Bistiriko schreef:Waarom steekt er een opwindmechanisme in u reet?
?
Bistiriko schreef:Waarom steekt er een opwindmechanisme in u reet?
Mounty schreef:ER VAN UIT GAANDE DAT ER GEEN WAPENS CQ VOORWERPEN VOOR HANDEN ZIJN.!!
Ik zou zeggen; probeer opnieuw
maar dan zonder werktuigen etc.....etc.....
Ottorongo schreef:Mounty schreef:ER VAN UIT GAANDE DAT ER GEEN WAPENS CQ VOORWERPEN VOOR HANDEN ZIJN.!!
een kroeg zonder krukken dus ? i dont think so ... bam op u bakkes en gij k.o op de grond.
Mounty schreef:Ottorongo schreef:Mounty schreef:ER VAN UIT GAANDE DAT ER GEEN WAPENS CQ VOORWERPEN VOOR HANDEN ZIJN.!!
een kroeg zonder krukken dus ? i dont think so ... bam op u bakkes en gij k.o op de grond.
die kruk pak ik gewoon af, en dan??
Sneezy schreef:Mounty schreef:Ottorongo schreef:Mounty schreef:ER VAN UIT GAANDE DAT ER GEEN WAPENS CQ VOORWERPEN VOOR HANDEN ZIJN.!!
Hoeveel keer moet ik het nog zeggen????? Ik ben veel te groot, ik slaag gewoon vanboven op je kop man!!!!!!!
Mounty schreef:Sneezy schreef:Mounty schreef:Ottorongo schreef:Mounty schreef:ER VAN UIT GAANDE DAT ER GEEN WAPENS CQ VOORWERPEN VOOR HANDEN ZIJN.!!
Hoeveel keer moet ik het nog zeggen????? Ik ben veel te groot, ik slaag gewoon vanboven op je kop man!!!!!!!
ik schop tegen je enkels, tegen je scheenbenen en tegen je knieën en voilá!!
die heb jij niet beschermd en anders te laat!!
Ik heb wel gezorgd dat al mijn kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken volledig zijn beschermd zoals je ziet op mijn pica.!!
lupes-style = hack-style
'Sir, Sir, we are surrounded!'
'Excellent, now we can attack in all directions!'
Lupes schreef:hahaha truepica
![]()
moet dan nog eens ff die pica's opzoeken met die schoen in zn kloten
UltimateTetten schreef:[img]want%20ik%20ben%20namelijk%202m23.[/img]
Lupes schreef:hahaha truepica
![]()
Mounty schreef:Lupes schreef:hahaha truepica
![]()
¿¿ in zn WÁT??
Sneezy schreef:Mounty schreef:Lupes schreef:hahaha truepica
![]()
¿¿ in zn WÁT??
ej mij nu ni negeren é trut! Geef maar toe dat je schrik hebt van men 2m23
Sneezy schreef:Mounty schreef:Lupes schreef:hahaha truepica
![]()
¿¿ in zn WÁT??
ej mij nu ni negeren é trut! Geef maar toe dat je schrik hebt van men 2m23
mountainbiker schreef:Ik zie dat niet AL je kwetsbare i/ zwakke/ gevoelige plekken vol ledig beschermd zijn!!
Mounty schreef:mountainbiker schreef:Ik zie dat niet AL je kwetsbare i/ zwakke/ gevoelige plekken vol ledig beschermd zijn!!
Noem jij dan 1 kwetsbare / zwakke / gevoelige plek die niet beschermd is!!
-_K4RM1NAT0R_- schreef:mensen, deze troll is dus ook mountainbiker fyi,
-_K4RM1NAT0R_- schreef:OWNED BITCH
http://public.blu.livefilestore.com/y1pT0O38leWor6xoNDgVIm6UdX-Izl7wK_DwCeKSpxOe7C-lLdcxjgb_cYZ8WfG1aYHKrAT3LejDwdUE1T9oFu8DQ/005.jpg?psid=1
http://public.blu.livefilestore.com/y1pRW356WSPANGOHXIRIhTZkaFKbxEeRy71IuLdLI2AYh_dTofVajF85KVa4YDYVcd-kCQymknyxYOYRYv-zHaZBQ/009.jpg?psid=1
http://public.blu.livefilestore.com/y1phjYvBUKJQMtZ9AhYfmGebQhqmyp0GzaHB1Uli-t0RqWBi4eiGeNdXUoXvhpQO4nMxP1bcN9Rv65-n_cd_2Nhnw/011.jpg?psid=1
Mounty schreef:mountainbiker schreef:Ik zie dat niet AL je kwetsbare i/ zwakke/ gevoelige plekken vol ledig beschermd zijn!!
Noem jij dan 1 kwetsbare / zwakke / gevoelige plek die niet beschermd is!!
-_K4RM1NAT0R_- schreef:mensen, deze troll is dus ook mountainbiker fyi, weet niet of ook op dit forum hij een account als amstelman heeft
the-skullkid schreef:Is die nu tegen zijn eigen bezig? Als we allemaal stilletjes weggaan blijft hij uren zoet!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten