register Paswoord vergeten?

Gunk TV analoog

Gunk TV analoog

Berichtdoor Aim op di 20 okt 2009 7:24 pm

Ik heb EXQOUI SPORT gevonden maar nog geen GUNK TV?

Gunk TV is normaal te verkrijgen via Digitale TV via Telenet , maar het is ook natschent analoog of via kabel gegaan?

Bijlage :
GUNKtv zal vanaf 1 oktober analoog de plaats innemen van EXQI Sport op het infokanaal van Telenet. Dat meldt GUNKtv. EXQI Sport zal vanaf dan enkel digitaal te ontvangen zijn. De jongerenzender, die momenteel enkel digitaal te ontvangen is bij Telenet, zal dus voor het eerst ook analoog te ontvangen zijn. GUNKtv zal bovendien ook wat nieuwe programma’s lanceren zoals de gameprogramma’s ‘Game Force One’ en ‘Start to Game’ en het realityprogramma ‘De Crash Test PeWi’s’, over een Brabantse vriendengroep die in het weekend los gaat op het racecircuit.

Nieuw is ook de buitenlandse serie ‘Criss Angel, Mindfreak’, waarin illusionist Criss Angel in zijn show ‘Mindfreak’ iedereen verbluft met zijn acts. Daarbovenop komen er ook 2 dagelijkse liveshows: ‘Wango Tango’, tussen 17u en 19u met Pablo en Evy (ex-zangeres Lasgo), en ‘Dirk Moerman Live’, met TOPradio-stem Dirk Moerman. Ook zullen er op GUNKtv omroepsters zijn die de programma’s aankondigen. GUNKtv is enkel te ontvangen via Telenet Digital TV en vanaf 1 oktober ook analoog bij Telenet.

Iemand idee ?
Afbeelding
Aim
Onwetende
Onwetende

Re: Gunk TV analoog

Berichtdoor DenHond op di 20 okt 2009 8:44 pm

het infokanaal?
Dat gaat dan waarschijnlijk op een bepaalde tijd zijn dat ze zullen uitzenden denk ik...
DenHond
Onwetende
Onwetende

Re: Gunk TV analoog

Berichtdoor Gazmask_ op di 20 okt 2009 10:07 pm

Jip, ik werd ook zot toen ik toevallig Gunk vond op mijn analoge tv. :p
kijk maar op www.zenders.be
tot 20u is het gunk, daarna is het telenet info
Afbeelding

Getting paid by your nemesis Telenet @ 9lives.be, biatch. Baylife
Gazmask_
Ontslagen