register Paswoord vergeten?

Road Rage

The name says it all! Post hier alles wat niet in een andere categorie past.

Road Rage

Berichtdoor bloky op wo 01 aug 2012 2:01 pm

Het topic zijn naam zegt wel al genoeg zeker?
Nee? post hier je ergernissen ivm met de auto die je afgelopen dag of deze week hebt meegemaakt. ;)
Afbeelding

Carpe Diem
bloky
Onwetende
Onwetende

Re: Road Rage

Berichtdoor bloky op wo 01 aug 2012 2:05 pm

Berichtdoor Takai op wo 01 aug 2012 2:53 pm
Bwa gisteren was er een camionetteke da echt letterlijk vanachter tegen mijne otto plakte, er zat echt mss geen 30cm tussen. Dan pakken we ne tamelijke scherpe bocht waar ik vlot door kan rijden, maar hij niet omdat hij een camionette is. Ik rij rustig tegen 50 verder en hij was door dieje bocht pakt 20meter achter, en eens uit de bocht trekt dieje op totda em terug tegen m'n gat plakt. Dan ff lichten rap aan en uit gedaan zoda het lijkt da ik stop, en dieje remde gemaan hard en begon te flippe :lol:

Werd dieje nog kwader en plakte em nog dichter en ik moest een straat naar links ma dieje plakte en ik dacht ik leer het hem is. Ik pink normaal lang op voorhand genoeg en begin langzaam te remmen maar nu echt vlak ervoor geremd en dan pas pinkers opgezet. Dieje ket kei hard moeten remmen om ni op mijnen otto te zitten en dieje was maar ant vloeke, ik kop uit venster en ma lache. Zo'n mensen haat ik want hij had op die 10 minuten al meer als 20 keer kunne voorbijsteken :p

@Takai, als mensen iets te dicht tegen mijn gat van men wagen komen plakken, en na een tijd het echt niet doorhebben dat het me tegensteekt, en ze kunnen niet voorbijgaan, begin ik gewoon extreem traag te rijden tot die hun serieus ergeren, en als ze dan met hun grootlichten beginnen pinken en ze plakken dan nog steeds in men gat..
is het te hopen dat hem ne rappe reflex heeft, want dan smijt ik men boel toe.. :twisted:
Afbeelding

Carpe Diem
bloky
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Takai op wo 01 aug 2012 2:07 pm

bloky schreef:@Takai, als mensen iets te dicht tegen mijn gat van men wagen komen plakken, en na een tijd het echt niet doorhebben dat het me tegensteekt, en ze kunnen niet voorbijgaan, begin ik gewoon extreem traag te rijden tot die hun serieus ergeren, en als ze dan met hun grootlichten beginnen pinken en ze plakken dan nog steeds in men gat..
is het te hopen dat hem ne rappe reflex heeft, want dan smijt ik men boel toe.. :twisted:

Das ook een mogelijkheid :lol:
Ik reed ffkes express tragen maar dan nog deed hij het niet, dus ja dan maar op de harde manier he :mrgreen:
Afbeelding
Takai (oude nickname: eskimo2HELL)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor bloky op wo 01 aug 2012 2:11 pm

Takai schreef:
bloky schreef:@Takai, als mensen iets te dicht tegen mijn gat van men wagen komen plakken, en na een tijd het echt niet doorhebben dat het me tegensteekt, en ze kunnen niet voorbijgaan, begin ik gewoon extreem traag te rijden tot die hun serieus ergeren, en als ze dan met hun grootlichten beginnen pinken en ze plakken dan nog steeds in men gat..

Das ook een mogelijkheid :lol:
Ik reed ffkes express tragen maar dan nog deed hij het niet, dus ja dan maar op de harde manier he :mrgreen:

dan hebben ze het meestal wel door :p
ge hebt echt van die eikels die dan gewoon nog dichter komen plakken en dan doet ge dat gewoon opnieuw :D
Afbeelding

Carpe Diem
bloky
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor r0o op wo 01 aug 2012 2:50 pm

Mensen die vluchtmisdrijf plegen...
Afbeelding

bjoerk schreef:langs den andere kant word ik nooit serieus genomen, en ik wil echt wel eens serieus genomen wordne :mrgreen:
r0o (oude nickname: *r0o)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor bloky op wo 01 aug 2012 4:12 pm

r0o schreef:Mensen die vluchtmisdrijf plegen...

plak opschrijven, politie bellen, en schade doorgeven :p
Afbeelding

Carpe Diem
bloky
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor r0o op wo 01 aug 2012 4:42 pm

bloky schreef:

plak opschrijven, politie bellen, en schade doorgeven :p

Nja, als je toekomt en je zijkant van je auto zit vol krassen en er ligt geen briefje tss je ruitenwisser...
Zo'n dingen bedoel ik!
Maar als ik zie dat het iemand doet schrijf ik idd plak op. :p

Ooit es geweten dat er iemand een auto raakte achteraan, ik zag het gebeuren aan de overkant van de straat, heb de plak opgeschreven toen ik hem zag doorrijden. Tss de ruitenwisser gestoken vooraan, maar die kerel had mij zien schrijven, hij reed een toertje rond de blok en nam het papiertje vantss de ruitenwisser. Ik heb dat gezien maar hij mij niet. Ik heb gewacht, het was een knappe griet en kheb haar alles verteld, ze was superblij dat ik da gedaan heb. Bleek dat de kerel zonder verzekering en zonder rijbewijs rondreed...
Afbeelding

bjoerk schreef:langs den andere kant word ik nooit serieus genomen, en ik wil echt wel eens serieus genomen wordne :mrgreen:
r0o (oude nickname: *r0o)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor BLUE_SMILEY op wo 01 aug 2012 5:14 pm

Dat zijn - bijna - de ergste van al, inderdaad.
Als je per ongeluk iemand zijn auto raakt steek je (als het zichtbaar is) toch een papier met uw telefoon nr, et cetera achter zijn/haar ruitenwisser? Als iemand zo iets bij mij voor heeft (en da's ondertussen in die twee jaar dat ik mijn auto heb sowieso al 1x gebeurd) heb ik dat ook graag, dus waarom zou ik 't niet bij iemand anders doen? Klootzakken zijn 't.

't Kan natuurlijk nog erger. Je hebt ook zo'n kerels/wijven die gewoonweg doorrijden als ze iemand omver rijden en zich later niet gaan aanmelden bij de politie. Da's gewoonweg...wtf? :|

OT: Mijn rage van Vandaag:
Fietsers die het fietspad niet weten zijn.
Er was daarnet een wijf aan de andere kant van de weg aan het rijden terwijl haar vriendin/zus wel op het fietspad reed. Je kon er maar net langs. #-o
os moe is ozze va
BLUE_SMILEY (oude nickname: BLUE SMILEY :D)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Lupes op wo 01 aug 2012 5:39 pm

opstaan en merken dat je banden plat gestoken zijn :?
lupes-style = hack-style

'Sir, Sir, we are surrounded!'

'Excellent, now we can attack in all directions!'

Afbeelding
Lupes (oude nickname: Lupes?)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor the-skullkid op wo 01 aug 2012 6:30 pm

Oh god ja hier kan ik mij eens uitleven.

-Mensen die niet kunnen invoegen.

-mensen die blijkbaar de strijk aan het doen zijn aan het rood licht. Als het groen is moeten ze alles aan de kant leggen, die versnelling zoeken en aaaaah tis alweer rood.

-Fietsers die denken dat ze altijd voorrang hebben (ouderen en pubers vooral)

-Caravans die 80 rijden op de autosnelweg.

-Mensen die 85 rijden en remmen tot 80 aan de paal op de E17 ter hoogte van Gentbrugge. (waar 90 is toegelaten)

-Mensen die er een sport van maken om voor u in te vliegen om dan niet op te trekken.

Over het bumperkleven. Ik bumperkleef ook als degene voor mij niet de maximaal toegelaten snelheid rijdt (60 waar je 70 mag bv.). Met de vrachtwagen moet ik dankzij de rij- en rusttijden binnen een bepaalde tijd mijn werk gedaan hebben. En dan is iedere minuut kostbaar.
Als je dan ook nog eens plots gaat remmen of extra traag gaat rijden dan zijn de poppen aan het dansen. RIJDT GODVERDOMME ZO HARD ALS GE MOOGT. NIET IEDEREEN HEEFT ZOVEEL TIJD ALS U.

Vandaag nog eentje op de E313. Madam in de cabrio die 80 hard genoeg vond.
Ne keer plimpen met lichten -> geen reactie.
Toeterke -> Geen reactie.
Dan maar voorbij (terwijl ik dit niet mag).
En ja dan ga ik net iets te vroeg terug.
Afbeelding

Afbeelding
the-skullkid (oude nickname: the skullkid)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor bloky op wo 01 aug 2012 6:35 pm

ik herken enorm veel van u uitleg aan de hand van vracthwagenchauffeurs, als ge dan eens voorbij kunt bij zo' n eikels van mensen zou ik het ook niet kunnen laten om wat vroeger in te voegen dan je trailer lang is :s
om het bloed vanonder je nagels te krijgen..
ik probeer meestal hoffelijk te blijven tegenover truckers, dan zijn ze u ook dankbaar ;)
Afbeelding

Carpe Diem
bloky
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bloky op wo 01 aug 2012 6:36 pm

Lupes schreef:opstaan en merken dat je banden plat gestoken zijn :?

had gij dat een tijdje geleden niet ook eens op het forum gezet?
en is dat nu opgelost of niet?
Afbeelding

Carpe Diem
bloky
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Jellesg op wo 01 aug 2012 10:20 pm

Ik haat mensen die gestresseerd zijn en overal zo rap mogelijk naartoe moeten, meestal eigenlijk zonder echte reden om gehaast te zijn. Mensen die denken dat ze moeten bumperkleven omdat een minuut eerder aankomen, wat het vaak nog niet eens is, zogezegd het verschil zal maken. En mensen die denken van zichzelf dat ze zo uitermate goed kunnen rijden, maar ondertussen wel (onterecht) geflitst worden omdat ze voorsteken via de voorsorteerstrook op een kruispunt met lichten. En dat diezelfde mensen dan nog een hele lijst durven posten waar zij slecht van komen in het verkeer.
Laatst bijgewerkt door Jellesg op wo 01 aug 2012 11:16 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
Afbeelding

Afbeelding
Jellesg
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor bloky op wo 01 aug 2012 10:28 pm

Jellesg schreef:Ik haat mensen die gestresseerd zijn en overal zo rap mogelijk naartoe moeten, meestal eigenlijk zonder echte reden om gehaast te zijn. Mensen die denken dat ze moeten bumperkleven omdat een minuut eerder aankomen, wat het vaak nog niet eens is, zogezegd het verschil zal maken. En mensen die denken van zichzelf dat ze zo uitermate goed kunnen rijden, maar ondertussen wel (onterecht) geflitst worden omdat ze voorsteken via de voorsorteerstrook op een kruispunt met lichten. En dat diezelfde mensen dan nog een hele lijst durven posten waar zij slecht van komen in het verkeerd.

2 the point?
dus ge haat wat hier gezegd word + mensen die bumperkleven, omdat die volgens u rapper zouden willen aankomen en dan ook haat ge mensen die voorsteken via de voorsorteerstrook ( daar kan ik inkomen ) ;)
Afbeelding

Carpe Diem
bloky
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Lupes op wo 01 aug 2012 11:13 pm

bloky schreef:

ja ik had dat hier al eens vermeld :)
het is opgelost in de zin dat er nieuwe banden opgestoken zijn ahja :D
maar wie het gedaan heeft en waarom? geen idee.. de aanslag is niet opgeëist :(
lupes-style = hack-style

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor bloky op wo 01 aug 2012 11:15 pm

Lupes schreef:
bloky schreef:

het was dat wat ik bedoelde, wel jammer dan :s
dure zaak geweest?
Afbeelding

Carpe Diem
bloky
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Lupes op wo 01 aug 2012 11:32 pm

goh ik denk iets van een €130-160 (danku mama :) ) voor nieuwe banden; heb ze er zelf opgestoken thuis :P
lupes-style = hack-style

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor bloky op do 02 aug 2012 9:35 am

Lupes schreef:goh ik denk iets van een €130-160 (danku mama :) ) voor nieuwe banden; heb ze er zelf opgestoken thuis :P

ooh dan ist nog prijselijk meegavallen eh :D
Afbeelding

Carpe Diem
bloky
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor BLUE_SMILEY op do 02 aug 2012 12:41 pm

Lupes schreef:
bloky schreef:

Ja, 't is te hopen dat het niet opnieuw gebeurt...
Hier woont een paar straten verder een hoopje krapuul en heb soms ook wel bang voor mijn auto'ke. Tot nu toe is er gelukkig nog maar 1x iets gebeurd. (Spiegel van pa zijn werkbus afgestampt) Shit ain't cool, dawg. :(
os moe is ozze va
BLUE_SMILEY (oude nickname: BLUE SMILEY :D)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor bloky op do 02 aug 2012 9:34 pm

hiernet op de baan van lokeren naar dendermonde komende van interflower,
baan van 70 km/u, en ik ben 150meter ver aan het uitbollen voor het rode licht dat bijna op groen zou schieten,
net voor het op groen schiet, 1ne me nen dax tog met 50 komt van rechts en steekt de baan nog over..
ik zo ja ok, ZOT dacht ik in men eigen, en toen men licht voor mij op groen schoot begon ik op te trekken, en al een sjans dat ik niet te neig optrok want ik zat een goede 50meter van het kruispunt waar het voor mij groen was!
en 2sec nadien steekt er nog zo ne zot over me zenne dax, IK HERHAAL VOOR MIJ WAS HET GROEN, VOOR HEM AL ZEKER 5SEC ROOD!!
en die vlamt over, die schuift uit tegen 50, en die lag midden op de baan :s
als ik iets rapper was geweest zat die knal op men auto + door het rood gereden :s
geen compassie mee ze, nog ies uitgescholden voor loemperik en verder gereden!
Afbeelding

Carpe Diem
bloky
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor naga op do 02 aug 2012 10:04 pm

Hmm, dit topic kan nog interessant worden. Het zullen hoofdzakelijk wel autosnelwegverhalen zijn. Maar gezien ik genoeg baan doe, zie ik ook genoeg en kom ik evenveel tegen.

Vandaag viel het nog mee. Enigste dat echt kan storen zijn meerdere vrachtwagens die 2 stroken innemen als je van een afrit komt...
Er is gewoon soms te weinig plaats tussen om goed naar het meest links vak te gaan.
En dan trekken ze met hun mistlichten als je je er tussen wringt.

Maar de ergste zijn idd de bumperklevers. Zeker op de autosnelweg. En wanneer je ze dan laat passeren.
Dan blijven ze links en vertragen ze precies 20 Km/u... Het mag niet, maar rechts inhalen en te vroeg naar links gaan kan best stressverhelpend zijn in zo'n gevallen.
naga (oude nickname: nagasy)
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor bloky op zo 19 aug 2012 10:38 am

het geval dat ge in de bebouwde kom aan het rijden zijt, en er beetje verder een bocht aankomt, dus ik laat men gas los en laat me uitbollen zodat ik die mooi kan nemen en na de bocht terug kan optrekken, maar voordat ik de bocht inga men boel moet toesmijten omdat er een oudere mens, ( bejaarde ) op een fiets ineens beslist om zonder te kijken de baan over te steken :evil:
Afbeelding

Carpe Diem
bloky
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor the-skullkid op zo 19 aug 2012 11:22 am

naga schreef:Vandaag viel het nog mee. Enigste dat echt kan storen zijn meerdere vrachtwagens die 2 stroken innemen als je van een afrit komt...
Er is gewoon soms te weinig plaats tussen om goed naar het meest links vak te gaan.
En dan trekken ze met hun mistlichten als je je er tussen wringt.

Bedoel je wanneer de afrit eindigt met een verkeerslicht/stopstreep waar je links en recht kunt afslaan?
Welnu, Vrachtwagens kunnen dat doen om 3 redenen:

- De Belgische infrastructuur is daar zo gemaakt met strategisch geplaatste borduren dat ze twee rijstroken nodig hebben om hun draai te krijgen zonder hun banden kapot te rijden op de borduren.

-De combinatie waarmee ik rijd heeft vanachter meesturende assen. Hierdoor zwenkt de achterkant van mijn oplegger een serieus stuk uit. Dit staat dan ook in drukletter erachter op. Als ik dan niet in het midden van de twee rijstroken ga staan en ik wil rechts afslaan gaan er auto's op het linkervak staan om links af te slaan. Als ik dan zou afslaan zou ik de auto's links van mij 1 voor 1 de hele zijkant aan gort rijden. Daarom sta ik dus in het midden. Om dat te voorkomen.

-De chauffeur in kwestie kan gewoon niet rijden. (let op de nrplaat, meestal cz,pl,lt,h,...)
Afbeelding

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor bloky op zo 19 aug 2012 11:37 am

daar heb je dik gelijk in the skullkid, sommige mensen beseffen niet dat als je met je cabine afdraait, je aanhangwagen redelijk wat meters korter afdraait, als ik bvb een vrachtwagen zie die zichzelf moet afdraaien in een straat waarin ik uitkom, stopt ik liever 10meter voor het kruispunt zodat hij voldoende plaats heeft om met zijn cabine even op mijn rijstrook te komen en voldoende plaatst heeft om af te draaien!
de meeste zijn daar altijd dankbaar voor ;)
Afbeelding

Carpe Diem
bloky
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor L4nc3r op zo 19 aug 2012 3:28 pm

bloky schreef:daar heb je dik gelijk in the skullkid, sommige mensen beseffen niet dat als je met je cabine afdraait, je aanhangwagen redelijk wat meters korter afdraait, als ik bvb een vrachtwagen zie die zichzelf moet afdraaien in een straat waarin ik uitkom, stopt ik liever 10meter voor het kruispunt zodat hij voldoende plaats heeft om met zijn cabine even op mijn rijstrook te komen en voldoende plaatst heeft om af te draaien!

Ge zijt niet den enige die da doet ;)
Ik doe juist hetzelfde, ook als er nen autobus ofzo de straat in moet rijden.
Die mensen hebben da volgens mij al moeilijk genoeg om me zo iets groot rond te rijden ;)
Afbeelding
L4nc3r (oude nickname: Mitsulancer)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor bloky op zo 19 aug 2012 3:31 pm

L4nc3r schreef:
bloky schreef:daar heb je dik gelijk in the skullkid, sommige mensen beseffen niet dat als je met je cabine afdraait, je aanhangwagen redelijk wat meters korter afdraait, als ik bvb een vrachtwagen zie die zichzelf moet afdraaien in een straat waarin ik uitkom, stopt ik liever 10meter voor het kruispunt zodat hij voldoende plaats heeft om met zijn cabine even op mijn rijstrook te komen en voldoende plaatst heeft om af te draaien!

Die mensen hebben da volgens mij al moeilijk genoeg om me zo iets groot rond te rijden ;)

voila, dat is vriendelijk en hoffelijk ;)
Afbeelding

Carpe Diem
bloky
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor L4nc3r op zo 19 aug 2012 3:36 pm

bloky schreef:
L4nc3r schreef:

voila, dat is vriendelijk en hoffelijk ;)

Afbeelding
Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor the-skullkid op do 27 sep 2012 6:37 pm

KAN IEDEREEN NU IS AAN HET ROOD LICHT OPLETTEN EN DIRECT VERTREKKEN ALS HET GROEN IS.
Danku.
Was vandaag het WK taffelen bezig?
Afbeelding

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor L4nc3r op do 27 sep 2012 7:12 pm

* Pinkers zijn zeker als optie te kopen bij nieuwe wagens? :evil:

* Als ge daar tegen 40 per uur aant rijden zijt op een 70 per uur baan, moet het toch wel opvallen da ge me een ganse file auto's achter u zit? Geef dan wa meer gas gvd! :?
Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor L4nc3r op do 27 sep 2012 7:13 pm

the-skullkid schreef:KAN IEDEREEN NU IS AAN HET ROOD LICHT OPLETTEN EN DIRECT VERTREKKEN ALS HET GROEN IS.
Danku.
Was vandaag het WK taffelen bezig?

Ook aan dit kan ik mij zo hard ergeren!
Staat ge daar te wachten, en van zodra ge wilt toeteren, vertrekken ze dan toch nog ineens :roll:
Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Volgende

Keer terug naar Shit Shat