register Paswoord vergeten?

2012

Waarom zijn de bananen krom?

Re: 2012

Berichtdoor ezel op wo 28 okt 2009 7:15 pm

Mayo schreef:Ezel begint zo stilaan te lijken op Kaffer die we hier vroeger nog hebben gehad ivm de evolutietheorie :|

(alleen kreeg je van zijn posts nog het gevoel dat hij wist waarmee hij bezig was)

ja ik zeg gewoon wa ik wil maar aan vitamine tekort kan ik ni precies zeggen wat ik echt wil bedoelen
wss is dat de reden waarom je geen vorm van waarheid vind in mijn teksten (dat wil nog niet zeggen da je mij moet geloven )
ik zeg wa ik denk en da zeg ik gewoon dit is een onderwerp waar men meningen vroeg wel ik gaf erlijk mijn mening dus ik zou het leuk vinden dat jullie (ik spreek in meervoud ) niet willen klagen op mij eerlijke eigen mening

danku vriendelijke groeten
ezel
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Psydo op wo 28 okt 2009 7:16 pm

ezel schreef:
Lupes schreef:
Dante schreef:kwet nu ni meer waar ik het had gezien, denk ongeveer een weekske of meer gelede, maar da was een programma en ze hadde het over die planeet die zou voorbijkome ofzoiet, eens in de zoveel jaar

er zijn zoveel kometen / planeten / zonnestelsels die ons 'eens in de zoveel jaar' passeren en het grootste deel zien we dan zelfs nog niet.. ik kan me niet voorstellen dat er na 4.5 miljard jaar plots een 'afwijking' gaat zijn waardoor de aarde zou ophouden met bestaan :p

om eventjes daar op te reageren die planeet komt al voor bij van voor de aarde leven had planeet ik zou immers de planeet zij dat ooit op de aarde gebotst was waar dus planeet x , aarde en de maan van ontstaan zijn (op onlogische manier maar als je het universum bekijkt zie je dat alles onvoorspelbaar is en nooit iets logisch is !!! ) hoe onlogischer iets is inde ruimte hoe normaal'er

Ik snap niets van wat je hier zegt.
Oftewel ben ik niet slim genoeg, of kloppen je zinnen niet.
Psydo (oude nickname: psydo)
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor Bistiriko op wo 28 okt 2009 7:34 pm

Psydo schreef:
ezel schreef:
Lupes schreef:
Dante schreef:kwet nu ni meer waar ik het had gezien, denk ongeveer een weekske of meer gelede, maar da was een programma en ze hadde het over die planeet die zou voorbijkome ofzoiet, eens in de zoveel jaar

er zijn zoveel kometen / planeten / zonnestelsels die ons 'eens in de zoveel jaar' passeren en het grootste deel zien we dan zelfs nog niet.. ik kan me niet voorstellen dat er na 4.5 miljard jaar plots een 'afwijking' gaat zijn waardoor de aarde zou ophouden met bestaan :p

om eventjes daar op te reageren die planeet komt al voor bij van voor de aarde leven had planeet ik zou immers de planeet zij dat ooit op de aarde gebotst was waar dus planeet x , aarde en de maan van ontstaan zijn (op onlogische manier maar als je het universum bekijkt zie je dat alles onvoorspelbaar is en nooit iets logisch is !!! ) hoe onlogischer iets is inde ruimte hoe normaal'er

Is nochtans correct Nederlands hoor.

Anyway, net zoals iedereen hier op 1 persoon na, geloof ik uiteraard ook niets over het einde van de aarde in december 2012, laat staan over de planeet Niburu die alles letterlijk door elkaar gaat schudden.
Afbeelding
Bistiriko
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor ezel op wo 28 okt 2009 7:59 pm

Bistiriko schreef:
Psydo schreef:
ezel schreef:
Lupes schreef:

Is nochtans correct Nederlands hoor.

Anyway, net zoals iedereen hier op 1 persoon na, geloof ik uiteraard ook niets over het einde van de aarde in december 2012, laat staan over de planeet Niburu die alles letterlijk door elkaar gaat schudden.

welkom bij het clubje :p

nja we zullen het zien he als we in 2013 nog leve is het goe en anders lig ik daar ni wakker van :p
ezel
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Adolfzor op wo 28 okt 2009 8:03 pm

ezel schreef:ja ik zeg gewoon wa ik wil maar aan vitamine tekort kan ik ni precies zeggen wat ik echt wil bedoelen
wss is dat de reden waarom je geen vorm van waarheid vind in mijn teksten (dat wil nog niet zeggen da je mij moet geloven )
ik zeg wa ik denk en da zeg ik gewoon dit is een onderwerp waar men meningen vroeg wel ik gaf erlijk mijn mening dus ik zou het leuk vinden dat jullie (ik spreek in meervoud ) niet willen klagen op mij eerlijke eigen mening

Maar jongen toch

Jij verdedigt een theorie die de eerste de beste met een intelligentiequotiënt van boven de 50 kan verwerpen door gewoon eens je logisch boerenverstand te gebruiken.

Het is toch niet realistisch moest er plots een planeet opduiken? De baanomschrijving die men planeet Nobori of weet ik veel hoe die heet toekent, is gewoon waardeloos.
You have about as much chance of going out with her as the Hubble Telescope has of finding that at the center of each black hole there's a little man with a flashlight trying to find the circuit breaker.
Adolfzor (oude nickname: ANTICHRIST)
Gereïncarneerde WC-borstel

Berichtdoor ezel op wo 28 okt 2009 8:23 pm

Adolfzor schreef:
ezel schreef:ja ik zeg gewoon wa ik wil maar aan vitamine tekort kan ik ni precies zeggen wat ik echt wil bedoelen

Maar jongen toch

Jij verdedigt een theorie die de eerste de beste met een intelligentiequotiënt van boven de 50 kan verwerpen door gewoon eens je logisch boerenverstand te gebruiken.

Het is toch niet realistisch moest er plots een planeet opduiken? De baanomschrijving die men planeet Nobori of weet ik veel hoe die heet toekent, is gewoon waardeloos.

effe ter info voor u want mijn boerenverstand weet wel wa die gezien heeft he ik ben met mijn (overleden leerkracht ) gaan kijken waar die planeet zich zou bevinden en die stond letterlijk op de plaats waar die zou staan volgens de Azteken , Maya's , Soemeriërs (en al die oude culturen) beschreven + NASA heeft ook bekent da die planeet er is maar het enige wa ze zeggen is da die planeet geen effect heeft op de aarde(maja die komt zoo dicht da het gewoon wel kan zij da die effect heeft da kunne ze zo ni zegge (ma nu kunt gij zegge da die planeet ni besta ma ik ben daar nu is 100% zeker van da die besta enja da gij zegt da ik een boerenverstand heb ) en wa jij zegt klopt helemaal ni de ruimte is onrealistisch anders waren wij hier niet (hier komt weer het stomste voorbeeld : het is onrealistisch dat er een Big Bang is gekomen ookal was er niets )realistisch zou zij da da nooit gebeurt was maja dan zate wij hier ni he :o wa is uw uitleg hier voor ?

vriendelijke groeten van het boerenverstand (ofnee van iemand da onlogisch denkt en daardoor een leuker leven heeft dan de gemiddelde mens )
ezel
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor HumanAfterAll op wo 28 okt 2009 8:28 pm

@ ezel, dude.. wtf cut the crap.
HumanAfterAll (oude nickname: Double_J)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor ezel op wo 28 okt 2009 8:41 pm

HumanAfterAll schreef:@ ezel, dude.. wtf cut the crap.

ga gij ook beginne of zoo ?
der wier mijn mening gevraagd en ik geef da en iedereen zit mij zot te verklaren (alle ni iedereen digene die het zelfde denke die denke da n i )
als ik mijn gedacht ni mag zegge moete ze da ni vraage en als ge dan zaagt dan trapte het maar af (sorry da ik het zoo moet zeggen) (en aan de eigenaars + mede helpers van deze site willen julie a.u.b. ook toekijken da dit ni meer gebeurt ?)

vriendelijke groeten (voor de mensen die niet lastig doen )
ezel
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor HumanAfterAll op wo 28 okt 2009 8:44 pm

Kerel, waarom blijft ge doordrammen over iets wa nie eens bewezen is?

Geef mij bronnen en ik zou u kunnen geloven.. Mabon, die ontbreken volges mij ;)
edit: en die prentjes van op de vorige pagina kunnen even betrouwbaar zijn dan mijn Huge-Viking-Attack-Theory :)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor ezel op wo 28 okt 2009 8:51 pm

HumanAfterAll schreef:Kerel, waarom blijft ge doordrammen over iets wa nie eens bewezen is?

Geef mij bronnen en ik zou u kunnen geloven.. Mabon, die ontbreken volges mij ;)
edit: en die prentjes van op de vorige pagina kunnen even betrouwbaar zijn dan mijn Huge-Viking-Attack-Theory :)

ik zou zeggen ga naar het graf van mijn leerkracht momenteel ben ik alles aan het teug sturen aangezien hij alles bijhield ma binnen dit en 1 jaar zou ik alles trug moeten hebben en gaa ik trug naar de sterren wacht voor terug foto's te nemen

en ps ik blijf zeggen ze vroegen mijn mening en jullie (de it leden) (die niet openstaan voor meningen) kunnen daar blijkbaar niet tegen) (als je der ni tegen kunt kijk dan in een ander onderwerp en klaag ni op mijj ik ben zeer koppig en blijf door gaan tot jullie het opgeven) en eindelijk toelaten dat ik en anderen een vrije mening mogen geven

groetjes (ik zou mijn nickname moeten veranderen naar vrije menings strijder of zo want ik kan hier echt nog 5 tot 25 jaar door brengen -) maja volgens mijn zegge zal da ni zijn he dan ist gedaan op december 2012 (en zit ik er naast jase dan is da zoo (daarom noemt het vrije mening )
ezel
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Adolfzor op wo 28 okt 2009 8:53 pm

ezel schreef:effe ter info voor u want mijn boerenverstand weet wel wa die gezien heeft he ik ben met mijn (overleden leerkracht ) gaan kijken waar die planeet zich zou bevinden en die stond letterlijk op de plaats waar die zou staan volgens de Azteken , Maya's , Soemeriërs (en al die oude culturen) beschreven + NASA heeft ook bekent da die planeet er is maar het enige wa ze zeggen is da die planeet geen effect heeft op de aarde(maja die komt zoo dicht da het gewoon wel kan zij da die effect heeft da kunne ze zo ni zegge (ma nu kunt gij zegge da die planeet ni besta ma ik ben daar nu is 100% zeker van da die besta enja da gij zegt da ik een boerenverstand heb ) en wa jij zegt klopt helemaal ni de ruimte is onrealistisch anders waren wij hier niet (hier komt weer het stomste voorbeeld : het is onrealistisch dat er een Big Bang is gekomen ookal was er niets )realistisch zou zij da da nooit gebeurt was maja dan zate wij hier ni he :o wa is uw uitleg hier voor ?

vriendelijke groeten van het boerenverstand (ofnee van iemand da onlogisch denkt en daardoor een leuker leven heeft dan de gemiddelde mens )

De uitdrukking "Je boerenverstand gebruiken" houdt niets meer in dan gewoon logisch nadenken, zonder de wetenschappelijke kennis waarvan men aanneemt dat een boer die niet heeft. Daarom boerenverstand, dat was helemaal geen belediging.

Het mooie is net, dat men vermoedt dat de natuur wel te omvatten is in wetten. De Big Bang is in theorie mogelijk d.m.v. gebruik van stabiele vacuümenergie-hypothesen, maar hier is nog onderzoek naar.

En als jij met je leerkracht die planeet gezien hebt, zal NASA of een andere ruimtevaartinstelling die zéker hebben opgemerkt. Ben je wel zeker dat je een planeet zag? :D
You have about as much chance of going out with her as the Hubble Telescope has of finding that at the center of each black hole there's a little man with a flashlight trying to find the circuit breaker.

Berichtdoor eXistenZ op wo 28 okt 2009 8:56 pm

1. bronnen. Dat zijn geen tekeningskes die iedereen in paint kan maken. Of dode leerkrachten(waarvan ik betwijfel dat hij ook maar een diploma sterrenkunde, maya-historie, of soemerische geschiedenis had), . Fundeer u mening met deftige wetenschappers, zoals wij da doen in onze repliek.

2. leestekens. Ik had ooit eens een leerkracht nederlands/engels int 2de middelbaar (7 jaar geleden al), en die had het altijd over "ik wil eens een partij oprichten ter verdediging van het leesteken dat aan het verdwijnen is". Toen lachten we met hem, ma hij heeft blijkbaar gelijk zie ik nu.

Ge doet al de moeite ni om da te doen, dan moet ge ni verbaast zijn da we u mening (die eigenlijk al quatsch is) compleet waardeloos vinden.

Ignorance is Bliss
eXistenZ
I am the alpha and the omega

Berichtdoor ezel op wo 28 okt 2009 8:58 pm

Adolfzor schreef:
ezel schreef:effe ter info voor u want mijn boerenverstand weet wel wa die gezien heeft he ik ben met mijn (overleden leerkracht ) gaan kijken waar die planeet zich zou bevinden en die stond letterlijk op de plaats waar die zou staan volgens de Azteken , Maya's , Soemeriërs (en al die oude culturen) beschreven + NASA heeft ook bekent da die planeet er is maar het enige wa ze zeggen is da die planeet geen effect heeft op de aarde(maja die komt zoo dicht da het gewoon wel kan zij da die effect heeft da kunne ze zo ni zegge (ma nu kunt gij zegge da die planeet ni besta ma ik ben daar nu is 100% zeker van da die besta enja da gij zegt da ik een boerenverstand heb ) en wa jij zegt klopt helemaal ni de ruimte is onrealistisch anders waren wij hier niet (hier komt weer het stomste voorbeeld : het is onrealistisch dat er een Big Bang is gekomen ookal was er niets )realistisch zou zij da da nooit gebeurt was maja dan zate wij hier ni he :o wa is uw uitleg hier voor ?

De uitdrukking "Je boerenverstand gebruiken" houdt niets meer in dan gewoon logisch nadenken, zonder de wetenschappelijke kennis waarvan men aanneemt dat een boer die niet heeft. Daarom boerenverstand, dat was helemaal geen belediging.

Het mooie is net, dat men vermoed dat de natuur wel te omvatten is in wetten. De Big Bang is in theorie mogelijk d.m.v. gebruik van stabiele vacuümenergie-hypothesen, maar hier is nog onderzoek naar.

En als jij met je leerkracht die planeet gezien hebt, zal NASA of een andere ruimtevaartinstelling die zéker hebben opgemerkt. En als dan nog eens berekend werd dat die planeet gaat botsen met de Aarde, dan zou dit zeker niet lang staatsgeheim kunnen blijven (we zitten niet in een film). Ben je wel zeker dat je een planeet zag? :D

ik weet niet dat je hebt opgemerkt naar wa ik allemaal gezegd heb ik zeg heel de tijd dat NASA de planeet ook kent maar onder andere naam (planeet is in 1975 ontdekt de officiële naam ken ik niet maarde bijnaam is/was planeet x )
mijn bomma heeft het toen op tv gezien da ze het bekent maakten die leerkracht de (overleden is) mijn moeder euhm heel kessel (waar ik woon) lier (stad naast mijn dorpke) en nog veel meer mensen die ik ken )(en nee die geloven deze theorie ook niet)
ezel
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor HumanAfterAll op wo 28 okt 2009 8:59 pm

Pff ezel ik ga geen tijd/keyboardtoeskes meer verslijte aan u. Ik ben van mening dat je in de serious corner een degelijke onderbouwde mening nodig hebt, anders kom je (zoals jij nu bij mij) helemaal niet geloofwaardig over.

Mijn mening over uw mening : "Uit-de-nek-gekletst"

Mvg, HAA ;)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor eXistenZ op wo 28 okt 2009 9:06 pm

HumanAfterAll schreef:Pff ezel ik ga geen tijd/keyboardtoeskes meer verslijte aan u. Ik ben van mening dat je in de serious corner een degelijke onderbouwde mening nodig hebt, anders kom je (zoals jij nu bij mij) helemaal niet geloofwaardig over.

Mvg, HAA ;)

Ik ga je gelijk geven:

"Mijn bomma" , "een dode leerkracht"(die hem wss betastte en hem dan drogeerde, dat zou veel verklaren), "de naam ken ik niet meer" , "zelf gezien"

Voor de laatste keer, ge moogt een mening hebben, als die een beetje gefundeerd is.

Ignorance is Bliss
eXistenZ

Berichtdoor Stijn op wo 28 okt 2009 9:06 pm

ezel, kvermoed dat je nog steeds bezig bent over Nibiru..
http://astrobiology.nasa.gov/ask-an-ast ... n/?id=2744
NASA has never discovered or detected Nibiru or anything remotely like it.

NASA has never

never
Stijn (oude nickname: O'RLY?)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Adolfzor op wo 28 okt 2009 9:09 pm

Hier heb ik iets gevonden wat de misverstanden rond dat Nirlbori-ding verklaart
Planeet X is de denkbeeldige planeet of dwergplaneet die na de ontdekking van Neptunus de nog niet verklaarde afwijkingen in de banen van Uranus en Neptunus moest verklaren.

Net zoals Neptunus ontdekt was nadat uit de baanafwijkingen van Uranus was berekend waar deze ongeveer moest staan, berekende Percival Lowell waar deze nieuwe, onbekende (dwerg)planeet te vinden zou moeten zijn. De (dwerg)planeet kreeg de werknaam: Planeet X, waarbij X op onbekend slaat.

In zijn observatorium maakten Clyde Tombaugh en zijn collega's elke nacht foto's van delen van de hemel. Op twee foto's die op achtereenvolgende nachten van hetzelfde stuk hemel genomen werden zou de onbekende dwergplaneet een stukje verschoven moeten zijn ten opzichte van de achtergrond van sterren. Na het vergelijken van veel foto's werd de (dwerg)planeet eindelijk ontdekt en Pluto genoemd, naar de initialen van Percival Lowell. In eerste Instantie werd Pluto onder de planeten gerangschikt, in 2006 is besloten hem dwergplaneet te noemen.

Nu de meettechnieken sterk verbeterd zijn ten opzichte van die ten tijde van Lowell (begin 20e eeuw), is gebleken dat zijn berekeningen op onjuiste data zijn gebaseerd en dus niet kloppen; er is volgens de huidige inzichten helemaal geen tiende planeet nodig om de banen van de andere planeten te verklaren.

Volgens sommigen waren de Babyloniërs al op de hoogte van het bestaan van een tiende planeet, die Nibiru of Niburu genoemd werd. Deze theorie wordt echter door zowel vooraanstaande archeologen als astronomen niet serieus genomen. Volgens hen werd met Nibiru een ander hemellichaam, mogelijk Jupiter bedoeld.

Berichtdoor ezel op wo 28 okt 2009 9:15 pm

eXistenZ schreef:1. bronnen. Dat zijn geen tekeningskes die iedereen in paint kan maken. Of dode leerkrachten(waarvan ik betwijfel dat hij ook maar een diploma sterrenkunde, maya-historie, of soemerische geschiedenis had), . Fundeer u mening met deftige wetenschappers, zoals wij da doen in onze repliek.

2. leestekens. Ik had ooit eens een leerkracht nederlands/engels int 2de middelbaar (7 jaar geleden al), en die had het altijd over "ik wil eens een partij oprichten ter verdediging van het leesteken dat aan het verdwijnen is". Toen lachten we met hem, ma hij heeft blijkbaar gelijk zie ik nu.

Ge doet al de moeite ni om da te doen, dan moet ge ni verbaast zijn da we u mening (die eigenlijk al quatsch is) compleet waardeloos vinden.

die leerkracht heeft / had die diploma's wel buiten die van de soemerische geschiedenis die leerkracht was letterlijk een genie
Edgar Mitchell (astronaut van apollo 14 )
Edwin Eugene(Apollo 11)
dit zijn 1 van vele astronaut die ook beweren dat die planeet bestaat

en ik wil aan u vrage manneke om uwe bebel (mond) dicht te houden
want het ging hier over een vraag waar ik antwoord op gegeven heb ik heb uw commentaar niet gevraagd

en voor onze o zoo slimme stijn : IK HEB GEZECHT DAN NIBIRU EEN BIJNAAM IS VOOR MENSEN DIE DENKEN DAT DIE BEPAALDE PLANEET DE AARDE ''IN DE WAR STUURT '' MET ANDERE WOORDEN NIBIRU IS NIET DE NAAM NATUURLIJK VIND NASA DIE NI DAN XD SLIMMEKE

aan Adolfzor : idd dat klopt ook maar de 10 plaaneet bestaat m
ezel
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Stijn op wo 28 okt 2009 9:20 pm

Je eerste post was nochtans dit
ezel schreef:NASA heeft onlangs bevestig dat er een ''ongekende'' planeet langs ga kome tussen da aarde en mars (de ongekende planeet is gevonde en heeft de naam niburu )
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor ezel op wo 28 okt 2009 9:22 pm

Stijn schreef:Je eerste post was nochtans dit
ezel schreef:NASA heeft onlangs bevestig dat er een ''ongekende'' planeet langs ga kome tussen da aarde en mars (de ongekende planeet is gevonde en heeft de naam niburu )

klein tik foutje had die al dagen ni genoeg geslape en een kut dag kan iedereen overkomen mijn vergissing
ezel
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Stijn op wo 28 okt 2009 9:25 pm

Man toch, een fucking tikfout?
PER ONGELUK liegen? ](*,) ](*,) ](*,)

Enige da jij hier doet is zever verkondigen. Trap het toch af..
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor eXistenZ op wo 28 okt 2009 9:25 pm

ezel schreef:
en ik wil aan u vrage manneke om uwe bebel (mond) dicht te houden
want het ging hier over een vraag waar ik antwoord op gegeven heb ik heb uw commentaar niet gevraagd

Oei ik mag mijn mening precies ni zeggen. Ik heb u nochtans een duidelijk antwoord gegeven over planeet X, maar dat hebt ge natuurlijk niet gelezen, laat staan de link bezocht

Edgar Mitchell (astronaut van apollo 14 )
Edwin Eugene(Apollo 11)
dit zijn 1 van vele astronaut die ook beweren dat die planeet bestaat

Zet hier eerst mooi een bron bij. (en volg dan aub wat Nederlandse taallessen)

Ignorance is Bliss
eXistenZ

Berichtdoor ezel op wo 28 okt 2009 9:28 pm

Adolfzor schreef:Hier heb ik iets gevonden wat de misverstanden rond dat Nirlbori-ding verklaart
Planeet X is de denkbeeldige planeet of dwergplaneet die na de ontdekking van Neptunus de nog niet verklaarde afwijkingen in de banen van Uranus en Neptunus moest verklaren.

Net zoals Neptunus ontdekt was nadat uit de baanafwijkingen van Uranus was berekend waar deze ongeveer moest staan, berekende Percival Lowell waar deze nieuwe, onbekende (dwerg)planeet te vinden zou moeten zijn. De (dwerg)planeet kreeg de werknaam: Planeet X, waarbij X op onbekend slaat.

In zijn observatorium maakten Clyde Tombaugh en zijn collega's elke nacht foto's van delen van de hemel. Op twee foto's die op achtereenvolgende nachten van hetzelfde stuk hemel genomen werden zou de onbekende dwergplaneet een stukje verschoven moeten zijn ten opzichte van de achtergrond van sterren. Na het vergelijken van veel foto's werd de (dwerg)planeet eindelijk ontdekt en Pluto genoemd, naar de initialen van Percival Lowell. In eerste Instantie werd Pluto onder de planeten gerangschikt, in 2006 is besloten hem dwergplaneet te noemen.

Nu de meettechnieken sterk verbeterd zijn ten opzichte van die ten tijde van Lowell (begin 20e eeuw), is gebleken dat zijn berekeningen op onjuiste data zijn gebaseerd en dus niet kloppen; er is volgens de huidige inzichten helemaal geen tiende planeet nodig om de banen van de andere planeten te verklaren.

Volgens sommigen waren de Babyloniërs al op de hoogte van het bestaan van een tiende planeet, die Nibiru of Niburu genoemd werd. Deze theorie wordt echter door zowel vooraanstaande archeologen als astronomen niet serieus genomen. Volgens hen werd met Nibiru een ander hemellichaam, mogelijk Jupiter bedoeld.

klop inderdaad maar das planeet X (bis) da ik bedoel (die bis wort eigenlijk bijna nooit gebruikt)
mat komt er opneer da die planeet me de aarde gebotst was waardoor de aarde en de maan ontstaan is en dan planeet x(bis) ontstaan is met zijn manen

aan de restma we gaand er nu overstoppen ik ben moe of er moesten mensen zijn die nog willen klagen en lastig doen dan kan ik morgen en overmorgen end e dagen daar op nog doorgaan hoor ma ik zou het fijn vinde da jullie dat niet doen
ezel
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor HumanAfterAll op wo 28 okt 2009 9:35 pm

Geef gewoon toe dat je uit je nek kletst, dan zal ik niet meer lastig doen. ;)
In principe vind ik mezelf ook niet echt lastig doen ook niet maarja. :)
edit: Ja, dubbele ontkenning maar kon het niet anders verwoorden. xD
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor ezel op wo 28 okt 2009 9:40 pm

HumanAfterAll schreef:Geef gewoon toe dat je uit je nek kletst, dan zal ik niet meer lastig doen. ;)
In principe vind ik mezelf ook niet echt lastig doen ook niet maarja. :)
edit: Ja, dubbele ontkenning maar kon het niet anders verwoorden. xD

ge hebt mensen die uit hun nek kletsen da zijn de mensen die ni openstaan voor andere meningen (zoals de meerderheid die al gereageerd heeft onlangs)

en ge hebt menses die zeggen wa ze zelf denke zoals ik ik denk da meer zeg ik toch ni als jullie da ni gelove moeten jullie daar ni over zagen
ezel
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor benoben op wo 28 okt 2009 9:41 pm

Beste leden,

Gelieve OT te blijven, en niet persoonlijk te worden.
Iedereen heeft een mening. Hierover kan je in discussie gaan, maar enkel op een deftige manier.

Gelieve vanaf nu dit ook te doen, zodat iedereen zich welkom voelt op de website!
benoben
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor ezel op wo 28 okt 2009 9:47 pm

eXistenZ schreef:
HumanAfterAll schreef:Pff ezel ik ga geen tijd/keyboardtoeskes meer verslijte aan u. Ik ben van mening dat je in de serious corner een degelijke onderbouwde mening nodig hebt, anders kom je (zoals jij nu bij mij) helemaal niet geloofwaardig over.

Mvg, HAA ;)

Ik ga je gelijk geven:

"Mijn bomma" , "een dode leerkracht"(die hem wss betastte en hem dan drogeerde, dat zou veel verklaren), "de naam ken ik niet meer" , "zelf gezien"

Voor de laatste keer, ge moogt een mening hebben, als die een beetje gefundeerd is.

ik zou het fijn vinde dat jij je excuses aanbiet ni over het feit van het onderwerp maar dat je zo over mijn overleden leerkracht praat hij was en gerespecteerd man en ik duldt het niet dat u tekeer gaat over hem
ezel
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Pakalolo op wo 28 okt 2009 9:49 pm

ezel schreef:
eXistenZ schreef:

Mvg, HAA ;)

Ik ga je gelijk geven:

ik zou het fijn vinde dat jij je excuses aanbiet ni over het feit van het onderwerp maar dat je zo over mijn overleden leerkracht praat hij was en gerespecteerd man en ik duldt het niet dat u tekeer gaat over hem

Haf die leerkragt neederlants?
Edit: Sorry, benoben, maar dit topic staat in de serious corner, ik zou graag meedoen aan de discussie, meningen delen en/of tegengaan is enkel mogelijk als die leesbaar zijn.
Afbeelding
Pakalolo
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor ezel op wo 28 okt 2009 9:52 pm

Stijn schreef:Man toch, een fucking tikfout?
PER ONGELUK liegen? ](*,) ](*,) ](*,)

Enige da jij hier doet is zever verkondigen. Trap het toch af..

1 iedereen kan foutjes maken
2 ik moet niet weg gaan omdat u het vraagt
3 ik heb nog nooit gelogen ben altijd eerlijk zen zeg altijd mijn gedacht (al moe ik mij af en toe inhouden)
ezel
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor ezel op wo 28 okt 2009 9:56 pm

Pakalolo schreef:
ezel schreef:
eXistenZ schreef:

Mvg, HAA ;)

Ik ga je gelijk geven:

Haf die leerkragt neederlants?
Edit: Sorry, benoben, maar dit topic staat in de serious corner, ik zou graag meedoen aan de discussie, meningen delen en/of tegengaan is enkel mogelijk als die leesbaar zijn.

neen die leerkracht geeft geen Nederlands (en als je het niet kan lezen is dat omdat ik dyslectie heb en kan er dus zelf doms niet aan doen dus ik hoop dat je daar geen probleem mee hebt ?)
ezel
Onwetende
Onwetende

VorigeVolgende

Keer terug naar Wetenschap & Geschiedenis