Pr0xje schreef:Wat is de reden waarom er een nieuw topic word gemaakt van Anime & Manga? Passen deze gesprekken niet in het andere topic? Ben even niet meer mee..
UltimateTetten schreef:Pr0xje schreef:Wat is de reden waarom er een nieuw topic word gemaakt van Anime & Manga? Passen deze gesprekken niet in het andere topic? Ben even niet meer mee..
dat topic is al wat verjaard, isn't it, en ook, ik vond het nie sebiet dus ik dacht, kstart dan maar een nieuw
geen probleem hoop ik ?
TheMole schreef:Ik ken alleen Cowboy bebop en Samurai Champloo, allebei wel de moeite om te zien vooral Cowboy Bebop!
Haha, ik heb net Mononoke Hime gekeken, maar ik weet niet of da ook onder anime valt?UltimateTetten schreef:TheMole schreef:Ik ken alleen Cowboy bebop en Samurai Champloo, allebei wel de moeite om te zien vooral Cowboy Bebop!
En met Naruto starten zult gij !
TheMole schreef:Haha, ik heb net Mononoke Hime gekeken, maar ik weet niet of da ook onder anime valt?UltimateTetten schreef:TheMole schreef:Ik ken alleen Cowboy bebop en Samurai Champloo, allebei wel de moeite om te zien vooral Cowboy Bebop!
En met Naruto starten zult gij !
Galome schreef:Ik haat anime, behalve Pokémon
UltimateTetten schreef:Galome schreef:Ik haat anime, behalve Pokémon
en naar welke anime's ebt gij allemaal al gekeken ?
PowerRanger schreef:Vorige week My little pony: Friendship is Magic beginnen zien. Echt een zalige serie ook al ist normaal voor kleine kindjes, de tekenstijl en personages zijn echt zalig goed uitgewerkt. Er zitten ook heel veel verwijzingen in voor de ouderen hoor, zoals verwijzingen naar Star wars.. Er zullen wel veel mensen zijn die hier vooroordelen over hebben maar ik zou zeggen probeer het is. Eerste afleveringen moet je effe doorkomen maar vanaf afl 4 wordt het echt wel tof. T'is trouwens van de hand van Lauren Faust bekend van The powerpuff girls en Foster's home for imaginary friends.
Eilerdor schreef:been awhile so![]()
een paar weken geleden ben ik Shingeki No Kyojin (attack on titan) beginnen zien.
serie is redelijk nieuw dus alleen nog in het japans (met engelse subs)
epic actiescenes met epic muziek![]()
intro 1
embryonaal_geheugen schreef:Eilerdor schreef:been awhile so![]()
een paar weken geleden ben ik Shingeki No Kyojin (attack on titan) beginnen zien.
serie is redelijk nieuw dus alleen nog in het japans (met engelse subs)
epic actiescenes met epic muziek![]()
Ben het ook beginnen volgenTot nu toe geen spijt.
wizard schreef:embryonaal_geheugen schreef:Eilerdor schreef:AOT.
Enige probleem is dat de manga maar om de maand uitkomt en er waarschijnlijk binnekort nen tijd geen animes meer van gaan zijn, of ze moeten voor fillers gaan :/ (En ze rekken het wa te lang naar mijn zin)
Verder echt een awesome reeks heZalig combatsystem en ge kunt ziek speculeren over hoe het nu in mekaar ga zitte
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast