register Paswoord vergeten?

Duts

Duts

Berichtdoor spikky7 op di 14 dec 2010 8:13 pm

Nieuwe zevendelige komische serie rond Walter Duts, een zonderlinge man die sinds de dood van zijn moeder alleen woont in het ouderlijk huis. Hoewel hij er met zijn baard en bril wat vreemd uitziet, is Walter de goedheid zelve. Hij leidt een rustig leven en zal geen vlieg kwaad doen. Hij heeft vrede met zichzelf. Maar met de rest van de wereld klikt het minder goed. De rust in het leven van Duts wordt inderdaad danig verstoord door zijn moeilijke relatie met de buitenwereld, die nerveus, geïrriteerd en bevooroordeeld reageert op Walter. Toch blijkt Walter nooit het slachtoffer te worden van al die agressie. Het zijn uiteindelijk de anderen die zichzelf de das om doen.

Toch is Walter is niet de enige die vrede heeft met zijn leven. Met zijn buurvrouw Annie en zijn zeventienjarig buurmeisje Mieke onderhoudt hij warme contacten. Annie’s dochter Conny heeft ook wel sympathie voor Walter, maar haar man Danny, een politieagent, heeft een grote hekel aan die ‘rare’ Walter. Dat zijn de hoofdpersonages in de wereld van Duts, een ongecompliceerde microkosmos waar de hectische moderne samenleving, met haar regeltjes en haar structuren, tevergeefs greep op tracht te krijgen.

Met: Herwig Ilegems (Walter Duts), Greta Van Langendonck (buurvrouw Annie), Tania Kloek (Conny), Emilie Vloeberghs (Mieke), Steve Geerts (Danny), e.a.

MAANDAG OM 20.40 & ZATERDAG OM 0.50 (Herhaling)

Ondertussen zijn er al 5 afleveringen geweest en zijn er nog 2 te gaan.

MEER INFO: http://www.canvas.be/canvashumor/category/duts/

Ik vind persoonlijk zalig programma, gewoon simpel & grappige 30 minuten :) Prachtig gedaan van canvas & Herwig Ilegems =D>

Bedankt VAMPIRO!
spikky7
Ontslagen
Ontslagen

Re: Duts

Berichtdoor Lisaa- op di 14 dec 2010 8:42 pm

Geniaal programma :D
Lisaa-
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor Dave_afk op di 14 dec 2010 8:54 pm

ahnnn ..... nog niet gezien :o
Afbeelding

Angry boobz are angry
Dave_afk
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor Deo_Volente op di 14 dec 2010 9:06 pm

Kan ik die gemiste episodes ergens terug bekijken? Ik zie alleen maar de trailers op de site. Het is vrij populair bij sommige vrienden, daarom :)
Deo_Volente (oude nickname: denbliecke)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor spikky7 op di 14 dec 2010 9:39 pm

Denbliecke schreef:Kan ik die gemiste episodes ergens terug bekijken? Ik zie alleen maar de trailers op de site. Het is vrij populair bij sommige vrienden, daarom :)

De nacht op vrijdag op zaterdag is er een herhaling, mss kan je dan opnemen ;)

Bedankt VAMPIRO!
spikky7
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Soul op di 14 dec 2010 10:07 pm

Kzit nu aan episode 3 (verkregen via niet zo kosjere bronnen), maar kmoet zeggen geniaal. Echt mijn humor , geen kinderlijke platte humor.
Meer naar de Engelse humor toe imo, wat toch mijn ding is :mrgreen:
Afbeelding
Soul (oude nickname: soul)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor impulsion op di 14 dec 2010 10:14 pm

Denbliecke schreef:Kan ik die gemiste episodes ergens terug bekijken? Ik zie alleen maar de trailers op de site. Het is vrij populair bij sommige vrienden, daarom :)

Beter nieuwe vrienden zoeken?
impulsion (oude nickname: Impulsion)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Deo_Volente op di 14 dec 2010 10:28 pm

impulsion schreef:

Beter nieuwe vrienden zoeken?

Neen, ik ben blij met diegenen die ik momenteel heb, en ook met die enkelen die dat graag bekijken ;)
Ze vinden het grappig omdat het zo stom is, wat in mijn genre zou kunnen passen ;)
Deo_Volente (oude nickname: denbliecke)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor TamikoPrince op ma 07 jan 2013 9:17 am

een ongecompliceerde microkosmos waar de hectische moderne samenleving, met haar regeltjes en haar structuren, tevergeefs greep op tracht te krijgen.
Follow Your Heart on Army Wives Seasons 1-5 DVD, Pursue Fantastic Space for TV Shows
TamikoPrince
Onwetende
Onwetende

Keer terug naar TV