RazerBe schreef:eclipx schreef:ik heb daarnet op facebook een iq test gedaan en ik heb maar 78???
kzou mss ook zoiets hebben.. en ben eigenlijk nog redelijk intelligent xD Maar denk dat voor sommige mense zo testen niet echt accuraat zijn..kan ook aan da testje vn fb ligge natuurlijk
eclipx schreef:ik heb daarnet op facebook een iq test gedaan en ik heb maar 78???
Bistiriko schreef:eclipx schreef:ik heb daarnet op facebook een iq test gedaan en ik heb maar 78???
Lijkt me een vrij goede test, heb je de link nog?
eclipx schreef:ik heb daarnet op facebook een iq test gedaan en ik heb maar 78???
De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs
Mayo schreef:eclipx schreef:ik heb daarnet op facebook een iq test gedaan en ik heb maar 78???
Dat IQ testje op facebook heb ik ook gedaan, en het is bijzonder slecht. De snelheid waarin je de test aflegt weegt bijvoorbeeld enorm zwaar door, en de moeilijkheidsgraad ligt bijzonder laag.
Op internet zijn heel wat betere testen te vinden (die ook allemaal niet écht goed zijn, maar toch een betere benadering van een echte IQ test). Ik meen me te herinneren dat die van Mensa (vereniging van hoogbegaafden) redelijk goed is. http://www.mensa.be/nl/toelatingstest.html
U heeft 25 van de 33 vragen correct beantwoord.
Dit stemt ongeveer overeen met een kans van 55% om in de
eigenlijke toelatingstest van Mensa te slagen.
StijnJ schreef:Serieus moeten nadenken met momenten...
hypolicious schreef:Maar dat is niet zo belangrijk, het belangrijkste is dat je slimmer bent dan Mayo. Er zijn niet veel mensen die dat kunnen zeggen. Proficiat!
Member schreef:
Ah, Duitseland!
Sneezy schreef:Member schreef:
Ah, Duitseland!
die like als je, vink veel erger
lupes-style = hack-style
'Sir, Sir, we are surrounded!'
'Excellent, now we can attack in all directions!'
Lupes schreef:ma echt dom zijn -.-
Jellesg schreef:Dit stemt ongeveer overeen met...
jarou011 schreef:Jellesg schreef:Dit stemt ongeveer overeen met...
Talenknobbels zijn het daar in ieder geval niet bij Mensa. 'Dit' slaat op iets wat later in de zin staat, 'dat' is terugverwijzend.
BramVroy schreef:jarou011 schreef:Jellesg schreef:Dit stemt ongeveer overeen met...
Talenknobbels zijn het daar in ieder geval niet bij Mensa. 'Dit' slaat op iets wat later in de zin staat, 'dat' is terugverwijzend.
Lolwut.
quote 1 schreef:Dit wordt vooral gebruikt voor iets wat dichtbij is, en dat voor wat verderaf is: 'Dit boek kan ik zo pakken. Maar dat boek staat te ver weg.'
quote 2 schreef:Het Woordenboek der Nederlandsche Taal zegt dat dit in het algemeen verwijst naar de naaste of laatstgenoemde zelfstandigheid, terwijl dat naar de gehele inhoud van een zin of betoog kan verwijzen. 'Ze kocht een huis en een prieeltje. Ze wilde dit (= het laatstgenoemde, dus het prieeltje) voor romantische onderonsjes gebruiken', 'Ik heb de auto de helling op moeten duwen. Nou, dat (= alles in de vorige zin) viel niet mee.'
lupes-style = hack-style
Lupes schreef:BramVroy schreef:jarou011 schreef:Jellesg schreef:Dit stemt ongeveer overeen met...
Lolwut.
bronquote 1 schreef:Dit wordt vooral gebruikt voor iets wat dichtbij is, en dat voor wat verderaf is: 'Dit boek kan ik zo pakken. Maar dat boek staat te ver weg.'quote 2 schreef:Het Woordenboek der Nederlandsche Taal zegt dat dit in het algemeen verwijst naar de naaste of laatstgenoemde zelfstandigheid, terwijl dat naar de gehele inhoud van een zin of betoog kan verwijzen. 'Ze kocht een huis en een prieeltje. Ze wilde dit (= het laatstgenoemde, dus het prieeltje) voor romantische onderonsjes gebruiken', 'Ik heb de auto de helling op moeten duwen. Nou, dat (= alles in de vorige zin) viel niet mee.'
Deo_Volente schreef:Lupes schreef:BramVroy schreef:jarou011 schreef:Jellesg schreef:Dit stemt ongeveer overeen met...
Lolwut.
bronquote 1 schreef:Dit wordt vooral gebruikt voor iets wat dichtbij is, en dat voor wat verderaf is: 'Dit boek kan ik zo pakken. Maar dat boek staat te ver weg.'quote 2 schreef:Het Woordenboek der Nederlandsche Taal zegt dat dit in het algemeen verwijst naar de naaste of laatstgenoemde zelfstandigheid, terwijl dat naar de gehele inhoud van een zin of betoog kan verwijzen. 'Ze kocht een huis en een prieeltje. Ze wilde dit (= het laatstgenoemde, dus het prieeltje) voor romantische onderonsjes gebruiken', 'Ik heb de auto de helling op moeten duwen. Nou, dat (= alles in de vorige zin) viel niet mee.'
Gans hetzelfde voor this(these) en that(those) in het Engels. Engels kan toch handig zijn soms
lupes-style = hack-style
Lupes schreef:BramVroy schreef:jarou011 schreef:Jellesg schreef:Dit stemt ongeveer overeen met...
Lolwut.
Wanneer deze aanwijzende voornaamwoorden niet beide in één zin voorkomen, verwijst dit/deze nadrukkelijker dan dat/die:
(2a) (Het regende de hele dag.) Dat was niet voorspeld.
(2b) (Het regende de hele dag.) Dit was niet voorspeld.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten