register Paswoord vergeten?

Je glimlach van vandaag ...

The name says it all! Post hier alles wat niet in een andere categorie past.

Re: Je glimlach van vandaag ...

Berichtdoor Ottorongo op do 10 sep 2015 10:41 pm

gains
Ottorongo (oude nickname: slaapkopje)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor hypolicious op vr 11 sep 2015 6:24 pm

Iedereen die zit te klagen over het verduren van gepersonaliseerde nummerplaten. :lol:
Afbeelding

Being naked 'n shit, teh new 2012 trend!
hypolicious (oude nickname: Phluppe)
De slimste mens
De slimste mens

Berichtdoor Mayo op vr 18 sep 2015 10:28 am

Geweldig dit. De 90's waren toch zo fout. :mrgreen:

(zeker vanaf 2:40)
Afbeelding

De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs

Schaam jullie als crew, echt waar.
Mayo (oude nickname: MayoNaisePot)
I am the alpha and the omega

Berichtdoor Lupes op di 22 sep 2015 3:13 pm

Afbeelding
lupes-style = hack-style

'Sir, Sir, we are surrounded!'

'Excellent, now we can attack in all directions!'

Afbeelding
Lupes (oude nickname: Lupes?)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Chiesel op do 24 sep 2015 2:19 pm

Kheb vandaag eindelijk werk gevonden als administratief bediende :D
Chiesel (oude nickname: LrNs)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Jellesg op zo 27 sep 2015 10:48 am

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Jellesg
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Amberke op zo 04 okt 2015 1:10 pm

4chan doet een prankcall :D
close Bekijk spoiler:

Den deze is de leukste
All hail Arnodude53!
Amberke
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor BLUE_SMILEY op ma 05 okt 2015 9:26 am

Amberke schreef:4chan doet een prankcall :D

*knip*

:lol: LOL
os moe is ozze va
BLUE_SMILEY (oude nickname: BLUE SMILEY :D)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Audioholic op di 06 okt 2015 4:26 pm

Mij vrijdag 2 keer in één nacht uit een boete voor wildplassen geluld. :mrgreen:
Afbeelding
Audioholic (oude nickname: Hardcore)

Berichtdoor Rbbz op di 06 okt 2015 4:38 pm

Afbeelding
Rbbz (oude nickname: Robbe_torres)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Xqlusive op do 22 okt 2015 9:17 pm

Afbeelding
life is a dance, and then you chill
Xqlusive (oude nickname: XqLuSive)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bloky op za 24 okt 2015 7:18 pm

nick kraft heeft meer zo geweldige fb posts staan xD
Afbeelding

Carpe Diem
bloky
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor timplex op wo 28 okt 2015 10:21 am

ik kon niet kiezen tussen wat slaat er tegen en dit. maar aangezien ik er niet depressief door loop. afgelopen vrijdag open breuk van mijn wijsvinger. 6 weken thuis om te beginnen. verveling? mijn plannen voor de eerste 4 zijn al gemaakt. :D
timplex
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Xqlusive op do 29 okt 2015 10:30 am

timplex schreef:ik kon niet kiezen tussen wat slaat er tegen en dit. maar aangezien ik er niet depressief door loop. afgelopen vrijdag open breuk van mijn wijsvinger. 6 weken thuis om te beginnen. verveling? mijn plannen voor de eerste 4 zijn al gemaakt. :D

switch faphand?
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor timplex op do 29 okt 2015 4:13 pm

Xqlusive schreef:
timplex schreef:ik kon niet kiezen tussen wat slaat er tegen en dit. maar aangezien ik er niet depressief door loop. afgelopen vrijdag open breuk van mijn wijsvinger. 6 weken thuis om te beginnen. verveling? mijn plannen voor de eerste 4 zijn al gemaakt. :D

switch faphand?

i'm fapping it RIGHT off :lol:
timplex
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Xqlusive op vr 30 okt 2015 11:29 pm

Thanks internet! :mrgreen:

Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Mayo op za 14 nov 2015 9:52 am

#PrayforParis

Welke idioot is er daar nu mee afgekomen? :lol:
Afbeelding

Berichtdoor Da_Tonio op za 14 nov 2015 4:50 pm

Een afbeelding van een bord, met of zonder eten, zal niemand die honger heeft helpen.

Een afbeelding van een huis, getroffen door een verloren raket of in perfecte nieuwstaat, zal niemand aan een dak boven het hoofd helpen.

Een afbeelding van bacteriën, virussen of medicatie zal geen stervende ziel verlossen van een te genezen ziekte.

Een afbeelding van een fles water, een keukenkraan of een zoetwatermeer zal niemand van uitdroging redden.

Franse vlagjes posten en voort met eigen leven, niets aan vuile bedelaars geven, geen vluchtelingensteun in eigen land, geen respect voor wie in de goot is beland. Geen naastenliefde of hulp aan wie men niet kent, daar dat geen voordelen voor het ego met zich meebrengt.

Dit zijn geen vlaggen voor Parijs, maar vlaggen voor de media. Gewetens sussen en opgaan in de massa. Nagewezen worden wegens het erger vinden van zaken die al langer duren, zoals generatielange uitbuiting van volkeren, kinderarbeid voor een hongersloon tijdens werkdagen met veel te veel uren, geen weekends of ziektebriefjes als de spieren verzuren.

Dit zonder oordeel of vingerwijzen, dit zonder ook maar iets te willen bewijzen. Dit, omdat het zo is!
vragen of info nodig??? PM of mail mag steeds
-------------------------------------------------------
greetzz

Da_Tonio
Da_Tonio
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Lupes op za 14 nov 2015 5:26 pm

Da_Tonio schreef:Een afbeelding van een bord, met of zonder eten, zal niemand die honger heeft helpen.

Een afbeelding van een huis, getroffen door een verloren raket of in perfecte nieuwstaat, zal niemand aan een dak boven het hoofd helpen.

Een afbeelding van bacteriën, virussen of medicatie zal geen stervende ziel verlossen van een te genezen ziekte.

Een afbeelding van een fles water, een keukenkraan of een zoetwatermeer zal niemand van uitdroging redden.

Franse vlagjes posten en voort met eigen leven, niets aan vuile bedelaars geven, geen vluchtelingensteun in eigen land, geen respect voor wie in de goot is beland. Geen naastenliefde of hulp aan wie men niet kent, daar dat geen voordelen voor het ego met zich meebrengt.

Dit zijn geen vlaggen voor Parijs, maar vlaggen voor de media. Gewetens sussen en opgaan in de massa. Nagewezen worden wegens het erger vinden van zaken die al langer duren, zoals generatielange uitbuiting van volkeren, kinderarbeid voor een hongersloon tijdens werkdagen met veel te veel uren, geen weekends of ziektebriefjes als de spieren verzuren.

Dit zonder oordeel of vingerwijzen, dit zonder ook maar iets te willen bewijzen. Dit, omdat het zo is!

Ik vind dat ge overschot van gelijk hebt en heb mij er ook al aan zitten ergeren vandaag. 'k Dacht eerst efkes van iets over al die Franse vlagskes op fb te zetten maar kga dat maar niet doen.
lupes-style = hack-style

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Member op za 14 nov 2015 7:10 pm

De nagel op de kop! =D>
Afbeelding

Eclipx schreef:@Member: vergeet de standaard tatoo op de achterrug niet ééh!!!!
Member (oude nickname: member1002)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Lupes op zo 15 nov 2015 1:33 pm

Da_Tonio schreef:Dit zijn geen vlaggen voor Parijs, maar vlaggen voor de media.

Over selectieve solidariteit gesproken.. Over die andere aanslagen in Libanon hoort ge ver niets op het nieuws, het is enkel 'Parijs' dat de klok slaat. Of betekent dit dat een aanslag enkel 'belangrijk' is als er blanke mensen bij sterven? Ik snap er geen reet van, filters voor de Franse vlag maar andere worden vergeten.
lupes-style = hack-style

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor hypolicious op zo 15 nov 2015 2:40 pm

Lupes schreef:

Of betekent dit dat een aanslag enkel 'belangrijk' is als er blanke mensen bij sterven?

Ja natuurlijk, blank is altijd beter.

Hoe je het nu draait of keert, je zou meer verdrietig zijn als Stella failliet ging dan laten we zeggen carapils.
Heeft niets te maken met het onderwerp, maar stella is beter, stella is blank, stella is leven.
Afbeelding

De slimste mens
De slimste mens

Berichtdoor Da_Tonio op zo 15 nov 2015 3:19 pm

hypolicious schreef:
Lupes schreef:

Of betekent dit dat een aanslag enkel 'belangrijk' is als er blanke mensen bij sterven?

Hoe je het nu draait of keert, je zou meer verdrietig zijn als Stella failliet ging dan laten we zeggen carapils.
Heeft niets te maken met het onderwerp, maar stella is beter, stella is blank, stella is leven.

Ja, maar ik heb genoeg nationaliteiten geproeft om te weten dat dat bij mensen niet zo is, dat de ene 'soort' beter smaakt dan de andere. :roll:
greetzz

Da_Tonio
Da_Tonio
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor hypolicious op zo 15 nov 2015 4:02 pm

Da_Tonio schreef:
hypolicious schreef:
Lupes schreef:

Ja, maar ik heb genoeg nationaliteiten geproeft om te weten dat dat bij mensen niet zo is, dat de ene 'soort' beter smaakt dan de andere. :roll:

Dat doet er niet toe.
Je vraagt waarom er zoveel te doen is als er een aanslag gepleegd wordt waar blanke mensen het slachtoffer bij zijn. En ik geef je een antwoord. Wij ZIJN belangrijker voor de media, hoe je het nu draait of keert.

Iedereen weet dat er dagelijks aanslagen gepleegd worden in dezelfde landen, dag in dag uit. Waarom zitten we er niet mee in? Omdat we dan bij wijze van spreken iedere dag hetzelfde nieuws voorgeschoteld krijgen en iedere dag met dezelfde vlaggen op ons profielfoto zouden zitten (en die fb vlag toestanden is op zichzelf al dikke bullshit, maar das iets anders).

Parijs is een niet-zo-ver-van-mijn-bed show wat wil zeggen dat het op media vlak meer impact zal hebben. Het is iets "nieuws", een aanslag in een ander land dat eindelijk wel eens blank is. Nieuw is altijd beter, omdat mensen schapen zijn als het daar op aankomt. Als jij dat nu gewoon niet wil inzien, desondanks je persoonlijke ervaringen, dan is het verstaanbaar waarom je zo depri kunt worden van de media. Het is zo, punt.

Ik kan hier nog tal van punten aanhalen, maar zoals Einstein ooit es zei: "als je het niet simpel kunt uitleggen dan is het de moeite niet".

Dus daarom een simplistisch voorbeeld in het thema van fundalize (feest!)
Mocht er iemand afkomen met dezelfde funpost (symbolisme voor aanslagen in non-blanke landen) iedere dag opnieuw dan zouden mensen het automatisch beu worden en laag raten en zelfs over beginnen zagen. "Ben je hier weeral met die oude shit?"
Kom es af met iets nieuws (een aanslag in een blank land), ZOMG 5 sterren direct naar de homepage!! LIKE FAV SHARE.

Op media vlak zijn wij nu belangrijker. Einde.

---

PS: Stella is sowieso beter dan carapils (blegh).
Afbeelding

De slimste mens
De slimste mens

Berichtdoor Lupes op zo 15 nov 2015 5:53 pm

Natuurlijk besef ik dat de media een aanslag zoals die in Parijs belangrijker vindt dan bijvoorbeeld die in Beiroet. Maar het gaat mij dan om de 'gewone mens', die zo gebrainwasht wordt door de media dat de meesten zelfs geen weet hebben van de aanslag in Beiroet.

En eerlijk, dat Franse vlaggeke op Facebook is eigenlijk gewoon een "Kijk naar mij! Ik toon mijn medeleven op sociale media!".
lupes-style = hack-style

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Mayo op zo 15 nov 2015 6:45 pm

Ook opmerkelijk is het feit dat er in Europa jaarlijks zo'n 150 000 mensen sterven aan de gevolgen van fijn stof, en we daar met moeite mini-maatregeltjes tegen nemen. Maar ho, 120 man door een aanslag en we sluiten de grenzen en beginnen een oorlog.
Afbeelding

Berichtdoor Da_Tonio op do 19 nov 2015 11:15 am

Dit zijn geen vlaggen voor Parijs, maar vlaggen voor de media.

Niet zozeer blank, maar mee te relateren of juist van te distantiëren. Het gaat zelden over een christenen gaan in het nieuws van ons land, maar wel over joden en moslims. Welke religies hebben hier wel diepgelovige en praktiserende aanhangers die zich aangesproken voelen, en zijn herkenbaar voor anderen? Welke heeft dat niet?

Je vraagt waarom er zoveel te doen is als er een aanslag gepleegd wordt waar blanke mensen het slachtoffer bij zijn. En ik geef je een antwoord. Wij ZIJN belangrijker voor de media, hoe je het nu draait of keert.

Waar vroeg ik dat op zodanige wijze dat gij denkt dat ik mij dat afvraag? Ik vraag niet waarom, ik doe even mijn beklag over de mensen hun reactie als individu op zowel de globale problematiek als op de media. Ik klaag zelfs niet over de media.

Iedereen weet dat er dagelijks aanslagen gepleegd worden in dezelfde landen, dag in dag uit. Waarom zitten we er niet mee in? Omdat we dan bij wijze van spreken iedere dag hetzelfde nieuws voorgeschoteld krijgen en iedere dag met dezelfde vlaggen op ons profielfoto zouden zitten (en die fb vlag toestanden is op zichzelf al dikke bullshit, maar das iets anders).

En dat bedoel ik dus exact. Waarom zitten we er niet mee in? En jij hebt het over nieuws en profielfoto's. Waarom zitten we niet in met zaken die rondom ons gebeuren en waar we zelf een verschil kunnen maken zonder dat iets van media aan te pas komt? Dat is mijn punt.

Parijs is een niet-zo-ver-van-mijn-bed show wat wil zeggen dat het op media vlak meer impact zal hebben. Het is iets "nieuws", een aanslag in een ander land dat eindelijk wel eens blank is. Nieuw is altijd beter, omdat mensen schapen zijn als het daar op aankomt. Als jij dat nu gewoon niet wil inzien, desondanks je persoonlijke ervaringen, dan is het verstaanbaar waarom je zo depri kunt worden van de media. Het is zo, punt.

Ik klaagde ook het ruggengraatloze schapengedrag en de nietsveranderende, minimale moeite kostende gewetenssusserij aan.
Dus euhm... Als ik da nu ni wil inzien desondanks wat dan ook verstaat gij gerust wat ge wilt, maar waar haalt ge dat ik dat niet wil inzien of weet? :-k

Ik kan hier nog tal van punten aanhalen, maar zoals Einstein ooit es zei: "als je het niet simpel kunt uitleggen dan is het de moeite niet".

Einstein zei ooit dat je iets niet goed genoeg verstaat, als je het niet simpel kan uitleggen. Niet dat het dan de moeite niet is. Veel meer waarheid in te vinden, naar mijn mening dan toch. (Iets in uw hoofd of op papier proberen uitleggen op niveau van kinderen of jongeren is een heel goede manier om uzelf te testen. Elk moeilijk woord of elke vakterm leg je uit aan een kind, een formule vanbuiten leren is plots nutteloos, want een kind vraagt wat dat is of waarom het zo is.)

Dus daarom een simplistisch voorbeeld in het thema van fundalize (feest!)
Mocht er iemand afkomen met dezelfde funpost (symbolisme voor aanslagen in non-blanke landen) iedere dag opnieuw dan zouden mensen het automatisch beu worden en laag raten en zelfs over beginnen zagen. "Ben je hier weeral met die oude shit?"
Kom es af met iets nieuws (een aanslag in een blank land), ZOMG 5 sterren direct naar de homepage!! LIKE FAV SHARE.

Deze vergelijking slaagt echt nergens op. Ga naar de main page, bekijk de ratings van de funposts, en kijk naar het nummertjes in de titels. Kijk dan naar de ratings. Chiesel heeft er meer dan 70 gemaakt, Keyser ruim 80, en hun rating is niet bepaald slecht. Moesten ze dagdagelijks posts van dezelfde kwaliteit maken, zou er niemand minder voor gaan raten.

Maar ja, in de media willen mensen inderaad vernieuwende, sensationele zaken zien zodat ze niet teveel moeten nadenken over de materie.
"Wa vinde gij daar nu van?"
"Da is toch erg? Ik zou da nooit doen."
"Ik vind da ook erg en zou da ook nooit doen."
"Wij zijn toch goei mensen he, zo erg vinden da we da doen."
"Ja, gelukkig zijn er nog mensen zoals ons, of heel de wereld was om zeep."
"Zeg, hebt ge mijne nieuwe gsm gezien die ik heb gekocht omda het het nieuwste model is terwijl ik nog ruim een jaar garantie heb op mijn huidige, perfect werkende toestel?
"Goh, ik ken daar niks van, eerlijk gezegd."
"Het is de nieuwste van groot merk X"
"Waauw, amaaaaai zeg."
"Hebt gij ook een smsje van 4 euro gestuurd om te stemmen voor de nieuwe K3?"
"Natuurlijk, als goede mens moet ge het verschil proberen maken waar ge kunt he. We kunnen tenslotte de wereld niet redden, laten we beginnen met studio 100."
greetzz

Da_Tonio
Da_Tonio
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Da_Tonio op do 19 nov 2015 11:32 am

Bon, ik kwam jullie eigelijk laten meelachen met de prachtige reactie die er op mijn tekstje kwam. En het is lachen omdat het eigenlijk zielig genoeg is om van te blijten.

Het is net niet toegewenst om te creperen van de kanker, maar als mij dat ooit overkomt is het mij toegewenst dat in eenzaamheid te doen. Mensen moeten mij niet komen bezoeken, want dat maakt toch geen verschil. :lol:

Mensen die hem kennen zijn lichtjes geschrokken van die reactie. Ik ook, want ge kunt echt met die kerel praten, zelfs als ge het niet eens zijt met mekaar. Nu heb ik er al jaren geen contact meer mee, en dit kwam ff heel onverwacht. Dacht ik eventjes te gaan kijken op zijn profiel of hij misschien extreem vlaams belanger was geworden of dergelijke... Blijkt da hij mij geblokt heeft na zijn laatste reactie (Een grote smiley met van die kruloogjes, kwestie van het niveau te verlagen na een bericht dat met 'Lol' begint als er niet gezeverd wordt.)

Hilarisch is het misschien niet, en eigelijk zelfs niets positiefs, maar ik moest toch spontaan lachen als ik merkte dat ik geblokt ben omwille van dit. Alleen vraag ik mij af wat maakt da die zo kan reageren. Dit was zwaar onder zijn niveau van denken en doen.
greetzz

Da_Tonio
Da_Tonio
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Kickass op za 21 nov 2015 6:36 pm

=D>

Afbeelding
Kickass