register Paswoord vergeten?

SOTW & BDF discussies

Design wedstrijden

Re: SOTW discussies

Berichtdoor Pr0xje op za 27 feb 2010 5:07 pm

rebelator schreef:Waar blijft nummer 100? :-k

Die komt er binnenkort wel :)
Afbeelding
Pr0xje (oude nickname: Pr0xje^)
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor gfdsfedsfedfeds op za 27 feb 2010 5:10 pm

Ik vind dat de winnaar van deze sotw een goldmember acc mag krijgen! :)
gfdsfedsfedfeds (oude nickname: psydo)
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor VAMPIRO op za 27 feb 2010 5:14 pm

Pr0xje schreef:
rebelator schreef:Waar blijft nummer 100? :-k

Die komt er binnenkort wel :)

vandaag zei u :(
VAMPIRO (oude nickname: VamPir0)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Joeritje op za 17 apr 2010 10:47 am

Ik heb het gevoel dat er bij BDF01 er gekozen wordt op de foto die het mooiste bewerkt is. Terwijl het de bedoeling is de foto grappiger te maken dan dat hij nu al is. Als er zo gestemd wordt hebben de beginners geen kans om te winnen eh.
Pr0xje schreef:Extra info: Het is de bedoeling dat je deze afbeelding grappiger maakt dan dat hij al is ..

Er kunnen dus ook werkjes tussen zitten die met MS Paint ofzo gemaakt zijn, wat al helemaal niet eerlijk is tegen een ervaren Photoshopper.
Afbeelding
Joeritje
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Makzim op di 27 apr 2010 6:14 pm

Ik deel de mening van Joeri zeker!
Misschien moet je, Pr0xje, nog eens duidelijker vermelden dat de foto die het grappigst is, kans maakt om te winnen... Niet die mooiste
Makzim
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TSJERNOBYL op di 27 apr 2010 9:13 pm

& Volgens Het en het hier moet de foto ook aangepast worden en niet alleen een tekstballonneke of demotivational van gemaakt worden...

Ik vind dat da moet kunnen :D
Afbeelding
TSJERNOBYL (oude nickname: TSERNOBYL)
Pastoor
Pastoor

Re: SOTW & BDF discussies

Berichtdoor shizzle op do 08 maart 2012 4:56 pm

papfles schreef:Misschien handiger om op termijn dan 1) iedereen te laten stemmen 2) de inzenders apart te laten stemmen 3) een "jury" (of crew) te laten stemmen en die punten op te tellen. Zo kan je bij een jury ervoor zorgen dat daar Photoshop-vaardige mensen in zitten die wel kunnen zien of er veel of weinig werk in gekropen is.

Misschien moeten we dit ook eens verleggen naar forumbanner of the month of zo?

1) begrijp ik niet zo goed. Iedereen kan toch nu al stemmen?
2) begrijp ik ook niet :p
3) daar ben ik wel voorstander van, maar alleen als de gewone members die niet tot die jury behoren nog mogen blijven stemmen en je werkt met een bepaalde verdeelsleutel zoals: de stemmen van de jury tellen dubbel, of de stemmen van de jury tellen voor 60% mee of zo ...

Forumbanners en zo laten maken is een goed idee, maar ik weet niet of er veel respons op zal zijn. Vroeger zaten we hier met een goede photoshop-community waar je wekelijks wel mooie SOTW's mee had. Die mensen zijn nu wat minder of zelfs totaal niet meer actief (zowel op site- als photoshopgebied).
Dus ik denk dat je eerst die community weer op peil moet krijgen vooraleer je wat respons zal krijgen. Het is wel al goed dat er deze week al 7 mensen meedoen met de SOTW!
shizzle
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor papfles op do 08 maart 2012 5:23 pm

shizzle schreef:
papfles schreef:Misschien handiger om op termijn dan 1) iedereen te laten stemmen 2) de inzenders apart te laten stemmen 3) een "jury" (of crew) te laten stemmen en die punten op te tellen. Zo kan je bij een jury ervoor zorgen dat daar Photoshop-vaardige mensen in zitten die wel kunnen zien of er veel of weinig werk in gekropen is.

Misschien moeten we dit ook eens verleggen naar forumbanner of the month of zo?

1) begrijp ik niet zo goed. Iedereen kan toch nu al stemmen?
2) begrijp ik ook niet :p
3) daar ben ik wel voorstander van, maar alleen als de gewone members die niet tot die jury behoren nog mogen blijven stemmen en je werkt met een bepaalde verdeelsleutel zoals: de stemmen van de jury tellen dubbel, of de stemmen van de jury tellen voor 60% mee of zo ...

Forumbanners en zo laten maken is een goed idee, maar ik weet niet of er veel respons op zal zijn. Vroeger zaten we hier met een goede photoshop-community waar je wekelijks wel mooie SOTW's mee had. Die mensen zijn nu wat minder of zelfs totaal niet meer actief (zowel op site- als photoshopgebied).
Dus ik denk dat je eerst die community weer op peil moet krijgen vooraleer je wat respons zal krijgen. Het is wel al goed dat er deze week al 7 mensen meedoen met de SOTW!

Ik bedoelde ook een verdeelsleutel :p "algemene stemmen: 50% - mensen die een inzending doen stemmen apart voor 25% - jury 25%" bv. :) Zo elimineer je links en rechts ook favoritisme, want andere groepen kunnen corrigerend werken op dat vlak.

En wat betreft op peil krijgen, dat is een "kip of het ei"-gesprek gok ik :p De ene zal zeggen dat we meer volk nodig hebben en dan een wedstrijd moeten doen. Anderen zullen zeggen "doe een wedstrijd en creëer zo meer volk" :p
papfles
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor Pr0xje op do 08 maart 2012 7:32 pm

papfles schreef:Ik bedoelde ook een verdeelsleutel :p "algemene stemmen: 50% - mensen die een inzending doen stemmen apart voor 25% - jury 25%" bv. :) Zo elimineer je links en rechts ook favoritisme, want andere groepen kunnen corrigerend werken op dat vlak.

En wat betreft op peil krijgen, dat is een "kip of het ei"-gesprek gok ik :p De ene zal zeggen dat we meer volk nodig hebben en dan een wedstrijd moeten doen. Anderen zullen zeggen "doe een wedstrijd en creëer zo meer volk" :p

dat is allemaal wel slim bekeken dat met die procenten maar dan ga je mensen moeten vinden die er elke week met kunnen bezig zijn. Weet uit mijn ervaring dat vroeger een grotere photoshop-generatie was, dus ook met meer inzendingen.

Hedendaags is het publiek op Fundalize een beetje veranderd en zitten er niet meer zoveel designers op het forum.

Moest je terug willen beginnen met SOTW, maar dan echt proberen het terug te herlanceren! moet je de deelnemers stimuleren om de week daarna ook terug deel te nemen. Deel bonussen uit dat ze 5x achtereen meedoen. Deel extra bonus uit dat ze 3x in de top 3 eindigen. Deel bonussen uit dat er meer dan 8 deelnemers zijn in een SOTW .. etc

Het systeem van die verdeelsleutels is leuk bekeken maar het huidige werkt momenteel ook. ;)
Afbeelding
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor VAMPIRO op do 08 maart 2012 7:42 pm

En gij ziet IT Eurotjes als bonus proxje? :mrgreen:
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Pr0xje op do 08 maart 2012 7:53 pm

VAMPIRO schreef:En gij ziet IT Eurotjes als bonus proxje? :mrgreen:

Inderdaad. Wij delen enkel fatsoenlijke bonussen aan onszelf uit zoals we netjes overnamen vanuit het bankwezen! ;)
Afbeelding
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor papfles op do 08 maart 2012 8:35 pm

Pr0xje schreef:
papfles schreef:Ik bedoelde ook een verdeelsleutel :p "algemene stemmen: 50% - mensen die een inzending doen stemmen apart voor 25% - jury 25%" bv. :) Zo elimineer je links en rechts ook favoritisme, want andere groepen kunnen corrigerend werken op dat vlak.

dat is allemaal wel slim bekeken dat met die procenten maar dan ga je mensen moeten vinden die er elke week met kunnen bezig zijn. Weet uit mijn ervaring dat vroeger een grotere photoshop-generatie was, dus ook met meer inzendingen.

Hedendaags is het publiek op Fundalize een beetje veranderd en zitten er niet meer zoveel designers op het forum.

Moest je terug willen beginnen met SOTW, maar dan echt proberen het terug te herlanceren! moet je de deelnemers stimuleren om de week daarna ook terug deel te nemen. Deel bonussen uit dat ze 5x achtereen meedoen. Deel extra bonus uit dat ze 3x in de top 3 eindigen. Deel bonussen uit dat er meer dan 8 deelnemers zijn in een SOTW .. etc

Het systeem van die verdeelsleutels is leuk bekeken maar het huidige werkt momenteel ook. ;)

Elke week lijkt me wat sterk. Ik zou maandelijks bekijken en dan zien hoe het loopt. Ik heb nog wel wat andere stimulans-ideetjes, maar stap voor stap :p

VAMPIRO schreef:En gij ziet IT Eurotjes als bonus proxje? :mrgreen:

Nu nog niet, maar als we ......*kuch* :p
papfles
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor shizzle op do 08 maart 2012 8:37 pm

Bestaat dat nog, die IT-euro's? :p :p
Ik deed het vroeger niet voor die 500 IT-euro hoor, ik heb zelfs vaak gewoon die prijs weer ingediend. Mij ging het gewoon de eer, en om dat lijstje van de SOTW-winnaars te komen :p
shizzle
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor VAMPIRO op do 08 maart 2012 8:47 pm

shizzle schreef:Bestaat dat nog, die IT-euro's? :p :p
Ik deed het vroeger niet voor die 500 IT-euro hoor, ik heb zelfs vaak gewoon die prijs weer ingediend. Mij ging het gewoon de eer, en om dat lijstje van de SOTW-winnaars te komen :p

stelt nu niks meer voor zo een sotw winnen hé, zelfs ik heb er al gewonnen :mrgreen:
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor gfdsfedsfedfeds op za 10 maart 2012 9:25 pm

Bij de volgende SOTW zal er een goldmember account worden weggegeven!
gfdsfedsfedfeds (oude nickname: psydo)
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor VAMPIRO op za 10 maart 2012 10:48 pm

Psydo schreef:Bij de volgende SOTW zal er een goldmember account worden weggegeven!

Open het topic dan is :o
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Chrizz op za 10 maart 2012 10:48 pm

Psydo schreef:Bij de volgende SOTW zal er een goldmember account worden weggegeven!

damn waarom nu ni :( :mrgreen:

rebelator schreef:4
7
6

Ik heb 3 wallpapers gevonden, waar zo goed als niets aan gedaan is om te komen tot sommige sigs hierboven... Best jammer... iedereen kan een stuk uit een wallpaper knippen en daar een kadertje rond zetten... Doe er dan tenminste iets mee... ;). Zelf degene die de eerste sig heeft gemaakt heeft meer werk gehad aan zijn sig dan 3 andere kandidaten...

Graag zou ik dan na de stemming eens weten over dewelke je het hebt :-k , want ik kan u mijn psd + stock images laten zien :)

Het is nu na de stemming ^^
Afbeelding

Afbeelding
Chrizz
Onwetende
Onwetende

Vorige

Keer terug naar Contests