De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs
StijnJ schreef:Dat het einde sneller daar kan zijn dan dat je denkt...
Kijk maar naar die advocatenfamilie... Het kan goed zijn dat er binnen 10min. iemand hier binnen loopt en dat het gedaan is.
Doet je toch wel even nadenken, en als ik er te lang op nadenk word ik er niet goed van...
StijnJ schreef:Kijk maar naar die advocatenfamilie... Het kan goed zijn dat er binnen 10min. iemand hier binnen loopt en dat het gedaan is.
Doet je toch wel even nadenken, en als ik er te lang op nadenk word ik er niet goed van...
Mayo schreef:StijnJ schreef:Kijk maar naar die advocatenfamilie... Het kan goed zijn dat er binnen 10min. iemand hier binnen loopt en dat het gedaan is.
Ik moet zeggen dat ik daar niet echt schrik van heb. Ik wil natuurlijk niet dood, en ik zou het liefst oud worden, maar het is niet dat ik met de angst leef dat het morgen gedaan zou kunnen zijn.
Dat is gelijk mijn moeder: overdag houdt die de achter- en voordeur op slot omdat er "eens een inbreker zou kunnen komen". Ik denk niet dat het gezond is om daarmee bezig te zijn. Inbraken gebeuren, en je moet natuurlijk niet alles wijd open zetten, maar je moet uzelf ook niet gaan opsluiten omdat er een (uiterst kleine) kans is dat er iets zou gebeuren.
Maar als atheïst ben ik ook niet echt bang van de dood. Het is zoals mijn vader zegt: "Als er niets meer is, dan hebt ge ook geen zorgen, en wat wens je nog meer dan dat?". Het ergste wat er kan gebeuren, gebeurt wanneer je leeft.
Nielsi schreef:Niet echt bang, maar ik acht de kans toch extreem groot dat ik voor mijn 24ste betrokken raak bij een zwaar verkeersaccident.
Mayo schreef:Nielsi schreef:Niet echt bang, maar ik acht de kans toch extreem groot dat ik voor mijn 24ste betrokken raak bij een zwaar verkeersaccident.
Hoezo? Ben je een hardrijder die constant onder invloed de wegen onveilig maakt fzo?
Takai schreef:Dieje schrik heb ik gekregen toen ik klein was, ik speelde toen ook nog me spinnen als 6jarige ofzo, maar mijn ma heeft helse schrik van spinnen, als er foto in boekske sta moetk die pagina eruitscheuren, en elkes keer gilt die door merg en been en zo heb ik mijne schrik gekrege voor spinnen
Audioholic schreef:- Homo's
- Negatieve karma.
Audioholic schreef:- Een average leven leiden.
.
the-skullkid schreef:niet aan de verwachtingen van het leven kunnen voldoen...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten