register Paswoord vergeten?

Basta

Re: Basta

Berichtdoor Deo_Volente op di 18 jan 2011 8:08 pm

Andrei schreef:
Lupes schreef:
hypolicious schreef:
Andrei schreef:Ik ben groter dan ne meter 20 ze , kweet nie oe dat me u zit.

kpeis da iedereen wel groter is dan ne meter 20 ze

gvd kheb nu nie kunne leze wat ie getypt heeft :D moet ik me aangevallen voelen? :mrgreen:

Leven is voor de rappen e ... Blijkbaar ook censuur op deze site. Jammer!

Zijn Russen rap? :o
Deo_Volente (oude nickname: denbliecke)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Soul op di 18 jan 2011 8:16 pm

Terug on-topic kindjes!
Afbeelding
Soul (oude nickname: soul)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Carelski op di 18 jan 2011 9:28 pm

Ik vind het nu al een revolutionair programma.
Wel schandelijk dat een programma dat humoristisch bedoeld is betere onderzoeksjournalistiek voert dan onze Vlaamse media.
Carelski
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Mayo op wo 19 jan 2011 8:04 am

Carelski schreef:Wel schandelijk dat een programma dat humoristisch bedoeld is betere onderzoeksjournalistiek voert dan onze Vlaamse media.

Idd, heb ik ook al gedacht. Misschien moeten we eens een vals artikel naar de neveneffecten sturen en kijken of zij wel hun bronnen checken :mrgreen:
Afbeelding

De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs

Schaam jullie als crew, echt waar.
Mayo (oude nickname: MayoNaisePot)
I am the alpha and the omega
I am the alpha and the omega

Berichtdoor Lupes op wo 19 jan 2011 3:48 pm

Carelski schreef:Ik vind het nu al een revolutionair programma.
Wel schandelijk dat een programma dat humoristisch bedoeld is betere onderzoeksjournalistiek voert dan onze Vlaamse media.

wil wel wat zeggen over 'onze Vlaamse media' O:)
lupes-style = hack-style

'Sir, Sir, we are surrounded!'

'Excellent, now we can attack in all directions!'

Afbeelding
Lupes (oude nickname: Lupes?)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor SuperCury op ma 31 jan 2011 8:29 pm

The epicness continues tonight :D
Afbeelding
SuperCury
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Dequal op ma 31 jan 2011 8:37 pm

ben es benieuwd, hun teaser/trailer voor vanavond is echt wel vaag nu
Dequal
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor Deo_Volente op ma 31 jan 2011 8:54 pm

Meh, hopelijk is't beter dan vorige week.

EDIT: Ze worden slechter met de week :(
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Dequal op ma 31 jan 2011 9:55 pm

Gohja slechter is veel gezegd, ze konden niet op voorhand weten dat hun belspelletjes dinges zo succes ging worden, en omdat nog te overtreffen gaat moeilijk worden.
Dequal
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor Queen op ma 31 jan 2011 9:59 pm

Dequal schreef:Gohja slechter is veel gezegd, ze konden niet op voorhand weten dat hun belspelletjes dinges zo succes ging worden, en omdat nog te overtreffen gaat moeilijk worden.

Inderdaad.

'k Snap niet dat mensen ook maar kunnen verwachten dat alle afleveringen van hetzelfde niveau zijn. Dat gaat gewoon niet :P
Rawr.
Afbeelding
Queen
Fundalize Super-Moderator

Berichtdoor Dequal op ma 31 jan 2011 10:01 pm

ksnap wel niet goed het punt van dat kalfgedoe opt einde :D twas wel emotioneel haha
Dequal
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor HumanAfterAll op ma 31 jan 2011 10:03 pm

Kwam Kleine Brogel er normaal niet in vanavond? Niets gezien anders..
HumanAfterAll (oude nickname: Double_J)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Deo_Volente op ma 31 jan 2011 10:10 pm

Queen schreef:
Dequal schreef:Gohja slechter is veel gezegd, ze konden niet op voorhand weten dat hun belspelletjes dinges zo succes ging worden, en omdat nog te overtreffen gaat moeilijk worden.

Inderdaad.

'k Snap niet dat mensen ook maar kunnen verwachten dat alle afleveringen van hetzelfde niveau zijn. Dat gaat gewoon niet :P

Dat snap ik wel. Maar het is niet van dat ze even goed doen, maar hun aflevering was gewoon matig tot slecht. Wat hebben ze willen bewijzen hier? Aléja, ze zijn slechter voor mij, niet van evengoed als belspelletjes, dat gaat niet kunnen en dat weet ik ook wel maar als je dat apart bekijkt was het vrij slecht.

Zetel van fortis...
Banken+didier Reynders...
Kalf...
Kranten lezen...
Aleja, het zijn allemaal kleine leuke weetjes maar die echt nutteloos zijn, zij 'verspillen' precies ook wel tijd en geld.
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Dequal op ma 31 jan 2011 10:12 pm

True, en dat van NMBS stellen ze constant uit :D (wel zalige stek opt einde natuurlijk)
Dequal
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor Amberke op ma 31 jan 2011 10:12 pm

Ze zorgen dat de mensen blijven kijken hé
Afbeelding
Amberke
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Queen op ma 31 jan 2011 10:15 pm

Tgohja, 't was inderdaad niet echt een goeie aflevering. Maar die van vorige week vond ik nochtans wel goed.

En dat van de NMBS.. Zou daar wel iets over komen? Want ze draaien et altijd zo dat er iets misloopt omdat een trein niet op tijd was :P
Rawr.
Afbeelding
Queen

Berichtdoor Deo_Volente op ma 31 jan 2011 10:16 pm

Amberke schreef:Ze zorgen dat de mensen blijven kijken hé

Inderdaad. Hopelijk hebben ze weer zo'n belspelletjes soortgelijk iets waardoor hun populariteit weer gaat stijgen mabon, ik zal kijken tot het einde ze :D

Edit: Dat van die treinen zal waarschijnlijk tegenvallen als ze zo verderdoen :p
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor DirtySanchez op ma 31 jan 2011 10:38 pm

ze hebbe gewoon nog geen trein gevonde die op tijd was... toch ni wnt ze het konden vastlegge

vorige week was er een trein op tijd, maar de cameraploeg was er te laat bij, die zate op een andere trein. die niet op tijd was :D
:drool2:
DirtySanchez (oude nickname: Waffle)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor SuperCury op di 01 feb 2011 12:18 am

HumanAfterAll schreef:Kwam Kleine Brogel er normaal niet in vanavond? Niets gezien anders..

Ja, vorige week zeiden ze allesinds iets daarvan. Maar in de eerste aflevering zeiden dat er ook diervriendelijk rattenvergif ging komen in de 2de aflevering, maar das pas vandaag/gisteren uitgezonden.

Kvind het niveau eigenlijk ook telkens in een dalende lijn gaan. Kvrees dat ze beetje hun kruid hebben verschoten in de eerste 2 afleveringen. Kzal natuurlijk wel blijven kijken, maar tzal terug wat omhoog moeten.

Da van die NMBS, das het toch hun bedoeling... Een trein filmen die op tijd komt, sinds wanneer was dat nog eens van toepassing hier :)

Kben wel benieuwd hoe dat zit met die BBQ, heb me net niet ingeschreven omdak dacht dat het een valstrik was :p
Afbeelding
SuperCury
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor bjoerk op di 01 feb 2011 12:22 am

De aflevering van vandaag is het bewijs dat neveneffecten te geniaal is voor jullie minuscule breincellen ^^
Afbeelding

http://www.setbb.com/kevinphillippe/
YOU GOTTA FIGHT FOR KP's RIGHT TOO POOOOOOOOOOST
http://nl.pokerstrategy.com/#u715ES
bjoerk
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor -Bubbels- op di 01 feb 2011 12:45 am

SuperCury schreef:Kben wel benieuwd hoe dat zit met die BBQ, heb me net niet ingeschreven omdak dacht dat het een valstrik was :p

Hohja, wie wil er daar nu nog naartoe als ge da schattig kalfje gezien ebt da ze gaan slachten :(
Zijn er trouwens mensen van hier die er effectief naartoe gaan? Of zou het veel blabla en weinig boemboem zijn, hun bbq :p

Ik vond het een geslaagde aflevering, kheb toch een paar keer goed moeten lachen en ze hebben gewoon lef. Kzie nog niet veel mensen zomaar naar Didier Reynders of het ministerie van financiën stappen om 20 miljard Euro te vragen :p
En die reactie van die vrouw op het feit dat er panda in hun verf verwerkt zat was ook zalig :lol:
The Day I Found True Love, Was The Day I First Met You... 06-11-2003

Afbeelding
-Bubbels- (oude nickname: Bubbels**)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Carelski op di 01 feb 2011 1:07 am

Mayo schreef:
Carelski schreef:Wel schandelijk dat een programma dat humoristisch bedoeld is betere onderzoeksjournalistiek voert dan onze Vlaamse media.

Idd, heb ik ook al gedacht. Misschien moeten we eens een vals artikel naar de neveneffecten sturen en kijken of zij wel hun bronnen checken :mrgreen:
Hehe, doen jongen doen :)

Ik vond het zeker niet slecht vanavond maar ik vond die gasten al zo links en daarom wat opgezocht.
Rara, Geirnaert is een actief lid van de PVDA.
Carelski
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Deo_Volente op di 01 feb 2011 7:51 am

-Bubbels- schreef:
SuperCury schreef:Kben wel benieuwd hoe dat zit met die BBQ, heb me net niet ingeschreven omdak dacht dat het een valstrik was :p

Hohja, wie wil er daar nu nog naartoe als ge da schattig kalfje gezien ebt da ze gaan slachten :(
Zijn er trouwens mensen van hier die er effectief naartoe gaan? Of zou het veel blabla en weinig boemboem zijn, hun bbq :p

Ik ga daar misschien naartoe via de zus van mijn beste vriend. Zij is de 1ste ronde voorbij dus afwachten :)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Didier Deluxe op di 01 feb 2011 1:04 pm

bjoerk schreef:De aflevering van vandaag is het bewijs dat neveneffecten te geniaal is voor jullie minuscule breincellen ^^

Of om het met een ietwat arrogante maar o zo terechte quote van hunzelf te zeggen.

"Bedenk dan maar dat wij geniaal zijn, en jouw verstand misschien te traag..."
Afbeelding

"Bomen komen elkaar niet tegen en leven doorgaans langer."
Didier Deluxe
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor -liquid- op di 01 feb 2011 1:09 pm

SuperCury schreef:Kvind het niveau eigenlijk ook telkens in een dalende lijn gaan. Kvrees dat ze beetje hun kruid hebben verschoten in de eerste 2 afleveringen. Kzal natuurlijk wel blijven kijken, maar tzal terug wat omhoog moeten.

Agreed
Afbeelding
-liquid-
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor fatsjie op di 01 feb 2011 2:22 pm

als jullie echt verwacht hadden dat het elke keer een aflevering à la belspelletjes zou zijn, is het nu toch uw eigen fout dat ge een beetje teleurgesteld wordt door de nieuwe afleveringen. natuurlijk komen de meest spectaculaire dingen als eerste, mensen 'proberen' een serie één van de eerste afleveringen, niet de laatste. het is ook al duidelijk hoeveel publiciteit dit voor de Neveneffecten oplevert. nu is ineens alles wat ze gemaakt hebben populair, terwijl het voor Basta slechts bekeken werd door een select groepje mensen. de mensen die hun niet kenden voor Basta en Willy's en Marjetten, hebben mss een ander soort humor. ik heb ze altijd schitterend gevonden, en deze onderzoeksjournalistiek is echt iets wat er ontbrak in het televisieaanbod!
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Lupes op di 01 feb 2011 5:42 pm

fatsjie schreef:als jullie echt verwacht hadden dat het elke keer een aflevering à la belspelletjes zou zijn, is het nu toch uw eigen fout dat ge een beetje teleurgesteld wordt door de nieuwe afleveringen. natuurlijk komen de meest spectaculaire dingen als eerste, mensen 'proberen' een serie één van de eerste afleveringen, niet de laatste. het is ook al duidelijk hoeveel publiciteit dit voor de Neveneffecten oplevert. nu is ineens alles wat ze gemaakt hebben populair, terwijl het voor Basta slechts bekeken werd door een select groepje mensen. de mensen die hun niet kenden voor Basta en Willy's en Marjetten, hebben mss een ander soort humor. ik heb ze altijd schitterend gevonden, en deze onderzoeksjournalistiek is echt iets wat er ontbrak in het televisieaanbod!

100% agreed!
die gasten kunnen toch ook niet weten dat dat van die belspelletjes (zoveel) meer inslag ging hebben als andere #-o
lupes-style = hack-style

'Sir, Sir, we are surrounded!'

'Excellent, now we can attack in all directions!'

Afbeelding
Lupes (oude nickname: Lupes?)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Qoss op ma 07 feb 2011 9:18 pm

kalfke Barabas.. geweldig hahaha :lol:

eerlijk zou het mij niet veel kunnen schelen, de ene koe of de andere, beetje hypocriet

edit: wtf super lame, ze hebben Barabas ook niet opgegeten en die mensen zitten bleiten terwijl ze 10 eerder vlees zitten te eten, waar denken ze in godsnaam waar het vandaan komt ??
Ik ben op een missie: 1.000.000 FDLZ euro - klik hier om geld te doneren!!!
Qoss (oude nickname: MC Weed)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Didier Deluxe op ma 07 feb 2011 9:51 pm

Qoss schreef:edit: wtf super lame, ze hebben Barabas ook niet opgegeten en die mensen zitten bleiten terwijl ze 10 eerder vlees zitten te eten, waar denken ze in godsnaam waar het vandaan komt ??

Gij zijt ook geen groot licht he, ze leggen op het einde nog perfect uit hoe biologisch vlees gekweekt wordt.
Afbeelding

"Bomen komen elkaar niet tegen en leven doorgaans langer."
Didier Deluxe
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor dOrine op ma 07 feb 2011 9:56 pm

fatsjie schreef:als jullie echt verwacht hadden dat het elke keer een aflevering à la belspelletjes zou zijn, is het nu toch uw eigen fout dat ge een beetje teleurgesteld wordt door de nieuwe afleveringen. natuurlijk komen de meest spectaculaire dingen als eerste, mensen 'proberen' een serie één van de eerste afleveringen, niet de laatste. het is ook al duidelijk hoeveel publiciteit dit voor de Neveneffecten oplevert. nu is ineens alles wat ze gemaakt hebben populair, terwijl het voor Basta slechts bekeken werd door een select groepje mensen. de mensen die hun niet kenden voor Basta en Willy's en Marjetten, hebben mss een ander soort humor. ik heb ze altijd schitterend gevonden, en deze onderzoeksjournalistiek is echt iets wat er ontbrak in het televisieaanbod!

Inderdaad, ze kunnen het niveau niet even hoog houden als de aflevering met de belspelletjes.
Vorige afleveringen vond ik zeer goed, maar deze van vandaag vond ik teleurstellend.
'K vind het leuk dat ze 'fouten' in de maatschappij aanduiden & ze door middel van humor aanbrengen bij de mens. Dit was ook aanwezig in deze aflevering. Maar de hele heisa om kalfke willy en barabas vond ik zever.
Bijna de hele aflevering is daarover gegaan.. Beetje ingekort had wel gemogen. Maar vind het wel mooi om te tonen dat mensen eerst genieten van 't vlees dat ze opeten & daarna beginnen bleiten omdat er een kalfke geslacht wordt.
Afbeelding

[20:39:41] piod: dOrine
[20:39:54] piod: verwijder u smakeloze avatar aub
[20:40:02] piod: ik heb een halfuur zitten kijken wat u avatar was
[20:40:12] piod: en had toen door dat ik naar iemand zijn ballen aan het staren was
dOrine (oude nickname: dOrinEkéj_12)
Ontslagen
Ontslagen

VorigeVolgende

Keer terug naar Series