collie schreef:Next time : verborgen camera, zerotolerance ?;)
Dat hij eens naar JIM TV belt, ik heb wel zin in nog een seizoen Uninvited.
collie schreef:Next time : verborgen camera, zerotolerance ?;)
Zerotolerance schreef:Ik heb mijn ticket volledig terugverdient!!
Drank en eten fixen was wel het moeilijkste op pkp, ma tis toch gelukt.
Kickass schreef:Gij kunt gij uw stoere verhaaltjes hier wel vertellen... Maar uiteindelijk...
Zerotolerance schreef:Festivalseizoen geopend met gratis les ardentes!
0 euro betaald over heel de dag.
Member schreef:Zerotolerance schreef:Festivalseizoen geopend met gratis les ardentes!
Volgens mij doet ge nen overal aan en pakt ge ne werkbak mee.
Dan gaat ge naar die jeton-automaten en vijst ge der ene open omdat hij zogezegd defect is.
Jaja...
bonzaikris schreef:Member schreef:Zerotolerance schreef:Festivalseizoen geopend met gratis les ardentes!
Dan gaat ge naar die jeton-automaten en vijst ge der ene open omdat hij zogezegd defect is.
Jaja...
volgens mij glipt hij gewoon binnen en is da 1 van die 100 marginalen da overleefd op bekertjes rapen
Member schreef:bonzaikris schreef:Member schreef:Zerotolerance schreef:Festivalseizoen geopend met gratis les ardentes!
Jaja...
volgens mij glipt hij gewoon binnen en is da 1 van die 100 marginalen da overleefd op bekertjes rapen
Haha, kheb er op graspop zo 3 zien rondlope me ne stapel bekertjes da groter was dan hun zelf
AMGXV schreef:Zo'n grote plastieke vuilbak meenemen zonder vloer en erin gaan zitten, dan héél voorzichtig stap per stap verplaatsen of iemand vragen om deze zogezegd te verplaatsen,
..
net zoals in tekenfilms of in Metal Gear Solid.
En @hierboven, enz.. is het voordeliger om al op voorhand een heleboel van die plastieke bekertjes ergens te halen (colruyt ofso) of ergens gratis te halen als er zoiets bestaat, en dan een beetje bier over gieten en dan zo, af te geven enal.
Member schreef:AMGXV schreef:Zo'n grote plastieke vuilbak meenemen zonder vloer en erin gaan zitten, dan héél voorzichtig stap per stap verplaatsen of iemand vragen om deze zogezegd te verplaatsen,
..
net zoals in tekenfilms of in Metal Gear Solid.
En @hierboven, enz.. is het voordeliger om al op voorhand een heleboel van die plastieke bekertjes ergens te halen (colruyt ofso) of ergens gratis te halen als er zoiets bestaat, en dan een beetje bier over gieten en dan zo, af te geven enal.
Allez, kzou die nieuw afgeven hoor
the-skullkid schreef:ER WORDT GEEN BIER VERSPILT
die jeugd van tegenwoordig verdomme!
the-skullkid schreef:ER WORDT GEEN BIER VERSPILT
die jeugd van tegenwoordig verdomme!
the-skullkid schreef:Die kende ik nog ni
Zerotolerance schreef:Festivalseizoen geopend met gratis les ardentes!
Deo_Volente schreef:Zerotolerance schreef:Festivalseizoen geopend met gratis les ardentes!
Bon, kben er ook geweest gisteren, kwas om 8.30u terug thuis en gij moogt mij uitleggen hoe gij bier hebt kunnen verdienen.
-De truuk van kwil 5 bierkes, dan komt ze/hij en geven ze het af en vraagt ge er weer 5 en dan zijde weg lukt niet op les ardentes.
-Bekertjes oprapen ook niet. Ik was er van 8 uur tot 6 uur en we hebben geen enkel bekertje gezien op de grond. Het waren zo van die harde plastieke bekertjes zoals die kleurige van de ikea.
-Bonnetjes op de grond ook niet, we hebben er maar 2 gevonden en toch heel vaak eens gekeken.
OT: 'T was zalig. Wu tang clan, The Subs en Limp Bizkit waren de hoogtepunten voor mij.
Deo_Volente schreef:Bedoelde met free drink zelf drinken mee binnensleuren?![]()
We waren met 10 man en negen ervan had een broek, short tot aan de knieen en gewoon een fles van 1,5 liter tussen de benen houden en zo langzaam stappen(ni te ook ni). Zo allemaal mengsels op voorhand al klaargemaakt. Dus zo hebben we ni teveel pinten zelf moeten betalen, meer van onzen eigen bouz drinken.
En aan die togen pikken enzo, da was echt bijna mission impossible.
En als je zo flessen hebt kunnen pikken, waar in les ardentes en hoe?
Deo_Volente schreef:Lauw inderdaad, maar als je zit te smoren en sigaretten opdoet gelijk een Turk, is dat niet zo erg met af en toe een fris pintje.
Leg dan gewoon eens uit hoe je het gisteren hebt gedaan. Want ik heb sterk mijn twijfels.
Plop schreef:Ik heb gewerkt op lesardentes, en ik kan je verzkeren dat is een van de moelijkste om binnen te geraken. Puur om de ligging, omdat het een gesloten domein is + veel security. Hij kan enkel met bandje over en dergelijke trukskes binnen zijn geraakt.
bjoerk schreef:langs den andere kant word ik nooit serieus genomen, en ik wil echt wel eens serieus genomen wordne![]()
r0o schreef:Op TML hebben wij een hele dag met 8 gratis gezopen en gegeten. Er was zo'n pot waar ze de verzamelde bonnetjes in vervoeren blijkbaar opengegaan, 2 van mijn maten hadden dat gezien en hebben hun beide zakken gevuld tot ze niet mr konden.
Zerotolerance schreef:Plop schreef:Ik heb gewerkt op lesardentes, en ik kan je verzkeren dat is een van de moelijkste om binnen te geraken. Puur om de ligging, omdat het een gesloten domein is + veel security. Hij kan enkel met bandje over en dergelijke trukskes binnen zijn geraakt.
En wie echt echt echt wil weten hoe we met 4 zijn binnengeraakt zonder ne euro te moeten spenderen vraag aan in pm.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten