register Paswoord vergeten?

SuperPieter vs. SuperSos

The name says it all! Post hier alles wat niet in een andere categorie past.

SuperPieter vs. SuperSos

Berichtdoor the-skullkid op wo 22 apr 2015 4:47 pm

En we gaan hier verder!
Piieter04 schreef:
Keyser_Soze schreef:
Piieter04 schreef:
Keyser_Soze schreef:
los_lampos schreef:Ik ben zelf leerkracht ASO en ik kan met enige zekerheid zeggen dat pietertje weinig kennis van zaken heeft en sosje hoogstwaarschijnlijk geen goede leerkracht is. Ik ken overigens ook heel veel mensen in het onderwijs, dus ik weet waarover ik spreek :D

Laten we het houden bij het feit dat Piietertje geen kennis van zaken heeft. Voor de rest verwijs ik graag naar mijn pedagogen en de doorlichting van wie wij complimenten gekregen hebben.

want die pipo's zeveren en ijlen er niet op los :lol:

:lol: :lol: :lol:

Eerst lult ge over dat ge de jaar- (ik neem aan leerplannen) kent en wat er nodig is om een goede leerkracht te zijn, en dan trekt ge de mensen die ze opstellen (deels) en nagaan of de scholen die wel volgen in vraag?

Begrijpe wie begrijpe kan. Ge graaft enkel uw eigen put dieper en dieper, maar geen zorg, met de hoeveelheden schaamte die ge hier vergaart raakt die snel gevuld ;)

Ik ken de jaarplannen inderdaad en ik weet wat een goede leerkracht is. Waarom zou ik dan de personen die de leerplannen opstellen niet mogen veroordelen? Sosje toch, denk eens na.
Afbeelding

Afbeelding
the-skullkid (oude nickname: the skullkid)
Pastoor
Pastoor

Re: SuperPieter vs. SuperSos

Berichtdoor Keyser_Soze op wo 22 apr 2015 4:56 pm

Het is gewoon te belachelijk voor woorden.

In elke reactie schrijft hij zaken die niet kloppen en zelfs als twee leerkrachten (mensen die ervoor gestudeerd hebben en de job actief uitoefenen) zeggen dat hij er weinig van kent laat hij uitschijnen dat wij ongelijk hebben.

Als dit niet de definitie van arrogantie is, dan weet ik het ook niet meer.
Afbeelding
Keyser_Soze (oude nickname: keyser soze)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Piieter04 op wo 22 apr 2015 5:07 pm

Keyser_Soze schreef:Het is gewoon te belachelijk voor woorden.

In elke reactie schrijft hij zaken die niet kloppen en zelfs als twee leerkrachten (mensen die ervoor gestudeerd hebben en de job actief uitoefenen) zeggen dat hij er weinig van kent laat hij uitschijnen dat wij ongelijk hebben.

Ja want als 2 leerkrachten zeggen dat iemand iets niet weet hebben de 2 leerkrachten natuurlijk overschot van gelijk :lol:
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Chiesel op wo 22 apr 2015 5:20 pm

Piieter04 schreef:

Ja want als 2 leerkrachten zeggen dat iemand iets niet weet hebben de 2 leerkrachten natuurlijk overschot van gelijk :lol:

In dit geval wel denk ik. Kneusje
Afbeelding

Yea it's a bad habit but I gotta have it.
Chiesel (oude nickname: LrNs)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Keyser_Soze op wo 22 apr 2015 5:47 pm

Piieter04 schreef:

Als het over datgene gaat waarvoor ze hebben gestudeerd en als job fulltime uitoefenen dan ja.

Maar soit, hier stopt het voor mij, dit wordt me iets te absurd. Veel succes ermee ;)
Afbeelding
Keyser_Soze (oude nickname: keyser soze)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Piieter04 op wo 22 apr 2015 6:08 pm

Keyser_Soze schreef:
Piieter04 schreef:

Als het over datgene gaat waarvoor ze hebben gestudeerd en als job fulltime uitoefenen dan ja.

:lol:
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor elberto op do 23 apr 2015 2:21 pm

Wie is die tweede leerkracht eigenlijk? Toch niet Los_Lampos he?
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor los_lampos op do 23 apr 2015 3:33 pm

Problemen met mijn uitspraken... pooltje?
los_lampos (oude nickname: the_lamp)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Proto op do 23 apr 2015 4:20 pm

Moet keysertje nu weeral ruzie maken? :roll:

Als er iets gaande is dan zit hij er altijd wel bij hé, als mensen nu eens de oorzaak zien van herhaaldelijke flames en wie ervoor de schuld moet dragen, dan zou dit forum al heel wat verder staan (en productiever zijn).
Proto
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor the-skullkid op do 23 apr 2015 4:58 pm

Daar hebben we "ik heb al 1 BMW en kan er nog een kopen als ik wil"-man weer.
Afbeelding

Afbeelding
the-skullkid (oude nickname: the skullkid)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Proto op do 23 apr 2015 5:16 pm

Ik zie niet in wat het aantal bmw's dat ik bezit hier tot doet? En het zijn er 2 om precies te zijn.
Appels met peren vergelijken. :roll:

Ik geef enkel mijn mening dat als er geflame is op deze site, keyser er voor iets tussen zit.
Proto
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor los_lampos op do 23 apr 2015 6:13 pm

Proto schreef:Ik zie niet in wat het aantal bmw's dat ik bezit hier tot doet? En het zijn er 2 om precies te zijn.

Ik geef enkel mijn mening dat als er geflame is op deze site, keyser er voor iets tussen zit.

Ik ben zelf autodealer (meerbepaald van het type Bayerische Motoren Werke) en ik kan met enige zekerheid zeggen dat ik, noch een collega van mij, ooit een BMW aan jou verkocht heeft. Laat staan twee.
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor elberto op ma 27 apr 2015 4:03 pm

los_lampos schreef:
Proto schreef:Ik zie niet in wat het aantal bmw's dat ik bezit hier tot doet? En het zijn er 2 om precies te zijn.

Ik ben zelf autodealer (meerbepaald van het type Bayerische Motoren Werke) en ik kan met enige zekerheid zeggen dat ik, noch een collega van mij, ooit een BMW aan jou verkocht heeft. Laat staan twee.

Ik ben misschien geen autodealer maar ken veel mensen in het autodealmilieu. Mijn pa, broer, neef en verschillende vrienden zijn autodealers en die stellen dat gij geen echte BMW autodealer zijt. ;) Hou dus maar op met uw gezever groentje.
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Chiesel op ma 27 apr 2015 4:24 pm

los_lampos schreef:

:lol:
Afbeelding

Yea it's a bad habit but I gotta have it.
Chiesel (oude nickname: LrNs)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor los_lampos op ma 27 apr 2015 4:30 pm

elberto schreef:
los_lampos schreef:

Ik ben misschien geen autodealer maar ken veel mensen in het autodealmilieu. Mijn pa, broer, neef en verschillende vrienden zijn autodealers en die stellen dat gij geen echte BMW autodealer zijt. ;) Hou dus maar op met uw gezever groentje.

Ojee, tis niet omdat uw papaatje autodealer dat gij ook maar IETS weet over hoe de autodealer business in elkaar zit... En ik ga ik zelfs niet reageren op die accusatie dat ik geen BMW dealer zou zijn, te belachelijk voor woorden. Pooltje pooltje pooltje toch, je maakt jezelf hier gewoon belachelijk :lol: :lol: .
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor FuuF op ma 27 apr 2015 4:34 pm

los_lampos schreef:
elberto schreef:
los_lampos schreef:

Ojee, tis niet omdat uw papaatje autodealer dat gij ook maar IETS weet over hoe de autodealer business in elkaar zit... En ik ga ik zelfs niet reageren op die accusatie dat ik geen BMW dealer zou zijn, te belachelijk voor woorden. Pooltje pooltje pooltje toch, je maakt jezelf hier gewoon belachelijk :lol: :lol: .

:-DD

Ik bedoel :lol: :lol:
FuuF
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor elberto op ma 27 apr 2015 5:14 pm

los_lampos schreef:
elberto schreef:
los_lampos schreef:

Misschien ben jij wel een afschuwelijk slechte BMW dealer en is 't daarmee dat je er niks van snapt. Dat verklaart natuurlijk meteen waarom je hier telkens weer je dagelijkse frustraties op iedereen komt uitwerken. Overal waar ik reacties van u zie zijde aan het falen. Kom, zet maar die belachelijke smiley waar ge zo krampachtig aan vasthoudt weer achter uw reactie. Zielig gewoon.

close Bekijk spoiler:
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor los_lampos op di 28 apr 2015 2:17 pm

elberto schreef:
los_lampos schreef:
elberto schreef:
los_lampos schreef:

Misschien ben jij wel een afschuwelijk slechte BMW dealer en is 't daarmee dat je er niks van snapt. Dat verklaart natuurlijk meteen waarom je hier telkens weer je dagelijkse frustraties op iedereen komt uitwerken. Overal waar ik reacties van u zie zijde aan het falen. Kom, zet maar die belachelijke smiley waar ge zo krampachtig aan vasthoudt weer achter uw reactie. Zielig gewoon.

close Bekijk spoiler:

De enige keren dat ik u hier online zie, is om commentaar te geven op mij, terwijl ik tenminste iets bijdraag aan de site. Uw laatste post dateert van 7 jun. 14... I think I've said enough. Hou u met iets nuttigs bezig aub i.p.v. altijd op mij te komen vitten.. Je toont gewoon nog maar eens aan dat je niet meekan met de discussie. Pooltje toch, met elke reactie graaf je je eigen graf dieper en dieper. Je maakt jezelf belachelijk voor heel Fundalize en je hebt het zelf niet eens door =D> :lol:
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Piieter04 op di 28 apr 2015 2:24 pm

los_lampos schreef:
De enige keren dat ik u hier online zie, is om commentaar te geven op mij, terwijl ik tenminste iets bijdraag aan de site. Uw laatste post dateert van 7 jun. 14... I think I've said enough. Hou u met iets nuttigs bezig aub i.p.v. altijd op mij te komen vitten.. Je toont gewoon nog maar eens aan dat je niet meekan met de discussie. Pooltje toch, met elke reactie graaf je je eigen graf dieper en dieper. Je maakt jezelf belachelijk voor heel Fundalize en je hebt het zelf niet eens door =D> :lol:

Na chiesel nog een mongool die Keyser probeert te spelen! :lol: :lol: :lol:
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor elberto op di 28 apr 2015 3:15 pm

los_lampos schreef:
Uw laatste post dateert van 7 jun. 14... I think I've said enough.

oh sorry,was vergeten dat ik geen leven mag hebben naast internet! :roll:

Daarnaast staan al uw bijdragen in het teken om mij te beledigen of te foeteren op mij.

Kijk jongens, ik denk dat het ondertussen wel duidelijk is dat als sommigen (Lampje is de ergste hierin!) andere leden gaan wegjagen door constant te zitten mekkeren en klagen over andere leden het hier inderdaad leegloopt. Maar Lampje voelt zich toch zo geweldig :lol:

Dus wat is uw punt?
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor los_lampos op di 28 apr 2015 3:30 pm

Piieter04 schreef:
los_lampos schreef:

Bedankt captain obvious..., hoe lang hebt ge er moeten over doen om dat te beseffen? Raad eens wie elberto aan het spelen is.
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor los_lampos op di 28 apr 2015 3:37 pm

elberto schreef:
los_lampos schreef:
Uw laatste post dateert van 7 jun. 14... I think I've said enough.

oh sorry,was vergeten dat ik geen leven mag hebben naast internet! :roll:

Daarnaast staan al uw bijdragen in het teken om mij te beledigen of te foeteren op mij.

Kijk jongens, ik denk dat het ondertussen wel duidelijk is dat als sommigen (Lampje is de ergste hierin!) andere leden gaan wegjagen door constant te zitten mekkeren en klagen over andere leden het hier inderdaad leegloopt. Maar Lampje voelt zich toch zo geweldig :lol:

Dus wat is uw punt?

Lees jij wel wat ik al de hele tijd zit te zeggen? Dit is vechten tegen de bierkaai, tegen u valt echt niet te discussiëren :roll:. Wat doe jij dan om de leegloop tegen te gaan? Kruip terug in uw hol en kijk eens goed in de spiegel vooraleer je hier terugkomt. Dit zijn de laatste woorden dat ik besteed aan u ](*,).
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor elberto op di 28 apr 2015 3:50 pm

los_lampos schreef:
Piieter04 schreef:
los_lampos schreef:

Bedankt captain obvious..., hoe lang hebt ge er moeten over doen om dat te beseffen? Raad eens wie elberto aan het spelen is.

Dat gij spellekes zit te spelen dat zal niemand verbazen jongske toch. Wie zijde gij om te zeggen wie dat ik naspeel? Uw verhaal valt in duigen uiteen en ge hebt ochot twee zinnen geschreven. Man man man. Gelieve uw keyboard in uw reet te steken, ge zult daardoor slimmere dingen typen dan met uw vingers. :lol: :lol:
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor los_lampos op di 28 apr 2015 4:01 pm

elberto schreef:
los_lampos schreef:
Piieter04 schreef:
los_lampos schreef:

Dat gij spellekes zit te spelen dat zal niemand verbazen jongske toch. Wie zijde gij om te zeggen wie dat ik naspeel? Uw verhaal valt in duigen uiteen en ge hebt ochot twee zinnen geschreven. Man man man. Gelieve uw keyboard in uw reet te steken, ge zult daardoor slimmere dingen typen dan met uw vingers. :lol: :lol:

Gij zijt nog achterlijker dan ik dacht =D>. Waar o waar heb ik gezegd dat ik een spelletje aan het spelen ben? Leg me geen woorden in de mond aub. Je verdraait gewoon mijn woorden om zelf als "winnaar" uit de discussie te komen, prachtig :lol:
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor elberto op di 28 apr 2015 4:22 pm

los_lampos schreef:
Gij zijt nog achterlijker dan ik dacht =D>. Waar o waar heb ik gezegd dat ik een spelletje aan het spelen ben? Leg me geen woorden in de mond aub. Je verdraait gewoon mijn woorden om zelf als "winnaar" uit de discussie te komen, prachtig :lol:

Hadde gij niet gezegd dat ge niet meer ging reageren stuk onbenul? "De laatste woorden die ik aan u besteed"? Weet je nog? ;)

Ik hoop dat gij in het echte leven minder liegt of dom zijt wat anders is het triestig met u gesteld.

Wat ik trouwens veruit het meest schandalige vind, is dat het wisserke hier nog nergens is langs gekomen terwijl Lampje al zo'n belachelijke dingen gepost heeft dat hij evengoed geband kan worden. De site zou veel meer bezoekers hebben ;) :lol:
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Audioholic op di 28 apr 2015 4:23 pm

Afbeelding
Afbeelding
Audioholic (oude nickname: Hardcore)
I am the alpha and the omega
I am the alpha and the omega

Berichtdoor los_lampos op di 28 apr 2015 4:47 pm

elberto schreef:
los_lampos schreef:

Hadde gij niet gezegd dat ge niet meer ging reageren stuk onbenul? "De laatste woorden die ik aan u besteed"? Weet je nog? ;)

Ik hoop dat gij in het echte leven minder liegt of dom zijt wat anders is het triestig met u gesteld.

Wat ik trouwens veruit het meest schandalige vind, is dat het wisserke hier nog nergens is langs gekomen terwijl Lampje al zo'n belachelijke dingen gepost heeft dat hij evengoed geband kan worden. De site zou veel meer bezoekers hebben ;) :lol:

Grappig hoe je hier maar blijft reageren zonder ook maar één zinnig woord te zeggen, je moet het maar kunnen :mrgreen:. Ik vermaak me hier kostelijk met jouw reacties :lol:. Ben je echt zo gatachterlijk of speel je dit? Ik hoop het tweede, anders is het wel erg zielig :lol: :lol:
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Piieter04 op di 28 apr 2015 4:50 pm

los_lampos schreef:
elberto schreef:
los_lampos schreef:

Grappig hoe je hier maar blijft reageren zonder ook maar één zinnig woord te zeggen, je moet het maar kunnen :mrgreen:. Ik vermaak me hier kostelijk met jouw reacties :lol:. Ben je echt zo gatachterlijk of speel je dit? Ik hoop het tweede, anders is het wel erg zielig :lol: :lol:

Want uw reacties hebben wél veel inhoud :lol:
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor elberto op di 28 apr 2015 5:41 pm

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Jellesg op di 28 apr 2015 7:17 pm

Dit is fantastich. Fan-tas-tisch :wazaa:
Afbeelding

Afbeelding
Jellesg