Het is al een tijdje geleden dat er nog eens een meeting was. Tijd om wat leven in de brouwerij te blazen!
Ik stel voor om met zijn allen naar Bokrijk te gaan want er is daar tenslotte evenveel te doen zoals hier. Tgaat echt machtig worden! We kunnen het dan eens in real life hebben over de dagelijkse onderwerpen die hier de revue passeren zoals uh... EN NOG VELE ANDEREN!
's Ochtends kunnen we beginnen met een politiek debat, we verdelen ons in twee groepen: "Keyser" en "de mensen die niet Keyser zijn". Hoe je het draait of keert, Keyser wint dit spelletje en tegen dan is het zeker al middag. Dan stel ik voor om elkaar uit te kakken voor homo en elkaar op hun spelfouten te wijzen. Hoe je het draait of keert, Keyser wint dit spelletje.
's avonds kunnen we dan een lekkere bbq houden met wat bier en eclipx zijn wijven als entertainment, want mensen in een beschutte werkplaats zien werken kom je niet veel voor. Voor de mensen die nog overblijven stel ik voor om te kamperen met een afterparty. Hoe je het draait of keert, Keyser wint dit feestje.
Wie komt er? Ik ga in ieder geval ook niet afkomen.