register Paswoord vergeten?

Maagd Piieter vs Dennis_911

The name says it all! Post hier alles wat niet in een andere categorie past.

Maagd Piieter vs Dennis_911

Berichtdoor los_lampos op di 12 mei 2015 5:30 pm

Ik denk dat dit gevecht momenteel relevanter is dan sosje vs dennis! :lol: :lol:
los_lampos (oude nickname: the_lamp)
Onwetende
Onwetende

Re: Maagd Piieter vs Dennis_911

Berichtdoor Dennis_911 op di 12 mei 2015 5:38 pm

los_lampos schreef:Ik denk dat dit gevecht momenteel relevanter is dan sosje vs dennis! :lol: :lol:

ja oh lampos 'Those were the days my friend.we thought they'd never end' KP zit mij hier volop aan te vuren. the final countdown. the endgame. de afrekening. haaahhahaha
Afbeelding

http://www.setbb.com/kevinphillippe/
YOU GOTTA FIGHT FOR KP's RIGHT TOO POOOOOOOOOOST
Dennis_911
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TheMole op di 12 mei 2015 5:40 pm

Dennis_911 schreef:
los_lampos schreef:Ik denk dat dit gevecht momenteel relevanter is dan sosje vs dennis! :lol: :lol:

ja oh lampos 'Those were the days my friend.we thought they'd never end' KP zit mij hier volop aan te vuren. the final countdown. the endgame. de afrekening. haaahhahaha
Uw end game waarschijnlijk.
Afbeelding
TheMole (oude nickname: The Mole)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Piieter04 op di 12 mei 2015 5:40 pm

Dennis_911 schreef:

Denk dat em vooral veel IN u gevuurd heeft. :lol:
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Dennis_911 op di 12 mei 2015 5:43 pm

TheMole schreef:
Dennis_911 schreef:

Allee vlekje, liever meeheulen met de wolven in de hoop dat ge minder slaagt krijgt. hielenlikker.
Afbeelding

Dennis_911
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor los_lampos op di 12 mei 2015 5:48 pm

Piieter04 schreef:
Dennis_911 schreef:

Jaloers? :lol: :lol: Want als zelfs homo's als Mayo en KP meer actie met een meisje gehad hebben dan u, zou ik mss ook wel gefrustreerd raken. (mijn bronnen zijn irl vrienden van u by the way)
los_lampos (oude nickname: the_lamp)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TheMole op di 12 mei 2015 5:49 pm

Dennis_911 schreef:
TheMole schreef:
Dennis_911 schreef:

Allee vlekje, liever meeheulen met de wolven in de hoop dat ge minder slaagt krijgt. hielenlikker.
Ah gij zijt zeker tegen het 'systeem'?
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Dennis_911 op di 12 mei 2015 5:58 pm

TheMole schreef:
Dennis_911 schreef:
TheMole schreef:
Dennis_911 schreef:

Gij hebt liever dat er voor u gedacht word dan dat ge zelf denk. in N-Korea is er wss nog een plaatsje voor u grijze mus.

los_lampos schreef:Jaloers? :lol: :lol: Want als zelfs homo's als Mayo en KP meer actie met een meisje gehad hebben dan u, zou ik mss ook wel gefrustreerd raken. (mijn bronnen zijn irl vrienden van u by the way)

Wel lampos de ene gaat voor leraar ;-) de andere gaat voor bloedafnames. haa en wat doet gij voor job schat ? wel ik ben
laborant WAT? laborant hihi Ha een saaie piet dan. LOL
Afbeelding

Dennis_911
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Jellesg op di 12 mei 2015 5:59 pm

Dennis_911 schreef:

Groetjes aan KP.
Afbeelding

Afbeelding
Jellesg
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Dennis_911 op di 12 mei 2015 6:01 pm

Jellesg schreef:
Dennis_911 schreef:

Groetjes aan KP.

Ge hebt ze terug Jelle :-)
Afbeelding

Dennis_911
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TheMole op di 12 mei 2015 6:12 pm

Dennis_911 schreef:
TheMole schreef:
Dennis_911 schreef:
TheMole schreef:
Dennis_911 schreef:

Gij hebt liever dat er voor u gedacht word dan dat ge zelf denk. in N-Korea is er wss nog een plaatsje voor u grijze mus.

los_lampos schreef:Jaloers? :lol: :lol: Want als zelfs homo's als Mayo en KP meer actie met een meisje gehad hebben dan u, zou ik mss ook wel gefrustreerd raken. (mijn bronnen zijn irl vrienden van u by the way)
Daarvoor ben ik idd filosofie gaan studeren. Zodat er voor mij gedacht kan worden. Ge zijt gewoon het standaardvoorbeeld van een loser met een enorme profileringsdrang, die zich wat interessant komt maken op het internet. Of zijt ge hier om een andere reden opeens terug actief geworden? Trouwens zoals ge nu overkomt, lijkt gij mij de hielenlikker te zijn.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Dennis_911 op di 12 mei 2015 6:34 pm

TheMole schreef:
Dennis_911 schreef:
TheMole schreef:
Dennis_911 schreef:
TheMole schreef:
Dennis_911 schreef:

Daarvoor ben ik idd filosofie gaan studeren. Zodat er voor mij gedacht kan worden. Ge zijt gewoon het standaardvoorbeeld van een loser met een enorme profileringsdrang, die zich wat interessant komt maken op het internet. Of zijt ge hier om een andere reden opeens terug actief geworden? Trouwens zoals ge nu overkomt, lijkt gij mij de hielenlikker te zijn.

Los van uw 'wild om zich heen stampen' moet ik toch ff meegeven dat je correct moet leren quoten wat in deze niet het geval is. Gij studeert filosofie? en ge meent het nog ook zeker? daarbij stel ik me dan zo'n nukkig nors en wereldvreemd figuur voor (meestal met een weelderige baard om zijn toch al wat zwakkere persoon toch iets te accentueren) die een onwrikbaar idee heeft hoe zijn eenzijdig beleefde wereld er vanuit politiek links perspectief er zou moeten uitzien. ge kunt er alvast niet omheen dat uw eerste reactie in deze thread alvast niet de overtuiging sterkt dat ge voor uzelf denkt maar dat ge eerder op veilig speelt door uw sympathie te betuigen met de leidende schurken van het moment. smithers-burns, goebbels-hitler, enz..
Afbeelding

Dennis_911
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TheMole op di 12 mei 2015 6:48 pm

Dennis_911 schreef:
TheMole schreef:
Dennis_911 schreef:
TheMole schreef:
Dennis_911 schreef:
TheMole schreef:
Dennis_911 schreef:

Los van uw 'wild om zich heen stampen' moet ik toch ff meegeven dat je correct moet leren quoten wat in deze niet het geval is. Gij studeert filosofie? en ge meent het nog ook zeker? daarbij stel ik me dan zo'n nukkig nors en wereldvreemd figuur voor (meestal met een weelderige baard om zijn toch al wat zwakkere persoon toch iets te accentueren) die een onwrikbaar idee heeft hoe zijn eenzijdig beleefde wereld er vanuit politiek links perspectief er zou moeten uitzien. ge kunt er alvast niet omheen dat uw eerste reactie in deze thread alvast niet de overtuiging sterkt dat ge voor uzelf denkt maar dat ge eerder op veilig speelt door uw sympathie te betuigen met de leidende schurken van het moment. smithers-burns, goebbels-hitler, enz..
'Wild om zich heen stampen' zegt gij? Wa zijt gij hier aan het doen misschien? Uw analyse van mijn voorkomen slaat ook nergens op. Wat ge daar doet is enkele clichés opsommen. Ben ook helemaal niet links van politieke voorkeur. En waar betuig ik mijn steun aan de leidende schurken ergens? Wie zijn die leidende schurken? De manier waarop gij een comeback maakt op deze site stoort mij. Wa probeert gij nu te bereiken? Verder dan vooronderstellingen maken komt gij niet.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Dennis_911 op di 12 mei 2015 7:07 pm

TheMole schreef:
Dennis_911 schreef:Los van uw 'wild om zich heen stampen' moet ik toch ff meegeven dat je correct moet leren quoten wat in deze niet het geval is. Gij studeert filosofie? en ge meent het nog ook zeker? daarbij stel ik me dan zo'n nukkig nors en wereldvreemd figuur voor (meestal met een weelderige baard om zijn toch al wat zwakkere persoon toch iets te accentueren) die een onwrikbaar idee heeft hoe zijn eenzijdig beleefde wereld er vanuit politiek links perspectief er zou moeten uitzien. ge kunt er alvast niet omheen dat uw eerste reactie in deze thread alvast niet de overtuiging sterkt dat ge voor uzelf denkt maar dat ge eerder op veilig speelt door uw sympathie te betuigen met de leidende schurken van het moment. smithers-burns, goebbels-hitler, enz..

'Wild om zich heen stampen' zegt gij? Wa zijt gij hier aan het doen misschien? Uw analyse van mijn voorkomen slaat ook nergens op. Wat ge daar doet is enkele clichés opsommen. Ben ook helemaal niet links van politieke voorkeur. En waar betuig ik mijn steun aan de leidende schurken ergens? Wie zijn die leidende schurken? De manier waarop gij een comeback maakt op deze site stoort mij. Wa probeert gij nu te bereiken? Verder dan vooronderstellingen maken komt gij niet.

Wel, ik had een neef, net zo'n opportunist als gij, was in het leger maat met het grootste crapuul vooral om toch maar geen slaag te krijgen. dat zijn dan zo'n mensen als er in een bedrijf iemand gepest wordt met volle overtuiging meedoen met de pesters om toch maar zelf niet gepest te worden en afgaande op uw reacties lijkt gij mij net zo ene. laat dat nu net het soort zijn waar ik de grootste hekel aan heb, mensen die niet voor zichzelf kunnen/durven opkomen. en wat die comeback betreft. welke comeback? ik ben hier ooit member geworden op vraag van kp en heb in de bijna vijf jaar amper 63 berichten geplaatst, deze is nr 64 terwijl kp er duizenden geplaatst heeft. wel, get your facts rights and come again zou ik zeggen
Afbeelding

Dennis_911
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor the-skullkid op di 12 mei 2015 7:18 pm

los_lampos schreef:
Jaloers? :lol: :lol: Want als zelfs homo's als Mayo en KP meer actie met een meisje gehad hebben dan u, zou ik mss ook wel gefrustreerd raken. (mijn bronnen zijn irl vrienden van u by the way)

Vertel eens wat meer verhalen over onze goede vriend Pieter? Klinkt boeiend.
Afbeelding

Afbeelding
the-skullkid (oude nickname: the skullkid)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor TheMole op di 12 mei 2015 7:22 pm

Dennis_911 schreef:
TheMole schreef:Los van uw 'wild om zich heen stampen' moet ik toch ff meegeven dat je correct moet leren quoten wat in deze niet het geval is. Gij studeert filosofie? en ge meent het nog ook zeker? daarbij stel ik me dan zo'n nukkig nors en wereldvreemd figuur voor (meestal met een weelderige baard om zijn toch al wat zwakkere persoon toch iets te accentueren) die een onwrikbaar idee heeft hoe zijn eenzijdig beleefde wereld er vanuit politiek links perspectief er zou moeten uitzien. ge kunt er alvast niet omheen dat uw eerste reactie in deze thread alvast niet de overtuiging sterkt dat ge voor uzelf denkt maar dat ge eerder op veilig speelt door uw sympathie te betuigen met de leidende schurken van het moment. smithers-burns, goebbels-hitler, enz..'Wild om zich heen stampen' zegt gij? Wa zijt gij hier aan het doen misschien? Uw analyse van mijn voorkomen slaat ook nergens op. Wat ge daar doet is enkele clichés opsommen. Ben ook helemaal niet links van politieke voorkeur. En waar betuig ik mijn steun aan de leidende schurken ergens? Wie zijn die leidende schurken? De manier waarop gij een comeback maakt op deze site stoort mij. Wa probeert gij nu te bereiken? Verder dan vooronderstellingen maken komt gij niet.

Wel, ik had een neef, net zo'n opportunist als gij, was in het leger maat met het grootste crapuul vooral om toch maar geen slaag te krijgen. dat zijn dan zo'n mensen als er in een bedrijf iemand gepest wordt met volle overtuiging meedoen met de pesters om toch maar zelf niet gepest te worden en afgaande op uw reacties lijkt gij mij net zo ene. laat dat nu net het soort zijn waar ik de grootste hekel aan heb, mensen die niet voor zichzelf kunnen/durven opkomen. en wat die comeback betreft. welke comeback? ik ben hier ooit member geworden en heb in de bijna vijf jaar amper 63 berichten geplaatst, deze is nr 64 terwijl kp er duizenden geplaatst heeft. wel, get your facts rights and come again zou ik zeggen
Gij zijt precies iemand met veel mensenkennis (wees, gerust ik weet hoe gij hierop gaat antwoorden). Gij hebt mij nog nooit ontmoet en op basis van enkele posts bouwt gij een heel beeld op van wie ik ben. Ik snap dan ook niet hoe gij iemand in een ander topic om zijn objectiviteit kunt loven, gij zijt zelf alles behalve objectief. Maarja iemand met zo'n uitgesproken mening kan ook moeilijk objectief blijven he? Ik zeg alleen wat ik van u - of van uw manier van posten - denk. Gij speelt duidelijk veel liever op de man dan op de bal. Wie zijt gij om te bepalen wie hier de pesters zijn?
Met comeback bedoel ik trouwens dat gij terug actief post na een periode van afwezigheid.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Piieter04 op di 12 mei 2015 7:30 pm

los_lampos schreef:
Piieter04 schreef:
Dennis_911 schreef:

't Zal niet zijn manneke :lol:
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Dennis_911 op di 12 mei 2015 7:38 pm

TheMole schreef:Gij zijt precies iemand met veel mensenkennis (wees, gerust ik weet hoe gij hierop gaat antwoorden).

Nee dat weet ge niet

TheMole schreef: Gij hebt mij nog nooit ontmoet en op basis van enkele posts bouwt gij een heel beeld op van wie ik ben. Ik snap dan ook niet hoe gij iemand in een ander topic om zijn objectiviteit kunt loven, gij zijt zelf alles behalve objectief.

Vraag is hoe objectief ik me moet gedragen tegenover u? als hier 's nachts een inbreker met een mes voor me staat moet ik ook niet beginnen bedenken dat die mss een slechte jeugd heeft gehad of tot een kansarme minderheid behoort. neen, op zo'n moment is het ik tegenover hem en meer niet. en aangezien gij in uw eerste reactie mij aanvalt moet ik evenmin redenen zoeken om u te vergoeilijken. gij zoekt en gij zal vinden, en meer is dat niet

TheMole schreef:Maarja iemand met zo'n uitgesproken mening kan ook moeilijk objectief blijven he? Ik zeg alleen wat ik van u - of van uw manier van posten - denk. Gij speelt duidelijk veel liever op de man dan op de bal. Wie zijt gij om te bepalen wie hier de pesters zijn?
Met comeback bedoel ik trouwens dat gij terug actief post na een periode van afwezigheid.

Ge hebt al mijn forum posts opgezocht. proficiat, das ook iets wat ik altijd doe :p

Was het antwoord wat in de lijn van uw verwachtingen ?

PS 'k heb wat orde geschapen in de quotes want orde moet er zijn. ;-)
Afbeelding

Dennis_911
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TheMole op di 12 mei 2015 7:50 pm

Dennis_911 schreef:
TheMole schreef: Gij hebt mij nog nooit ontmoet en op basis van enkele posts bouwt gij een heel beeld op van wie ik ben. Ik snap dan ook niet hoe gij iemand in een ander topic om zijn objectiviteit kunt loven, gij zijt zelf alles behalve objectief.

Vraag is hoe objectief ik me moet gedragen tegenover u? als hier 's nachts een inbreker met een mes voor me staat moet ik ook niet beginnen bedenken dat die mss een slechte jeugd heeft gehad of tot een kansarme minderheid behoort. neen, op zo'n moment is het ik tegenover hem en meer niet. en aangezien gij in uw eerste reactie mij aanvalt moet ik evenmin redenen zoeken om u te vergoeilijken. gij zoekt en gij zal vinden, en meer is dat niet
Hangt ervan af wat gij met uw posts wilt bereiken. Als ge een deftige discussie wilt voeren zult gij u aan enkele voorwaarden moeten houden. Mijn eerste post naar u was niet als aanval bedoelt. Ik bedoelde dat meer in de zin van een ban krijgen, door uw 'aanvallende' reacties hier op het forum. Nogmaals mij verwijten dat ik aanvallend post terwijl ge zelf nog niks anders gedaan hebt. Ik vraag me daarom ook af, wat wilt gij bereiken door zo te posten?
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Dennis_911 op di 12 mei 2015 8:03 pm

TheMole schreef:Hangt ervan af wat gij met uw posts wilt bereiken. Als ge een deftige discussie wilt voeren zult gij u aan enkele voorwaarden moeten houden. Mijn eerste post naar u was niet als aanval bedoelt. Ik bedoelde dat meer in de zin van een ban krijgen, door uw 'aanvallende' reacties hier op het forum. Nogmaals mij verwijten dat ik aanvallend post terwijl ge zelf nog niks anders gedaan hebt. Ik vraag me daarom ook af, wat wilt gij bereiken door zo te posten?

Ahzo jij wou mij 'enkel' laten bannen, wel zo fijn van u. doet mij denken aan een maat van me op zijn proces wegens slagen en verwondingen aan zijn vriendin : 'nee meneer de voorzitter ik heb haar niet geslagen, ik heb haar enkel een stamp gegeven' en jij durft dat hier nog zo rechtuit te verkondigen. objectief of niet, ik krijg van langsom een steeds negatiever beeld van u meneer de filosoof. u verkracht gewoon het begrip filosoof/filosoferen/filosofie en bent niet waard u zo te noemen. ik heb destijds veel avondjes bij kp doorgebracht, lekker eten, lekker wijn en cognac en wij zaten tot een stuk in de nacht te filosoferen over vanalles en nog wat. heerlijk. wat u betreft echter denk ik dat u filosoferen verwart met stasi praktijken want iemand voordragen om gesanctioneerd te worden is geen filosofie beste mole.
Afbeelding

Dennis_911
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TheMole op di 12 mei 2015 8:28 pm

Dennis_911 schreef:
TheMole schreef:Hangt ervan af wat gij met uw posts wilt bereiken. Als ge een deftige discussie wilt voeren zult gij u aan enkele voorwaarden moeten houden. Mijn eerste post naar u was niet als aanval bedoelt. Ik bedoelde dat meer in de zin van een ban krijgen, door uw 'aanvallende' reacties hier op het forum. Nogmaals mij verwijten dat ik aanvallend post terwijl ge zelf nog niks anders gedaan hebt. Ik vraag me daarom ook af, wat wilt gij bereiken door zo te posten?

Ahzo jij wou mij 'enkel' laten bannen, wel zo fijn van u. doet mij denken aan een maat van me op zijn proces wegens slagen en verwondingen aan zijn vriendin : 'nee meneer de voorzitter ik heb haar niet geslagen, ik heb haar enkel een stamp gegeven' en jij durft dat hier nog zo rechtuit te verkondigen. objectief of niet, ik krijg van langsom een steeds negatiever beeld van u meneer de filosoof. u verkracht gewoon het begrip filosoof/filosoferen/filosofie en bent niet waard u zo te noemen. ik heb destijds veel avondjes bij kp doorgebracht, lekker eten, lekker wijn en cognac en wij zaten tot een stuk in de nacht te filosoferen over vanalles en nog wat. heerlijk. wat u betreft echter denk ik dat u filosoferen verwart met stasi praktijken want iemand voordragen om gesanctioneerd te worden is geen filosofie beste mole.
Heb ik ooit gezegd dat ik u wou laten bannen? Er is trouwens ook een verschil tussen filosofie studeren - om vervolgens met uw medestudenten op gelijke hoogte een discussie te kunnen voeren -, en het met een glas wijn op uw terras over de zin van het leven praten. Ge moet het begrip filosofie niet zo marginaal voorstellen (en maak mij niet wijs dat gij ook maar enig zicht hebt op de historie van de filosofie, de inhoud of het gebruik van logica). Gij geeft ook helemaal geen blijk van waarachtigheid in deze discussie (niet dat dit een echte discussie is). Wanneer ik iets zeg, probeert gij dit altijd te verdraaien zodat hetgeen ik zeg in één van uw anekdotes past. Zo werkt het niet. Ge beseft toch hoe moeilijk het is om een discussie met u te voeren? Het illocutionaire aspect van mijn berichten (en vooral van mijn openingsbericht) ontgaat u telkens. Ge kunt u niet blijven verstoppen achter uw beschuldigingen en anekdotes. Dus nogmaals wat wilt gij bereiken door hier met stront naar andere leden te gooien?
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Dennis_911 op di 12 mei 2015 9:13 pm

TheMole schreef:Heb ik ooit gezegd dat ik u wou laten bannen? Er is trouwens ook een verschil tussen filosofie studeren - om vervolgens met uw medestudenten op gelijke hoogte een discussie te kunnen voeren -, en het met een glas wijn op uw terras over de zin van het leven praten. Ge moet het begrip filosofie niet zo marginaal voorstellen (en maak mij niet wijs dat gij ook maar enig zicht hebt op de historie van de filosofie, de inhoud of het gebruik van logica). Gij geeft ook helemaal geen blijk van waarachtigheid in deze discussie (niet dat dit een echte discussie is). Wanneer ik iets zeg, probeert gij dit altijd te verdraaien zodat hetgeen ik zeg in één van uw anekdotes past. Zo werkt het niet. Ge beseft toch hoe moeilijk het is om een discussie met u te voeren? Het illocutionaire aspect van mijn berichten (en vooral van mijn openingsbericht) ontgaat u telkens. Ge kunt u niet blijven verstoppen achter uw beschuldigingen en anekdotes. Dus nogmaals wat wilt gij bereiken door hier met stront naar andere leden te gooien?

We gaan hier dus het grove geschut bovenhalen en als ultiem opbod het zwaarste lesmateriaal in de ring gooien. het is een manier natuurlijk, bij deze moet ik ootmoedig bekennen aangezien ik geen filosofie student ben dat ik 'illocutionair' toch even moeten googelen heb. (wie zou dat niet :p ) toen ik zowat 10 jaar geleden de zin 'the audacity dennis' van een studente germaanse naar het hoofd geslingerd kreeg heb ik 'audacity' ook ff moeten opzoeken. thx om bij deze mijn kennis nog es te verruimen. terug naar de essentie nu

TheMole schreef: Ik bedoelde dat meer in de zin van een ban krijgen, door uw 'aanvallende' reacties hier op het forum.

Ge wou mij dus niet laten bannen? :-k hoe moet ik dit dan opvatten? pse tell me

Ik gooi hier niet met stront, ik stel alleen vast

1) Ik ken u niet en gij mij niet, uw eerste comment op mij is aanvallend (zonder aanleiding van mij)
Basil : you started it
german guest : no I didn't
Basil : yes you did, you invaded poland

2) vervolgens moet IK gebannen worden om mijn 'aanvallende' reacties

3) gij dacht u populair te maken bij de leiding die eerder de oppositie lijkt. foute gok?

4) filosofie studeren is niet hetzelfde als met een paf zitten filosoferen over de zin des levens, het tweede is iets voor leuke aangename ruimdenkende mensen, het eerste is iets voor zeurpieten. right?

5) ik heb mss geen filosofie gestudeerd maar informatica, programmeren heeft alles met logica en deductie te maken

conclusie, geef gwn toe, jij wou even meehuilen met de wolven in het bos maar had niet gedacht dat de underdog u lik op stuk zou geven? toch?
Afbeelding

Dennis_911
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TheMole op di 12 mei 2015 9:39 pm

Dennis_911 schreef:
TheMole schreef:Heb ik ooit gezegd dat ik u wou laten bannen? Er is trouwens ook een verschil tussen filosofie studeren - om vervolgens met uw medestudenten op gelijke hoogte een discussie te kunnen voeren -, en het met een glas wijn op uw terras over de zin van het leven praten. Ge moet het begrip filosofie niet zo marginaal voorstellen (en maak mij niet wijs dat gij ook maar enig zicht hebt op de historie van de filosofie, de inhoud of het gebruik van logica). Gij geeft ook helemaal geen blijk van waarachtigheid in deze discussie (niet dat dit een echte discussie is). Wanneer ik iets zeg, probeert gij dit altijd te verdraaien zodat hetgeen ik zeg in één van uw anekdotes past. Zo werkt het niet. Ge beseft toch hoe moeilijk het is om een discussie met u te voeren? Het illocutionaire aspect van mijn berichten (en vooral van mijn openingsbericht) ontgaat u telkens. Ge kunt u niet blijven verstoppen achter uw beschuldigingen en anekdotes. Dus nogmaals wat wilt gij bereiken door hier met stront naar andere leden te gooien?

We gaan hier dus het grove geschut bovenhalen en als ultiem opbod het zwaarste lesmateriaal in de ring gooien. het is een manier natuurlijk, bij deze moet ik ootmoedig bekennen aangezien ik geen filosofie student ben dat ik 'illocutionair' toch even moeten googelen heb. (wie zou dat niet :p ) toen ik zowat 10 jaar geleden de zin 'the audacity dennis' van een studente germaanse naar het hoofd geslingerd kreeg heb ik 'audacity' ook ff moeten opzoeken. thx om bij deze mijn kennis nog es te verruimen. terug naar de essentie nu

TheMole schreef: Ik bedoelde dat meer in de zin van een ban krijgen, door uw 'aanvallende' reacties hier op het forum.

Ge wou mij dus niet laten bannen? :-k hoe moet ik dit dan opvatten? pse tell me

Ik gooi hier niet met stront, ik stel alleen vast

1) Ik ken u niet en gij mij niet, uw eerste comment op mij is aanvallend (zonder aanleiding van mij)
Basil : you started it
german guest : no I didn't
Basil : yes you did, you invaded poland

2) vervolgens moet IK gebannen worden om mijn 'aanvallende' reacties

3) gij dacht u populair te maken bij de leiding die eerder de oppositie lijkt. foute gok?

4) filosofie studeren is niet hetzelfde als met een paf zitten filosoferen over de zin des levens, het tweede is iets voor leuke aangename ruimdenkende mensen, het eerste is iets voor zeurpieten. right?

5) ik heb mss geen filosofie gestudeerd maar informatica, programmeren heeft alles met logica en deductie te maken

conclusie, geef gwn toe, jij wou even meehuilen met de wolven in het bos maar had niet gedacht dat de underdog u lik op stuk zou geven? toch?
Met mijn reactie "Uw endgame waarschijnlijk" wou ik reageren op het feit dat gij het had over een end game van fundalize. Maar gezien uw reacties in andere topics, insinueerde ik dat het eerder uw end game gaat worden (als ge op dezelfde manier doorgaat). Dat is helemaal geen aanval, ook geen dreiging maar gewoon een voorspelling, ik probeer hier de logica van de mods te volgen. Om op uw tweede punt te antwoorden. Nee gij moet niet gebannen worden om wille van u aanvallende reacties, voor mij had KP ook geen ban moeten krijgen.
Dan uw 3de vraag. Waarom zou ik mij populair willen maken, ik ken hier niemand, en het boeit me vrij weinig wat iemand hier over mij denkt. Wat uw 4de punt betreft wou ik alleen maar zeggen dat ge de twee niet met elkaar kunt vergelijken. In principe kunnen we allebei over de zin van het leven praten, maar de manier waarop we dit doen en de bagage die we hierbij dragen verschilt. Om een deftige filosofische discussie te kunnen voeren moet ge toch weet hebben van de al bestaande theorieën en discussies. Niks verkeerd met wat marginaal 'filosofisch' geklets, maar ik wou u alleen op het onderscheid wijzen. Met uw 5de punt ben ik het ééns.
En dan jammer dat ge dan zo eindigt. Overschat uzelf vooral niet.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Jellesg op di 12 mei 2015 9:52 pm

Dennis regelt nekeer dat KP en ik (en gij als je wilt) nog eens ene gaan drinken :mrgreen:
Afbeelding

Afbeelding
Jellesg
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Dennis_911 op di 12 mei 2015 10:13 pm

TheMole schreef:Met mijn reactie "Uw endgame waarschijnlijk" wou ik reageren op het feit dat gij het had over een end game van fundalize. Maar gezien uw reacties in andere topics, insinueerde ik dat het eerder uw end game gaat worden (als ge op dezelfde manier doorgaat). Dat is helemaal geen aanval, ook geen dreiging maar gewoon een voorspelling, ik probeer hier de logica van de mods te volgen. Om op uw tweede punt te antwoorden. Nee gij moet niet gebannen worden om wille van u aanvallende reacties, voor mij had KP ook geen ban moeten krijgen.
Dan uw 3de vraag. Waarom zou ik mij populair willen maken, ik ken hier niemand, en het boeit me vrij weinig wat iemand hier over mij denkt. Wat uw 4de punt betreft wou ik alleen maar zeggen dat ge de twee niet met elkaar kunt vergelijken. In principe kunnen we allebei over de zin van het leven praten, maar de manier waarop we dit doen en de bagage die we hierbij dragen verschilt. Om een deftige filosofische discussie te kunnen voeren moet ge toch weet hebben van de al bestaande theorieën en discussies. Niks verkeerd met wat marginaal 'filosofisch' geklets, maar ik wou u alleen op het onderscheid wijzen. Met uw 5de punt ben ik het ééns.

Goed, in de context van wat ge nu zegt en hoe ge het nu zegt hebt ik deze thread nog eens opnieuw geevalueerd. er is dan blijkbaar sprake van een spijtig misverstand? Dat is dan wel jammer want het is niet mijn bedoeling voor een keer dat ik hier nog kom om hatelijke discussies op te starten met members die ik niet ken. de hatelijke discussies hou ik dan liever voor een (de) member(s) die echt hatelijk is (zijn). We zijn dus op slechte voet gestart hier. damn
twee van mijn favoriete quotes, je kent ze mss ook?

Wij moeten ons zeer duidelijk uitdrukken of dubbelzinnigheid zal ons de das omdoen
* William Shakespeare *

Wanneer je fouten toegeeft ben je iets wijzer dan toen je ze beging
* Robert Kennedy *
Afbeelding

Dennis_911
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TheMole op di 12 mei 2015 10:19 pm

Dennis_911 schreef:
TheMole schreef:Met mijn reactie "Uw endgame waarschijnlijk" wou ik reageren op het feit dat gij het had over een end game van fundalize. Maar gezien uw reacties in andere topics, insinueerde ik dat het eerder uw end game gaat worden (als ge op dezelfde manier doorgaat). Dat is helemaal geen aanval, ook geen dreiging maar gewoon een voorspelling, ik probeer hier de logica van de mods te volgen. Om op uw tweede punt te antwoorden. Nee gij moet niet gebannen worden om wille van u aanvallende reacties, voor mij had KP ook geen ban moeten krijgen.

Goed, in de context van wat ge nu zegt en hoe ge het nu zegt hebt ik deze thread nog eens opnieuw geevalueerd. er is dan blijkbaar sprake van een spijtig misverstand? Dat is dan wel jammer want het is niet mijn bedoeling voor een keer dat ik hier nog kom om hatelijke discussies op te starten met members die ik niet ken. de hatelijke discussies hou ik dan liever voor een (de) member(s) die echt hatelijk is (zijn). We zijn dus op slechte voet gestart hier. damn

Wij moeten ons zeer duidelijk uitdrukken of dubbelzinnigheid zal ons de das omdoen
* William Shakespeare *

Wanneer je fouten toegeeft ben je iets wijzer dan toen je ze beging
* Robert Kennedy *
Zo lijkt het wel. Ik had me wat beter kunnen uitdrukken in mijn openingspost.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Chiesel op wo 13 mei 2015 12:25 am

wa boel is da ier
Yea it's a bad habit but I gotta have it.
Chiesel (oude nickname: LrNs)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Xqlusive op wo 13 mei 2015 9:39 am

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
life is a dance, and then you chill
Xqlusive (oude nickname: XqLuSive)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Keyser_Soze op wo 13 mei 2015 10:08 am

Dat is dan wel jammer want het is niet mijn bedoeling voor een keer dat ik hier nog kom om hatelijke discussies op te starten met members die ik niet ken. de hatelijke discussies hou ik dan liever voor een (de) member(s) die echt hatelijk is (zijn). We zijn dus op slechte voet gestart hier. damn

Dus ge komt hier expres om hatelijke discussies te voeren met de mensen die ge "kent".

Bahahahahahahahahahahahahhaaaa :lol: :lol: :lol:

Gij zijt echt zalig :mrgreen:
Afbeelding
Keyser_Soze (oude nickname: keyser soze)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Amberke op wo 13 mei 2015 10:13 am

Dennis_911 schreef:
Jellesg schreef:
Dennis_911 schreef:

Groetjes aan KP.

Ge hebt ze terug Jelle :-)

Van mij ook! Van mij ook!

OT:
Wees eens actief op de site zonder eens boel te maken mannekes, 't is hier haast onmogelijk om hier een topic (of post) te openen waar er geen boel wordt gemaakt. Het is hier precies een gefrustreerde-mannekes-site :')
Afbeelding
Amberke
Ontslagen
Ontslagen

Volgende

Keer terug naar Shit Shat