Interfred schreef:Queen schreef:It's been taken care of
Zou het dan misschien ook lukken om de it-community op de hoogte te houden wat er met karma zal gebeuren?
Iedereen maakt al een maand duidelijk dat ze het weg willen en we hebben nog niks van respons gekregen.
Aholes
Psydo schreef:We zijn erover bezig met de andere mods, supermods en de admins.
We nemen alles wat jullie zeggen in achting, en bekijken de mogelijkheden.
Er zàl verandering komen in het karmasysteem, het zal eventueel verdwijnen, er verder over zagen dat ge het systeem weg wilt, is niet meer nodig.
Pr0xje schreef:Er is momenteel iemand op alle mogelijke rode bolletjes aan het drukken die hij tegen komt. Hij zal binnenkort zijn rechten wel verliezen dus geen reden tot paniek
Pr0xje schreef:De members in kwestie hebben al iets van een 300 bolletjes aangedrukt, en voor de superadmins is het maar een paar klikken om alles ongedaan te maken! best grappig dus
Nadeel voor hun is misschien ook dat er in eventueel in het volgend systeem een betere controle gaat zijn op de gegeven karma met eventuele beloning voor de terecht gegeven karma. Zij zullen daar dus niet meer bijhoren en niet van kunnen genieten
let op het dik gedrukte! Want niets is nog zeker! De onwetendheid bij de moderators is even groot als de members
Enigste dat ik wil zeggen is dat dergelijke acties nog in jullie nadeel gaan kunnen werken
Queen schreef:En 2 klikjes en nu zijn ze beide hun rechten kwijt, way to go jongens!
De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs
Pr0xje schreef:Nadeel voor hun is misschien ook dat er in eventueel in het volgend systeem een betere controle gaat zijn op de gegeven karma met eventuele beloning voor de terecht gegeven karma. Zij zullen daar dus niet meer bijhoren en niet van kunnen genieten
wat een overdreven gedoe hier toch maar. sommigen hebben blijkbaar echt veeeeeeeeeeeeeeeel teveel tijd en houden zich hier dan met wat onnuttige dingen bezig. ge doet juist allemaal alsof ge naar het front trekt en kunt sterven. het is een gewoon forum, als het u niet aanstaat, kunt ge het nog altijd afbollen! als de mensen die deze site runnen momenteel te weinig tijd hebben om iets te veranderen, so be it. ga liever in het echte leven iets nuttigs doen ipv wat virtueel te grommelen!
ps: ik ben ook geen voorstander van karma, maar overdrijven is hier een echte kunst aan het worden...
Queen schreef:En 2 klikjes en nu zijn ze beide hun rechten kwijt, way to go jongens!
Mayo schreef:Ge kunt misschien nog een nieuwe website maken en een naamsverandering doorvoeren. Dat zal uw members gelukkig maken...
elberto schreef:Pr0xje schreef:Nadeel voor hun is misschien ook dat er in eventueel in het volgend systeem een betere controle gaat zijn op de gegeven karma met eventuele beloning voor de terecht gegeven karma. Zij zullen daar dus niet meer bijhoren en niet van kunnen genietenwat een overdreven gedoe hier toch maar. sommigen hebben blijkbaar echt veeeeeeeeeeeeeeeel teveel tijd en houden zich hier dan met wat onnuttige dingen bezig. ge doet juist allemaal alsof ge naar het front trekt en kunt sterven. het is een gewoon forum, als het u niet aanstaat, kunt ge het nog altijd afbollen! als de mensen die deze site runnen momenteel te weinig tijd hebben om iets te veranderen, so be it. ga liever in het echte leven iets nuttigs doen ipv wat virtueel te grommelen!
ps: ik ben ook geen voorstander van karma, maar overdrijven is hier een echte kunst aan het worden...
Didier Deluxe schreef:Mayo schreef:Ge kunt misschien nog een nieuwe website maken en een naamsverandering doorvoeren. Dat zal uw members gelukkig maken...
Fundalize heeft zelfs niet eens genoeg hits om er tussen te geraken
Anyway, ik stel voor om karma af te schaffen en onze nieuwe site "Chambrang" te noemen!
Who's in?
sjiek jongen, echt sjiek.
als ge u niet met woorden kunt verdedigen, dan maar met afbeeldingen. proficiat met uw 5de verjaardag!
fatsjie schreef:en dit is dan 1 van de voorvechters van een site zonder karma? iemand die zijn mening serieus wil laten gelden tov de mods en hier dan zo een dingen post![]()
awel, ge houdt precies nog minder rekening met iemand anders zijn mening als de mods hier. maarja, zolang ge u maar amuseert hè! met zo een hypocrieten, zult ge uw plan zeker zeer snel doorgevoerd krijgen allemaal.
edit: ja, haha negatief karma. nu hebt ge uw punt helemaal duidelijk gemaakt. ahnee, ge hebt gewoon bewezen wat voor een kinderachtige mens ge zijt. precies het type waarom er een systeem zoals karma is ingevoerd.
laat Mayo mij anders maar antwoorden, die is tenminste nog slim genoeg om na te denken...
Didier Deluxe schreef:Queen schreef:En 2 klikjes en nu zijn ze beide hun rechten kwijt, way to go jongens!
Besef wel dat ge in die 2 klikjes ook een hoop terechte karma van daarvoor ongedaan maakt...
elberto schreef:fatsjie schreef:en dit is dan 1 van de voorvechters van een site zonder karma? iemand die zijn mening serieus wil laten gelden tov de mods en hier dan zo een dingen post![]()
awel, ge houdt precies nog minder rekening met iemand anders zijn mening als de mods hier. maarja, zolang ge u maar amuseert hè! met zo een hypocrieten, zult ge uw plan zeker zeer snel doorgevoerd krijgen allemaal.
edit: ja, haha negatief karma. nu hebt ge uw punt helemaal duidelijk gemaakt. ahnee, ge hebt gewoon bewezen wat voor een kinderachtige mens ge zijt. precies het type waarom er een systeem zoals karma is ingevoerd.
laat Mayo mij anders maar antwoorden, die is tenminste nog slim genoeg om na te denken...
oh man ge hebt geen idee hoe grappig dit was! Holy shit ik lach nog altijd.En nu lach ik nog eens omdat ge nu niet gaat weten waarom ik het zo grappig vind
tip: Mijn karmarechten zijn allang wegenjoy your karma
'Geduld' is een groot woord e! mcq8, ikke & Anthony zijn hier ook met bezig achter de schermen hoor. Het zijn ook maar 3 doodgewone mensen als u die goed willen doen voor de site. Geef ze de tijd en trek niets aan van je karma.
De tijd komt wel dat het systeem veranderd of verwijderd gaat worden.
Ze zijn ook niet blind dat als de Karma zo blijft doorgaan dit het einde van de site kan betekene.
De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs
fatsjie schreef:VAMPIRO schreef:elberto schreef:Man ben jij een zure zeg.
tegenwoordig zijn ze hier alleen nog maar zuur, serieus, wannabe serieus of wannabe grappig
en wa zijt gij dan?
L4nc3r schreef:Didier Deluxe schreef:Mayo schreef:Ge kunt misschien nog een nieuwe website maken en een naamsverandering doorvoeren. Dat zal uw members gelukkig maken...
Fundalize heeft zelfs niet eens genoeg hits om er tussen te geraken
Anyway, ik stel voor om karma af te schaffen en onze nieuwe site "Chambrang" te noemen!
Who's in?
Mij gaade nooit op Fundalize zien zitten
Ik was Intertet dan eindelijk gewoon, en ik blijf gewoon via Intertet surfen![]()
Daar zit tenminste nog een stukske van de originele naam in... fundalize zegt mij echt niks
Mayo schreef:'Geduld' is een groot woord e! mcq8, ikke & Anthony zijn hier ook met bezig achter de schermen hoor. Het zijn ook maar 3 doodgewone mensen als u die goed willen doen voor de site. Geef ze de tijd en trek niets aan van je karma.
De tijd komt wel dat het systeem veranderd of verwijderd gaat worden.
Ze zijn ook niet blind dat als de Karma zo blijft doorgaan dit het einde van de site kan betekene.
Alles wat ik wil, is dat een van die drie duidelijk maakt: Karma gaat veranderen/verwijderd worden, binnen dit en x-aantal maanden. Momenteel hoor ik van mods dat ze erover praten. Leterme heeft in 2007 ook eens gepraat over BHV, zie waar we nu staan.
En van anderen hoor ik dan dat ze blijkbaar tegen een muur praten op het mod forum.
(Fatsjie is hier echt vrienden aan het maken zo te zien. Leer eens dat je hier op een fun forum zit.)
L4nc3r schreef:MIJN KLOTEN OOK E GVD!!!!
Ik trek mij niks aan van diene stomme rotkarma, ma da ge hier tegenwoordig zelfs uw eigen gedacht nie meer moogt zeggen![]()
Omdat ik bovenstaande gezegd heb (mijn eigen mening) geven ze mij zelfs al - karma...
Ik kijk bij mijn gekregen karma, en blijkt da ik daarstraks nog es -karma heb gekregen omdat ik op 2 juni (meer dan 3 maand geleden) een grapje gemaakt heb op iemand zijn forumpost.
En de vele keren dat ik een goede reactie geef wordt dat dan nie gezien, typisch...
De kwaliteit van de karmamods is hier wel zéér laag.
Ik heb het al een hele tijd in de gaten, ma zeg het nu maar voor het eerst...
Wrs hou ik nu niks van karma meer over na deze reactie, ma ik trek het mij nie meer aan...
fatsjie schreef: @ hierboven: ge moet u niet kwaad maken op de karmamods. het zijn mayo, elberto en konsoorten die er niks beter op gevonden hebben dan ongeveer iedereen op alles negatieve karma te geven. maak u dus maar kwaad op hun...
L4nc3r schreef:MIJN KLOTEN OOK E GVD!!!!
Ik trek mij niks aan van diene stomme rotkarma, ma da ge hier tegenwoordig zelfs uw eigen gedacht nie meer moogt zeggen![]()
Omdat ik bovenstaande gezegd heb (mijn eigen mening) geven ze mij zelfs al - karma...
Ik kijk bij mijn gekregen karma, en blijkt da ik daarstraks nog es -karma heb gekregen omdat ik op 2 juni (meer dan 3 maand geleden) een grapje gemaakt heb op iemand zijn forumpost.
En de vele keren dat ik een goede reactie geef wordt dat dan nie gezien, typisch...
De kwaliteit van de karmamods is hier wel zéér laag.
Ik heb het al een hele tijd in de gaten, ma zeg het nu maar voor het eerst...
Wrs hou ik nu niks van karma meer over na deze reactie, ma ik trek het mij nie meer aan...
Keer terug naar Help & Support
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast