register Paswoord vergeten?

Facebook Fails//Wins

The name says it all! Post hier alles wat niet in een andere categorie past.

Re: Facebook Fails//Wins

Berichtdoor Amberke op zo 15 jun 2014 9:13 pm

Oké, die nominaties komen plots uit het niets op Facebook. Tot nu toe zijn het er nog maar twee, daar ben ik al blij om.
All hail Arnodude53!
Amberke
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor bulck op zo 15 jun 2014 10:14 pm

Amberke schreef:Oké, die nominaties komen plots uit het niets op Facebook. Tot nu toe zijn het er nog maar twee, daar ben ik al blij om.

Ik nomineer je hierbij om te streaken op de grote markt van mechelen.
Afbeelding
bulck
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor BLUE_SMILEY op ma 16 jun 2014 2:14 pm

https://www.facebook.com/dylan.pozzy?fref=hovercard

"My goal in life is to make enough money to maintain several house plants."

Zalig gewoon. :')
os moe is ozze va
BLUE_SMILEY (oude nickname: BLUE SMILEY :D)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Amberke op ma 23 jun 2014 9:28 pm

Mooi antwoord wel van die Thomas :)
Afbeelding
All hail Arnodude53!
Amberke
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor FuuF op ma 30 jun 2014 12:50 pm

FuuF
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor bulck op ma 30 jun 2014 1:04 pm

FuuF schreef:https://www.facebook.com/tjotjo.kuiper?fref=ts
Die 'stapels' van 5 euro... :-DD

Das wel nen moneymaking printing press eh.
Die kerel is zo djonko dat hij gewoon doekoe kan printen
Afbeelding
bulck
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bangbangbazooka op ma 30 jun 2014 1:13 pm

Is da dezelfde kerel? :p
--> http://www.fundalize.com/fun/New_Eminem ... m_-213507/
bangbangbazooka
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor N1ibor op ma 30 jun 2014 3:15 pm

me da geld kan ik nog geen weekend uitgaan
N1ibor
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bonzaikris op ma 30 jun 2014 6:43 pm

N1ibor schreef:

me da geld kan ik nog geen weekend uitgaan

²
Rare jongens die romeinen.

Afbeelding
bonzaikris
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor the-skullkid op ma 30 jun 2014 7:41 pm

En dat volk fokt gelijk konijnen hé!!
Afbeelding

Afbeelding
the-skullkid (oude nickname: the skullkid)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor bloky op wo 02 jul 2014 4:08 pm

de marrokaanse belg alweer, wa ne retard met zijn 5€ briefkes, daar kunt ge nog geen avond uitgaan mee betalen :s
Afbeelding

Carpe Diem
bloky
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bulck op wo 02 jul 2014 4:47 pm

bloky schreef:de marrokaanse belg alweer, wa ne retard met zijn 5€ briefkes, daar kunt ge nog geen avond uitgaan mee betalen :s

Wel, ik kan me 20 euro gemakkelijk uitgaan en me pertotal zuipen.
3 pinten krijge en kroket zijn en de rest trakteer ik
Afbeelding
bulck
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bloky op wo 02 jul 2014 5:18 pm

bulck schreef:
bloky schreef:de marrokaanse belg alweer, wa ne retard met zijn 5€ briefkes, daar kunt ge nog geen avond uitgaan mee betalen :s

ja met 20€ kunt ge in een lokaal cafeetje wel al iets drinken, maar eens uitgaan naar dancing of festival deze zomer, daar betaald ge misschien amper u ticket nog mee als het festival niet te populair is, anyway weer zo 1ne swagger yolo' er die peist dat em is.. had ver ambras me zo 1ne op de botsauto' s sinksenfoor dit weekend.. die jongens kunnen ook niks verdragen eh :s
Afbeelding

Carpe Diem
bloky
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor timplex op wo 02 jul 2014 8:34 pm

bloky schreef:
bulck schreef:

ja met 20€ kunt ge in een lokaal cafeetje wel al iets drinken, maar eens uitgaan naar dancing of festival deze zomer, daar betaald ge misschien amper u ticket nog mee als het festival niet te populair is, anyway weer zo 1ne swagger yolo' er die peist dat em is.. had ver ambras me zo 1ne op de botsauto' s sinksenfoor dit weekend.. die jongens kunnen ook niks verdragen eh :s

ge moet ze ook maar nie zo uitdagen door ze aan te kijken he bloky. :mrgreen:
timplex
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Piieter04 op wo 02 jul 2014 9:12 pm

bloky schreef:anyway weer zo 1ne swagger yolo' er die peist dat em is.. had ver ambras me zo 1ne op de botsauto' s sinksenfoor dit weekend.. die jongens kunnen ook niks verdragen eh :s

Zijt gij niet tegen de 30? Wat doet gij in de botsauto's?
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor the-skullkid op wo 02 jul 2014 9:32 pm

Piieter04 schreef:
bloky schreef:anyway weer zo 1ne swagger yolo' er die peist dat em is.. had ver ambras me zo 1ne op de botsauto' s sinksenfoor dit weekend.. die jongens kunnen ook niks verdragen eh :s

Ja en dan? Met een paar maten kunde daar nog altijd lol mee beleven hoor.
Afbeelding

Afbeelding
the-skullkid (oude nickname: the skullkid)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Piieter04 op wo 02 jul 2014 10:13 pm

the-skullkid schreef:
Piieter04 schreef:

Ja en dan? Met een paar maten kunde daar nog altijd lol mee beleven hoor.

Ik weet precies fijnere dingen dan 3 euro te betalen om 2 minuten in een kleine "auto" te zitten tussen 15-jarige coole gasten.
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bloky op vr 04 jul 2014 6:03 pm

Ik ben 23, en nooit te oud om met wat kameraden wat lol te hebben ;)
Afbeelding

Carpe Diem
bloky
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bulck op vr 18 jul 2014 8:19 am

Wtf...
Afbeelding
Afbeelding
bulck
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Keyser_Soze op vr 18 jul 2014 10:42 am

bulck schreef:Wtf...
Afbeelding

Ach, de meneer zegt wat velen denken, natuurlijk is dat niet zo slim om dat openbaar te doen via FB, en al zeker niet te vergelijken met Adolf...

On the matter: ook ik moet niks weten van zionisten, maar weet dat dit hele conflict eerder onze fout is.
Afbeelding
Keyser_Soze (oude nickname: keyser soze)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Lupes op vr 18 jul 2014 12:37 pm

Keyser_Soze schreef:Ach, de meneer zegt wat velen denken, natuurlijk is dat niet zo slim om dat openbaar te doen via FB, en al zeker niet te vergelijken met Adolf...

On the matter: ook ik moet niks weten van zionisten, maar weet dat dit hele conflict eerder onze fout is.

dit dus.. je moet tegenwoordig al enorm opletten wat je zegt, of het is antisemitisch en de Joden zitten te wenen bij rechtsinstanties; als een kindje dat gaat klagen tegen zijn papa en mama dat een ander kindje hem geduwd heeft
(begrijp me niet verkeerd, wat die persoon zei over Hitler en uitroeien van Joden is er ver over)

maar nog altijd, bij de minste verwijzing naar Hitler, Nazi's, NSDAP, moeten de Joden naar voor schuiven dat ze tijdens WW2 vervolgd, opgesloten en al dan niet vermoord werden.. akkoord dat dat iets is dat nooit vergeten mag worden, maar om het 70 jaar later nog bijna dagelijks aan te halen of elke gelegenheid waarbij de naam Hitler voorkomt aan te vallen, is toch wel overdreven (de Forel van Hitler, iemand?)

bij het minste spelen ze nog altijd als slachtoffer (want gedurende die 70 jaren na de oorlog zijn Joden de enige mensen die gehaat, vervolgd en vermoord werden/worden), maar ondertussen passen ze zelf wel bijna-Nazi-praktijken toe tegenover de Palestijnen; en niemand die er iets op zegt "want de Joden hebben zoveel afgezien in WW2".. Dat de Verenigde Staten en zoveel andere landen Israël steunt in hun onmenselijke praktijken, komt voornamelijk door de macht van de Joodse gemeenschap in elk van die landen (en dat Israël voor de VS een uitstekende, tactische uitvalbasis is in het het Midden-Oosten).

na WW2 moesten de Joden ergens naartoe, maar ze konden nergens naartoe (want bijna iedereen haatte hen of moest niet van hen weten); dus besloten de Geallieerden van ze in hun "Beloofde Land" te steken. Jammer genoeg woonden er daar al mensen (Palestijnen), maar die moesten dus opschuiven voor de Joden. "Take one for the team", zouden sommigen zeggen. Ondertussen hebben de Joden de Palestijnen bijna uit hun eigen land verdreven, en de wereld kijkt gewoon toe, want niemand durft stappen ondernemen tegen de Joden uit angst voor de mogelijke publieke reacties.

::edit::
ik vind het dan wel grappig als er verwijzingen gemaakt worden naar Joden in series zoals Family Guy of South Park :P

(slechte kwaliteit maar who cares)

close Bekijk spoiler:

close Bekijk spoiler:
lupes-style = hack-style

'Sir, Sir, we are surrounded!'

'Excellent, now we can attack in all directions!'

Afbeelding
Lupes (oude nickname: Lupes?)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Keyser_Soze op vr 18 jul 2014 2:42 pm

dit dus.. je moet tegenwoordig al enorm opletten wat je zegt, of het is antisemitisch en de Joden zitten te wenen bij rechtsinstanties; als een kindje dat gaat klagen tegen zijn papa en mama dat een ander kindje hem geduwd heeft
(begrijp me niet verkeerd, wat die persoon zei over Hitler en uitroeien van Joden is er ver over)

We moeten wel nuanceren om niet in de val van veralgemeningen te vallen ofc. Ik heb niet hetzelfde gevoel tegen ALLE joden. Ik heb enkele joodse vrienden, die ik heb leren kennen in Jordanië. Dat zijn gasten zoals gij en ik, afgezien van het feit dat ze joods zijn natuurlijk.

Waar ik echter wél een grondige hekel aan heb, dat zijn zionisten. Ik zou het hier in andere bewoordingen kunnen zetten, maar gezien ik nog steeds leerkracht ben en wil blijven zal ik me inhouden :)

Laten we zeggen dat ik een erg grote sympathie voel voor de Palestijnse zaak :)
Afbeelding
Keyser_Soze (oude nickname: keyser soze)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor elberto op vr 18 jul 2014 4:46 pm

In mijn ogen (nu goed, of je dat voor je klas moet zeggen weet ik ook niet, maar je staat hier niet voor je klas) moet je je niet inhouden omdat je leerkracht bent KS. Iedereen met een iet of wat degelijk moreel kompas heeft sympathie voor de Palestijnse zaak. Niemand zou zich moeten inhouden om de Israëlische politiek (wat veel verder gaat dan de laatste dagen) te veroordelen.

Wat Israël de laatste dagen (en eigenlijk, de laatste decennia) aan het presteren is, is niets minder dan een misdaad tegen de mensheid. De hele situatie is het moderne toppunt van kolonialisme. Het meest schandalige aan het hele verhaal is dat het Westen zijn ogen sluit en doet alsof er niks aan het handje is. Het feit dat mensen wegkomen met argumentaties als "de Joden moeten zich toch mogen verdedigen zeker", is werkelijk te ziek voor woorden. Omdat Hamas enkele raketjes in elkaar knutselt die in praktisch nooit noemenswaardige schade aanrichten (hun enige manier om zich te verzetten tegen de dagdagelijkse vernederingen van Israël) hebben zij het recht om meer dan 200 Palestijnen, inclusief kinderen, te gaan afslachten. De hele situatie is gewoon knettergek. Moest eender welk ander volk ter wereld doen wat de Israëlieten doen, de VN zou al lang hebben ingegrepen.

Zo goed als elke argumentatie die de huidige Israëlische daden verantwoord stoelt op dergelijke idiote fucked up logica sprongen om toch maar niet de kant van de moslim in het verhaal te moeten kiezen hoewel die duidelijk de onderdrukte in dit verhaal is.

De hele situatie doet mij sterk denken aan de situatie van de oorspronkelijke mensen op het Amerikaanse continent. In beide gevallen arriveert een koloniserende macht in een gebied. In beide gevallen wordt de lokale bevolking verdrukt, vernederd, essentiële levensmiddelen ontnomen en uiteindelijk langzaam uitgemoord. Ondertussen vertelt de koloniserende macht het ene na het andere gruwelverhaal over de misdaden van die lokale bevolking die volgens hen continu brave burgers aanvallen. Daarbij wordt de kolonisator naar voren gebracht als het baken van democratie en beschaving. Zo wordt de onderdrukking verantwoord, rukt de koloniserende macht steeds verder op en wordt de lokale bevolking net niet uitgeroeid.

Een eeuw later beseft zo goed als iedereen met een gram verstand dat wat de Amerikanen gedaan hebben in de 19e eeuw een misdaad tegen de mensheid was. Ben benieuwd of men dat ooit zal inzien voor wat betreft het midden oosten.

PS: Mensen met sympathie voor de Palestijnse zaak die Hitler verheerlijken zijn te dom om te helpen donderen. Als je zo'n opmerkingen maakt dan toon je aan dat het helemaal niet je moreel kompas is die je richting de Palestijnse zaak stuurt maar een soort van racistisch haatgevoel dat net hét grote probleem is aan deze hele situatie.
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Lupes op vr 18 jul 2014 6:48 pm

Keyser_Soze schreef:

We moeten wel nuanceren om niet in de val van veralgemeningen te vallen ofc. Ik heb niet hetzelfde gevoel tegen ALLE joden. Ik heb enkele joodse vrienden, die ik heb leren kennen in Jordanië. Dat zijn gasten zoals gij en ik, afgezien van het feit dat ze joods zijn natuurlijk.

Waar ik echter wél een grondige hekel aan heb, dat zijn zionisten. Ik zou het hier in andere bewoordingen kunnen zetten, maar gezien ik nog steeds leerkracht ben en wil blijven zal ik me inhouden :)

Inderdaad, ik sprak over 'de Joden', maar daar bedoel ik natuurlijk niet alle Joden mee. In elke bevolkingsgroep zitten er ambetante mensen; helaas zijn het meestal die die het nieuws halen en als het ware hun bevolkingsgroep vertegenwoordigen.

PS: is het nu eigenlijk Joden of joden? :P
lupes-style = hack-style

'Sir, Sir, we are surrounded!'

'Excellent, now we can attack in all directions!'

Afbeelding
Lupes (oude nickname: Lupes?)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor timplex op vr 18 jul 2014 7:00 pm

Lupes schreef:
Keyser_Soze schreef:

Inderdaad, ik sprak over 'de Joden', maar daar bedoel ik natuurlijk niet alle Joden mee. In elke bevolkingsgroep zitten er ambetante mensen; helaas zijn het meestal die die het nieuws halen en als het ware hun bevolkingsgroep vertegenwoordigen.

Juden!!
timplex
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor elberto op za 19 jul 2014 8:22 am

Lupes schreef:
Keyser_Soze schreef:

Volgens mij:

Joden: als bevolkingsgroep/ras/nationaliteit

joden: als geloofsgemeenschap
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Qabesha op zo 20 jul 2014 8:53 am

Afbeelding

Dit toont volgens mij genoeg over het conflict en waarom sympathie voor de Palestijnen wel op zijn plaats is. Vind je het raar dat de Palestijnen met wat stenen en zelf in elkaar geknutselde raketten reageren. Zo hebben ze toch het gevoel iets te doen tegen de onderdrukking van de Joden.

Voor de rest heeft Elberto het allemaal al mooi gezegd. Moest dit conflict niet met Israël te maken hebben zat de VN er al lang tussen. Spijtig genoeg worden deze iets te zwaar gesteund door de US en andere landen met een "schuldgevoel" van '40-'45 (Niet te vergeten dat de Joden ook één van de geldschieters zijn bij de grootmachten).
Afbeelding

http://www.intertet.org/sig/1-3-1.png
"To moo or not to moo, that is the cow to decide." ~ nagasy
Qabesha
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor The_Unforgiven op zo 20 jul 2014 10:25 am

Geen fail, geen win, maar wel gruwelijke beelden...
Weet ook niet in welke mate ze echt of fake zijn

https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... =2&theater
Afbeelding

Afbeelding
The_Unforgiven (oude nickname: skatesmurf)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor Qabesha op zo 20 jul 2014 12:54 pm

The_Unforgiven schreef:Geen fail, geen win, maar wel gruwelijke beelden...
Weet ook niet in welke mate ze echt of fake zijn

https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... =2&theater

Ruim echt: http://www.youtube.com/watch?v=mSuHAIRWSHE , beelden van vorig jaar als ik me niet vergis. Amerikaans toestel waarvan de lading is beginnen schuiven ofzo dacht ik.
Afbeelding

http://www.intertet.org/sig/1-3-1.png
"To moo or not to moo, that is the cow to decide." ~ nagasy
Qabesha
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor hypolicious op ma 28 jul 2014 6:47 pm

geen fails/wins

maar gewoon de mensen op fb die moeten laten weten dat ze voor de eerste keer naar tomorrowland zijn geweest.
Ik denk dat iedereen wel eentje kent :p
Afbeelding

Being naked 'n shit, teh new 2012 trend!
hypolicious (oude nickname: Phluppe)
De slimste mens
De slimste mens

VorigeVolgende

Keer terug naar Shit Shat