register Paswoord vergeten?

Who would win?

The name says it all! Post hier alles wat niet in een andere categorie past.

Re: Who would win?

Berichtdoor Lupes op zo 09 jun 2013 3:21 am

Sneezy schreef:
Lupes schreef:
the-skullkid schreef:De apen.

2 mma vechters vs. 4 dronken Ieren?

4 dronken ieren.. die gaan zich niet beperken tot vuisten wsl :p

tenzij MMA die fagsport is waar die worstelgevechten eigenlijk gewoon een show zijn die de 'worstelaars' opvoeren... fake & gay

dat worstelen is trouwens ook niet echt gay. je moet dat bekijken als een stunt show. (ik kijk daar trouwens niet naar.)
en over die apen. 100 tegen 10.
Dat is 10 man per 1 silverback. volgens mij kan de mens daar zeker wel winnen. toch zeker omdat wij een aanval kunnen plannen.

ik weet dat het een en al show is... ik kan daar echt niet naar kijken :p
mja zo'n silverback is wel een brok spieren.. tzal een goe tactiekske moeten zijn ;)
lupes-style = hack-style

'Sir, Sir, we are surrounded!'

'Excellent, now we can attack in all directions!'

Afbeelding
Lupes (oude nickname: Lupes?)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor The_Tuxedo op zo 09 jun 2013 10:15 am

Sneezy schreef:en over die apen. 100 tegen 10.
Dat is 10 man per 1 silverback. volgens mij kan de mens daar zeker wel winnen. toch zeker omdat wij een aanval kunnen plannen.

Jij hebt hoge intellectuele verwachtingen voor die MMA fighters...
Afbeelding
The_Tuxedo (oude nickname: The Tuxedo)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor elberto op zo 09 jun 2013 10:30 am

Rbbz schreef:Who would win

De 100 beste MMA Vechters of 10 Zilver rug gorilla's

Leg uit waarom !

Goh ik weet het echt niet. Langs de ene kant denk ik de vechters omdat mensen inderdaad in staat moeten zijn om hun aanval iet of wat te plannen en zo de gorilla's te slim af te zijn.

Maar als we ervan uitgaan dat de gorilla's elkaar nooit gaan aanvallen (wat je bij zo'n discussie's eigenlijk altijd moet veronderstellen) dan vrees ik er toch voor dat véééééél MMA vechters hun laatste uur heeft geslagen ze. Die gorilla's hebben ongelofelijke kracht en hebben ook nog eens grote, vlijmscherpe tanden.

Als die beesten zotagressief zijn dan denk ik dat ze het zullen halen. Zeker als die MMA vechters geen tijd hebben om iet of wat te plannen dan vrees ik ervoor. Als de apen echter niet in één groep aanvallen maar zo maar geleidelijk aanvallen dan kunnen de vechters winnen door met heel veel op één aap te springen en die gewoon te slaan tot hij dood is.

En zelfs dan, ik denk dat zo'n aap niet echt onder de indruk gaat zijn van een welgemikte roundhouse kick van één van die kerels ze. Ik denk dat 90% van de slagen die ze aan zo'n aap toebrengen eerder meer agressie gaan veroorzaken dan de aap echt gaan verzwakken.
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor the-skullkid op zo 09 jun 2013 11:23 am

The_Tuxedo schreef:

Het lijkt allemaal inderdaad barbaars maar er zit meer tactiek en techniek achter dan je denkt.

De mma vechters zullen nooit winnen. Ik zie ze nog geen succesvolle arm bar leggen bij een zilverrug.
Afbeelding

Afbeelding
the-skullkid (oude nickname: the skullkid)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor The_Tuxedo op zo 09 jun 2013 11:37 am

the-skullkid schreef:
The_Tuxedo schreef:

Het lijkt allemaal inderdaad barbaars maar er zit meer tactiek en techniek achter dan je denkt.

De mma vechters zullen nooit winnen. Ik zie ze nog geen succesvolle arm bar leggen bij een zilverrug.

Een zilverrug gorilla neerhalen vereist toch nog net iets meer intellect hoor. Met brute kracht ben je weinig tot niks. Die beesten zijn ook niet achterlijk. Dit is één van die situaties waarin ik de edge nog (veel) sneller aan 10 wetenschappers zou geven dan aan 10 MMA fighters.
Afbeelding
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor the-skullkid op zo 09 jun 2013 12:01 pm

Dus jij zou zeggen dat 10 wetenschappers het zouden halen van 10 mma vechters in een hunger games setting? Dus door de bos op kuieren en mekaar uitmoorden.
Afbeelding

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Sneezy op zo 09 jun 2013 12:09 pm

the-skullkid schreef:Dus jij zou zeggen dat 10 wetenschappers het zouden halen van 10 mma vechters in een hunger games setting? Dus door de bos op kuieren en mekaar uitmoorden.

ja sure.
het hangt volledig van de setting af natuurlijk.
Die wetenschappers kunnen gewoon gif pijltjes maken en zich verstoppen in een boske...

ik zal het zo zeggen.
steekt die 10 gorrilla's en 100mensen in een kooike van 400 op 400m en ge hebt een totaal ander verhaal dan 4 op 4 km bv.

Mensen kunnen het gebied waar die beesten zitten gewoon plat branden als ze willen + de skills hebben. en met 100 man kunde wel een serieus gecontroleerd brandje maken.

het zou me zelf niet verbazen dat 100 mensen die dicht opeen, standvastig staan en veel lawaai maken die beesten gwn afschrikt. Als ik me niet vergis zijn er beelden van tijgers in india die gelynched worden door een menigte. gewoon door op een afstand en van een hoogte me stenen/rotsen te smijten.

edit: also we konden de mammoeten kapot krijgen zedus :p
Sneezy (oude nickname: TimeDefeater)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor The_Tuxedo op zo 09 jun 2013 12:14 pm

the-skullkid schreef:Dus jij zou zeggen dat 10 wetenschappers het zouden halen van 10 mma vechters in een hunger games setting? Dus door de bos op kuieren en mekaar uitmoorden.

Wanneer heb ik dat gezegd? En het zou me eerlijk gezegd ook niet verbazen. Wetenschappers zien er trouwens niet allemaal zo uit:

In een rechtstreeks gevecht zou de doordeweekse wetenschapper wel het onderspit delven, maar bvb. op een eiland van relatieve grootte is het scientist all the way.
Afbeelding
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor PietVerkest op zo 09 jun 2013 12:34 pm

Precies of ge veel zijt met kennis over verregaande fysica of chemie op een eiland en spierkracht op zich zal ook niet zo veel uitmaken. Wat grote stenen en een verrassingselement dat heb je nodig.
Afbeelding
PietVerkest (oude nickname: clappie)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor the-skullkid op zo 09 jun 2013 12:38 pm

Natuurlijk zijn de wetenschappers niet allemaal bleu'kes van 1m70 en maar 50kg maar ik denk toch dat je de mma vechter onderschat. Ik heb het hier over de top van de ufc hé. Niet die brede gasten met een lidkaart van de plaatselijke fight club hé. Het zou best interessant zijn om dat eens te zien.

Belgen vs Nederlanders. 100 vs 100 in een bos.
Afbeelding

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Sneezy op zo 09 jun 2013 12:39 pm

PietVerkest schreef:Precies of ge veel zijt met kennis over verregaande fysica of chemie op een eiland en spierkracht op zich zal ook niet zo veel uitmaken. Wat grote stenen en een verrassingselement dat heb je nodig.

idd. END OF STORY, THE SILVERBACKS ARE DONE. TOP OF THE FOODCHAIN MODAFUCKA'S WHOOOOHOOOOOOO
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor the-skullkid op zo 09 jun 2013 12:42 pm

Sneezy schreef:
PietVerkest schreef:Precies of ge veel zijt met kennis over verregaande fysica of chemie op een eiland en spierkracht op zich zal ook niet zo veel uitmaken. Wat grote stenen en een verrassingselement dat heb je nodig.

idd. END OF STORY, THE SILVERBACKS ARE DONE. TOP OF THE FOODCHAIN MODAFUCKA'S WHOOOOHOOOOOOO

We zitten al bij mma vs wetenschap hé. Bij silverbacks is het gewoon de broek volschijten en rennen.
Afbeelding

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor The_Tuxedo op zo 09 jun 2013 12:52 pm

Verregaande fysica, chemie, biologie,... is allemaal nuttig, goed meegenomen, maar niet de belangrijkste kwaliteit van een goeie wetenschapper en al zeker niet het grootste verschil tussen een wetenschapper en een MMA fighter. Probleemoplossend denken en abstraheren, dat zijn de sleuteleigenschappen. 't Is niet zozeer de kennis die het grote onderscheid uitmaakt dan wel de manier van denken en de leervaardigheid (die toch wel belangrijk is in overlevingssituaties). Misschien dat het tegen de zilverrug gorilla's nog kan lukken met MMA fighters (hoewel je het instinct, de brute kracht én de onderschatte intelligentie van die beesten niet mag - eh, onderschatten), maar zet gelijke aantallen wetenschappers en MMA fighters samen op een eiland en ik durf bijna garanderen dat de wetenschappers het halen.

Hollanders vs Belgen: de Hollanders winnen. Wij zijn veel te beschaafde mensen.
Afbeelding
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor PietVerkest op zo 09 jun 2013 12:58 pm

Hawking zie ik inderdaad al keihard hungergames winnen. (sorry kon het niet laten)
Afbeelding
PietVerkest (oude nickname: clappie)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor r0o op zo 09 jun 2013 1:26 pm

Velen vergeten precies dat MMA vechters een zot dieet en snelle stofwisseling hebben. Ze eten meestal 6x per dag. De meeste zouden in de eerste weken (als er geen voedsel genoeg is) hun spieren verliezen doordat hun lichaam zich probeert te voeden.
Wat ben je dan met al die kracht? Dan heb je beter kennis om drinkbaar water en eten te vinden...
Afbeelding

bjoerk schreef:langs den andere kant word ik nooit serieus genomen, en ik wil echt wel eens serieus genomen wordne :mrgreen:
r0o (oude nickname: *r0o)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Rbbz op zo 09 jun 2013 2:50 pm

Sneezy schreef:
het zou me zelf niet verbazen dat 100 mensen die dicht opeen, standvastig staan en veel lawaai maken die beesten gwn afschrikt. Als ik me niet vergis zijn er beelden van tijgers in india die gelynched worden door een menigte. gewoon door op een afstand en van een hoogte me stenen/rotsen te smijten.

edit: also we konden de mammoeten kapot krijgen zedus :p

Akkoord maar mammoeten zijn niet echt agressieve beesten he, of toch als ik da met olifanten vergelijk? Af en toe kan er eentje flippen het alfa mannetje. En tijgers zijn letterlijk pussy's.

Zilverrug Gorilla's zijn het toppunt van Alfa.

zoals elberto zegt ik denk dat de slagen/kicks van die MMA vechters alleen meer woede/agressie zullen veroorzaken tegen die apen.

En ook al is het 10vs1 die aap in bedwang houden zal nie lukken en de eerste de beste slag van die aap kan zo een vechter KO slaan, denk ik. Die kop van een aap is ook gewoon een blok beton. Moest het een Hunger Games scenario zijn mag je ook niet vergeten dat apen King of the Jungle zijn.

En ik denk dat het gemiddelde IQ van een Gorilla niet veel lager ligt dan die van MMA fighter.

@ Pietverkest, tjah een paar grote stenen. Geef ze een geweer en die MMAmannen kunnen ook winnen. Als die apen in groep blijven en ze zien 1 à 2 van hun groep sterven door zo'n aanval zullen die dat ook wel door hebben. ( of overschat ik het IQ van een gorilla ?)
Afbeelding
Rbbz (oude nickname: Robbe_torres)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Mayo op zo 09 jun 2013 3:33 pm

Rbbz schreef:[
Akkoord maar mammoeten zijn niet echt agressieve beesten he, of toch als ik da met olifanten vergelijk? Af en toe kan er eentje flippen het alfa mannetje. En tijgers zijn letterlijk pussy's.

Toch handig om een expert op het gebied van exotische en uitgestorven diersoorten op uw forum te hebben!
Afbeelding

De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs

Schaam jullie als crew, echt waar.
Mayo (oude nickname: MayoNaisePot)
I am the alpha and the omega
I am the alpha and the omega

Berichtdoor Rbbz op zo 09 jun 2013 7:11 pm

Mayo schreef:

Toch handig om een expert op het gebied van exotische en uitgestorven diersoorten op uw forum te hebben!

Daarom zeg ik: of toch als ik da met olifanten vergelijk :D en tijgers/katachtigen zijn sowieso schuwere dieren dan Gorilla's.
Zit ik er zover naast dan ?
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor UltimateTetten op zo 09 jun 2013 7:21 pm

Rbbz schreef:
Mayo schreef:

Daarom zeg ik: of toch als ik da met olifanten vergelijk :D en tijgers/katachtigen zijn sowieso schuwere dieren dan Gorilla's.

Toch handig om een expert op het gebied van olifanten en katachtigen op uw forum te hebben!
Elberto is het beste lid van Fundalize. Ever.
UltimateTetten (oude nickname: jesse1201)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Sneezy op zo 09 jun 2013 7:26 pm

ik denk dat mannelijke olifanten in het algemeen agressiever zijn dan silverbacks. Als je een docu van gorrilla's ziet zie je ze vaak gwn bij de beesten zitten. ze melden zelf dat gorilla's over het algemeen zachtaardig zijn. Een mannelijke olifant zie je op een docu toch regelmatig chargeren op de wagen waar de film crew in zit.
enfin ik zen geene expert ofc.
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor Rbbz op zo 09 jun 2013 7:39 pm

Sneezy schreef:ik denk dat mannelijke olifanten in het algemeen agressiever zijn dan silverbacks. Als je een docu van gorrilla's ziet zie je ze vaak gwn bij de beesten zitten. ze melden zelf dat gorilla's over het algemeen zachtaardig zijn. Een mannelijke olifant zie je op een docu toch regelmatig chargeren op de wagen waar de film crew in zit.
enfin ik zen geene expert ofc.

Kan zijn hoor :D
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Rbbz op zo 09 jun 2013 7:39 pm

UltimateTetten schreef:
Rbbz schreef:
Mayo schreef:

Toch handig om een expert op het gebied van olifanten en katachtigen op uw forum te hebben!

Toch handig om originele grappenmaker op uw forum te hebben.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor UltimateTetten op zo 09 jun 2013 7:48 pm

Rbbz schreef:
UltimateTetten schreef:
Rbbz schreef:
Mayo schreef:

Toch handig om originele grappenmaker op uw forum te hebben.

oh the irony
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Kickass op zo 09 jun 2013 8:04 pm

Gohan vs The Hulk
Kickass
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor UltimateTetten op zo 09 jun 2013 8:12 pm

Kickass schreef:Gohan vs The Hulk

Hulk
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor the-skullkid op zo 09 jun 2013 8:15 pm

Gohan. Hij moet niet eens in het slagbereik van de hulk komen.
Afbeelding

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Lupes op zo 09 jun 2013 8:49 pm

Gohan sowieso

Vegeta SS4 :p
lupes-style = hack-style

'Sir, Sir, we are surrounded!'

'Excellent, now we can attack in all directions!'

Afbeelding
Lupes (oude nickname: Lupes?)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor UltimateTetten op zo 09 jun 2013 9:17 pm

UltimateTetten schreef:

Hulk

Godver ik had "Hogan" gelezen :lol:
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Sneezy op zo 09 jun 2013 9:30 pm

UltimateTetten schreef:
UltimateTetten schreef:

Hulk

Godver ik had "Hogan" gelezen :lol:

ik ook xD
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor Rbbz op zo 09 jun 2013 10:45 pm

Gohan ook, als Goku the hulk makkelijk overpowered dan Gohan ook.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

VorigeVolgende

Keer terug naar Shit Shat