Piieter04 schreef:Keyser_Soze schreef:Piieter04 schreef:Keyser_Soze schreef:los_lampos schreef:Ik ben zelf leerkracht ASO en ik kan met enige zekerheid zeggen dat pietertje weinig kennis van zaken heeft en sosje hoogstwaarschijnlijk geen goede leerkracht is. Ik ken overigens ook heel veel mensen in het onderwijs, dus ik weet waarover ik spreek
Laten we het houden bij het feit dat Piietertje geen kennis van zaken heeft. Voor de rest verwijs ik graag naar mijn pedagogen en de doorlichting van wie wij complimenten gekregen hebben.
want die pipo's zeveren en ijlen er niet op los
![]()
![]()
![]()
Eerst lult ge over dat ge de jaar- (ik neem aan leerplannen) kent en wat er nodig is om een goede leerkracht te zijn, en dan trekt ge de mensen die ze opstellen (deels) en nagaan of de scholen die wel volgen in vraag?
Begrijpe wie begrijpe kan. Ge graaft enkel uw eigen put dieper en dieper, maar geen zorg, met de hoeveelheden schaamte die ge hier vergaart raakt die snel gevuld
Ik ken de jaarplannen inderdaad en ik weet wat een goede leerkracht is. Waarom zou ik dan de personen die de leerplannen opstellen niet mogen veroordelen? Sosje toch, denk eens na.