register Paswoord vergeten?

2012

Waarom zijn de bananen krom?

Re: 2012

Berichtdoor eXistenZ op wo 28 okt 2009 9:58 pm

ezel schreef:ik zou het fijn vinde dat jij je excuses aanbiet ni over het feit van het onderwerp maar dat je zo over mijn overleden leerkracht praat hij was en gerespecteerd man en ik duldt het niet dat u tekeer gaat over hem

"Suck my balls" (South Park)

Kijk, zo geef je dus bronnen weer

Ignorance is Bliss
eXistenZ
I am the alpha and the omega

Berichtdoor Pakalolo op wo 28 okt 2009 10:02 pm

Even massquote stoppen.

Ik kan begrijpen dat het moeilijk is, maar er zitten nog mensen met dyslexie op dit forum en ook zij steken af en toe een tandje bij.
Kan je dan ten minste proberen om leestekens te gebruiken?
Afbeelding
Pakalolo
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor ezel op wo 28 okt 2009 10:04 pm

Pakalolo schreef:Even massquote stoppen.

Ik kan begrijpen dat het moeilijk is, maar er zitten nog mensen met dyslexie op dit forum en ook zij steken af en toe een tandje bij.

Dat is nog iets wa ik heb, ik heb iets wa ze ni weten wat dat is en kan daar door niet zien hoe en waar en waneer ik die moet plaatsen . (ik zal in ieder geval mijn best doen )
ezel
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Pakalolo op wo 28 okt 2009 10:12 pm

ezel schreef:

Dat is nog iets wa ik heb, ik heb iets wa ze ni weten wat dat is en kan daar door niet zien hoe en waar en waneer ik die moet plaatsen . (ik zal in ieder geval mijn best doen )

Hm, dat zal waarschijnlijk ook wel iets met je dyslexie te maken hebben. Ik apprecieer dat je je best doet. :)

Ik stel voor dat we nu terug on topic gaan. Ik ga dat even niet doen want ik ben te moe en te slecht gezind om hier alles eens door te lezen, laat staan een onderbouwde mening vormen.
Afbeelding
Pakalolo
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Adolfzor op wo 28 okt 2009 10:24 pm

ezel schreef:klop inderdaad maar das planeet X (bis) da ik bedoel (die bis wort eigenlijk bijna nooit gebruikt)
mat komt er opneer da die planeet me de aarde gebotst was waardoor de aarde en de maan ontstaan is en dan planeet x(bis) ontstaan is met zijn manen

aan de restma we gaand er nu overstoppen ik ben moe of er moesten mensen zijn die nog willen klagen en lastig doen dan kan ik morgen en overmorgen end e dagen daar op nog doorgaan hoor ma ik zou het fijn vinde da jullie dat niet doen

Achzo "Planeet X (bis)" nu begrijp ik het.
Je hebt gelijk.
You have about as much chance of going out with her as the Hubble Telescope has of finding that at the center of each black hole there's a little man with a flashlight trying to find the circuit breaker.
Adolfzor (oude nickname: ANTICHRIST)
Gereïncarneerde WC-borstel

Berichtdoor samson1990 op wo 28 okt 2009 11:49 pm

Zo te zien hebbe we nog ff tijd

http://www.demorgen.be/dm/nl/992/Wetens ... 2208.dhtml

ps. Ezel ge zijt ne zeveraar met al u idiote theoriekes.
samson1990 (oude nickname: Samson1990)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor hypolicious op do 29 okt 2009 4:36 am

he be trollin' there

man man, die theorie van 2012 en planeet x trekt op de kloten

Mocht er een planeet in ons zonnestelsel komen zoals den ezel hier zegt (wat dus volledig onmogelijk is want iedere planeet draait rond een bepaalde zon) dan zou die samen naar hier moeten komen met zijn gehele zonnstelsel. Een planeet beweegt niet op zichzelf maar draait rond een bepaalde zon

Ons planeetje bestaat al een paar miljoen jaar en heeft aardbevingen, vukaanuitbarstingen, komeetinslagen, stormen, magnetische impulsen kunnen overleven voor er hier een bepaald organisme is onstaan.
En jij denkt dat door een stomme planeet die toevallig tussen onze planeten zal komen daardoor de apocalyps zal veroorzaken?

even ter informatie
De maan is naar het schijnt losgekomen bij de vorming van de aarde (door talloze inslagen van kometen) in de tijd van het onstaan van ons zonnestelsel, een paar miljoen jaar geleden
Mochten die planeet x ooit gebotst zijn dan zou men teminste stoffen en materialen daarbij hebben teruggevonden
De NASA kan al dingen waarnemen van 4.900 lichtjaar ver en de grootste ster (vy canis majoris) tot nu to bekend is 7,000,000,000,000,000 maal groter dan de aarde (vergeleken met een voetbal dan zou ons zonnestelsel en duimspuiker zijn)
dus mocht er zo'n planneet afkomen, dan zou dat al lang officieel gezegd geweest zijn door nasa zelf (zo'n ding zullen ze zeker wel opsporen met hun hubble en andere sattelieten EN op hun manier vertellen

Maybe you're new to the internet, maar er bestaan veel bulcrap theorie sites daarbuiten

die sites van nibulu zelf, zien er ook maar alles behalve 'professioneel' uit en hebben een zeer amateuristische look
wat ook al veel wil zeggen van hun organisitie erachter

Mocht het einde van de wereld ooit gebeuren dan is dat zeker niet in 2012
Mochten er aanwijzingen geweest zijn van die planeet dan zou dat al lang bevestigd zijn

@ ezel, u opmerking van altantis trekt dus ook op de zak, men weet waar het zogezegd gesitueerd zou zijn, men heeft daar onderzoek naar gedaan en er is nooit iets teruggevonden

PS: sinterklaas bestaat ook niet mocht je het nog niet weten
Afbeelding

Being naked 'n shit, teh new 2012 trend!
hypolicious (oude nickname: Phluppe)
De slimste mens
De slimste mens

Berichtdoor Lupes op do 29 okt 2009 11:48 am

alhoewel ik de correctheid betwijfel van al wat ezel zegt, vind ik het wel de moeite om z'n theorieën te lezen en uit te zoeken / af te vragen waarom iemand hierin gelooft.
het is zo'n beetje als de godsdiensten, er is geen enkel bewijs dat God bestaat (maar zo is er ook geen dat hij niet zou bestaan..) maar toch zijn er veel mensen die geloven en er 100% van overtuigd zijn dat God bestaat; het is dan veel interessanter deze mensen te doorgronden dan een nutteloze scheld-discussie aan te gaan..

anders geformuleerd:
ezel, waarom geloof je in het bestaan van een Planeet X en dat de wereld vergaat in 2012, als er zoveel (betrouwbare..?) bronnen zijn die zeggen dat dit niet zo is?
lupes-style = hack-style

'Sir, Sir, we are surrounded!'

'Excellent, now we can attack in all directions!'

Afbeelding
Lupes (oude nickname: Lupes?)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Dante op do 29 okt 2009 4:58 pm

Hypolicious schreef:he be trollin' there

man man, die theorie van 2012 en planeet x trekt op de kloten

Mocht er een planeet in ons zonnestelsel komen zoals den ezel hier zegt (wat dus volledig onmogelijk is want iedere planeet draait rond een bepaalde zon) dan zou die samen naar hier moeten komen met zijn gehele zonnstelsel. Een planeet beweegt niet op zichzelf maar draait rond een bepaalde zon

Ons planeetje bestaat al een paar miljoen jaar en heeft aardbevingen, vukaanuitbarstingen, komeetinslagen, stormen, magnetische impulsen kunnen overleven voor er hier een bepaald organisme is onstaan.
En jij denkt dat door een stomme planeet die toevallig tussen onze planeten zal komen daardoor de apocalyps zal veroorzaken?

even ter informatie
De maan is naar het schijnt losgekomen bij de vorming van de aarde (door talloze inslagen van kometen) in de tijd van het onstaan van ons zonnestelsel, een paar miljoen jaar geleden
Mochten die planeet x ooit gebotst zijn dan zou men teminste stoffen en materialen daarbij hebben teruggevonden
De NASA kan al dingen waarnemen van 4.900 lichtjaar ver en de grootste ster (vy canis majoris) tot nu to bekend is 7,000,000,000,000,000 maal groter dan de aarde (vergeleken met een voetbal dan zou ons zonnestelsel en duimspuiker zijn)
dus mocht er zo'n planneet afkomen, dan zou dat al lang officieel gezegd geweest zijn door nasa zelf (zo'n ding zullen ze zeker wel opsporen met hun hubble en andere sattelieten EN op hun manier vertellen

Maybe you're new to the internet, maar er bestaan veel bulcrap theorie sites daarbuiten

die sites van nibulu zelf, zien er ook maar alles behalve 'professioneel' uit en hebben een zeer amateuristische look
wat ook al veel wil zeggen van hun organisitie erachter

Mocht het einde van de wereld ooit gebeuren dan is dat zeker niet in 2012
Mochten er aanwijzingen geweest zijn van die planeet dan zou dat al lang bevestigd zijn

@ ezel, u opmerking van altantis trekt dus ook op de zak, men weet waar het zogezegd gesitueerd zou zijn, men heeft daar onderzoek naar gedaan en er is nooit iets teruggevonden

PS: sinterklaas bestaat ook niet mocht je het nog niet weten

Wa bedoelde me de maan is losgekome van de aarde ? ^^

Wat ik op den NGC had gezien, is dat er een andere planeet botste met de aarde.. die had dan eerst een andere baan, maar door de botsing is die helemaal uiteengevallen, en zijn de resten ervan rond de aarde blijve draaie (zie et zo een betke als onze eigen asteroide gordel)
en dan begonnen de resten van die planeet, waarschijnlek wel met stukskes van onze aarde natuurlek (door de botsing, ik denk dat de aarde ook wel wat schade had ^^), terug een "planeet" te vormen, in een baan rond onze aarde.
Zo werd de maan dus gevormd (ik zeg ni da het zo is, ma 't is een theorie dacht ek)
In het begin stond de maan dan ook serieus voor uwe neus in de lucht, en na verloop van tijd, door zijn niet perfecte ronde baan rond de aarde, is em verder en verder van ons af gegaan.
Dus er is wel degelek een planeet gebotst met die van ons, als die theorie (?) klopt ;)
PSN: K7AXDR-1
Roads? Where We're Going We Don't Need Roads.
Dante
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor BramVroy op do 29 okt 2009 5:06 pm

Hypolicious schreef:Mocht er een planeet in ons zonnestelsel komen zoals den ezel hier zegt (wat dus volledig onmogelijk is want iedere planeet draait rond een bepaalde zon) dan zou die samen naar hier moeten komen met zijn gehele zonnstelsel. Een planeet beweegt niet op zichzelf maar draait rond een bepaalde zon

Ik volg hier helemaal geen theorie of whatever, maar het is zeer goed mogelijk dat een planeet uit zijn vaan vliegt hé.. Bijvoorbeeld: wat denk je dat er gebeurt als onze zon ontploft? Onze planeetjes gaan niet mooi blijven draaien zoals ze nu draaien hé. Dus dat kan evengoed ergens anders gebeuren hé.
BramVroy (oude nickname: V.Bram)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor ezel op do 29 okt 2009 5:07 pm

samson1990 schreef:Zo te zien hebbe we nog ff tijd

http://www.demorgen.be/dm/nl/992/Wetens ... 2208.dhtml

ps. Ezel ge zijt ne zeveraar met al u idiote theoriekes.

der was gezegd da we ni persoonlijk mochten doen ...
ezel
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor ezel op do 29 okt 2009 5:12 pm

Lupes schreef:alhoewel ik de correctheid betwijfel van al wat ezel zegt, vind ik het wel de moeite om z'n theorieën te lezen en uit te zoeken / af te vragen waarom iemand hierin gelooft.
het is zo'n beetje als de godsdiensten, er is geen enkel bewijs dat God bestaat (maar zo is er ook geen dat hij niet zou bestaan..) maar toch zijn er veel mensen die geloven en er 100% van overtuigd zijn dat God bestaat; het is dan veel interessanter deze mensen te doorgronden dan een nutteloze scheld-discussie aan te gaan..

anders geformuleerd:
ezel, waarom geloof je in het bestaan van een Planeet X en dat de wereld vergaat in 2012, als er zoveel (betrouwbare..?) bronnen zijn die zeggen dat dit niet zo is?

simpel omdat ik geloof in complexe en onlogise dingen . waaronder dus die theory ma er zijnn og gingen waar ik ingeloof zoals 2036 (en 2042)
ezel
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor BramVroy op do 29 okt 2009 5:13 pm

Hoe kunt ge nu geloven dat de wereld in 2012 kaputt gaat en dan nog is en nog is? Superrevival of humanity? :s
BramVroy (oude nickname: V.Bram)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor Adolfzor op do 29 okt 2009 5:19 pm

ezel schreef:simpel omdat ik geloof in complexe en onlogise dingen . waaronder dus die theory ma er zijnn og gingen waar ik ingeloof zoals 2036 (en 2042)

Ik geloof ook in 2036 en in 2042?
Of heb ik iets gemist en stopt in 2036 de Egyptische maandstondenkalender en is 2042 de uitkomst van één van Buhiloepa's verdoemde differentievergelijkingen?

En trouwens zoals gezegd, als je in 2012 gelooft en dan nog in 2036 en 2042 dan spreek je je eigen toch tegen wat 2012 betreft...
Ik vind het erg voor je hoor jongen :-k
Het is zelfs zo erg dat ik denk dat je aan het spelen bent hier?
You have about as much chance of going out with her as the Hubble Telescope has of finding that at the center of each black hole there's a little man with a flashlight trying to find the circuit breaker.
Adolfzor (oude nickname: ANTICHRIST)

Berichtdoor Lennert op do 29 okt 2009 5:34 pm

ezel schreef:simpel omdat ik geloof in complexe en onlogise dingen

*edit* beetje belachelijk reactie.
Laatst bijgewerkt door Lennert op do 29 okt 2009 5:42 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
Lennert
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Lupes op do 29 okt 2009 5:36 pm

ezel schreef:simpel omdat ik geloof in complexe en onlogise dingen . waaronder dus die theory ma er zijnn og gingen waar ik ingeloof zoals 2036 (en 2042)

ok dat is mooi dat je in complexe dingen gelooft, maar is het niet vaak zo dat je sommige onderwerpen dan complexer maakt dan ze in feite zijn?
en wat bedoel je met 2036 en 2042? wat zou er dan gebeuren?

en op iedereen die op ezel z'n kap zit, laat hem eens met rust, ieder gelooft waar hij in wil geloven, hoe ridicuul sommige ideeën ook mogen zijn.. lach er niet mee, maar probeer uit te zoeken waarom hij erin gelooft en dat eventueel te veranderen dmv gestaafde argumenten..
lupes-style = hack-style

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor eXistenZ op do 29 okt 2009 5:42 pm

Lupes schreef:
ok dat is mooi dat je in complexe dingen gelooft, maar is het niet vaak zo dat je sommige onderwerpen dan complexer maakt dan ze in feite zijn?
en wat bedoel je met 2036 en 2042? wat zou er dan gebeuren?

en op iedereen die op ezel z'n kap zit, laat hem eens met rust, ieder gelooft waar hij in wil geloven, hoe ridicuul sommige ideeën ook mogen zijn.. lach er niet mee, maar probeer uit te zoeken waarom hij erin gelooft en dat eventueel te veranderen dmv gestaafde argumenten..

Lees de voorgaande paginas eens, we hebben niet anders geprobeerd

Ignorance is Bliss
eXistenZ

Berichtdoor ezel op do 29 okt 2009 5:46 pm

BramVroy schreef:Hoe kunt ge nu geloven dat de wereld in 2012 kaputt gaat en dan nog is en nog is? Superrevival of humanity? :s

euh met is wel een feit da de aarde blijft kapot gaan en herstellen maar ja . Nee ma da van 2036-2042 heeft te make mat een komeet. (bron was nationale geografic ).
Maar da heeft niets te maken met dit onderwerp (mijn excuses )

aan lupes : Ik mag nog altijd in meer geloven denk ik ?
nee die van 2036en 3042 is eigenlijk 1 da is 2036-2042.
euhm 2012 is een mening en mijn geloof dinges
en als da ni is zijn er nog dinges die er zouden komen zoals 2036-2042 en 2108
blijkbaar ook 2208 en zo van die dingen en ook nog 2050

maja doe er ni toe :p

En aan iedereen waar ik afgelopen dagen lastig gedaan heb mijn excuses . (hen het de laatste tijd moeilijk ).
ezel
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Lupes op do 29 okt 2009 5:53 pm

ezel schreef:aan lupes : Ik mag nog altijd in meer geloven denk ik ?

En aan iedereen waar ik afgelopen dagen lastig gedaan heb mijn excuses . (hen het de laatste tijd moeilijk ).

ik zeg niet dat je niet in meer mag geloven :P
ik vraag me gewoon af waarom je in meer (dan nodig) zou geloven..
lupes-style = hack-style

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Mayo op do 29 okt 2009 5:55 pm

Afbeelding
Afbeelding

De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs

Schaam jullie als crew, echt waar.
Mayo (oude nickname: MayoNaisePot)

Berichtdoor ezel op do 29 okt 2009 5:57 pm

Lupes schreef:

Omdat ik complex ben en in meer dingen wil geloven dan nodig is :p ,
en omdat ik mij nooit kan vast klampen aan 1 mogelijkheid ik wil er zoo veel mogelijk .
ezel
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor MissLizaa op do 29 okt 2009 10:09 pm

ezel schreef:
Lupes schreef:

Omdat ik complex ben en in meer dingen wil geloven dan nodig is :p ,
en omdat ik mij nooit kan vast klampen aan 1 mogelijkheid ik wil er zoo veel mogelijk .

sorry dat ik het zeg maar ge klinkt eerder simpel van complex =) het lijkt me eerder dat ge uzelf zo hard hebt zitten tegenspreken hier dat het me gewoon dom lijkt , ik geef nu na deze discussie te volgen pas een reactie omdat ik wou kijken of er nog iets fatsoenlijks zou van komen maar als ge ergens in gelooft dan kunt ge beter het fatsoenlijk uitleggen en niet slecht omda ge een slechte periode hebt , ik heb zo vaak slechte periodes maar daardoor ga ik niet verschillende theoriee totaal verkeerd verwoorden en mezelf de hele tijd tegenspreken en mensen uitschelden omdat deze mij wijzen op mijn fouten =) groetjes Miss
Afbeelding
MissLizaa
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Mayo op vr 30 okt 2009 10:22 am

MissLizaa schreef:sorry dat ik het zeg maar ge klinkt eerder simpel van complex =) het lijkt me eerder dat ge uzelf zo hard hebt zitten tegenspreken hier dat het me gewoon dom lijkt , ik geef nu na deze discussie te volgen pas een reactie omdat ik wou kijken of er nog iets fatsoenlijks zou van komen maar als ge ergens in gelooft dan kunt ge beter het fatsoenlijk uitleggen en niet slecht omda ge een slechte periode hebt , ik heb zo vaak slechte periodes maar daardoor ga ik niet verschillende theoriee totaal verkeerd verwoorden en mezelf de hele tijd tegenspreken en mensen uitschelden omdat deze mij wijzen op mijn fouten =) groetjes Miss

Dus ge wilt zeggen dat Ezel gewoon weg zijn periode van de maand heeft. Tjah dan is hij inderdaad een zeer complex persoon :mrgreen:
Afbeelding

De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs

Schaam jullie als crew, echt waar.
Mayo (oude nickname: MayoNaisePot)

Berichtdoor MissLizaa op vr 30 okt 2009 12:50 pm

Mayo schreef:
MissLizaa schreef:sorry dat ik het zeg maar ge klinkt eerder simpel van complex =) het lijkt me eerder dat ge uzelf zo hard hebt zitten tegenspreken hier dat het me gewoon dom lijkt , ik geef nu na deze discussie te volgen pas een reactie omdat ik wou kijken of er nog iets fatsoenlijks zou van komen maar als ge ergens in gelooft dan kunt ge beter het fatsoenlijk uitleggen en niet slecht omda ge een slechte periode hebt , ik heb zo vaak slechte periodes maar daardoor ga ik niet verschillende theoriee totaal verkeerd verwoorden en mezelf de hele tijd tegenspreken en mensen uitschelden omdat deze mij wijzen op mijn fouten =) groetjes Miss

Dus ge wilt zeggen dat Ezel gewoon weg zijn periode van de maand heeft. Tjah dan is hij inderdaad een zeer complex persoon :mrgreen:

nee ik wil zeggen dat hij gewoon smoesjes aan het zoeken is voor zijn domme opmerkingen , juist alsof meisjes geen slechte periodes heeft als ze haar regels ni heeft =')
Afbeelding
MissLizaa
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Lupes op vr 30 okt 2009 2:10 pm

ezel schreef:Omdat ik complex ben en in meer dingen wil geloven dan nodig is :p ,

dan moet je wel weten dat aan hoe meer mogelijkheden je je vastklampt, hoe groter de kans is dat er foute mogelijkheden tussen zitten?
lupes-style = hack-style

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor ezel op vr 30 okt 2009 5:00 pm

MissLizaa schreef:
Mayo schreef:

nee ik wil zeggen dat hij gewoon smoesjes aan het zoeken is voor zijn domme opmerkingen , juist alsof meisjes geen slechte periodes heeft als ze haar regels ni heeft =')

Kijk da ik ze van die slechte periode wda was voor mij te verontschuldige omda ik moeilijk de ni om mijn dingen te gaan verdedigen.
Ik mag nog altijd in meer dingen geloven (vb ik geloof in het einde van ons leven op deze planeet ik heb noot gezecht dat er geen meerdere manieren zijn ).
Als ik die niet eerlijk mag geven ja se ni mijn probleem.

En ps zun zijn beginnen schelde dus ik scheld terug (mijn goed recht),
En als je moe bent om bepaalde redenen kun je wel eens dingen verkeert verwoorden .

En ik zegt toch niet da ge geen slechte momenten kunt hebben ?

aan Lupes :
Idd inderdaad dat geef ik toe maar dit onderwerp ging specifiek over 2012 er werd niet gevraagd over de andere mogelijk heden.
ezel
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor elberto op za 31 okt 2009 2:07 pm

Ezel, komaan he man.
Don't make me!
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor ezel op za 31 okt 2009 4:57 pm

elberto schreef:Ezel, komaan he man.
Don't make me!

Wat heb ik nu weer verkeerd gezegd ?
ezel
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor MissLizaa op zo 01 nov 2009 4:34 am

ezel schreef:
elberto schreef:Ezel, komaan he man.
Don't make me!

Wat heb ik nu weer verkeerd gezegd ?

het feit da ge een beetje idioot klinkt bepaald een groot deel van uw statuut op deze site , of hoe ge het ook moogt zegge , I frankly don't give a fuck
Afbeelding
MissLizaa
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Muscleduck op zo 08 nov 2009 3:25 am

ezel schreef:

Ffkes kort op inpikken: Hebt ge u al laten testen op autisme? Ben nu niet aan't zeveren, uw taalcapaciteiten doen me aan autisme denken.

OT: ik geloof hier niks van, en zoals iemand al zei 2 pagina's terug: Als het toch zou gebeuren, zou ik het best cool vinden om bij de laatste mensen te horen. Zo een post apocalyptische wereld, 'k zou het wel eens wllen zien.
Muscleduck
Onwetende
Onwetende

VorigeVolgende

Keer terug naar Wetenschap & Geschiedenis