register Paswoord vergeten?

Maagd Piieter vs Dennis_911

The name says it all! Post hier alles wat niet in een andere categorie past.

Re: Maagd Piieter vs Dennis_911

Berichtdoor Keyser_Soze op wo 13 mei 2015 10:22 am

Amberke schreef:
Dennis_911 schreef:
Jellesg schreef:
Dennis_911 schreef:
los_lampos schreef:Ik denk dat dit gevecht momenteel relevanter is dan sosje vs dennis! :lol: :lol:

ja oh lampos 'Those were the days my friend.we thought they'd never end' KP zit mij hier volop aan te vuren. the final countdown. the endgame. de afrekening. haaahhahaha

Groetjes aan KP.

Ge hebt ze terug Jelle :-)

Van mij ook! Van mij ook!

OT:
Wees eens actief op de site zonder eens boel te maken mannekes, 't is hier haast onmogelijk om hier een topic (of post) te openen waar er geen boel wordt gemaakt. Het is hier precies een gefrustreerde-mannekes-site :')

Doe hem aub ook groeten van mij. Geef mij zijn mailadres eens, dan zal ik een foto doorsturen. Gezien hij blijkbaar toch nog elke dag aan mij denkt wil hij mss eens een geüpdatete foto om op te wanken/schuimbekken :lol:
Afbeelding
Keyser_Soze (oude nickname: keyser soze)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor los_lampos op wo 13 mei 2015 12:57 pm

the-skullkid schreef:
los_lampos schreef:
Jaloers? :lol: :lol: Want als zelfs homo's als Mayo en KP meer actie met een meisje gehad hebben dan u, zou ik mss ook wel gefrustreerd raken. (mijn bronnen zijn irl vrienden van u by the way)

Vertel eens wat meer verhalen over onze goede vriend Pieter? Klinkt boeiend.

Brave jongen die het soms moeilijk heeft om sociaal contact te leggen. Grote kerel, schuchter en nog nooit een vriendin gehad. Gaat graag mee naar festivals met een vast vriendengroepje. Dat is wat mij door een gemeenschappelijke vriend verteld is tenminste.
los_lampos (oude nickname: the_lamp)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Piieter04 op wo 13 mei 2015 1:21 pm

los_lampos schreef:
the-skullkid schreef:
los_lampos schreef:
Jaloers? :lol: :lol: Want als zelfs homo's als Mayo en KP meer actie met een meisje gehad hebben dan u, zou ik mss ook wel gefrustreerd raken. (mijn bronnen zijn irl vrienden van u by the way)

Brave jongen die het soms moeilijk heeft om sociaal contact te leggen. Grote kerel, schuchter en nog nooit een vriendin gehad. Gaat graag mee naar festivals met een vast vriendengroepje. Dat is wat mij door een gemeenschappelijke vriend verteld is tenminste.

Een bron uit de kleuterklas precies :lol:
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Mayo op wo 13 mei 2015 1:29 pm

Piieter04 schreef:
los_lampos schreef:
the-skullkid schreef:
los_lampos schreef:

Bewijs het dan! Fundalize, the final meeting, waar & wanneer?
Afbeelding

De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs

Schaam jullie als crew, echt waar.
Mayo (oude nickname: MayoNaisePot)
I am the alpha and the omega
I am the alpha and the omega

Berichtdoor los_lampos op wo 13 mei 2015 5:29 pm

Mayo schreef:
Piieter04 schreef:
los_lampos schreef:
the-skullkid schreef:
los_lampos schreef:

Bewijs het dan! Fundalize, the final meeting, waar & wanneer?

Pietertje mag de datum kiezen, zodat hij zeker kan.
los_lampos (oude nickname: the_lamp)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor elberto op do 14 mei 2015 8:02 am

The final meeting...

Zouden we dan niet Papfles moeten opzoeken? Ik zie het al voor me.

Wekenlang het ene conflict na het andere op het forum. Iedereen haat elkaar en dat komt dan uiteindelijk samen tot een hoogtepunt waarbij alle conflicten worden beslecht in Papfles zijn woonst.

KP en Keyser rijten elkaar een stukken terwijl de living van Papfles totaal aan gort geslagen wordt. Piieter, Jelle, Dennis en Mayo bedrijven de liefde op zo'n gewelddadige manier in de slaapkamer van Papfles dat er niets meer van overblijft. Skullkid sterft van schaamte op de oprit omdat iedereen zag dat hij in een Mini toekwam. Eclipx sterft aan een overdosis cannabis in de kelder van Papfles, zijn lijk wordt pas maanden later opgemerkt en de stank is zo doordringend dat de kelder dichtgemetseld moet worden. Queen wordt gewist met bijtend zuur in de badkuip van Papfles.

Als laatst overlevend lid van Fundalize heb ik het genoegen om op de terminate-knop te drukken in een speciaal daarvoor ingerichte kamer in Papfles zijn woning. RIP Fundalize.

Dan pak ik de koffer met 700.000 euro in die Eclipx geërfd heeft en meegenomen had om te bewijzen dat hij niet loog.

Ik leef nog lang en gelukkig. Wanneer ik op mijn sterfbed lig zijn mijn laatste woorden die ik fluister in de oren van alle vrouwen die mijn bed huilend omringen "waar de fuck was Galome".
Laatst bijgewerkt door elberto op do 14 mei 2015 9:42 am, in het totaal 1 keer bewerkt
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Amberke op do 14 mei 2015 9:36 am

^ top Elberto :mrgreen:

Nu nog enkel een aflevering van "Vermist" met Galome als vermiste (of eerder KP?)

edit: Welke vrouwen eigenlijk elberto? Die van Fundalize of random vrouwtjes die je wel lekker vindt?
Afbeelding
Amberke
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Queen op do 14 mei 2015 10:56 am

Ik herrijs gewoon als een Spitter van L4D2 en spuug bijtend zuur op alles en iedereen.
Rawr.
Afbeelding
Queen
Fundalize Super-Moderator

Berichtdoor Lupes op do 14 mei 2015 12:27 pm

elberto schreef:Ik leef nog lang en gelukkig. Wanneer ik op mijn sterfbed lig zijn mijn laatste woorden die ik fluister in de oren van alle vrouwen die mijn bed huilend omringen "waar de fuck was Galome".

:'( :( :'( :( :'(
lupes-style = hack-style

'Sir, Sir, we are surrounded!'

'Excellent, now we can attack in all directions!'

Afbeelding
Lupes (oude nickname: Lupes?)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Jellesg op do 14 mei 2015 2:12 pm

Queen schreef:Ik herrijs gewoon als een Spitter van L4D2 en spuug bijtend zuur op alles en iedereen.

Dat doe je nu toch ook al?
Afbeelding

Afbeelding
Jellesg
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Queen op do 14 mei 2015 7:37 pm

Jellesg schreef:
Queen schreef:Ik herrijs gewoon als een Spitter van L4D2 en spuug bijtend zuur op alles en iedereen.

Dat doe je nu toch ook al?

Da's mijn bomma. Met zo'n gebit durft er wel eens tuf uitvliegen natuurlijk.
Rawr.
Afbeelding
Queen

Vorige

Keer terug naar Shit Shat