kga een vervolg maken op dit topic --> viewtopic.php?t=1649&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
de bedoeling is dus om het probleem van BOB (tekening) op te lossen, zo goed, origineel en grappig mogelijk ....
Hij moet dus thuis geraken!!!
ik ga opnieuw beginnen omdat ik deftige en betere regels ga opstellen...
regels:
- De winnaar moet een nieuw probleem van BOB in paint maken en posten
- Er moeten eerst 3 tot 5 tekeningen gepost zijn voor men een winnaar mag aanduiden
- Er mag/moet indien nodig een uitleg gegeven worden in de tekening of als commentaar in de post
- de opdracht wordt ALTIJD in paint gemaakt, om de originaliteit te behouden en de teveel aan show en kunstjes in te toomen...
- Als je een oplossing vind gebruik je steeds de originele tekening van de opdrachtgever om die aan te passen
- zie steeds dat de opdrachttekening steeds duidelijk wordt getekend sinds deze steeds opnieuw moet gebruikt worden bij de oplossingen ...
- belangrijk!!: GEEN gezever over andere dingen of gebabbel onder elkaar, die berichten zullen zoiezo verwijderd worden
wat wel mag is eventueel commentaar op bepaalde tekeningen van members geven...... binnen beperken welliswaar

(ik zeg dit omdat vele topics zo worden gepest door mensen die tegen elkaar zitten te babbelen en te quoten 10 berichten achter elkaar.... )
als ge nog vragen hebt in verband met dit topic of als ge het ni begrijpt, kijk eerst is naar de vorige topic hierover (zie begin dit topic)
en daarna kan je me eventueel pm'en erover
dus liefst niet in dit topic vragen stellen..
en geen tekeningen quoten
dank u
eerste probleem van BOB (hetzelfde van vorig topic, wegens tijdsgebrek):
HOE GERAAKT BOB NAAR HUIS ???
(kan zijn da ge probs hebt met kleuren in paint, effe copy paste in nieuw paint document

SUCCES