register Paswoord vergeten?

Websites met gratis spullen

The name says it all! Post hier alles wat niet in een andere categorie past.

Re: Websites met gratis spullen

Berichtdoor AMGXV op ma 18 jul 2011 5:03 pm

AMGXV (oude nickname: {3C}AMGXV)
Krapuul
Krapuul

Berichtdoor Deo_Volente op ma 18 jul 2011 5:19 pm

roadrunner schreef:Ik weet het, het klinkt lame, maar het is de enigste manier die ik nog kan bedenken om mijn auto te maken! dus aub ook geen domme opmerkingen, of vragen hoeveel ik van het wrak nog moet hebben, want mijn humeur is al serieus onder 0, ik kan bijkomend gezever wel missen :(

Ik geloof het niet. Foto van jouw nickname op het wrak geschreven op een A4 blad met 2 zonnen bijgetekend. Dan pas geloof ik het. Nu lijkt het gewoon dat je geld probeert te bijeenrapen uit medelijden.
Deo_Volente (oude nickname: denbliecke)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Astro op ma 18 jul 2011 5:26 pm

Een auto rijdt op jou en beide flanken zijn in fritten vaneen maar de andere kan nog doorrijden?
't was nen hummer zeker?
Afbeelding
Astro (oude nickname: Astroboy)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor roadrunner op ma 18 jul 2011 5:34 pm

Astro schreef:Een auto rijdt op jou en beide flanken zijn in fritten vaneen maar de andere kan nog doorrijden?
't was nen hummer zeker?

ik weet nie eens wa de andere auto was.
auto stond aan de kant van een greppel geparkeerd (mensen die de buurt van zottegem wa kennen: aan de sottos in één van de zijstraten) en is met de andere voorkant in de greppel geland (vandaar ook de modder aan het rechterwiel en waar de pinker stak)
roadrunner
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor roadrunner op ma 18 jul 2011 5:38 pm

Deo_Volente schreef:
roadrunner schreef:Ik weet het, het klinkt lame, maar het is de enigste manier die ik nog kan bedenken om mijn auto te maken! dus aub ook geen domme opmerkingen, of vragen hoeveel ik van het wrak nog moet hebben, want mijn humeur is al serieus onder 0, ik kan bijkomend gezever wel missen :(

Ik geloof het niet. Foto van jouw nickname op het wrak geschreven op een A4 blad met 2 zonnen bijgetekend. Dan pas geloof ik het. Nu lijkt het gewoon dat je geld probeert te bijeenrapen uit medelijden.

ik kan nie altijd op de auto van mijn ouders of vriendin tellen he...moet ge anders het pvnr hebben van aangifte?
roadrunner
Onwetende
Onwetende

Vorige

Keer terug naar Shit Shat