register Paswoord vergeten?

Mozilla Firefox - GROOT probleem

Alles i.v.m. programma's (behalve games)

Mozilla Firefox - GROOT probleem

Berichtdoor soulraiden op za 10 okt 2009 9:39 pm

Ik gebruik Mozilla Firefox al enkele jaren, en dat is altijd probleemloos gegaan.
Maar sinds een dag of 3 doet hij raar: als ik op de mozilla firefox snelkoppeling duw, dan zie ik eventjes zandlopertje staan bij mijn muis maar hij start niet op..

Als ik bij processen kijk en ik start mozilla firefox op, dan zie ik even firefox.exe, maar het verdwijnt direct weer voor ik iets kan doen..

Ik heb Mozilla al ge-deïnstalleerd en helemaal opnieuw geïnstalleerd, maar het wil maar niet lukken, en nu gaat zelfs internet explorer ook niet meer, nu zit ik op de browser van bitlord..

Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt.
Afbeelding
soulraiden
Onwetende
Onwetende

Re: Mozilla Firefox - GROOT probleem

Berichtdoor Muscleduck op za 10 okt 2009 10:08 pm

Ik heb dat ook al 2 keer gehad. Firefox staat in de processen maar start niet goed op. Als ik reboot dan is alles terug goed. mss moet ge het eens herinstalleren?
Muscleduck
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor JaakTrekhaak op za 10 okt 2009 10:23 pm

Muscleduck schreef:Ik heb dat ook al 2 keer gehad. Firefox staat in de processen maar start niet goed op. Als ik reboot dan is alles terug goed. mss moet ge het eens herinstalleren?

Als ge zijn post herleest kan je zien dat hij dit al heeft gedaan :)
Afbeelding
JaakTrekhaak (oude nickname: Jaak Trekhaak)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Lennert op za 10 okt 2009 11:48 pm

en als je via taakbeheer: 'firefox.exe' opstart?
Lennert
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor BramVroy op za 10 okt 2009 11:54 pm

Scannen op ad-aware/virussen. Daarna firefox eens installeren en register cleanen!
BramVroy (oude nickname: V.Bram)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor obi-alvarez op zo 11 okt 2009 12:09 am

Heb dergelijk probleem ook al voorgehad maar ni met Firefox. Ik weet ni meer wat ik heb gedaan om het te fixen maar heb het nu toch niet meer voor. Heb nu ook nieuwe pc trouwens, maar op de oude had ik het wel voor. Ik zou Firefox eens de-installeren en register ook eens laten scannen, zodat het meeste van Firefox weg is en je een cleane install kan doen. Lijkt stom, maar is zo wat mijn gedacht ervan...

Mijn 2de gedacht is een virus... zou eens een virusscan laten doen, ofwel je pc naar een herstelpunt brengen, toen je het nog niet voor had. ;)
obi-alvarez
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor obi-alvarez op zo 11 okt 2009 12:10 am

BramVroy schreef:Scannen op ad-aware/virussen. Daarna firefox eens installeren en register cleanen!

Oeps, had BramVroy z'n reply nog niet gelezen. Geef je dus gelijk, register eens cleanen kan soms echt wel helpen.

Zoals ik dus al zei, ik heb een nieuwe laptop en vond dat hij wat traag opstartte en traag te werk ging. Kon niet normaal zijn, aangezien het een Core²Duo 2.8Ghz is met 4Gb ram. Heb register eens laten scannen met CCleaner en achteraf met Registry Mechanic. RM vond achteraf nog meer als 500 problemen, deze laten opruimen en eens herstart. Het was precies of ik nóg eens een nieuwe pc had :D
obi-alvarez
Vuilnisman
Vuilnisman

Keer terug naar Software