register Paswoord vergeten?

Stephenie Meyer - Twilight Saga

Stephenie Meyer - Twilight Saga

Berichtdoor Hara-K1ri op za 14 feb 2009 4:22 pm

kweet niet of dit de juiste plaats is om het te vragen, misschien moet dit bij kopen/verkopen staan...

maar ik ben momenteel op zoek achter de Twilight Saga (4 boeken momenteel, 5de op komst) van Stephenie Meyer.
ik zou ze graag kopen in de winkel, maar ben op zoek achter de engelse versie van de boeken omdat ik ze liever in het engels lees dan in het nederlands natuurlijk.
iemand een idee waar ik ze in het engels zou kunnen halen, hier in België??
Hara-K1ri
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Gazmask_ op za 14 feb 2009 5:06 pm

Die kunt ge wss wel bestellen bij de betere boekenhandel.
Al eens bij Fnac gaan zien?
Afbeelding

Getting paid by your nemesis Telenet @ 9lives.be, biatch. Baylife
Gazmask_
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Sorryfreak op za 14 feb 2009 9:23 pm

Vanaf het tweede boek zijn ze er nog alleen maar in het Engels. Dus hard zoeken zal dat wel niet zijn want ik heb die ook. Kheb het derde boek besteld via een site, en het 4de boek heb ik afgehaald in een winkel uit Brussel (ben de naam even kwijt).
Vanwaar haal jij eigenlijk dat er nog een 5de boek komt? Bij mijn weten stopt het bij het 4de.

Edit: Tenzij je het hebt over het boek geschreven vanuit Edward's positie, dan volg ik. :)
Sorryfreak (oude nickname: Knopke)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Hara-K1ri op zo 15 feb 2009 2:28 pm

Knopke schreef:Vanwaar haal jij eigenlijk dat er nog een 5de boek komt? Bij mijn weten stopt het bij het 4de.

Edit: Tenzij je het hebt over het boek geschreven vanuit Edward's positie, dan volg ik. :)

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20081123202058AA4zS52
wel, hieruit gebt ge al een antwoord, kweet niet meer hoe ik er de eerste keer van heb gehoord... kwoon in west-vlaanderen, brussel is wat te ver voor gewoon boeken te halen...

en wat je zegt dat vanaf het 2de boek ze er alleen maar nog zijn in het engels klopt niet, kijk op de site van fnac, daar staan ze in het nederlands, ik zie wel geen engelse boeken erbij staan... oh, kzal eens wat ronddolen op zoek naar een winkel die ze wil bestellen...
Hara-K1ri
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Sorryfreak op zo 15 feb 2009 2:59 pm

Awel ja, maar Midnight Sun is geschreven vanuit Edward's positie, zoals ik dus zei.

En ahja, je hebt gelijk. Kheb op de website van de Fnac gekeken en daar zou die al in't Nederlands zijn, wist ik niet, mijn excuses. :)
Op deze site staat dat Eclips (in het Nederlands) pas uit zou komen op 3 april, maar das in Holland..
Via die site heb ik New Moon wel laten afkomen. 't Kan wel wat kinderachtig ogen, nuja. :p
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Hara-K1ri op zo 15 feb 2009 3:02 pm

Knopke schreef:Awel ja, maar Midnight Sun is geschreven vanuit Edward's positie, zoals ik dus zei.

En ahja, je hebt gelijk. Kheb op de website van de Fnac gekeken en daar zou die al in't Nederlands zijn, wist ik niet, mijn excuses. :)
Op deze site staat dat Eclips (in het Nederlands) pas uit zou komen op 3 april, maar das in Holland..
Via die site heb ik New Moon wel laten afkomen. 't Kan wel wat kinderachtig ogen, nuja. :p

ah, weet totaal niet over wat midnight sun gaat :)
het je veel extra moeten betalen om dat boek over te laten komen?
Hara-K1ri
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Sorryfreak op ma 16 feb 2009 10:30 pm

Ik ben nog speciaal gaan kijken in mijn rekeninguittreksels maar ik weet niet meer welke datum het net was..
Ik denk toch alleszinds dat het gemakkelijk €5 extra was, elke boek, wel wanneer die net uit (en dus nieuw) was, schommelt rond de €23-25.
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Hara-K1ri op ma 16 feb 2009 10:32 pm

Knopke schreef:Ik ben nog speciaal gaan kijken in mijn rekeninguittreksels maar ik weet niet meer welke datum het net was..
Ik denk toch alleszinds dat het gemakkelijk €5 extra was, elke boek, wel wanneer die net uit (en dus nieuw) was, schommelt rond de €23-25.

okee, bedankt, zal dit in gedachten houden. zal even int stad rondlopen, boekenwinkeltje binnengaan, keer kijken of ze er niet staan en anders vragen hoeveel et me zal kosten als ik ze bestel... als het meer kost, koop ik ze dan via de site
Hara-K1ri
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Sorryfreak op ma 16 feb 2009 10:33 pm

Goed idee. :)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Infected op zo 22 maart 2009 4:31 pm

Infected
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Hara-K1ri op zo 22 maart 2009 7:51 pm

bedankt infected, maar heb ze gewoon gaan bestellen in de standaard boekhandel, paperback versies... ;)
Hara-K1ri
Onwetende
Onwetende

Keer terug naar Literatuur