Zerotolerance schreef:Kickass schreef:Gij kunt gij uw stoere verhaaltjes hier wel vertellen... Maar uiteindelijk...
ja, natuurlijk kan ik da hier allemaal komen vertellen, ik kan het u toch nooit bewijzen tenzij ge mee komt doen met mij. Maar ik kan hier ook nie mijn trukskes komen uitleggen want dan moet ik volgend jaar NOG inventiever zijn omdat iedereen het gaat proberen.
Binnen geraken is niks aan uiteraard, da kan iedereen. Maar het is een leuker verhaal als ge kunt zeggen da ge zonder bandje door de inkom zijt geraakt. Er is wel een dosis lef en koelbloedigheid voor nodig om der mee weg te geraken, uw geweten komt wel tussenbeide, maar dan denk ge hoe schandalig veel winst ze maken op u, en dan is da allemaal weer weg.
Waarom zijn festivals zo duur? Omdat er een groot deel "gratis" binnensluipt, eten en drinken steelt, en de organisators dan niet rond komen met de kosten.. Dus beslissen om het jaar erna het duurder te maken dat ze nog wat winst hebben..
Wat jij doet is het gewoon erger en erger maken.. Als je vindt dat iets te duur is, koop het niet, of ga er niet naar toe..