register Paswoord vergeten?

Reposts-zoeken-it€

Hulp nodig i.v.m. Fundalize?

Reposts-zoeken-it€

Berichtdoor scarrabee op wo 16 jun 2010 10:40 pm

3 Algemene vragen:

1) als er iemand op report repost doet wordt er dan gekeken of het ook effectief een repost is?

Rechtstreekse aanleiding naar deze vraag is dat mijn laatste post gereported is en ik heb onder gelijk welke term gezocht (ook in de archieven en niets terug gevonden)
http://www.intertet.org/fun/Self_defense-179266/
Er zijn ook al een aantal andere posts geweest waarvan dat achteraf bleek dat het toch geen reposts waren.
(het nadeel van die R naast u post is dat er vaak een aantal repostnazis zijn die u 0,5/5 geven en zo heel u postrating naar beneden trekken.)

2) hoever gaat de zoekfunctie terug alsde niet in archieven zoekt?
ik dacht 1 jaar maar ik heb al gezien dat het zeker niet zo ver is, is archief al vanaf dat een nieuw kwartaal start?

3)IT Euro's: hoe wordt bepaald hoeveel je hiervan krijgt? is dit per reactie per dag per karma punt?
Afbeelding
scarrabee
Ontslagen
Ontslagen

Re: Reposts-zoeken-it€

Berichtdoor Tomas op wo 16 jun 2010 11:20 pm

scarrabee schreef:1) als er iemand op report repost doet wordt er dan gekeken of het ook effectief een repost is?

Ik denk dat de mods dit nakijken.

scarrabee schreef:2) hoever gaat de zoekfunctie terug alsde niet in archieven zoekt?
ik dacht 1 jaar maar ik heb al gezien dat het zeker niet zo ver is, is archief al vanaf dat een nieuw kwartaal start?

Geen idee.

scarrabee schreef:3)IT Euro's: hoe wordt bepaald hoeveel je hiervan krijgt? is dit per reactie per dag per karma punt?

Ik denk:
- 1 comment (op forum of site) = 1 IT-EURO
- 1 forumpost = 10 IT-EURO

Wat ik me altijd afvroeg, is als je een comment of post verwijdert, of je verdiende IT-EURO'S ook worden afgenomen? Anders kan je wel heel gemakkelijk IT-EURO'S halen. Ik vroeg het me gewoon af, waarschijnlijk is dit wel "beveiligd".
Afbeelding
Tomas (oude nickname: RoosPluizigKonijn)
I am the alpha and the omega
I am the alpha and the omega

Berichtdoor Jellesg op do 17 jun 2010 1:03 am

Tomas schreef:
scarrabee schreef:1) als er iemand op report repost doet wordt er dan gekeken of het ook effectief een repost is?

Ik denk dat de mods dit nakijken.

scarrabee schreef:2) hoever gaat de zoekfunctie terug alsde niet in archieven zoekt?

Geen idee.

scarrabee schreef:3)IT Euro's: hoe wordt bepaald hoeveel je hiervan krijgt? is dit per reactie per dag per karma punt?

Ik denk:
- 1 comment (op forum of site) = 1 IT-EURO
- 1 forumpost = 10 IT-EURO

Wat ik me altijd afvroeg, is als je een comment of post verwijdert, of je verdiende IT-EURO'S ook worden afgenomen? Anders kan je wel heel gemakkelijk IT-EURO'S halen. Ik vroeg het me gewoon af, waarschijnlijk is dit wel "beveiligd".

Voor forumposts krijg je sowieso geen IT euro's, anders zou ik er al veel meer hebben. Kdenk dat het 10 is voor een post op de site en mss 1tje als je daar een comment maakt maar dat weet ik niet.
Afbeelding

Afbeelding
Jellesg
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor ikke op do 17 jun 2010 1:15 am

Rechtstreekse aanleiding naar deze vraag is dat mijn laatste post gereported is en ik heb onder gelijk welke term gezocht (ook in de archieven en niets terug gevonden)
http://www.intertet.org/fun/Self_defense-179266/
Er zijn ook al een aantal andere posts geweest waarvan dat achteraf bleek dat het toch geen reposts waren.
(het nadeel van die R naast u post is dat er vaak een aantal repostnazis zijn die u 0,5/5 geven en zo heel u postrating naar beneden trekken.)

Uw post is ook effectief een repost. Een gouden tip voor het gebruik van de zoekfunctie:
jij hebt de volgende video van Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=2REG3-Wb5gM
Neem de waarde van de video (in dit geval 2REG3-Wb5gM) en vul dit eens in de zoekfunctie in.
Als dat niets oplevert, kan je eventueel ook proberen op uw tags te zoeken.

Het archief zijn posts ouder dan 4 maand.

5 euro voor een nieuwe post
1 euro per comment
* Op alle regels zijn uitzonderingen *
* Alles is interpretatie *
* Interpretatie is relatief *
ikke
Fundalize Super-Moderator
Fundalize Super-Moderator

Berichtdoor scarrabee op do 17 jun 2010 9:18 am

ikke schreef:
scarrabee schreef:....

Uw post is ook effectief een repost. Een gouden tip voor het gebruik van de zoekfunctie:
jij hebt de volgende video van Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=2REG3-Wb5gM
Neem de waarde van de video (in dit geval 2REG3-Wb5gM) en vul dit eens in de zoekfunctie in.
Als dat niets oplevert, kan je eventueel ook proberen op uw tags te zoeken.

ah nu komt het filmpje er idd op, handig voor idd te zoeken op de waarde van het filmpje.
tags had ik afgezocht maar bij hem stond defence met en c en bij mij defense, voor een keer dat ik het niet fout heb getypt :p

Thx voor de tip :)
Afbeelding
scarrabee
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor RedDragon op do 17 jun 2010 4:30 pm

Maar ik twijfel toch als de mods het checken.(niet slecht bedoeld ik weet dat jullie wel iets beters te doen hebben dan elke post te checken.)

http://www.youtube.com/watch?v=st6dHmDSkhY
Dit is mijn youtube link van deze post:

http://www.fundalize.com/other/TEKKEN_T ... 10-178919/

Ik heb ook een repost teken maar als ik zoek op tags en de waarde van mijn film vind ik geen enkel post.
Dus soms zijn er wel onterecht reposts.

En was er ook niet een regel van ge kunt maar max 10 Euries krijgen per dag.
Dus ik bedoel alleen bij de eerste 10 reacties krijgt een eurie
RedDragon (oude nickname: --punk--)
Pastoor
Pastoor

Keer terug naar Help & Support