Karma zal later ook op het forum gebruikt worden, maar momenteel hebben we nog een hoop bugs die een veel hogere prioriteit hebben.
VamPir0 schreef:Is het er al ?
VamPir0 schreef:Mogen wij ook weten wie het zijn ?
En laten ze degene die niet verkozen zijn iets weten waarom niet ofzo ?![]()
crazyloco schreef:Norden schreef:lol crazyloco staat al op -1
-2 wtf?
crazyloco schreef:juu paardje juu
crazyloco schreef:niks voor mij
gertlaureys1 schreef:VamPir0 schreef:crazyloco schreef:Norden schreef:lol crazyloco staat al op -1
-2 wtf?
Lol, raar
das omdat er al 2 keer iemand een reactie van hem een negatief karma punt gegeven heeft
gertlaureys1 schreef:VamPir0 schreef:crazyloco schreef:Norden schreef:lol crazyloco staat al op -1
-2 wtf?
Lol, raar
das omdat er al 2 keer iemand een reactie van hem een negatief karma punt gegeven heeft
freak-o schreef:gertlaureys1 schreef:VamPir0 schreef:crazyloco schreef:Norden schreef:lol crazyloco staat al op -1
-2 wtf?
Lol, raar
De vraag is wie geeft die punten nu al ? er zijn nog geen karma moderators
Lt._GHoST schreef:Ik kan op de sitecomments ook karmapunten geven... Betekent dit dat ik nu zo'n karma mod ben of kan iedereen dat eigenlijk?
Want het was toch een soort optelling ofzoiets?
VamPir0 schreef:crazyloco schreef:Norden schreef:lol crazyloco staat al op -1
-2 wtf?
Lol, raar
Alhoewelcrazyloco schreef:juu paardje juucrazyloco schreef:niks voor mij
freak-o schreef:Blijkbaar is iedereen karmamoderator
VamPir0 schreef:Lt._GHoST schreef:Ik kan op de sitecomments ook karmapunten geven... Betekent dit dat ik nu zo'n karma mod ben of kan iedereen dat eigenlijk?
Want het was toch een soort optelling ofzoiets?
En had ge u ervoor aangemeld ?
Keer terug naar Help & Support
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast