Chiconer schreef:hypolicious schreef:gasten! tis et moment vo den trol uit te hangen é
PENIS PENIS PENIS PENIS
VAGINA
Denbliecke schreef:Chiconer schreef:hypolicious schreef:gasten! tis et moment vo den trol uit te hangen é
PENIS PENIS PENIS PENIS
VAGINA
http://www.youtube.com/watch?v=7goZUYGXAHA
Look at your comment. Back to mine. Back to yours NOW BACK TO MINE. Sadly, it isn't mine. But if you stopped trolling and started posting legitimate crap it could LOOK like mine. Look down, back up, where are you? You're scrolling through comments, finding the ones that your comment could look like. Back at mine, what is it? It's a highly effective counter-troll. Look again, MY COMMENT IS NOW DIAMONDS.
Anything is possible when you think before you comment or post.
I'm on a computer.
Denbliecke schreef:Chiconer schreef:hypolicious schreef:gasten! tis et moment vo den trol uit te hangen é
PENIS PENIS PENIS PENIS
VAGINA
http://www.youtube.com/watch?v=7goZUYGXAHA
Look at your comment. Back to mine. Back to yours NOW BACK TO MINE. Sadly, it isn't mine. But if you stopped trolling and started posting legitimate crap it could LOOK like mine. Look down, back up, where are you? You're scrolling through comments, finding the ones that your comment could look like. Back at mine, what is it? It's a highly effective counter-troll. Look again, MY COMMENT IS NOW DIAMONDS.
Anything is possible when you think before you comment or post.
I'm on a computer.
pion schreef::lol:
Eerst zeggen dat die "revolutie" niks heeft uitgehaald en nu plots het systeem gaan platleggen om het aan te passen. Mods kunnen zeggen wat ze willen dit komt toch wel over als het welslagen van onze "revolutionairen".![]()
Ik heb zelf niet veel last gehad van die "revolutie", heb niet veel negatieve karmapunten gekregen (ben ook niet zo actief ma bon), het zou me ook totaal niet geboeid hebben.
Waar zijn ze trouwens? Waar blijft hier de overwinningsspeech?
edit: oeps, nu pas gelezen dat ze geband zijn.
Dequal schreef:Nee, serieus. Ik mis het nu wel al terug.
Al paar comments gehad waar ik graag een +karma had gegeven (-karma geef ik sowieso niet snel).
Chiconer schreef:Breng karma maar snel terug, moet zien hoe het hier een oase van misdadige reacties geworden is. De ene na de andere, erger en erger!!!
En maar zeggen dat Karma geen nut had, de reacties waren tenminste altijd positief!
Stomme revolutionisten
Chiconer schreef:Dequal schreef:Nee, serieus. Ik mis het nu wel al terug.
Al paar comments gehad waar ik graag een +karma had gegeven (-karma geef ik sowieso niet snel).
ik al veel gezien die gerust - karma mogen hebben
Dequal schreef:Chiconer schreef:Dequal schreef:Nee, serieus. Ik mis het nu wel al terug.
nou nou![]()
anders moet ge es solliciteren voor moderator he
Chiconer schreef:Dequal schreef:Chiconer schreef:Dequal schreef:Nee, serieus. Ik mis het nu wel al terug.
nou nou![]()
anders moet ge es solliciteren voor moderator he
done, maar ze hebben liever inactieve mods
Chiconer schreef:Breng karma maar snel terug, moet zien hoe het hier een oase van misdadige reacties geworden is. De ene na de andere, erger en erger!!!
En maar zeggen dat Karma geen nut had, de reacties waren tenminste altijd positief!
Stomme revolutionisten
fatsjie schreef:ik heb daar geen appreciatie voor, heb het altijd maar een belachelijke actie gevonden. ook al hebben ze daar niemand mee 'geschaad', ze hebben mensen toch serieus geirriteerd! en dat heb ik toen ook gezegd en de meest belachelijke reacties terug gehad...
en ik ben ook akkoord met ikke: meer klagen geeft hem niet meer tijd om iets te veranderen, in dit geval eerder minder...
bjoerk schreef:Eerst en vooral is het belachelijk dat die mensen gebanned zijn. Het haalde inderdaad niks uit het hier zeggen want er kwam nooit deftige reactie of er nu eindelijk iets aan gedaan werd. Nu komen die reacties ja, 2 maanden te laat. Sorry maar deze website wordt verziekt door een zakkenvuller. En dat is mijn mening.
Keer terug naar Help & Support
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast