register Paswoord vergeten?

Grote IT Design-contest! ( 15400 IT-EURO!)

Design wedstrijden

Grote IT Design-contest! ( 15400 IT-EURO!)

Berichtdoor Jensjens op do 06 maart 2008 8:59 pm

Hoi! :)

Ik weet dat het nog niet zo lang geleden is dat ACDC/Robin als verdiende winnaar uit de bus kwam van de Beste IT-designer contest, maar toch zou ik al een nieuwe willen starten. :) Ik heb wat geld verzameld door enkele requests te vervullen, en ik hoop op enkele sponsors.
De regels zal ik later wel in dit topic editen, maar ik zou graag eerst zien of er genoeg interesse en geld is :) .

Mijn bedoeling van dit topic:
Niet alleen de beste designer kan meedoen, maar er zal ook veel rekening gehouden worden met de creatieve expressie die je uitdrukt in je tag. Zo zijn het niet steeds dezelfden die de grote pot winnen, maar kan ook een nieuw designer met beginnend talent een goede tegenstander vormen.

De regels en opdrachten zullen later meegedeeld worden, maar graag zou ik hier wat reacties hebben. Eventuele juryleden mogen zich al aanmelden en ik zal er een keuze uitmaken. Alle andere praktische info volgt later.

Grtz,
jensjens.

EDIT:

AANMELDEN

als je graag jurylid wil worden, sponsor, of deelnemer, zet het dan duidelijk in je post zodat ik er rekening mee kan houden. De inschrijvingen zijn dus open.

DEELNEMERS:
- Apoepoe
- Owl
- ACDC/Robin
- Psydo
- Queen
- DC*paardenzotwtf
- Tox
- K-bigfoot

SPONSORS:

- Jensjens (800 IT-euro)
- Acdc/Robin (10000 IT-euro)
- ROCKy (3000 IT-euro)
- H4l (100 IT-euro)
- GJ (1500 IT-euro)

= 15400 IT-euro

EVENTUELE JURYLEDEN:

- ROCKy
- Acdc/Robin
- Apoepoe
- Hypertesia

meer info volgt later.
Laatst bijgewerkt door Jensjens op za 08 maart 2008 7:26 pm, in het totaal 17 keer bewerkt
Afbeelding

Booyashaka!
Jensjens (oude nickname: Jensjens)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor acdc-robin op do 06 maart 2008 9:18 pm

:mrgreen: oke dan, kwil wel meedoen. khou van competitie.
kwil eventueel ook wel jury spele :)
Afbeelding
acdc-robin (oude nickname: acdc/robin)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Owl op do 06 maart 2008 9:28 pm

ik doe dan ook wel mee é ^^
als 't door gaat mag je mijn it euros hebben :mrgreen: ;)
Owl
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Jensjens op do 06 maart 2008 9:41 pm

acdc/robin:

Ja, je mag wel jury van mij zijn hoor, maar ik had ook wel graag gehad dat je meedeed, ene goed designer erbij is altijd wel leuk :) maar ik zal wel zien ;) De examens beginnen voor mij volgende week dinsdag, dus tijdens de paasvakantie zal waarschijnlijk de contest beginnen. De mensen die geld willen geven mogen dat al doen, de contest gaat zeker door :)

EDIT: natuurlijk steek ik hier zelf al mijn geld in, wat ondertussen al 793 euro bedraagt denk ik . :)
Afbeelding

Booyashaka!
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Queen op do 06 maart 2008 9:44 pm

Duss.. Als ik bijvoorbeeld zou meedoen, dan kan ik toch nog goede punten hebben door de betekenis achter de sig enzo?
Rawr.
Afbeelding
Queen
Fundalize Super-Moderator

Berichtdoor Psydo op do 06 maart 2008 9:46 pm

Queen schreef:Duss.. Als ik bijvoorbeeld zou meedoen, dan kan ik toch nog goede punten hebben door de betekenis achter de sig enzo?

Neeee!! Vrouwen en hun dubbelzinigheden altijd.. :roll: :mrgreen:
Psydo (oude nickname: psydo)
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor acdc-robin op do 06 maart 2008 9:46 pm

Jensjens schreef:acdc/robin:

Ja, je mag wel jury van mij zijn hoor, maar ik had ook wel graag gehad dat je meedeed, ene goed designer erbij is altijd wel leuk :) maar ik zal wel zien ;) De examens beginnen voor mij volgende week dinsdag, dus tijdens de paasvakantie zal waarschijnlijk de contest beginnen. De mensen die geld willen geven mogen dat al doen, de contest gaat zeker door :)

EDIT: natuurlijk steek ik hier zelf al mijn geld in, wat ondertussen al 793 euro bedraagt denk ik . :)

dan doenek mee e ;)

en me mijne vorige prijsepot waarik eigelijk toch niks mee kan doen zallek dan toch iets doen, ik sponsor 10000 :wazaa:
Afbeelding
acdc-robin (oude nickname: acdc/robin)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Jensjens op do 06 maart 2008 9:49 pm

psydo schreef:
Queen schreef:Duss.. Als ik bijvoorbeeld zou meedoen, dan kan ik toch nog goede punten hebben door de betekenis achter de sig enzo?

Neeee!! Vrouwen en hun dubbelzinigheden altijd.. :roll: :mrgreen:

lol, jawel dus :D ik ben aan het nadenken over een puntentelling, ik ben op dit idee gekomen:

elke opdracht zal bestaan uit drie keuzemogelijkheden:

NORMAL
SEMI-PRO
PRO.

bij de normal krijg je punten op 10, bij de semi op 12 en bij de pro op 15. De persoon met het hoogste totaal wint dus. Per ingezonden werkje gaan de helft van de punten op de betekenis/creativiteit, en de andere helft op de kwaliteit van de tag. zo kunnen minder goede designers ook goede punten halen door een goede beginner-sig te maken met een mooie betekenis achter die verband houdt med de opdracht in het normal-gedeelte, terwijl een doonormale tag in het pro-gedeelte misschien minder punten oplevert. Dit geeft de kans ook aan minder-goede designers om het ver te schoppen in de contest.

goed idee? :)

dan doenek mee e

en me mijne vorige prijsepot waarik eigelijk toch niks mee kan doen zallek dan toch iets doen, ik sponsor 10000

ok bedankt :D je mag het geld al sturen, dan zet ik je naam bij sponsors in de beginpost om de geldregeing wat bij te houden. kandidaat-juryleden / sponsors/ deelnemers / .. zeg het maar :)

EDIT:

als je wil meedoen, zet dan vanaf nu duidelijk in je post IK DOE MEE, als je sponsort of jurylid wil zijn doe je dit ook.. (maar dan wel ik SPONSOR of IK WIL JURYLID ZIJN, en nie IK DOE MEE e :mrgreen: ) dan kan ik de deelnemers en juryleden enzo al kiezen en de contest verder voorbereiden voor tegen de paasvakantie. ;)
Afbeelding

Booyashaka!
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Paard op do 06 maart 2008 11:02 pm

Oooh, mijn eerste design contest :mrgreen: , k ben zo dood, maar het is voor de fun hier XD

IK DOE MEE

/Created by Vampiro/
Paard (oude nickname: DC*paardenzotwtf)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Tox op do 06 maart 2008 11:16 pm

DC*paardenzotwtf schreef:Oooh, mijn eerste design contest :mrgreen: , k ben zo dood, maar het is voor de fun hier XD

IK DOE MEE

same^^ 'k doe ook mee
Tox
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Kennyroelandts op do 06 maart 2008 11:53 pm

Wat moeten we precies maken? Vroeger maakte ik logo's in photoshop, kwil wel meedoen, maar eerst wachten op een reactie wat de opdracht is want tzou kunnen dattek er totaal niets van afweet ook :)
grtz
Afbeelding

Afbeelding
Kennyroelandts (oude nickname: K-bigfoot)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Jensjens op vr 07 maart 2008 5:53 pm

K-bigfoot schreef:Wat moeten we precies maken? Vroeger maakte ik logo's in photoshop, kwil wel meedoen, maar eerst wachten op een reactie wat de opdracht is want tzou kunnen dattek er totaal niets van afweet ook :)
grtz

de opdracht ga ik nu natuurlijk nog niet zeggen e... :) en da gaat er niet eentje zijn, duh :D maar doe gewoon mee, eerst zien wat de opdracht is, is zwak :lol: grenzen verleggen is de boodschap! :D (kzal je bij de deelnemers zetten, ik VERPLICHT u :D )
Afbeelding

Booyashaka!
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Queen op vr 07 maart 2008 5:55 pm

IK DOE MEE

(Alhoewel ik de eerste week van de paasvakantie wel heel de week weg ben dusjah..)
Rawr.
Afbeelding
Queen

Berichtdoor Jensjens op vr 07 maart 2008 5:56 pm

Queen schreef:IK DOE MEE

(Alhoewel ik de eerste week van de paasvakantie wel heel de week weg ben dusjah..)

oke, en als je niet tijdig kan inzenden, stuur me dan een PM, dan zal ik er rekening mee houden en eventueel de datum veranderen ;) bedankt dat je toch moeite doet om mee te kunnen doen ;)

EDIT; ik heb een idee, er is een jurylid, en mss later ook meerderen, die zin hebben om mee te doen, is het oke voor jullie dat ik het jurylid laat meedoen, en dat IK punten op zijn/haar wekje geef? of vinden jullie dit niet eerlijk genoeg? Ik denk dat we hier allemaal wel volwassen genoeg zijn om niet vals te spelen als jurylid door directe concurrentie minder punten te geven ofzo... ;)
en ook graag jullie mening over de eventuele regels.. als het OK is zal ik ze vastleggen en kan de contest beginnen in de paasvakantie :)
Afbeelding

Booyashaka!
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Apoe op vr 07 maart 2008 6:01 pm

Wat mag ik zijn?
Deelnemer of jurylid? :D
Apoe (oude nickname: Apoepoe)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Jensjens op vr 07 maart 2008 6:02 pm

Apoepoe schreef:Wat mag ik zijn?
Deelnemer of jurylid? :D

of beide :D ik zal je zbij de deelnemers zetten en de EVENTUELE juryleden, dan zal ik later je positie wel meedelen, ok? :) bedankt voor je deelname man ;)
Afbeelding

Booyashaka!
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Apoe op vr 07 maart 2008 6:07 pm

cva :)
Apoe (oude nickname: Apoepoe)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor ROCKy op vr 07 maart 2008 6:16 pm

ik weet nog niet of ik mee doe ;)

ik zal alvast iet sponseren ;)

ps: staat foutje bij de sponsors , 100000 van robin en totale pot is 10800
ROCKy
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Jensjens op vr 07 maart 2008 6:18 pm

ROCKy schreef:ik weet nog niet of ik mee doe ;)

ik zal alvast iet sponseren ;)

ps: staat foutje bij de sponsors , 100000 van robin en totale pot is 10800

woops :P dat zal ik effe veranderen dan :D bedankt.
Afbeelding

Booyashaka!
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Psydo op vr 07 maart 2008 6:24 pm

K, ik doe mee, als semi-pro ofzo ^^
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor Jensjens op vr 07 maart 2008 6:25 pm

psydo schreef:K, ik doe mee, als semi-pro ofzo ^^

lol :D ma je kan elke opdracht kiezen :) dus als je de eerste pro te moeilijk vindt, of het is een techniek dat je niet kan, dan kan je iets lager doen en de volgende keer weer pro doen enzo :) kzet je erbij...
Afbeelding

Booyashaka!
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Psydo op vr 07 maart 2008 6:28 pm

Aah oké, cava. :)
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor Jensjens op vr 07 maart 2008 6:29 pm

Nieuwe sign... beetje reclame :lol: kvind em eigenlijk zelfs nog wel mooi lol :D hopelijk lokt het nog wat meer deelnemers en sponsors ..
Afbeelding

Booyashaka!
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor ximix op vr 07 maart 2008 6:34 pm

Jensjens schreef:Nieuwe sign... beetje reclame :lol: kvind em eigenlijk zelfs nog wel mooi lol :D hopelijk lokt het nog wat meer deelnemers en sponsors ..

kga je sig direct reporten want hij is veel te lang + storend

edit: ot: khad graag meegedaan, maar kzou dr niks van bakken :) succes in ieder geval!
ximix
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Jensjens op vr 07 maart 2008 6:36 pm

ximix schreef:
Jensjens schreef:Nieuwe sign... beetje reclame :lol: kvind em eigenlijk zelfs nog wel mooi lol :D hopelijk lokt het nog wat meer deelnemers en sponsors ..

waaw, oke, bedankt.. :roll:

waarom is het storend? er zijn sites waarop er LP's in de signature staan enzo :? je kunt natuurlijk ook vriendelijk aan mij vragen om dat rood wat kleiner te zetten, maarja, zo volwassen zijn sommige members nu eenmaal niet ;)

EDIT: komaan man :D doe toch mee, bang voor te verliezen? :) zoals ik al zei; verleg je grenzen!
Afbeelding

Booyashaka!
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor ximix op vr 07 maart 2008 6:42 pm

Jensjens schreef:
ximix schreef:

waarom is het storend? er zijn sites waarop er LP's in de signature staan enzo :? je kunt natuurlijk ook vriendelijk aan mij vragen om dat rood wat kleiner te zetten, maarja, zo volwassen zijn sommige members nu eenmaal niet ;)

Ik verwijs gewoon naar tonyt die ooit de sig van mayopot aangepast heeft omdat er ook zo'n grote rode letters stonden, en daarbij gaf ik hem gelijk.
En: je sig mag in totaal niet groter zijn dan 150px, en al de tekst samen is langer dan je sig (je sig is 120px), dus je zit al zeker aan 240 px, daarom report ik dit.
Toch niks mis mee?

Edit: Ok, ik zie dat je hem al geëdit hebt. :) Ik zei niet dat je geen reclame mag maken, maar het was gewoon te storend, als ik op deze pagina kwam dacht ik direct bij mezelf: "Wat een sig :shock:".

EDIT door ROCKy:
niet beginnen mekkeren als er niets mis is met zijn sig :roll:
Laatst bijgewerkt door ximix op vr 07 maart 2008 6:44 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
ximix
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Jensjens op vr 07 maart 2008 6:43 pm

ximix schreef:
Jensjens schreef:
ximix schreef:

Ik verwijs gewoon naar tonyt die ooit de sig van mayopot aangepast heeft omdat er ook zo'n grote rode letters stonden, en daarbij gaf ik hem gelijk.
En: je sig mag in totaal niet groter zijn dan 150px, en al de tekst samen is langer dan je sig (je sig is 120px), dus je zit al zeker aan 240 px, daarom report ik dit.
Toch niks mis mee?

kzal het veranderen... stuur gewoon een PM en ik verander het wel.. ipv een mod ermee lastig te vallen.. :)
Afbeelding

Booyashaka!
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor LatraXor op vr 07 maart 2008 6:45 pm

'k zou deelnemers en juryleden gescheiden houden.
Niet iedereen is kinderachtig dat weet ik ook, maar wat houd je als jurylid tegen om een half puntje minder te geven moest dat het verschil maken over wie al dan niet de ronde / contest wint.
Afbeelding

MHR Tuning! Engine development & Rebuilding. http://www.mhrtuning.be/
Civic Club Holland / Honda-Tech
LatraXor
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Queen op vr 07 maart 2008 6:46 pm

En oh ja..
Als ge te weinig juryleden zou hebben, ik doe da ontzettend graag ook.
Rawr.
Afbeelding
Queen

Berichtdoor Jensjens op vr 07 maart 2008 6:46 pm

LatraXor schreef:'k zou deelnemers en juryleden gescheiden houden.
Niet iedereen is kinderachtig dat weet ik ook, maar wat houd je als jurylid tegen om een half puntje minder te geven moest dat het verschil maken over wie al dan niet de ronde / contest wint.

hm.. je hebt misschien wel gelijk.. dan kies ik 1 jurylid uit die samen met mij de tags bekritiseerd en er punten op geeft.. en de rest is dan deelnemer.. willen al diegenen die bij eventuele juryleden staan eens zeggen of ze per se willen jurylid zijn, of ook deelnemer?

EDIT:

En oh ja..
Als ge te weinig juryleden zou hebben, ik doe da ontzettend graag ook.

zou je het erg vinden om enkel deelnemer te zijn? :) Want er zijn al zoveel aanbiedingen als jurylid, en jij bent degene met de minste ervaring, neem dit aub niet verkeerd op ;) maar ik neem liever iemand die allang meedraait op de design-sectie van IT en al (waarschijnlijk) meer van design kent, no offence ;)
Afbeelding

Booyashaka!
Onwetende
Onwetende

Volgende

Keer terug naar Contests