De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs
Mayo schreef:
De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs
eclipx schreef:Ik mag volgende week beginnen op mijn nieuwe job!!!
Chiesel schreef:eclipx schreef:Ik mag volgende week beginnen op mijn nieuwe job!!!
Proficiat man, wat is je nieuwe job als ik vragen mag?
bulck schreef:srs ?
Edit : er sta niks van op internet hoor.
Like always, je lult weer uit je nek. Bravo klipsje, je wou u in een beter daglicht stellen, hierbij is het weer bevestigd.
Maarja, je "spit de onderdelft" altijd vrij vlug he
eclipx schreef:Chiesel schreef:eclipx schreef:Ik mag volgende week beginnen op mijn nieuwe job!!!
Thanks man! De vestiging is nog maar net geopend maar gelukkig heeft de VDAB mij kunnen doorverwijzen omdat ik in een aparte situatie zit. Het is nog eventjes afwachten totdat de papieren in orde zijn en ik moet nog een heleboel testen afleggen tegen dat ze mij goedkeuren om mee te doen met het testonderzoek. Het gaat over Adravil en Regenerate maar totdat al het papierwerk in orde is mag ik meedoen in het algemeen onderzoek. Het bedrijf zelf noemt Umbrella Corperation en heeft sinds kort een vestiging in Lommel. Ik weet nog niet precies over wat het gaat maar ik mag komende vrijdag geen ontbijt nemen en ook niks drinken. Ik heb iets horen vallen over een t-virus ofzo en ze gingen binnenkort beginnen met de klinische testen.
Ik weet het, 't is een totaal andere sector maar toen ik diverse vragenlijsten moest invullen reageerde men positief dat ik alreeds een chemische achtergrond heb op gebied van methyleendioxymethamfetamines. En ik sta eerlijk gezegd voor alles open nu... Het loon is ook enorm aantrekkelijk, in plaats van 38 uren per week te werken krijg ik per inspuiting 2000 euro bruto. Verplaatsingskosten en maaltijdcheques zitten er ook bij, dus dat is mooi meegenomen.
Volgens de meneer aan de telefoon zou het gaan over een medicijn om kanker en astma te verhelpen en gezien ik een astma patient ben heb ik het juiste profiel. Natuurlijk ga ik niet eender welk goedje in mij laten inspuiten maar ze hebben mij verzekerd dat er weinig tot geen bijwerkingen zijn. Volgens hen hebben ze een dozijn apen het zelfde ingespoten en blijkt dat ze nog steeds leven. Dusja, dat wilt al veel zeggen hé.
Ik ben benieuwd! Eindelijk kan ik mijn steentje bijdragen voor de maatschappij!
Jellesg schreef:bulck schreef:srs ?
Like always, je lult weer uit je nek. Bravo klipsje, je wou u in een beter daglicht stellen, hierbij is het weer bevestigd.
Bij mij is hij anders een stap gestegen in het daglicht hoor. 'k Vind 'm geniaal![]()
Dat jij er een google sessie en een "Edit" voor nodig had om te ontdekken dat het een grap was is anders ook wel grappig op zich. Misschien daal jij wel een stapje op de ladder in Eclipx zijn plaats
lupes-style = hack-style
'Sir, Sir, we are surrounded!'
'Excellent, now we can attack in all directions!'
eclipx schreef:Chiesel schreef:eclipx schreef:Ik mag volgende week beginnen op mijn nieuwe job!!!
Thanks man! De vestiging is nog maar net geopend maar...
bulck schreef:srs ?
eclipx schreef:bulck schreef:srs ?
eclipx schreef:bulck schreef:srs ?
eclipx schreef:Hahahah, ik weet niet wat er scheelt memij vandaag, zoveel inspiratieKheb nog een beetje gelachen ze vandaag
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten