mountainbiker schreef:
Zeg zelf maar wat je hier duidelijk ziet hangen!!
precies in het rode lijntje zie je iets, K4RM1NATOR_ had pica's gevonden hoe je moet straatvechten
Sneezy schreef:en terwijl da ik op uw kop slaag é mounty!
Ottorongo schreef:wette wa ik doe ? ik haal kevin phillipe derbij die maakt u wel een kopke kleiner , en mischien vindt hem u ng leuk ge weet nooit ....
FFFFFFUUUUUUUu schreef:Sneezy schreef:en terwijl da ik op uw kop slaag é mounty!
geraakt gij daar aan?
Ottorongo schreef:wette wa ik doe ? ik haal kevin phillipe derbij die maakt u wel een kopke kleiner , en mischien vindt hem u ng leuk ge weet nooit ....
Mounty schreef:
en hoe / wat / waar moet die mij dan proberen te raken????????????![]()
Mounty schreef:
en hoe / wat / waar moet die mij dan proberen te raken????????????![]()
AwesomeGuyDieZichzelfTotaalNietQuote schreef:AGRESSIE
BEDREIGINGEN
RACISME TEGEN BEHAARDE BALLEN
=
LOCK
&
BANN
JDM schreef:
Jellesg schreef:Mounty, heb je toevallig 'pijlsnelle' reflexen?
Mounty schreef:Jellesg schreef:Mounty, heb je toevallig 'pijlsnelle' reflexen?
bij een goeie gevechtshouding is dat niet eens nodig en de gevechtshouding van mij is perfect.!!
bij een goeie gevechtshouding is dat niet eens nodig en de gevechtshouding van mij is perfect.!!
De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs
bjoerk schreef:langs den andere kant word ik nooit serieus genomen, en ik wil echt wel eens serieus genomen wordne![]()
Sneezy schreef:Ik zou wel is wille weten welke flipo die foto's origineel heeft gemaakt en met welke reden..
Sneezy schreef:Mayo schreef:Mounty schreef:Jellesg schreef:Mounty, heb je toevallig 'pijlsnelle' reflexen?
Heb je eigenlijk uw gevechtshouding al eens in de praktijk getest?
dat weet je toch al mayo?
http://hsulpa.blu.livefilestore.com/y1p0hD-6NGAwXtNTMUABgtn0SBdQPLD5_3yEQcNlnhTqYo3FYRu6nMKa8e4PIxM9TCKB2MHHjqMJkvh4Hi-aFaXjw/005.jpg?psid=1
Mounty schreef:Sneezy schreef:Mayo schreef:Mounty schreef:Jellesg schreef:Mounty, heb je toevallig 'pijlsnelle' reflexen?
Heb je eigenlijk uw gevechtshouding al eens in de praktijk getest?
dat weet je toch al mayo?
http://hsulpa.blu.livefilestore.com/y1p0hD-6NGAwXtNTMUABgtn0SBdQPLD5_3yEQcNlnhTqYo3FYRu6nMKa8e4PIxM9TCKB2MHHjqMJkvh4Hi-aFaXjw/005.jpg?psid=1
Dit heeft niets met vechten te maken.!!
FuckThisShit schreef:Mounty schreef:Jellesg schreef:Mounty, heb je toevallig 'pijlsnelle' reflexen?
Ik duik lang u heen en geef u een keiharde slag in uw nek vanachter
Waar zijt gij nu, KUT?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten