register Paswoord vergeten?

Onpopulaire mening-topic

The name says it all! Post hier alles wat niet in een andere categorie past.

Re: Onpopulaire mening-topic

Berichtdoor Da_Tonio op za 04 mei 2013 2:40 pm

Gewoon volledige hernieuwing van het onderwijs! Dat principe van herhalen zonder meer is gewoon belachelijk demotiverende zever, waar zo goed als geen enkele student zijn voordeel in ziet. Ikzelf deed houtbewerking en moest jaartallen van oorlogen leren bij geschiedenis. Ik deed architecturale en binnenhuiskunst en ik moest middelnederlandse zaken kennen? Als ge dan voor een richting moogt kiezen, pas dan alles eventjes aan bij de standaard vakken.

Iedereen mag dezelfde periodes kennen, middeleeuwen zijn de middeleeuwen. Maar laat iemand van houtbewerking bijvoorbeeld meer zien over hoe ze toen meubels maakten, welke houtsoorten en waarom ze die waar gebruikten, dergelijke zaken. Laat mensen die een architecturale richting volgen teksten lezen en analyseren en wat dan ook, maar laat die teksten over iets dat met architectuur te maken heeft gaan, en niet over een of andere middeleeuwse koning.

DAAR ligt het probleem. Ge kiest een richting met volle motivatie, en lesuur per lesuur gaat het gebrek aan relatie tot die richting elk beetje fut uit een leerling halen. Die paar uurtjes die u boeien, zulde opletten, en dat zult ge wel leren.

Verder mogen ze stoppen met iedereen over dezelfde streep te trekken. Ik wou bij houtbewerking vooral zelf meubels ontwerpen, ne vriend uit mijn klas zet zulke ontwerpen om in een tekenprogramma. Alletwee mochten we niet tekenen als we bezig waren over hoe hout gaat schimmelen. Dan zo'n ouderwetse leerkracht waarvan ge geen arm onder uw hoofd mocht houden, geen tekeningetje in uw kantlijn moogt maken, niks.

Ons onderwijs is gewoon heel erg goed in het naar beneden halen van ieders individuele capaciteiten, en beloont niets anders dan het van buiten leren van zaken. En als dat niet lukt, of het nu uit gebrek aan kunnen of uit gebrek aan willen is, dan zakt ge af want dan zijt ge te dom.

Als er dan commentaar komt op voorstellen in deze richting, zijn ze bijna altijd hetzelfde... Iedereen moet toch algemene kennis hebben?
NEE, DUMBFUCK!!! Gaat eens aan uwen bakker vragen van wanneer tot wanneer de middeleeuwen verliepen, welke de 5 grootste rivieren van het land zijn, en of hij de stelling van Pythagoras gebruikt om zijn brood te bakken. Stel dezelfde vraag aan uw boekhouder, een advocaat, de koning, en uw mama! Da is toch overduidelijk niet den helft van half zo nodig als dat er sommigen nog steeds durven beweren?

Geef die leerkrachten ook veel meer psychology en sociology in hun opleidingen. Tegenwoordig klagen ze dat ze kinderen moeten mee opvoeden of heropvoeden, terwijl ze kiezen voor een job waar ze op een doorsnee dag 8 uur per dag die kinderen rondom hun hebben.
Gezien het bij dat klagen stopt, en ze zich zeker niet met die kinderen gaan bezighouden als het niet moet (of mag? ](*,) ) gaan die kinderen terug naar de omgeving waar ze zijn opgevoed op de manier waarover men klaagt. Neen, laten we een clb oprichten en die kinderen nog wat onzekerder laten worden, nog wat laten vervreemden, en nog wat redenen geven aan de anderen om het als raar te bezien.

Maar allee, we gaan ons ni op den basis van het probleem gaan focussen he mensen. Eje gezien wa de minderjarige jeugd, die in dit geval niet het minste te zeggen heeft en nog minder objectief is, tegen diene van de cd&c durven zeggen?
vragen of info nodig??? PM of mail mag steeds
-------------------------------------------------------
greetzz

Da_Tonio
Da_Tonio
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor elberto op zo 05 mei 2013 8:07 am

Da_Tonio schreef:Gewoon volledige hernieuwing van het onderwijs! Dat principe van herhalen zonder meer is gewoon belachelijk demotiverende zever, waar zo goed als geen enkele student zijn voordeel in ziet. Ikzelf deed houtbewerking en moest jaartallen van oorlogen leren bij geschiedenis. Ik deed architecturale en binnenhuiskunst en ik moest middelnederlandse zaken kennen? Als ge dan voor een richting moogt kiezen, pas dan alles eventjes aan bij de standaard vakken.

Iedereen mag dezelfde periodes kennen, middeleeuwen zijn de middeleeuwen. Maar laat iemand van houtbewerking bijvoorbeeld meer zien over hoe ze toen meubels maakten, welke houtsoorten en waarom ze die waar gebruikten, dergelijke zaken. Laat mensen die een architecturale richting volgen teksten lezen en analyseren en wat dan ook, maar laat die teksten over iets dat met architectuur te maken heeft gaan, en niet over een of andere middeleeuwse koning.

Ik versta wat je wilt zeggen, al blijf ik er wel bij dat iedereen een minimale algemene kennis zou moeten hebben. Dan heb ik het niet over in welk jaar de Guldensporenslag plaatsvond en wat daartoe de aanleiding gaf enzo. Dan heb ik het bvb. over de wereldoorlogen. Mensen die niet weten wat de Holocaust was (om nu maar iets te zeggen)... Da's toch erg?

Verder is het grootste probleem met je voorstel dat je dat moeilijk gaat kunnen organiseren in de praktijk. Ik sluit dit jaar waarschijnlijk mijn master geschiedenis af en ik weet geen snars van hoe de geschiedenis van de houtbewerking in elkaar zit. Langs de andere kant moet het dan weer niet zó moeilijk zijn om u als leerkracht daar zelf eens in te verdiepen en uw leerlingen van zo'n professioneel-technische opleiding zo'n specifieke kennis aan te bieden.

Maar als leerkracht blijf je uiteraard in zekere mate gebonden aan de stof die je moet geven he.
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor BramVroy op zo 05 mei 2013 9:24 am

elberto schreef:
Da_Tonio schreef:Gewoon volledige hernieuwing van het onderwijs! Dat principe van herhalen zonder meer is gewoon belachelijk demotiverende zever, waar zo goed als geen enkele student zijn voordeel in ziet. Ikzelf deed houtbewerking en moest jaartallen van oorlogen leren bij geschiedenis. Ik deed architecturale en binnenhuiskunst en ik moest middelnederlandse zaken kennen? Als ge dan voor een richting moogt kiezen, pas dan alles eventjes aan bij de standaard vakken.

Ik versta wat je wilt zeggen, al blijf ik er wel bij dat iedereen een minimale algemene kennis zou moeten hebben. Dan heb ik het niet over in welk jaar de Guldensporenslag plaatsvond en wat daartoe de aanleiding gaf enzo. Dan heb ik het bvb. over de wereldoorlogen. Mensen die niet weten wat de Holocaust was (om nu maar iets te zeggen)... Da's toch erg?

Verder is het grootste probleem met je voorstel dat je dat moeilijk gaat kunnen organiseren in de praktijk. Ik sluit dit jaar waarschijnlijk mijn master geschiedenis af en ik weet geen snars van hoe de geschiedenis van de houtbewerking in elkaar zit. Langs de andere kant moet het dan weer niet zó moeilijk zijn om u als leerkracht daar zelf eens in te verdiepen en uw leerlingen van zo'n professioneel-technische opleiding zo'n specifieke kennis aan te bieden.

Maar als leerkracht blijf je uiteraard in zekere mate gebonden aan de stof die je moet geven he.

Misschien is een apart topic wel gepast: viewtopic.php?f=16&t=42115
BramVroy (oude nickname: V.Bram)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor elberto op wo 15 mei 2013 5:01 pm

Misschien hier niet zo'n onpopulaire mening maar over het algemeen wel denk ik.

Ik vind dat er niks mis is met het beleid van Abercrombie & Fitch. Een bedrijf mag toch godverdorie zelf kiezen wat het verkoopt en wat niet? So what als die CEO wilt dat zijn merk "hét merk van de coole kinderen" wordt. Ik zal u eens een geheimpje verklappen: praktisch elk mainstream kledingbedrijf wilt dat...

Het is niet dat ze discrimineren op basis van iets waar ge zelf niet aan kunt doen he.

Al die butthurt daarover, man man man. Ik heb geen kleren van A&F maar ik krijg verdorie goesting van er te gaan kopen.

Wat trouwens veel ergere discriminatie is, is dat het daar aan de voordeur vol mannen in bloot bovenlijf staat, maar meiskes in bikini: nergens te bespeuren! Da's veel erger.
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Mayo op wo 15 mei 2013 5:05 pm

elberto schreef:Ik heb geen kleren van A&F maar ik krijg verdorie goesting van er te gaan kopen.

Ze hebben daar geen maten voor dwergen zoals wij.
Afbeelding

De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs

Schaam jullie als crew, echt waar.
Mayo (oude nickname: MayoNaisePot)
I am the alpha and the omega

Berichtdoor elberto op wo 15 mei 2013 5:07 pm

Mayo schreef:
elberto schreef:Ik heb geen kleren van A&F maar ik krijg verdorie goesting van er te gaan kopen.

Ist echt? Ik ben nochtans één van de coole kinderen :(
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Durango op wo 15 mei 2013 5:17 pm

elberto schreef:Misschien hier niet zo'n onpopulaire mening maar over het algemeen wel denk ik.

Ik vind dat er niks mis is met het beleid van Abercrombie & Fitch. Een bedrijf mag toch godverdorie zelf kiezen wat het verkoopt en wat niet? So what als die CEO wilt dat zijn merk "hét merk van de coole kinderen" wordt. Ik zal u eens een geheimpje verklappen: praktisch elk mainstream kledingbedrijf wilt dat...

Het is niet dat ze discrimineren op basis van iets waar ge zelf niet aan kunt doen he.

Al die butthurt daarover, man man man. Ik heb geen kleren van A&F maar ik krijg verdorie goesting van er te gaan kopen.

Wat trouwens veel ergere discriminatie is, is dat het daar aan de voordeur vol mannen in bloot bovenlijf staat, maar meiskes in bikini: nergens te bespeuren! Da's veel erger.

Ik heb eens een verhaal gelezen over een Brits meisje.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-1192674/I-banished-stockroom-says-disabled-shop-girl-suing-Abercrombie--Fitch-discrimination.html

Dat punt is bij deze weerlegd.

Dat ze hun beslissen tot welke maat hun kledij gaat, vind ik perfect aanvaardbaar.

A&F heeft uiteraard het recht om hun beleid te voeren zoals zij dat willen. Maar ik weiger mee te gaan in heel dat oppervlakkige gedoe. Ik zal dus nooit voet zetten in een van hun winkels.
Afbeelding
Durango (oude nickname: Durango95)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bjoerk op wo 15 mei 2013 5:17 pm

elberto schreef:
Mayo schreef:

Ist echt? Ik ben nochtans één van de coole kinderen :(

Ik vind dat je gelijk hebt als je zegt dat je als bedrijf mag adverteren naar wie je wil, en mag produceren voor wie je wil. Maar mensen uitmaken voor losers en uncool omdat ze niet in een small, medium of large passen vind ik er nu toch wel over. En voor een normaal bedrijf dat zich niet richt op elitair volk zou zo iets de doodsteek kunnen zijn. Nuja kgeef er eigelijk geen fuck om wie die gatlelijken ceo nu cool en nie cool vind, maar voor iemand met zulke smoel is het wel redelijk hypocriet :p

A spokesman for Abercrombie & Fitch said: 'A&F has a strong anti-discrimination and anti-harassment policy and is committed to providing a supportive and dignified environment for all of its employees.'

Citaat uit durangow zijn post. Da was 4 jaar geleden, op 4 jaar tijd van een bedrijf met sterke anti discriminatie policies naar een discriminerend bedrijf? Ik denk eerder al jaar en dag discriminerend bedrijf.

Dus omdat je er zelf iets aan kunt doen is het okee dat je er voor word uitgesloten? Dus als ik iemand pest en discrimineer omdat hij naar metal luistert mag dat want hij kan daar iets aan doen. Dat je iemand ontslaagt omdat hij gelooft in god mag dat want die persoon kan daar iets aan doen. En wa ga je doen met mensen die hun haar verven in een kleur die gij nie schoon vindt? Ophangen aan de galgen? Da begint verdacht op nazi praktijken te lijken dan ze :)
Afbeelding

http://www.setbb.com/kevinphillippe/
YOU GOTTA FIGHT FOR KP's RIGHT TOO POOOOOOOOOOST
http://nl.pokerstrategy.com/#u715ES
bjoerk
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Durango op wo 15 mei 2013 5:24 pm

Ja, bjoerk.. Ik vond die laatste zin ook frappant!
Und du hast recht!
Afbeelding
Durango (oude nickname: Durango95)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Queen op wo 15 mei 2013 5:25 pm

elberto schreef:Ik vind dat er niks mis is met het beleid van Abercrombie & Fitch. Een bedrijf mag toch godverdorie zelf kiezen wat het verkoopt en wat niet? So what als die CEO wilt dat zijn merk "hét merk van de coole kinderen" wordt. Ik zal u eens een geheimpje verklappen: praktisch elk mainstream kledingbedrijf wilt dat...

Ik ben het eens met u dat dat belachelijk is om commentaar te geven op welke maten ze juist verkopen. Er zijn ook genoeg winkels die enkel en alleen voor "vollere" (lees: dikke) dames kleding verkopen.. Da's dan evenzeer discriminatie. Maar daar wordt natuurlijk weer niets van gezegd.

Wat ik dan weer wel echt lachen vind is het feit dat enkel knappe mensen deze kleren zouden mogen dragen en uitgerekend de CEO één van de meest lelijke trollen ooit is.

Verder hebben bjoerk en Durangow al even uitgelegd waarom A&F zich wel een imago heeft aangemaakt zum kotsen. Hun marketing à la "knappe mensen is ons doelpubliek" zou sowieso al perfect werken door hun knappe verkopers en sixpacks. Maar extra klanten uitschelden, wegjagen,...? Dat heeft een negatief effect, daar kan je gewoon niet buiten. Dom dom dom. Behalve indien Mathieu De Ruyck uw doelpubliek is natuurlijk.
Rawr.
Afbeelding
Queen
Fundalize Super-Moderator
Fundalize Super-Moderator

Berichtdoor Member op wo 15 mei 2013 6:29 pm

Abercrombie & Fitch is een voorbeeld van een omhoog gevallen kledingsmerk (dikke nekken). De winkel in Brussel is daar het bewijs van, gasten in bloot bovenlijf (opgepompt: pillen) en die walm van parfum.
Hahahaha OMG FAIL :p :lol:
Afbeelding

Eclipx schreef:@Member: vergeet de standaard tatoo op de achterrug niet ééh!!!!
Member (oude nickname: member1002)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Amberke op wo 15 mei 2013 6:30 pm

Queen schreef:Ik ben het eens met u dat dat belachelijk is om commentaar te geven op welke maten ze juist verkopen. Er zijn ook genoeg winkels die enkel en alleen voor "vollere" (lees: dikke) dames kleding verkopen.. Da's dan evenzeer discriminatie. Maar daar wordt natuurlijk weer niets van gezegd.

Nope, zoveel zijn er niet.
Ik kan eigenlijk maar 1 winkel opnoemen die enkel en alleen grotere maten verkoopt voor vrouwen.

Ik weet wel dat ze hier bij H&M een klein hoekje hebben met grote maten, maar die kleren zijn zo lelijk :lol:
Bij C&A hebben ze ook wel wat grotere maten, m'n jassen komen van daar :)
Afbeelding
Amberke
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Piieter04 op wo 15 mei 2013 7:23 pm

Eindelijk iemand die iets aan obesitas probeert te doen!
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor the-skullkid op wo 15 mei 2013 7:33 pm

Piieter04 schreef:Eindelijk iemand die iets aan obesitas probeert te doen!

Inderdaad.

Mijn onpopulaire (vooral bij een weight watchers bijeenkomst) mening is dat ze moeten stoppen met het 'normaal' maken van dik zijn. 'Iedereen wordt dik dus we gaan de paspoppen ook dik maken'. Strafkampen begot.
Afbeelding

Afbeelding
the-skullkid (oude nickname: the skullkid)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor eXistenZ op wo 15 mei 2013 7:52 pm

Piieter04 schreef:Eindelijk iemand die iets aan obesitas probeert te doen!

Voorda ge het weet lopen/rollen de dikkers naakt overt straat

Ignorance is Bliss
eXistenZ

Berichtdoor Rbbz op wo 15 mei 2013 8:14 pm

elberto schreef:Misschien hier niet zo'n onpopulaire mening maar over het algemeen wel denk ik.

²
en Ik heb wel kleren van A&F nog voor het zo'n hype werd.
Afbeelding
Rbbz (oude nickname: Robbe_torres)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor dOrine op wo 15 mei 2013 10:21 pm

Amberke schreef:
Queen schreef:Ik ben het eens met u dat dat belachelijk is om commentaar te geven op welke maten ze juist verkopen. Er zijn ook genoeg winkels die enkel en alleen voor "vollere" (lees: dikke) dames kleding verkopen.. Da's dan evenzeer discriminatie. Maar daar wordt natuurlijk weer niets van gezegd.

Nope, zoveel zijn er niet.
Ik kan eigenlijk maar 1 winkel opnoemen die enkel en alleen grotere maten verkoopt voor vrouwen.

Durf je dezelfde bewering maken over zo'n winkels die kleren verkopen waarin je beter staat dan een patattenzak?

Dit is gewoon de trend in praktisch alles van kleding. 90% van de winkel verkoopt de meest gedragen maten, de rest, nope..
Of dan heb je van die kledinglogica waarbij alles goed zit, maar ze niet veronderstellen dat een dikkere vrouw ook een stuk dikkere tetten heeft. (Eindeloze ergernissen hier voor toffe kleedjes/tshirts die perfect passen maar waarin de tetn op niets trekken)

Ik heb schoenmaat 41/42 (alhoewel de 41 meestal enorm nipt is). In praktisch geen enkele schoenenwinkel in 't stad vind je smaakvolle schoenen in maat 42, de limiet is meestal 41. Ook vind je in maat 41 maar 60% (of minder) van de soorten schoenen die je in maat 36 hebt.

Hetzelfde met BH's. Cups A-C vind je in overvloed in alle schone kleurkes en modellen. Probeer eens iets mooi en betaalbaar te vinden in cup E. In de mainstream winkels vind je het niet hoor.

Uiteindelijk kiest een verkoper inderdaad zelf naar welke maten hij zich wil richten, daar moet niemand zich mee moeien. 't is ergens ook logisch hé, minder materiaal, goedkoper etc.. 'T is enkel spijtig voor de mensen die buiten dat beeld vallen :).
'T lijkt mij trouwens een klein gat in de markt om net zo'n winkels te gaan oprichten.

Edit:
Nog een mening die waarschijnlijk onpopulair is:
Ik vind het erg dat je tetten zoveel bloot op tv ziet. Daar is niets ergs aan, soms volledig naakt zelfs.
Een naakte vent, dat zie je dus nooit. De penis wordt altijd volledig verborgen. Bekijk nu Game of thrones, over de 3 seizoenen heb ik (denk ik) al 2 lullen voor max 1 sec gezien. Tetten daarentegen..
Afbeelding

[20:39:41] piod: dOrine
[20:39:54] piod: verwijder u smakeloze avatar aub
[20:40:02] piod: ik heb een halfuur zitten kijken wat u avatar was
[20:40:12] piod: en had toen door dat ik naar iemand zijn ballen aan het staren was
dOrine (oude nickname: dOrinEkéj_12)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor elberto op wo 15 mei 2013 10:57 pm

Ja dorine, hoeveel foefkes hebben we al gezien?

Juist ja.

De natuur is nu eenmaal ongelijk verdeeld en over het algemeen is het wel aanvaardbaarder om secundaire geslachtskenmerken (tetten) te tonen dan primaire (foefkes). Moesten mannen iets hebben dat enigszins te vergelijken valt met tetten dan zou dat evenveel getoond worden. Maar dat kan ik natuurlijk niet bewijzen want het is niet zo.

We zouden evengoed kunnen zeggen dat het net veel erger is voor mannen want penissen worden veel vaker vertoont op TV dan vagina's. Kijk maar eens naar Spartacus, daar vliegen de lullen soms in het rond à volonté.

Trouwens: wilde da echt dat er meer lullen op tv zijn? Ik zou persoonlijk niet echt fan zijn van meer vagina's op tv. Beiden zijn niet bepaald mooie lichaamsdelen, hoe praktisch ze ook mogen zijn. Dat terwijl tetten zo ongelofelijk prachtig kunnen zijn.
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Rbbz op do 16 mei 2013 12:44 am

dOrine schreef:
Edit:
Nog een mening die waarschijnlijk onpopulair is:
Ik vind het erg dat je tetten zoveel bloot op tv ziet. Daar is niets ergs aan, soms volledig naakt zelfs.
Een naakte vent, dat zie je dus nooit. De penis wordt altijd volledig verborgen. Bekijk nu Game of thrones, over de 3 seizoenen heb ik (denk ik) al 2 lullen voor max 1 sec gezien. Tetten daarentegen..

Ik, en waarschijnlijk nog mannen(sowieso elberto ook), hebben iets paradoxaal bij blote tetten op TV. Ergens zie ik dat wel graag, maar langs de andere kant is die actrice( hangt nog van persoon tot persoon af) haar waardigheid kwijt. Ik zou nu nooit Emma Watson of Mila Kunis bloot op TV "willen" zien. Of ja, kweet niet juist hoe ik het moet verwoorden maar, kortom, teveel tetten op TV moet ook niet.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor elberto op do 16 mei 2013 11:37 am

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... gn=seeding

Bewust filmpje: http://www.koentheys.org/mediaplayer-vi ... ideos.html

Over die kunstenaar die een zwart-wit video maakte waarin hij het karkas van een hond in stukken hakt. Hij noemt dat kunst. Nu is er weeral een hele shitstorm over hoe erg dat wel niet is. De reacties op facebook zijn weer hilarisch en intriest tegelijkertijd.

Mijn onpopulaire mening is dat dit mij dus niks doet/kan schelen.

Ik bedoel, who the fuck cares? Da beest was al dood! Het is niet dat hij dieren heeft zitten mishandelen he? Ja het filmpje is fucked up, maar wat doet hij nu eigenlijk mis?

Moest hij een kip in stukken hakken dan kraaide er geen haan naar. Maar het is een hond en mensen hebben zelf een hond en beelden zich blijkbaar in dat hunne Blackie daar in stukken gehakt wordt. Boehoehoe.
Laatst bijgewerkt door elberto op do 16 mei 2013 11:44 am, in het totaal 2 keer bewerkt
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Bistiriko op do 16 mei 2013 11:43 am

elberto schreef:Moest hij een kip in stukken hakken dan kraaide er geen haan naar.

Afbeelding

Verder geef ik u volledig gelijk.
Afbeelding
Bistiriko
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Rbbz op do 16 mei 2013 11:47 am

elberto schreef:http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20130515_00584301&utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=nieuwsblad&utm_content=article&utm_campaign=seeding

Over die kunstenaar die een zwart-wit video maakte waarin hij het karkas van een hond in stukken hakt. Hij noemt dat kunst. Nu is er weeral een hele shitstorm over hoe erg dat wel niet is. De reacties op facebook zijn weer hilarisch en intriest tegelijkertijd.

Ik bedoel, who the fuck cares? Da beest was al dood! Het is niet dat hij dieren heeft zitten mishandelen he? Ja het filmpje is fucked up, maar wat doet hij nu eigenlijk mis?

Moest hij een kip in stukken hakken dan kraaide er geen haan naar. Maar het is een hond en mensen hebben zelf een hond en beelden zich blijkbaar in dat hunne Blackie daar in stukken gehakt wordt. Boehoehoe.

Een karkas in stukken kappen is toch fucked up shit hoor. Een kip met pluimen enal eraan gwn wa kapot kappen zou ook aanstoot geven.

OT: Tepelpiercings zijn een afknapper en lelijk
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor elberto op do 16 mei 2013 12:45 pm

Rbbz schreef:
elberto schreef:http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20130515_00584301&utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=nieuwsblad&utm_content=article&utm_campaign=seeding

Een karkas in stukken kappen is toch fucked up shit hoor. Een kip met pluimen enal eraan gwn wa kapot kappen zou ook aanstoot geven.

Dat het fucked up is zeg ik ook he. Ik vind de reacties van de meeste mensen er gewoon vierkant over. Als het een hondje, een aapje of een leeuwtje is, is dan is het plots erg. Is het een koe, een kip of een geit dan kan het niemand wat schelen. Gij stelt dus dat er een evengrote hetze zou zijn moest het een kip geweest zijn? Sta mij toe dat ten zeerste te betwijfelen?

Onlangs ook een shitstorm op facebook met die geroosterde apenkarkassen in Brussel. "ZOMG ze eten APEN in Brussel!!". Nogmaals, who the fuck cares? Da's toch ook een dier? Da's toch ook vlees? Ik zou graag eens aap eten, of leeuw (daar was ook een hetze rond). Ik wil zelf eens hond of kat eten.

Gewoon omdat dat niet in onze cultuur zit vinden mensen dat wansmakelijk en zelfs misdadig. Dat soort sociale constructies vind ik echt belachelijk.

Verder zijn tepelpiercings inderdaad een mega-afknapper. Piercings in het algemeen eigenlijk. Een navelpiercing kan mooi zijn maar ook niet altijd.
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Rbbz op do 16 mei 2013 12:55 pm

elberto schreef:
Rbbz schreef:

Dat het fucked up is zeg ik ook he. Ik vind de reacties van de meeste mensen er gewoon vierkant over. Als het een hondje, een aapje of een leeuwtje is, is dan is het plots erg. Is het een koe, een kip of een geit dan kan het niemand wat schelen. Gij stelt dus dat er een evengrote hetze zou zijn moest het een kip geweest zijn? Sta mij toe dat ten zeerste te betwijfelen?

Onlangs ook een shitstorm op facebook met die geroosterde apenkarkassen in Brussel. "ZOMG ze eten APEN in Brussel!!". Nogmaals, who the fuck cares? Da's toch ook een dier? Da's toch ook vlees? Ik zou graag eens aap eten, of leeuw (daar was ook een hetze rond). Ik wil zelf eens hond of kat eten.

Gewoon omdat dat niet in onze cultuur zit vinden mensen dat wansmakelijk en zelfs misdadig. Dat soort sociale constructies vind ik echt belachelijk.

Verder zijn tepelpiercings inderdaad een mega-afknapper. Piercings in het algemeen eigenlijk. Een navelpiercing kan mooi zijn maar ook niet altijd.

Bwa, er is een verschil tussen een biefsteak en een koe in wei, mocht er daar een gekapte koe/kalf/geit/kip liggen ik zou ook ergens wel gechoqueerd zijn. Behandel beesten tenminste met respect. Maar kga die Gaia reacties niet verantwoorden ;)
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor elberto op do 16 mei 2013 1:10 pm

Behandel levende beesten met respect = akkoord.

Maar het kan me weinig tot niets schelen wat mensen met een dood karkas doen. Hetzelfde geldt voor menselijke lijken. Ik heb er het grootste begrip voor dat de familie en vrienden van een overledene wilt dat het stoffelijk overschot van hun dierbare met respect behandeld wordt. Da's niet meer dan normaal want je bent een dierbare kwijt en dat is zijn of haar lichaam.

Maar als we rationeel nadenken is het maar een niet levend ding he. De persoon (of het dier) dat het was, is niet meer. Wat ze met mij doen na mijn dood kan me dus ook geen fuck schelen want ik ga er toch niet meer zijn na mijn dood. Begraaf me, verbrand me, gooi me in zee, zet me op, geef me aan de wetenschap, laat me rotten aan de kant van de weg,... Doe maar!

Mijn punt is dat mensen zich vaak teveel laten leidden door hun eigen emoties en niet even stilstaan en nadenken over hoe de vork in de steel zit. Niet dat ik zelf een baken aan rationaliteit ben, verre van, maar in zo'n discussies kan ik mij aan de uitlatingen van sommigen echt ergeren.

Bvb. één of ander vrouwmens: "ik stel voor dat we met zijn allen ook een kunstwerk maken waarbij deze kunstenaar in een kooi gestoken wordt met vier woeste uitgehongerde herdershonden! Dat zal hem leren."

Jongens, jongens, jongens toch.
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Rbbz op do 16 mei 2013 1:21 pm

elberto schreef:Behandel levende beesten met respect = akkoord.

Maar het kan me weinig tot niets schelen wat mensen met een dood karkas doen. Hetzelfde geldt voor menselijke lijken. Ik heb er het grootste begrip voor dat de familie en vrienden van een overledene wilt dat het stoffelijk overschot van hun dierbare met respect behandeld wordt. Da's niet meer dan normaal want je bent een dierbare kwijt en dat is zijn of haar lichaam.

Maar als we rationeel nadenken is het maar een niet levend ding he. De persoon (of het dier) dat het was, is niet meer. Wat ze met mij doen na mijn dood kan me dus ook geen fuck schelen want ik ga er toch niet meer zijn na mijn dood. Begraaf me, verbrand me, gooi me in zee, zet me op, geef me aan de wetenschap, laat me rotten aan de kant van de weg,... Doe

Meh tkan me ook zoveel nie schelen, ksnap alleen nie waar dat men dat zou doen.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor UltimateTetten op do 16 mei 2013 5:43 pm

elberto schreef:Behandel levende beesten met respect = akkoord.

Maar als we rationeel nadenken is het maar een niet levend ding he. De persoon (of het dier) dat het was, is niet meer. Wat ze met mij doen na mijn dood kan me dus ook geen fuck schelen want ik ga er toch niet meer zijn na mijn dood. Begraaf me, verbrand me, gooi me in zee, zet me op, geef me aan de wetenschap, laat me rotten aan de kant van de weg,... Doe maar!

Mijn punt is dat mensen zich vaak teveel laten leidden door hun eigen emoties en niet even stilstaan en nadenken over hoe de vork in de steel zit. Niet dat ik zelf een baken aan rationaliteit ben, verre van, maar in zo'n discussies kan ik mij aan de uitlatingen van sommigen echt ergeren.

Bvb. één of ander vrouwmens: "ik stel voor dat we met zijn allen ook een kunstwerk maken waarbij deze kunstenaar in een kooi gestoken wordt met vier woeste uitgehongerde herdershonden! Dat zal hem leren."

Jongens, jongens, jongens toch.

I totally agree
wat wél een misdaad is, om dit soort praktijken 'kunst" te noemen
Elberto is het beste lid van Fundalize. Ever.
UltimateTetten (oude nickname: jesse1201)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor elberto op do 16 mei 2013 6:37 pm

Mogelijk toekomstige onpopulaire mening:

Nieuwe facebook lay out is strak! Nice work.
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor the-skullkid op do 16 mei 2013 6:48 pm

elberto schreef:Mogelijk toekomstige onpopulaire mening:

Nieuwe facebook lay out is strak! Nice work.

Nieuw? Ik heb nog altijd de timeline waar de 'belangrijke' shit rechts staat en de rest links?
Afbeelding

Afbeelding
the-skullkid (oude nickname: the skullkid)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor elberto op do 16 mei 2013 7:00 pm

Uw chatvriendenlijst staat nu links en is zwart.

Die knoppen van "vriendschapsverzoeken", "berichten" en "meldingen" staan nu rechts.

Voor de rest is de kleur een beetje feller blauw geworden. Het lijkt meer op de app-versie.
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

VorigeVolgende

Keer terug naar Shit Shat