register Paswoord vergeten?

Tattoo shop reviews

The name says it all! Post hier alles wat niet in een andere categorie past.

Tattoo shop reviews

Berichtdoor schranzy op di 31 dec 2013 2:44 am

Hey ik ben eens nieuwsgierig naar wat voor tattoo shops jullie geweest zijn. Naam van de shop, of ze goed waren. Wat er goed slecht aan was en eventueel foto's van je tattoos.

Greets schranzy
schranzy
Onwetende
Onwetende

Re: Tattoo shop reviews

Berichtdoor bangbangbazooka op di 31 dec 2013 10:15 am

http://www.haraitattoo.com/
Zelf nog nooit naar toe geweest (want ik heb geen tattoos) maar wel een aantal vrienden die altijd suuuuper content zijn.
bangbangbazooka
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor timplex op di 31 dec 2013 11:57 am

bangbangbazooka schreef:http://www.haraitattoo.com/
Zelf nog nooit naar toe geweest (want ik heb geen tattoos) maar wel een aantal vrienden die altijd suuuuper content zijn.

inderdaad een heel goeie tattooeerder, alleen jammer dat ze uit elkaar gaan. Len gaat naar brugge en jean kijkt ook uit naar iets anders in centrum of buiten-antwerpen.
timplex
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor schranzy op di 31 dec 2013 12:09 pm

Aan de foto's te zien idd een goede shop. Een vriendin van mij ging naar glorybound, een old school shop in Antwerpen en zei dat daar een tattoeerder zit die geen rechte lijnen kan zetten. Raar toch voor zo'n bekende shop. En brabo's hand die bij een andere kennis een tattoo zette waarvan ze te diep gestoken hadden en het er dik op lag. Ik ben zelf nog niet in een shop geweest maar zoek er een goede om mijn portfolio binnen te doen en te horen voor werk
schranzy
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Galome op di 31 dec 2013 2:48 pm

Tattoo is ongezond!

Foei
In purple we trust!
Make us proud!
Galome
Gereïncarneerde WC-borstel
Gereïncarneerde WC-borstel

Berichtdoor timplex op di 31 dec 2013 2:52 pm

Galome schreef:Tattoo is ongezond!

Foei

die shop ken ik nog niet
timplex
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Hasjiesj op di 31 dec 2013 3:47 pm

Reeds persoonlijke ervaring met Devil's Tattoo (Brugge) en Kingpin (Brugge), ben van beide tevreden al denk ik wel dat Tattoo Bjorn de betere is in Brugge, maar vermits ik nog geen uiterst complexe ontwerpen heb laten zetten ben ik telkens naar ergens anders gegaan, eveneens de wachttijd stond me niet aan. Al zou ik wel indien ik voor een meer complex ontwerp zou gaan of iets in elkaar wil laten steken, dan zou 'k naar Tattoo Bjorn gaan.

Sidenote: ik ga een kleine aanpassing doen aan m'n laatste tattoo die ik bij Devil's Tattoo heb gezet, er is toch een kleine ontevredenheid die me redelijk dwars zit.
Hasjiesj (oude nickname: priest)
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor timplex op di 31 dec 2013 3:56 pm

Hasjiesj schreef:Reeds persoonlijke ervaring met Devil's Tattoo (Brugge) en Kingpin (Brugge), ben van beide tevreden al denk ik wel dat Tattoo Bjorn de betere is in Brugge, maar vermits ik nog geen uiterst complexe ontwerpen heb laten zetten ben ik telkens naar ergens anders gegaan, eveneens de wachttijd stond me niet aan. Al zou ik wel indien ik voor een meer complex ontwerp zou gaan of iets in elkaar wil laten steken, dan zou 'k naar Tattoo Bjorn gaan.

Sidenote: ik ga een kleine aanpassing doen aan m'n laatste tattoo die ik bij Devil's Tattoo heb gezet, er is toch een kleine ontevredenheid die me redelijk dwars zit.

foto?
timplex
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor eclipx op di 31 dec 2013 3:57 pm

Ik heb ooit eens piercing in mijn kin gestoken in de tattooshop naast de markt in Roeselare. Kreeg daar zo'n klantenkaart met 3de piercing is gratis, dusja is wel leuk. Maar aan de andere kant begrijp ik nu waarom Roeselare vol zit met marginaal volk.
eclipx (oude nickname: _eclipx)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Sneezy op di 31 dec 2013 4:03 pm

eclipx schreef:Ik heb ooit eens piercing in mijn kin gestoken in de tattooshop naast de markt in Roeselare. Kreeg daar zo'n klantenkaart met 3de piercing is gratis, dusja is wel leuk. Maar aan de andere kant begrijp ik nu waarom Roeselare vol zit met marginaal volk.

Sneezy (oude nickname: TimeDefeater)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor Audioholic op di 31 dec 2013 4:08 pm

Persoonlijke ervaring met Devil's tattoo, Kingpin en Inkglorious B
Devil's kan ik niet veel van zeggen, solid black lettering, kunt ge nie veel verkeerd mee doen..
Bij Kingpin heb je nooit zekerheid wie je volgende sessie zal verder zetten, aangezien tatoeëerders steeds opzeggen wegens slechte omstandigheden. Voor piercings moet ge daar al helemaal nie gaan.
Ik ben begonnen met mijn sleeve bij Kingpin en ben de artist gevolg toen hij opzegde om zijn eigen zaak te beginnen in Inkglorious,
de prijs per sessie is toen bijna gehalveerd, maar hij werkt dan wel op zijn eigen tempo,
heel aangename gast, aan te raden voor Japans en lettering
Afbeelding
Audioholic (oude nickname: Hardcore)
I am the alpha and the omega
I am the alpha and the omega

Keer terug naar Shit Shat