register Paswoord vergeten?

Anime

Re: Anime

Berichtdoor Anime op ma 05 jul 2010 8:23 pm

gisteren "Rosaria + Vampire" bekeken. Goede serie. op momenten goed gelachen
Afbeelding
Anime
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor zeldoxx op di 06 jul 2010 12:45 am

beginnen kijken naar one piece heb al 20 afleveringen gezien
moet zeggen : het is een geniale serie die bomvol fantasie zit
nog 400 + afleveringen tegaan
Afbeelding
zeldoxx
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Eilerdor op di 06 jul 2010 12:56 am

ondertussen eindelijk bezig met Full Metal Alchemist. kvind het verhaal zeer goed, ookal volgt het niet geheel met de manga ofzoiets (maar daarom is er Full Metal Alchemist Brotherhood, die ik erna ga zien) alleen is het wel kort, maar zo +-50 afleveringen, dus daarom zie ik maar ongeveer 2-3 afleveringen per dag.
Ad Victoriam et Ferrum Aeternum
Eilerdor (oude nickname: *Anubis*)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor embryonaal_geheugen op di 06 jul 2010 11:26 am

kben voor de moment gewoon bleach aan het volgen op jim :)
embryonaal_geheugen
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor embryonaal_geheugen op za 17 jul 2010 9:51 pm

embryonaal_geheugen schreef:kben voor de moment gewoon bleach aan het volgen op jim :)

aangezien jim ze niemeer verder toont, weet iemand een goede site om anime te kijken ?
embryonaal_geheugen
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Eilerdor op za 17 jul 2010 11:31 pm

embryonaal_geheugen schreef:
embryonaal_geheugen schreef:kben voor de moment gewoon bleach aan het volgen op jim :)

aangezien jim ze niemeer verder toont, weet iemand een goede site om anime te kijken ?

Streaming en downloaden, in Japanese of Engelse Dub
http://www.animefreak.tv/book
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor embryonaal_geheugen op za 17 jul 2010 11:41 pm

Eilerdor schreef:
embryonaal_geheugen schreef:

Streaming en downloaden, in Japanese of Engelse Dub
http://www.animefreak.tv/book

thx daar was ik naar opzoek =D> :)
embryonaal_geheugen
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Anime op zo 18 jul 2010 11:15 am

zeldoxx schreef:beginnen kijken naar one piece heb al 20 afleveringen gezien
moet zeggen : het is een geniale serie die bomvol fantasie zit
nog 400 + afleveringen tegaan

en in tegendeel gelijk andere series die al meer dan 400 afleveringen hebben (Detective Conan bijvoorbeeld) blijft het een zalige serie om naar te kijken.
Afbeelding
Anime
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Eilerdor op wo 11 aug 2010 10:06 pm

Full Metal Alchemist al en tijd geleden uitgezien, verhaal was echt nice.
nu Dragonball Z NOG is verder bekijken, had ik al eens gedaan (en de 7x tot en met Cell niet vergeten op 2be) maar heb nu de Remastered versie (uncut) en begon het dan terug te kijken, maar was dan even gestopt om Full Metal alchemist te kijken.
Laatst bijgewerkt door Eilerdor op zo 08 apr 2012 10:50 pm, in het totaal 2 keer bewerkt
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor scarrabee op wo 11 aug 2010 10:53 pm

-kben nu ook DBZ weer aan het bekijken, kzit nu weer aan cel, op TV was ik toen gestopt met kijken dus vanaf nu is alles volledig nieuw voor mij.

-Avatar vin ik ook wel een aanrader, sommige afleveringen zijn idd minder maar ook in het begin zijn er een heel pak echt mooie en goeie afleveringen.

-Kenshin/samurai x is ten slotte mij favoriet al een stuk of 5 maal bekeken (vooral eerste 2 ses, 3de is wat minder)
+de OV

keer de Full Metal alchimist bezien, en mss na DBZ een keer beginnen kijken.
Afbeelding
scarrabee
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor embryonaal_geheugen op do 12 aug 2010 6:50 am

Eilerdor schreef:Full Metal Alchemist al en tijd geleden uitgezien, verhaal was echt super.
nu Dragonball Z NOG is verder bekijken, had ik al eens gedaan (en de 7x tot en met Cell niet vergeten op 2be) maar heb nu de Remastered versie (uncut) en begon het dan terug te kijken, maar was dan even gestopt om Full Metal alchemist te kijken.
Naruto/Shippuuden en bleach snap ik eigenlijk niet zo, wil het wel "beginnen" kijken maar ik weet dat ik het vlug beu ga worden en waarom weet ik niet^^. zoals Avater the last airbender, wil ik ook wel zien want vind het op tv ook goed, maar heb dan ook weer soms van, tis niet boeiend genoeg op sommige momenten. maar miss dat ik ze tog ga kijken eens.

iemand verder nog goeie series gezien? of films.

films van bleach
films van dragonball z (hoewel ik die wat minder vind tegenover de serie)
embryonaal_geheugen
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Anime op zo 29 aug 2010 12:47 pm

Highschool of the Dead (学園黙示録, Gakuen Mokushiroku, "Academy Apocalypse")

Zombies, wapens, fanservice en actie. :D

Highschool of the Dead is set in the present day, beginning as the world is struck by a deadly pandemic that turns humans into zombies, euphemistically referred to by the main characters as "them". The story follows Takashi Komuro, a Japanese student at Fujimi High School who survived the initial outbreak along with several of his classmates and the school nurse, and occasionally jumps to the perspective of other characters.

The plot is initially concerned with the cast's physical survival and escape from the titular high school and zombies, but as the series proceeds it introduces the additional threats of societal collapse, in the form of dangerous fellow survivors and the possible decay of the characters' own moral codes.

Trailer

OP
Afbeelding
Anime
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor naga op zo 29 aug 2010 2:58 pm

Claymore gisteren uitgezien. Niet zo goed als ik hoopte, maar nog altijd goed.
naga (oude nickname: nagasy)
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor Anime op zo 10 okt 2010 7:11 pm

gisteren een regio vrije DVD speler besteld. heb hier een hoop anime DVD's liggen van Regio 1 en 4.

plus ik ga nog naar een anime convention in Amerika in April ( http://www.sakuracon.org )
Afbeelding
Anime
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor embryonaal_geheugen op zo 21 nov 2010 1:39 pm

highschool of the dead uitgekeken
behoort vanaf nu tot m'n favorieten en nu maar hopen dat er nog een 2de seizoen komt :)
embryonaal_geheugen
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Anime op za 27 nov 2010 12:28 am

Shinryaku! Ika Musume (Beter gekend als Squid Girl bij sommige fansubs)

A squid girl named Ika Musume vows to conquer humanity as revenge for its pollution of the ocean. Her first task is to make the Lemon beach house, owned by the Aizawa sisters, her base of operations. However, when she accidentally breaks a hole in their wall, she is forced to work as a waitress to pay off the damages.

Panty & Stocking (with Garterbelt) (Volledige serie is 'as random as it gets') - Zelfde maker van 'Dead Leaves'

Panty and Stocking are angels who were kicked out of heaven due to their bad behavior. They are sent to Daten City (a pun on the Japanese word, "datenshi" (堕天使, lit. Fallen Angel?) ), a place located somewhere between heaven and hell, where strange monsters called "Ghosts" start terrorizing the place. Under the watchful eye of Reverend Garterbelt, it's up to Panty and Stocking to destroy these Ghosts, and by doing so they receive Heaven Coins which will allow them back into heaven.
Afbeelding
Anime
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Anime op di 30 nov 2010 9:18 pm

Ore no Imōto ga Konna ni Kawaii Wake ga Nai (MY LITTLE SISTER CAN'T BE THIS CUTE)

Kyousuke Kousaka, a normal seventeen-year-old high school student, hasn't gotten along with his younger sister, Kirino, in years. For longer than he can remember, Kirino has ignored his comings and goings and looked at him with spurning eyes. It seemed as if the relationship between Kyousuke and his sister, now fourteen, would continue this way forever.

One day, however, Kyousuke finds a DVD case of a magical girl anime entitled Hoshikuzu Witch Merle (Stardust Witch Merle), which had fallen into the entranceway of his house. To Kyousuke's surprise, inside the case is a hidden adult video game titled Imouto to Koishiyo! (Love with Little Sister!). Kyousuke attempts to fish out the culprit who dropped the case by bringing up the topic of magical girl anime at the family dinner table. All that comes out is a strong negative reaction from his parents, especially his anti-otaku policeman father.

That night, Kirino bursts into Kyousuke's room and, in perhaps the first conversation she has initiated with him in years, says they "have things to talk about." Kirino brings Kyousuke to her room and shows him an extensive collection of moe anime and lolicon bishoujo games she has been collecting in secret.

Afbeelding
Anime
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor UltimateTetten op zo 08 apr 2012 8:58 pm

naruto. DUHHH

Edit by Pr0xje: Topic heeft vervolg gekregen dus we gaan daar verder
viewtopic.php?f=32&t=41297&start=0#p1092928
Elberto is het beste lid van Fundalize. Ever.
UltimateTetten (oude nickname: jesse1201)
Ontslagen
Ontslagen

Vorige

Keer terug naar Series