register Paswoord vergeten?

Hulp nodig i.v.m. Fundalize?

Re: Karma

Berichtdoor Pr0xje op do 02 sep 2010 12:12 pm

Er is momenteel iemand op alle mogelijke rode bolletjes aan het drukken die hij tegen komt. Hij zal binnenkort zijn rechten wel verliezen dus geen reden tot paniek ;)
Afbeelding
Pr0xje (oude nickname: Pr0xje^)
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor Queen op do 02 sep 2010 12:14 pm

@ Tomas; kijk eens naar wat erboven is gezegd geweest

@ Interfred; Ik denk dat de supermods op dit moment zeer druk bezig zijn irl, dus ik denk/ik hoop dat als zij het wat kalmer hebben er iets concreets op tafel zal te komen liggen.
Rawr.
Afbeelding
Queen
Fundalize Super-Moderator

Berichtdoor Didier Deluxe op do 02 sep 2010 12:15 pm

Interfred schreef:
Queen schreef:It's been taken care of 8-)

Zou het dan misschien ook lukken om de it-community op de hoogte te houden wat er met karma zal gebeuren?
Iedereen maakt al een maand duidelijk dat ze het weg willen en we hebben nog niks van respons gekregen.
Aholes

Uit het andere karmatopic:
Psydo schreef:We zijn erover bezig met de andere mods, supermods en de admins.
We nemen alles wat jullie zeggen in achting, en bekijken de mogelijkheden.

Er zàl verandering komen in het karmasysteem, het zal eventueel verdwijnen, er verder over zagen dat ge het systeem weg wilt, is niet meer nodig.
Afbeelding

"Bomen komen elkaar niet tegen en leven doorgaans langer."
Didier Deluxe
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor The_Unforgiven op do 02 sep 2010 12:26 pm

haha beste grap in jaren! :mrgreen:
Afbeelding

Afbeelding
The_Unforgiven (oude nickname: skatesmurf)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor Dequal op do 02 sep 2010 12:29 pm

Pr0xje schreef:Er is momenteel iemand op alle mogelijke rode bolletjes aan het drukken die hij tegen komt. Hij zal binnenkort zijn rechten wel verliezen dus geen reden tot paniek ;)

ah kdacht al :p

ben hier 5 karma verlore op paar berichten dak totaal nie zou weten waarom :|
Dequal
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor SexPistol op do 02 sep 2010 12:30 pm

Priceless :D per seconde een karma'tje af :D
Afbeelding
SexPistol
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor Pr0xje op do 02 sep 2010 12:35 pm

De members in kwestie hebben al iets van een 300 bolletjes aangedrukt, en voor de superadmins is het maar een paar klikken om alles ongedaan te maken! best grappig dus ;)

Nadeel voor hun is misschien ook dat er in eventueel in het volgend systeem een betere controle gaat zijn op de gegeven karma met eventuele beloning voor de terecht gegeven karma. Zij zullen daar dus niet meer bijhoren en niet van kunnen genieten ;)

let op het dik gedrukte! Want niets is nog zeker! De onwetendheid bij de moderators is even groot als de members ;)

Enigste dat ik wil zeggen is dat dergelijke acties nog in jullie nadeel gaan kunnen werken ;)
Afbeelding
Pr0xje (oude nickname: Pr0xje^)
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor Queen op do 02 sep 2010 12:38 pm

Pr0xje schreef:De members in kwestie hebben al iets van een 300 bolletjes aangedrukt, en voor de superadmins is het maar een paar klikken om alles ongedaan te maken! best grappig dus ;)

Nadeel voor hun is misschien ook dat er in eventueel in het volgend systeem een betere controle gaat zijn op de gegeven karma met eventuele beloning voor de terecht gegeven karma. Zij zullen daar dus niet meer bijhoren en niet van kunnen genieten ;)

let op het dik gedrukte! Want niets is nog zeker! De onwetendheid bij de moderators is even groot als de members ;)

Enigste dat ik wil zeggen is dat dergelijke acties nog in jullie nadeel gaan kunnen werken ;)

Alle karma is ongedaan gemaakt.
Mayo heeft 510 keer geklikt.
elberto in de 300.

En 2 klikjes en nu zijn ze beide hun rechten kwijt, way to go jongens! :lol:
Rawr.
Afbeelding
Queen

Berichtdoor Mayo op do 02 sep 2010 12:51 pm

Queen schreef:En 2 klikjes en nu zijn ze beide hun rechten kwijt, way to go jongens! :lol:

Ge (u niet persoonlijk, alle mods, supermods, ...) zou u beter eens bezig houden met doen wat de community van u vraagt. Niemand wil karma nog, maar het is er nog altijd in zijn normale vorm.

We vroegen in een tweede topic of er iets zou gebeuren. "Er zal iets gebeuren" is gezegd door twee mods. Maar niet door Ikke, Anthony, of iemand die er eigenlijk iets over te zeggen heeft.

Twee maand geleden al heeft DRIE KWART van de members tegen het systeem gestemd, en het is er verdomme nog.

Dat het er nog is, is eigenlijk niet zo'n groot probleem. Maar er is niets van feedback tegenover uw members of er iets ZAL gebeuren. En dat ergert mij, en anderen, mateloos.

Ge kunt misschien nog een nieuwe website maken en een naamsverandering doorvoeren. Dat zal uw members gelukkig maken...
Afbeelding

De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs

Schaam jullie als crew, echt waar.
Mayo (oude nickname: MayoNaisePot)
I am the alpha and the omega

Berichtdoor fatsjie op do 02 sep 2010 12:55 pm

wat een overdreven gedoe hier toch maar. sommigen hebben blijkbaar echt veeeeeeeeeeeeeeeel teveel tijd en houden zich hier dan met wat onnuttige dingen bezig. ge doet juist allemaal alsof ge naar het front trekt en kunt sterven. het is een gewoon forum, als het u niet aanstaat, kunt ge het nog altijd afbollen! als de mensen die deze site runnen momenteel te weinig tijd hebben om iets te veranderen, so be it. ga liever in het echte leven iets nuttigs doen ipv wat virtueel te grommelen!

ps: ik ben ook geen voorstander van karma, maar overdrijven is hier een echte kunst aan het worden...
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor elberto op do 02 sep 2010 12:55 pm

Pr0xje schreef:Nadeel voor hun is misschien ook dat er in eventueel in het volgend systeem een betere controle gaat zijn op de gegeven karma met eventuele beloning voor de terecht gegeven karma. Zij zullen daar dus niet meer bijhoren en niet van kunnen genieten ;)

Afbeelding

wat een overdreven gedoe hier toch maar. sommigen hebben blijkbaar echt veeeeeeeeeeeeeeeel teveel tijd en houden zich hier dan met wat onnuttige dingen bezig. ge doet juist allemaal alsof ge naar het front trekt en kunt sterven. het is een gewoon forum, als het u niet aanstaat, kunt ge het nog altijd afbollen! als de mensen die deze site runnen momenteel te weinig tijd hebben om iets te veranderen, so be it. ga liever in het echte leven iets nuttigs doen ipv wat virtueel te grommelen!

ps: ik ben ook geen voorstander van karma, maar overdrijven is hier een echte kunst aan het worden...

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Didier Deluxe op do 02 sep 2010 12:58 pm

Queen schreef:En 2 klikjes en nu zijn ze beide hun rechten kwijt, way to go jongens! :lol:

Besef wel dat ge in die 2 klikjes ook een hoop terechte karma van daarvoor ongedaan maakt...

Mayo schreef:Ge kunt misschien nog een nieuwe website maken en een naamsverandering doorvoeren. Dat zal uw members gelukkig maken...

Fundalize heeft zelfs niet eens genoeg hits om er tussen te geraken :(

Anyway, ik stel voor om karma af te schaffen en onze nieuwe site "Chambrang" te noemen!
Who's in?
Laatst bijgewerkt door Didier Deluxe op do 02 sep 2010 1:04 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
Afbeelding

Didier Deluxe
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor fatsjie op do 02 sep 2010 1:02 pm

elberto schreef:
Pr0xje schreef:Nadeel voor hun is misschien ook dat er in eventueel in het volgend systeem een betere controle gaat zijn op de gegeven karma met eventuele beloning voor de terecht gegeven karma. Zij zullen daar dus niet meer bijhoren en niet van kunnen genieten ;)

Afbeelding

Afbeelding

sjiek jongen, echt sjiek.
als ge u niet met woorden kunt verdedigen, dan maar met afbeeldingen. proficiat met uw 5de verjaardag!
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor L4nc3r op do 02 sep 2010 1:04 pm

Didier Deluxe schreef:
Mayo schreef:Ge kunt misschien nog een nieuwe website maken en een naamsverandering doorvoeren. Dat zal uw members gelukkig maken...

Anyway, ik stel voor om karma af te schaffen en onze nieuwe site "Chambrang" te noemen!
Who's in?

Mij gaade nooit op Fundalize zien zitten ;)
Ik was Intertet dan eindelijk gewoon, en ik blijf gewoon via Intertet surfen :)
Daar zit tenminste nog een stukske van de originele naam in... fundalize zegt mij echt niks 8-)
Afbeelding
L4nc3r (oude nickname: Mitsulancer)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor elberto op do 02 sep 2010 1:07 pm

sjiek jongen, echt sjiek.
als ge u niet met woorden kunt verdedigen, dan maar met afbeeldingen. proficiat met uw 5de verjaardag!

Er staan woorden in mijn afbeeldingen mister serious. What ya say about that?

maar...

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor fatsjie op do 02 sep 2010 1:10 pm

en dit is dan 1 van de voorvechters van een site zonder karma? iemand die zijn mening serieus wil laten gelden tov de mods en hier dan zo een dingen post :lol:

awel, ge houdt precies nog minder rekening met iemand anders zijn mening als de mods hier. maarja, zolang ge u maar amuseert hè! met zo een hypocrieten, zult ge uw plan zeker zeer snel doorgevoerd krijgen allemaal.

edit: ja, haha negatief karma. nu hebt ge uw punt helemaal duidelijk gemaakt. ahnee, ge hebt gewoon bewezen wat voor een kinderachtige mens ge zijt. precies het type waarom er een systeem zoals karma is ingevoerd.
laat Mayo mij anders maar antwoorden, die is tenminste nog slim genoeg om na te denken... want zelf zijt ge echt een zielig ventje!

ps: ge weet toch dat die karma tegen deze avond weg is, samen met uw karmarechten? weer zeer goed nagedacht dus :lol:
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor elberto op do 02 sep 2010 1:23 pm

fatsjie schreef:en dit is dan 1 van de voorvechters van een site zonder karma? iemand die zijn mening serieus wil laten gelden tov de mods en hier dan zo een dingen post :lol:

awel, ge houdt precies nog minder rekening met iemand anders zijn mening als de mods hier. maarja, zolang ge u maar amuseert hè! met zo een hypocrieten, zult ge uw plan zeker zeer snel doorgevoerd krijgen allemaal.

edit: ja, haha negatief karma. nu hebt ge uw punt helemaal duidelijk gemaakt. ahnee, ge hebt gewoon bewezen wat voor een kinderachtige mens ge zijt. precies het type waarom er een systeem zoals karma is ingevoerd.
laat Mayo mij anders maar antwoorden, die is tenminste nog slim genoeg om na te denken...

oh man ge hebt geen idee hoe grappig dit was! Holy shit ik lach nog altijd. :lol: En nu lach ik nog eens omdat ge nu niet gaat weten waarom ik het zo grappig vind :lol:

tip: Mijn karmarechten zijn allang weg ;) enjoy your karma

:-DD
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor eXistenZ op do 02 sep 2010 1:30 pm

Mayo en Elberto zijn blijkbaar nen trend gestart, en iemand amuseert zich in ht tussenstand topic

Ignorance is Bliss
eXistenZ

Berichtdoor Queen op do 02 sep 2010 1:31 pm

Didier Deluxe schreef:

Besef wel dat ge in die 2 klikjes ook een hoop terechte karma van daarvoor ongedaan maakt...

Euh, zo gaat dat nu eenmaal met karmamisbruikers. Dat is altijd zo geweest en zal zeker zo blijven.
Iemand die zijn karma misbruikt, daarvan wordt alles ongedaan gemaakt. Spijtig voor die terechte karma, maar zo is het nu eenmaal.

@ eXistenZ; Dat is gewoon Mayo nog. Blijkbaar scheelt er iets met 1 of andere code, achja.
Rawr.
Afbeelding
Queen

Berichtdoor fatsjie op do 02 sep 2010 1:32 pm

elberto schreef:
fatsjie schreef:en dit is dan 1 van de voorvechters van een site zonder karma? iemand die zijn mening serieus wil laten gelden tov de mods en hier dan zo een dingen post :lol:

laat Mayo mij anders maar antwoorden, die is tenminste nog slim genoeg om na te denken...

oh man ge hebt geen idee hoe grappig dit was! Holy shit ik lach nog altijd. :lol: En nu lach ik nog eens omdat ge nu niet gaat weten waarom ik het zo grappig vind :lol:

tip: Mijn karmarechten zijn allang weg ;) enjoy your karma

:-DD

dat dacht ik al wel, maar het kan nog altijd 1 van u even debiele vriendjes zijn hè... en dat is het ook blijkbaar. nu ben ik wel een beetje kwaad op mijzelf dat ik Mayo hoger had ingeschat als dat. maarja, uiteindelijk komt de ware aard boven zeker.
alleen daarom ben ik een voorstander van karma, of een ander systeem dat het mogelijk maakt om nutteloze zever te straffen! want hier zitten toch echt veel idioten!
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor elberto op do 02 sep 2010 1:36 pm

Man ben jij een zure zeg.
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor fatsjie op do 02 sep 2010 1:40 pm

elberto schreef:Man ben jij een zure zeg.

en gij een arm schaap
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor VAMPIRO op do 02 sep 2010 2:11 pm

tegenwoordig zijn ze hier alleen nog maar zuur, serieus, wannabe serieus of wannabe grappig :(
VAMPIRO (oude nickname: VamPir0)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor fatsjie op do 02 sep 2010 2:15 pm

VAMPIRO schreef:

tegenwoordig zijn ze hier alleen nog maar zuur, serieus, wannabe serieus of wannabe grappig :(

en wa zijt gij dan?
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Mayo op do 02 sep 2010 2:18 pm

'Geduld' is een groot woord e! mcq8, ikke & Anthony zijn hier ook met bezig achter de schermen hoor. Het zijn ook maar 3 doodgewone mensen als u die goed willen doen voor de site. Geef ze de tijd en trek niets aan van je karma.
De tijd komt wel dat het systeem veranderd of verwijderd gaat worden.

Ze zijn ook niet blind dat als de Karma zo blijft doorgaan dit het einde van de site kan betekene.

Alles wat ik wil, is dat een van die drie duidelijk maakt: Karma gaat veranderen/verwijderd worden, binnen dit en x-aantal maanden. Momenteel hoor ik van mods dat ze erover praten. Leterme heeft in 2007 ook eens gepraat over BHV, zie waar we nu staan.

En van anderen hoor ik dan dat ze blijkbaar tegen een muur praten op het mod forum.

(Fatsjie is hier echt vrienden aan het maken zo te zien. Leer eens dat je hier op een fun forum zit.)
Afbeelding

De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs

Schaam jullie als crew, echt waar.
Mayo (oude nickname: MayoNaisePot)

Berichtdoor VAMPIRO op do 02 sep 2010 2:20 pm

fatsjie schreef:
VAMPIRO schreef:

en wa zijt gij dan?

mezelf
VAMPIRO (oude nickname: VamPir0)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor L4nc3r op do 02 sep 2010 2:23 pm

L4nc3r schreef:
Didier Deluxe schreef:

Who's in?

Mij gaade nooit op Fundalize zien zitten ;)
Ik was Intertet dan eindelijk gewoon, en ik blijf gewoon via Intertet surfen :)
Daar zit tenminste nog een stukske van de originele naam in... fundalize zegt mij echt niks 8-)

MIJN KLOTEN OOK E GVD!!!!
Ik trek mij niks aan van diene stomme rotkarma, ma da ge hier tegenwoordig zelfs uw eigen gedacht nie meer moogt zeggen :evil:
Omdat ik bovenstaande gezegd heb (mijn eigen mening) geven ze mij zelfs al - karma...
Ik kijk bij mijn gekregen karma, en blijkt da ik daarstraks nog es -karma heb gekregen omdat ik op 2 juni (meer dan 3 maand geleden) een grapje gemaakt heb op iemand zijn forumpost.
En de vele keren dat ik een goede reactie geef wordt dat dan nie gezien, typisch...
De kwaliteit van de karmamods is hier wel zéér laag.
Ik heb het al een hele tijd in de gaten, ma zeg het nu maar voor het eerst...
Wrs hou ik nu niks van karma meer over na deze reactie, ma ik trek het mij nie meer aan... [-(
Afbeelding
L4nc3r (oude nickname: Mitsulancer)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor fatsjie op do 02 sep 2010 2:25 pm

Mayo schreef:
'Geduld' is een groot woord e! mcq8, ikke & Anthony zijn hier ook met bezig achter de schermen hoor. Het zijn ook maar 3 doodgewone mensen als u die goed willen doen voor de site. Geef ze de tijd en trek niets aan van je karma.
De tijd komt wel dat het systeem veranderd of verwijderd gaat worden.

Ze zijn ook niet blind dat als de Karma zo blijft doorgaan dit het einde van de site kan betekene.

Alles wat ik wil, is dat een van die drie duidelijk maakt: Karma gaat veranderen/verwijderd worden, binnen dit en x-aantal maanden. Momenteel hoor ik van mods dat ze erover praten. Leterme heeft in 2007 ook eens gepraat over BHV, zie waar we nu staan.

En van anderen hoor ik dan dat ze blijkbaar tegen een muur praten op het mod forum.

(Fatsjie is hier echt vrienden aan het maken zo te zien. Leer eens dat je hier op een fun forum zit.)

als ik meteen belachelijke reacties krijg op een normale reactie van mijzelf, dan maakt het mij niet uit of ik hier geen vrienden maak. de mensen waar ik hier respect voor heb, hebben ook respect voor mij. en dat vind ik al genoeg...
en als ik het niveau van de mensen wat nu 'niet mijn vrienden zijn' bekijk, vind ik het helemaal niet erg dat ze mijn vrienden niet zijn ;)

@ hierboven: ge moet u niet kwaad maken op de karmamods. het zijn mayo, elberto en konsoorten die er niks beter op gevonden hebben dan ongeveer iedereen op alles negatieve karma te geven. maak u dus maar kwaad op hun...
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Queen op do 02 sep 2010 2:27 pm

L4nc3r schreef:MIJN KLOTEN OOK E GVD!!!!
Ik trek mij niks aan van diene stomme rotkarma, ma da ge hier tegenwoordig zelfs uw eigen gedacht nie meer moogt zeggen :evil:
Omdat ik bovenstaande gezegd heb (mijn eigen mening) geven ze mij zelfs al - karma...
Ik kijk bij mijn gekregen karma, en blijkt da ik daarstraks nog es -karma heb gekregen omdat ik op 2 juni (meer dan 3 maand geleden) een grapje gemaakt heb op iemand zijn forumpost.
En de vele keren dat ik een goede reactie geef wordt dat dan nie gezien, typisch...
Wrs hou ik nu niks van karma meer over na deze reactie, ma ik trek het mij nie meer aan... [-(

Awel, en daarvoor heeft altijd een topic geweest waar je dat kon melden. Of je kon het reporten.
Als niemand dat doet kunnen wij ook niet zomaar zien wanneer er onterechte karma is gegeven he.
Ik zal het bekijken, zenne.
Rawr.
Afbeelding
Queen

Berichtdoor Didier Deluxe op do 02 sep 2010 2:28 pm

fatsjie schreef: @ hierboven: ge moet u niet kwaad maken op de karmamods. het zijn mayo, elberto en konsoorten die er niks beter op gevonden hebben dan ongeveer iedereen op alles negatieve karma te geven. maak u dus maar kwaad op hun...

Die zijn hun karmarechten al kwijt hoor...
Zoek het dus maar ergens anders.

L4nc3r schreef:MIJN KLOTEN OOK E GVD!!!!

Geniaal hoe ge uw betoog kunt beginnen en eindigen met dezelfde zin om er dan toch maar in de 10 zinnen die ertussen staan er u nen hoop van aan te trekken. =)
Laatst bijgewerkt door Didier Deluxe op do 02 sep 2010 2:30 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
Afbeelding

Didier Deluxe
Moeder Theresa
Moeder Theresa

VorigeVolgende

Keer terug naar Help & Support