je kunt er blijven op zuipen...blijven springen en doen..
Alleen de dag erna, zo kut echt kun je nie beschrijven. Van xtc vond ik het al soms erg, maar van speed slaat het alles..

Cocaine :
Heel leuk, maar veeeeeeeeeel te duur!

Bromazapan :
Das een geneesmiddel eigenlik. Maar neem 4-5 van zo'n pilletjes en je doet er enorm raar van. Evenwichtsstoornissen enzoverder.. Wel niet aan te raden met alcohol :p

Ketamine :
jaja special K.
Veel kan ik er niet meer van zeggen, dit nog maar 3 keer gedaan ofzo maar is niet echt iets voor mij. daar zit je echt ver van , nie normaal.

Pcp :
Is een vergelijkbaar iets met xtc. Alleen gevaarlijken, meer kans op uitdroging enzo.

Mdma :
heel goed te vergelijken met xtc. Is namelijk de werkende stof in xtc, maar dan in zijn pure vorm.
Wel duurder +-25-30€ voor een gram. Maar is wel makkelijker te doseren enzo.

ghb :
vergelijkbaar met het dronke zijn vind ik, maar dan wel heel hard dronke x2. echt vaag ben je daar van. Maar niet echt mijn ding eigenlik.

verder verschillende combinaties :
Xtc + wiet :
Vind ik de leukste combinatie. Strak gaan van de xtc en je wat verkalmen met wiet. Al geraak je wel niet echt high door de xtc.

Xtc + speed : leuk voor op feestjes. Maar van slapen komt er helemaal niets in huis. De dagen erna heb ik dan wel ferm zeer aan mijn hart.

Xtc + coke : jaaaaa coke is da zo lekker :)

Xtc + Mdma + speed + wiet + alcohol : jaaa van zo'n avondje weet je dan nie veel meer :p

Wat vind je van drugs?
nja ik vind daar persoonlijk niet veel ergs aan. Geraak gewoon niet verslaafd en gebruik verstanding :)
fien
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor Maikel_ op di 05 jun 2007 4:22 pm

fien schreef:Xtc + Mdma + speed + wiet + alcohol : jaaa van zo'n avondje weet je dan nie veel meer :p

en van al die verschillende drugs samen nemen ga je niet dood ofzo ? :p
Everybody do the jailhouse rock!
-
-
Afbeelding

Afbeelding
Maikel_ (oude nickname: Maikel..)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor _eclipx op di 05 jun 2007 4:34 pm

pimp 101 schreef:
fien schreef:Xtc + Mdma + speed + wiet + alcohol : jaaa van zo'n avondje weet je dan nie veel meer :p

Ik vind da wel wa overdreven eigenlijk & nie meer verantwoord :)

De zotste mixes dat ik al eens genomen heb:

Wiet + alcohol (alle 2 in grote hoeveelheid, en ge zijt daar gewoon kweetnie oe scheef van, kben dan pitta weest gaan eten, en ken voor de eerste keer moeten braken van drugs.... kdoe da nooit meer, alee, nie meer in grote hoeveelheid :)

Wiet + speed + alcohol: (met mate pakken, speed beetje meer, en dan flipt ge echt, is kweetnie oe zot & zalig, maar ge zijt er dagen van kapot, en nu zijn we dinsdag en voel me nog altijd moe, zwak, enz.. lol)

wiet + xtc: lang geleden ben 't vergeten, maar twas wel goe

xtc + alcohol: raar, maar fun

paddo's + wiet: TRIPPPEUUUHN :D
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor TekMusicx op di 05 jun 2007 4:49 pm

ik heb gebruikt: wiet, hasj, alcohol, tabak, xtc, poppers, speedpille :)
wiet was wel lache (int weekend dan) alsk da door de week deed, bv smiddags onder het school kon ik nimer volge enzo :s da was wel eng..
xtc was zalig, en zeker gemengd met alcohol :p
poppers is ook kei hard lache, en van tabak kank nimer afblijve :'( das dus het enigste wa ik nog gebruik, en alcohol int weekend :)
TekMusicx (oude nickname: EnzymeX)
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor Keyser_Soze op di 05 jun 2007 4:59 pm

Hasj:
Leuk, maar niet mijn favo, je bent wel lichtjes high, maar that's it. En duurt ook niet lang.

dan was dat wss heel slechte hasj mijn beste vriend...

19 jaar

man

ik gebruik
Cannabis: doe het al heel lang, en ben niet van plan ermee te stoppen. mijn sociaal leven is met gebruik even goed als zonder, daar hoef ik me geen zorgen over te maken, en met mijn frisheid is alles ok ;)

Hasj: vind ik gewoon heel lekker smaken+ ge zit rapper op uw gat dan van weed ;)

paddo's: gewoon de max, al neem ik het maar 3 keer per jaar, een maat van mij deed het elke week, en nu zit hij al anderhalf jaar in zijn trip --> psychiattrie ;)
effect is gewoon maf, ik doe het enkel voor de mooie plaatjes, nog nooit een bad gehad btw ;)

poppers gebruik ik enkel tijdens seks, een goede aanrader voor iedereen: op poppers voelt je orgasme tot 5 keer harder aan :mrgreen: en zolang mijn vriendin content is, ik ook :mrgreen:

zijn drugs slecht? paddo's wel, zeker, je hallucineert doordat je een bloedvergiftiging hebt opgelopen, kan nooit gezond zijn dus, maar van Cannabis is het nog altijd niet bewezen of het schadelijk is voor je lichaam ;)
Afbeelding
Keyser_Soze (oude nickname: keyser soze)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TekMusicx op di 05 jun 2007 5:01 pm

keyser soze schreef:
Hasj:

dan was dat wss heel slechte hasj mijn beste vriend...

19 jaar

man

ik gebruik
Cannabis: doe het al heel lang, en ben niet van plan ermee te stoppen. mijn sociaal leven is met gebruik even goed als zonder, daar hoef ik me geen zorgen over te maken, en met mijn frisheid is alles ok ;)

Hasj: vind ik gewoon heel lekker smaken+ ge zit rapper op uw gat dan van weed ;)

paddo's: gewoon de max, al neem ik het maar 3 keer per jaar, een maat van mij deed het elke week, en nu zit hij al anderhalf jaar in zijn trip --> psychiattrie ;)
effect is gewoon maf, ik doe het enkel voor de mooie plaatjes, nog nooit een bad gehad btw ;)

poppers gebruik ik enkel tijdens seks, een goede aanrader voor iedereen: op poppers voelt je orgasme tot 5 keer harder aan :mrgreen: en zolang mijn vriendin content is, ik ook :mrgreen:

zijn drugs slecht? paddo's wel, zeker, je hallucineert doordat je een bloedvergiftiging hebt opgelopen, kan nooit gezond zijn dus, maar van Cannabis is het nog altijd niet bewezen of het schadelijk is voor je lichaam ;)

je zegt het zelf :roll: NOG altijd niet
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor Keyser_Soze op di 05 jun 2007 5:04 pm

idd en ze doen er nu al meer dan 30 jaar onderzoek naar...
met de nieuwste technologieën, en de beste wetenschappers ;)
Afbeelding
Keyser_Soze (oude nickname: keyser soze)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Speedy_S op di 05 jun 2007 5:07 pm

EnzymeX schreef:
keyser soze schreef:zijn drugs slecht? paddo's wel, zeker, je hallucineert doordat je een bloedvergiftiging hebt opgelopen, kan nooit gezond zijn dus, maar van Cannabis is het nog altijd niet bewezen of het schadelijk is voor je lichaam ;)

je zegt het zelf :roll: NOG altijd niet

http://www.timesonline.co.uk/tol/news/u ... 757211.ece stonde overlaatste fotos in de gazet dak ni direct vind.
Op die fotos zag je hersenscans van dagelijkse cannabisgebruikers, en hoe ouder de gebruiker, hoe minder blauw (int begin zag je zelfs ng wa geel) en hoe meer zwart...

Bon ik ook dagelijks al va men 16 en kvoel mij ook ni dommer of geen nadelen. Ma gezond kant ni zijn.

Paddos vindek trouwens gezonder aanvoelen, dag derna met weinig slaap toch helemaal uitgerust en verfrist alsof ge herboren zet :mrgreen:
EDIT:
ot: 20 jaar
dope op de lijst: weed, hasj, hasj-olie, scuff, xtc, speed, coke, paddos, salvia, ketamine, mdma (crystal), ghb, valium, nog van die 'kalmeer(direc in slaap)' pille

Buiten LSD, heroine toch alles eens geprobeerd en geen spijt van, maar da ware mijn jare 16-17 vooral en met de laatste jaren veel kalmer.

Favo partydrug: speed, altijd zin in elk feestje dan, enkel dat meeste mensen gewoon belachelijk overdrijven met de hoeveelheid. Tis ni omdat het 10€ vo ne gram kost da gans die gram der door moet, met 2 deftige lijntjes staje ne ganse nacht goed.

Slechtste drug: XTC, vroeger veel gedaan omdak ni beter wist, na pure MDMA te probere zaggek in hoe vreselijke rommel XTC is, daar flasht ge meer vant rattevergif enz derin dan van den MDMA...

Hardste drug: salvia, no doubt, trip van een kwartier die ni opkomt, maar er gewoon ineens IS... GEEN AANRADER VOOR BEGINNERS!!!!

Gevaarlijkste: GHB, een rare tip en ni voor mensen met hartklachten ofzo: altijd speed meehebben, als ge slecht gaat van de liquid, lijntje speed en ge zijter bovenop :mrgreen:
Laatst bijgewerkt door Speedy_S op di 05 jun 2007 5:20 pm, in het totaal 2 keer bewerkt
Afbeelding

Voor het beste kickerfilmke van IT: http://www.intertet.org/?post_id=113297
En voor den beste trickshot: http://www.intertet.org/?post_id=111283
:mrgreen:
Speedy_S
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Lieke op di 05 jun 2007 5:08 pm

# Hoe oud ben je? 19 (bijna 20)
# Geslacht? vrouwelijk
Alcohol
# Hoe vond je het?
Welja drugs vind ik het feitelijk niet, het is iets dat we iedere vrijdag op ons gemak "degusteren" samen met de vrienden. Aangezien dit dagelijks word gebruikt door vele jongeren vind ik dat geen drugs! ;)
# Wat vind je van drugs?
Zelf had ik graag al zoveel geprobeerd.. Maar zit zelf met een hart probleempje wat mij iedere keer tegenhoud... En wat mij verzekers ook altijd zal tegenhouden! :)
Lieke
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor Scriptkiddie op di 05 jun 2007 5:10 pm

Alleen alcohol, en dan nog maar in lichte overdosis, een pint of 10 ;)
Afbeelding

Afbeelding
Scriptkiddie
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TekMusicx op di 05 jun 2007 5:10 pm

Lieke schreef:# Hoe oud ben je? 19 (bijna 20)
# Geslacht? vrouwelijk
Alcohol
# Hoe vond je het?
Welja drugs vind ik het feitelijk niet, het is iets dat we iedere vrijdag op ons gemak "degusteren" samen met de vrienden. Aangezien dit dagelijks word gebruikt door vele jongeren vind ik dat geen drugs! ;)
# Wat vind je van drugs?
Zelf had ik graag al zoveel geprobeerd.. Maar zit zelf met een hart probleempje wat mij iedere keer tegenhoud... En wat mij verzekers ook altijd zal tegenhouden! :)

jij vind alchohol geen drugs? staat nochthans geklasseerd als hard drugs..
het is gewoon maatschappelijk aanvaard..
en voor mij bestaat het woord "drugs" niet.
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor fien op di 05 jun 2007 5:12 pm

_eclipx schreef:
pimp 101 schreef:

Ik vind da wel wa overdreven eigenlijk & nie meer verantwoord :)

De zotste mixes dat ik al eens genomen heb:

Wiet + alcohol (alle 2 in grote hoeveelheid, en ge zijt daar gewoon kweetnie oe scheef van, kben dan pitta weest gaan eten, en ken voor de eerste keer moeten braken van drugs.... kdoe da nooit meer, alee, nie meer in grote hoeveelheid :)

Wiet + speed + alcohol: (met mate pakken, speed beetje meer, en dan flipt ge echt, is kweetnie oe zot & zalig, maar ge zijt er dagen van kapot, en nu zijn we dinsdag en voel me nog altijd moe, zwak, enz.. lol)

wiet + xtc: lang geleden ben 't vergeten, maar twas wel goe

xtc + alcohol: raar, maar fun

paddo's + wiet: TRIPPPEUUUHN :D

ja zijt ge inderdaad wel dagen kapot van :p Ook nu het beter en warmer weer kom waag ik mij er zelf niet aan om buiten te komen want dan krijg ik het echt immens warm en zweet ik overdreven veel en kom ik dan rap slecht.
fien
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor benoben op di 05 jun 2007 5:17 pm

Hoe oud ben je? 18

Geslacht? man

geen drugs, en al paar keer geproeft van wa alcohol, maar meer ni

Hoe vond je het?

niks aan eigenlijk...

Wat vind je van drugs?

rommel rommel & nog is rommel.
benoben
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Lieke op di 05 jun 2007 5:21 pm

EnzymeX schreef:
Lieke schreef:# Hoe oud ben je? 19 (bijna 20)
# Geslacht? vrouwelijk
Alcohol
# Hoe vond je het?
# Wat vind je van drugs?

jij vind alchohol geen drugs? staat nochthans geklasseerd als hard drugs..
het is gewoon maatschappelijk aanvaard..
en voor mij bestaat het woord "drugs" niet.

Juist omdat het aanvaard is in de maatschappij vind ik het geen drugs. Dat zijn dingen die dagelijks in je leven omgaan... Dusja :) Voor de rest weet ik maar al te goed dat je verslaafd kan zijn aan alcohol! :)
Lieke
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor Speedy_S op di 05 jun 2007 5:25 pm

fien schreef:
ja zijt ge inderdaad wel dagen kapot van :p Ook nu het beter en warmer weer kom waag ik mij er zelf niet aan om buiten te komen want dan krijg ik het echt immens warm en zweet ik overdreven veel en kom ik dan rap slecht.

Dagen? Ni overdrijven e een dagske zal goe zen ;) zondag wa chillen en smoke en maandag zejje der toch bijna bovenop

aquarius drinke helpt btw, ma warm en zweetpolle der is nx aan te doen :p
Afbeelding

Speedy_S
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TekMusicx op di 05 jun 2007 5:32 pm

als speed is uitgewerkt, lijkt me zo'n kutgevoel niet? :?
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor Speedy_S op di 05 jun 2007 5:36 pm

EnzymeX schreef:als speed is uitgewerkt, lijkt me zo'n kutgevoel niet? :?

Meer een gevoel van "Yes ik kan slapen" ma kom :mrgreen:
Als coke is uitgewerkt dan staje der rap ma beteuterd
Afbeelding

Speedy_S
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Air06 op di 05 jun 2007 5:36 pm

khebda nooit last van gehad. . . gwn goe doorslapen eh :)
Air06
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Cannabisplantje op di 05 jun 2007 5:52 pm

# Hoe oud ben je?
15
# Geslacht?
Tranny ^^
Weed
# Hoe vond je het?
Zo echt met maten zo een chill "Iezz Naajz" gevoel :p
# Wat vind je van drugs?
Ahja, ik vind er nix verkeerd aan, zolang je nog zonder die drugs een sociaal leven kan lijden vind ik het OK.
Afbeelding

We'll never forget you..
Cannabisplantje (oude nickname: **cannabisplantje**)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor fien op di 05 jun 2007 6:03 pm

Speedy_S schreef:

Meer een gevoel van "Yes ik kan slapen" ma kom :mrgreen:
Als coke is uitgewerkt dan staje der rap ma beteuterd

van coke heb ik da zo nie.
Mja van speed ben ik toch wel dagenlang niet echt goed ze. Maar kgebruik dan ook wel een gram of meer in een avond hé. Wss als je een lijn of 2 neemt dat je er na een dag al weer bovenop bent.
fien
Vuilnisman
Vuilnisman

Volgende

Keer terug naar Shit Shat