register Paswoord vergeten?

Boer zoekt Vrouw

Boer zoekt Vrouw

Berichtdoor Pr0xje op di 01 jun 2010 7:18 pm

Dina Tersago geeft het startschot voor een nieuwe -de zesde inmiddels- reeks van 'Boer zkt Vrouw'. In deze startaflevering maak je kennis met 10 sympathieke vrijgezellen, stuk voor stuk gedreven mensen die zich met hart en ziel inzetten voor hun landbouwbedrijf. Maar ze beseffen ook dat een mens niet gemaakt is om alleen te zijn en dat het leven leuker wordt met twee. Allen hopen ze dat 'Boer zkt Vrouw' daar kan voor zorgen.

De jongste boer uit deze reeks is 24 jaar, de oudste 49. Ze komen uit alle hoeken van Vlaanderen en zelfs van ver, héél ver over de landsgrens. Dina trekt naar Saint Louis in het Amerikaanse Michigan. Daar ontmoet ze boer Gert (28), die er een boerderij met maar liefst 4.000 koeien runt. Nu de boerderij op volle toeren draait, kan Gert tijd maken om een leuke Vlaamse vriendin te vinden.

De jongste van het gezelschap dit jaar is Damien (24), die samen met zijn vader een prachtige boerderij leidt in Deftinge. Hij wil de komende 3 jaar het bedrijf omschakelen tot een bioboerderij. Schapenboer Willy (49) is de senior van deze reeks. Hij is dagelijks in de weer met de verzorging van honderden schapen, maar deze ruwe bolster hoopt een lieve dame te vinden, die met hem wil leven in de vrije natuur. Dit jaar is er ook een vrouw van de partij. Martine (34) gaat niet op zoek naar een vrouw, zoals Conny vorig jaar, maar droomt hardop van haar prins op het witte paard.

10 nieuwe boeren, maar de basis van Boer zkt Vrouw is niet veranderd, want ze zijn allemaal oprecht op zoek naar iemand om een toekomst mee op te bouwen.

Ook maar een topicje voor openen. Kwam het gisteren tegen tijdens het zappen en misschien volgen sommige het wel ..
Afbeelding
Pr0xje (oude nickname: Pr0xje^)
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Re: Boer zoekt Vrouw 2010

Berichtdoor The_Unforgiven op di 01 jun 2010 7:23 pm

pfft. kben da zo beu :p das weer het programma uitmelken omdat ze niets nieuws vinden.
nuja, kben er nooit geen fan van geweest
Afbeelding

Afbeelding
The_Unforgiven (oude nickname: skatesmurf)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor lisafarie op di 01 jun 2010 7:28 pm

Ik kijk er ook niet meer naar. Hoe saai :|
Afbeelding
lisafarie (oude nickname: dj flippie)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor PietVerkest op di 01 jun 2010 7:58 pm

Het einde ervan gezien tijdens het zappen. Zotte boer in Amerika met 4000 melkkoeien (24/24 shiften om te melken), 20 km² grond, paar villaatjes en overdekt zwembad. The American dream met glans volbracht, zou ik zo zeggen. 8-)
Afbeelding
PietVerkest (oude nickname: clappie)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Ilikeicecream op di 01 jun 2010 9:00 pm

Ik vind dat nu een keer zo'n dom programma hé... :pfff:
Afbeelding

Takai schreef:I want to lick you every hour, every minute, every day!

=(wink)=
Sexy! http://tinyurl.com/95wd7a9
Ilikeicecream
Ontslagen
Ontslagen

Re: Boer zoekt Vrouw

Berichtdoor Pr0xje op ma 30 aug 2010 11:47 am

Dina Tersago gaf in het voorjaar de aftrap voor het 6de seizoen van ‘Boer zkt Vrouw’.
10 sympathieke vrijgezelle boeren hopen om via het programma een levenspartner te vinden die samen met hen een mooie toekomst wil opbouwen.

In de startaflevering kwamen verschillende persoonlijkheden uit alle leeftijdscategorieën aan bod. De jongste boer uit deze reeks is Damien (24) en de oudste is schapenmelker Willy (49). Ook boer Gert (28), die in het Amerikaanse Saint Louis een boerderij met 4.000 koeien runt, sprong meteen in het oog.

Boerin zkt man
Dit seizoen is er ook opnieuw een vrouw van de partij. Martine (34) gaat niet op zoek naar een vrouw, zoals Conny vorig jaar, maar naar haar prins op het witte paard.

De 9 boeren en de sympathieke boerin hebben alvast één ding gemeen: ze zijn hun vrijgezellenbestaan beu en ze dromen hardop van een gezelliger leven met twee.

Brieven van Dina
Maandag 30 augustus 2010 bezorgt Dina honderden brieven, enkele postpakketten en originele liefdesmails aan de boeren. Ze bezoekt alle vrijgezellen op hun boerderij en iedereen kijkt vol spanning uit naar het aantal brieven en e-mails.

5 boeren gaan door
Bij elk van de 10 boeren overheerst hetzelfde gevoel: hebben ze voldoende brieven ontvangen om verder te mogen gaan in het programma? Het zijn immers enkel de 5 boeren met de meeste post die op de voet zullen worden gevolgd tijdens hun zoektocht naar de ware liefde.

Samen met vrienden en familie maken de 5 geselecteerde boeren al meteen een selectie van de personen die ze graag willen ontmoeten tijdens de speeddate van volgende week.

Vanavond weer de aftrap van een nieuwe boer zoekt vrouw! :mrgreen:

bij mij is het altijd dat ik de eerste aflevering wel kijk omdat ik het grappig vind dat Dina de brieven moet gaan rondbrengen en moet gaan melden aan sommige boeren dat ze er niet bijzijn :mrgreen:

Moesten er dan grappige types tussen zitten dan zit de kans er wel in dat ik verder kijk ;)
Afbeelding
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor reinosotje op ma 30 aug 2010 6:31 pm

ik ga terug volgen , altijd grappig hoe sommige mensen zich belachelijk maken op tv :d

das dan ook de enige reden waarom ik zo een programma volg , dieptegang zit er in elk geval niet in :d
Afbeelding
reinosotje
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Pr0xje op di 31 aug 2010 9:53 am

Jammer dat die van Zoersel er niet bij is!

Er zijn verdomd geile grietjes tussen die zo brieven schrijven! Misschien ook eens boer worden :mrgreen:
Afbeelding
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor Pr0xje op di 26 okt 2010 6:18 pm

Van heel dit jaar denk ik dat niemand van de gevormde koppeltjes gaan samen blijven buiten die boerin met hare Frederic ;)
Nu komen binnenkort weer al die roddelblaadjes in actie om die koppels op te volgen :mrgreen:

Hell break loose!! :mrgreen:
Afbeelding
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor Fagoempel op di 26 okt 2010 7:12 pm

Ik zie den Damien nog wel scoren! :wazaa:
Never argue with an idiot. They drag you down to their level, then beat you with experience.
Fagoempel
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TamikoPrince op ma 07 jan 2013 9:18 am

het programma uitmelken omdat ze niets nieuws vinden.
Follow Your Heart on Army Wives Seasons 1-5 DVD, Pursue Fantastic Space for TV Shows
TamikoPrince
Onwetende
Onwetende

Keer terug naar TV