register Paswoord vergeten?

Hoe komen die gasten van Quiz Live(K2) aan hun antwoorden?!!

Forum spellekes (verder bouwen op het vorige antwoord)

Hoe komen die gasten van Quiz Live(K2) aan hun antwoorden?!!

Berichtdoor djorkaef op di 06 jun 2006 1:30 pm

VIER + VIJF,
x TWEE,
+ ACHTTIEN,
- ZES,
+ TWINTIG

Ik had gistere nacht toevallig om 2uur den tv nog opstaan, en hoe raadt ge het, natuurlijk was daar weer zo'n belspelleke bezig, genaamd 'quiz live'.

Er ston daar dus ne kader in beeld, en de vraag was 'wat is het totaal?' van hetgeen in dieje kader. Den envelop met het antwoord hing daar dus bove zijne kop.

Nu waren ze daar dus al minstens 3 kwartier bezig met antwoorden te krijgen, en altijd was da fout. Elke keer starte er dus een klokske van 1m30s, dus in totaal minstens 20 antwoorden. Daar zaten er veel logische bij, andere begreep ik totaal niet. Maar het was dus wel altijd fout.

Tot als de tijd bijna op was en dan kwamen er ineens drie puntjes in beeld en elke minuut liete ze een ander cijfer van de oplossing. dieje presentator begon dan ook nog eens grote papiere te late zien met de cijfers van de oplossing. En dus na een klokske van vijf minuten hadde ze eindelijk het antwoord gevonden.

De oplossing was dus: 260. Een woordje uitleg waarom het precies 260 het totaal was kon er niet bij, programma afgelopen.

Nu zou ik wel eens graag willen weten of er hier iemand aan 260 kan geraken. Of zouden ze zover durve gaan van gewoon maar een getal da erbij hoort te verzinnen?
djorkaef
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Breimbo op di 06 jun 2006 1:49 pm

ik heb er is op zitten zoeken hoe het KAN zijn
dus ge splitst alle getallekes en bewerkingen en dan beginde:
18-(4+5+2)+6*20

alst zo is dan kunde eigelijk kei veel mogelijkheden hebben en ziede nog maar is hoe gaat het in elkaar zit die toffe, altijdwinnende tv spelletjes :roll:
Breimbo

Berichtdoor djorkaef op di 06 jun 2006 6:48 pm

Ja idd dan is het 260! Daar zit geen enkele redenering achter ma waarschijnlijk is er die ook ni
djorkaef
Onwetende
Onwetende

Keer terug naar Spellekes