register Paswoord vergeten?

[CHECK]pc specs

Pimp your case!

Berichtdoor Pellekesberger op wo 23 jan 2008 1:22 pm

ze beweren dat AMD geen partij is voor't moment en dat ze dus enkel hun eigen processors in de weg zouden zitten als ze de 9*** reeks nu zoude uitbrenge,
het is ook wel gedeeltelijk waar maar andere bronnen melden dat er zich fouten hebben opgedaan bij die reeks en dat ze hun tijd gaan pakken voor ze werkende te krijgen
Pellekesberger (oude nickname: tuuuut)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor saiko op wo 23 jan 2008 6:55 pm

de fouten komen alleen voor bij nvidia chipsets.
het is dus nog niet duidelijk of de fuiten niet bij de chipsets zitten
saiko
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor SjoerieMoerie op wo 23 jan 2008 10:07 pm

wacco'jacco schreef:de reden die ik heb gehoord is omdat amd toch geen tegenhanger voor de moment heeft wachten ze liever nog even.

enneh...voor 280€ wacht ik zelf ook nog wel graag even..heb de mijne nu voor 200€ inclu verzendkosten via gls (of tnt) aangeschaft.

en jup, ben van plan zwaar te oc'en :) ,heb hiervoor amd gehad (x2 6000 ...was miserabel om te klokken...geraakte niet verder dan 3.3ghz biosklok!) heb mezelf ook nog een nieuwe cpu blok gekocht bij it-service (heb waterkoeling steken ;) ook op m'n graka en hoop daar ook nog wat uit te nijpen)

en die x38 heeft dus enkel voordeel als ge crossfire zou steken, zo is mij verteld. daarmee ook voor een p35 bordje gegaan want was zelf ook sterk aant twijfelen

In de theorie van het wachten geloof ik niet. Aandeelhouders ed hebben niet zo graag dat een bedrijf inkomsten misloopt en Intel zal het zeker niet nalaten om AMD het zo moeilijk mogelijk te maken.

Ben benieuwd naar uw OC resultaten :D

Mijn geheugen (Crucial Ballistix 2GB DDR2-1066 CL4, dus niet de tracer) is vandaag ook aangekomen samen met de dvd-drive. Nu maar hopen dat die E8400 werkelijk de 25ste binnekomt =D> Anders wissel ik wel terug naar een 6550 of 6750 en ga dan in maart voor een Quad :)
bjoerk schreef:ik denk da het tijd word om de iets kinderlijkere bjoerk achter te laten, ik zord ook bijna 18, en mss moet ik dat ook maar eens tonen :)

Too late bitch.
SjoerieMoerie
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor saiko op wo 23 jan 2008 11:04 pm

die uitleg klopt anders toch redelijk.
intel heeft nog een redelijk grote stock "oude" processoren.
en er blijken problemen met het Nforce chipset.

Zolang die oude processoren nog verkopen gelijk zoete broodjes heeft intel geen rede om een nieuwe gen op de markt te brengen. Zeker niet als de concurentie niks bedreigends kan presenteren. Dit geeft ze ook voldoende tijd om de bugs uit de CPU en/of het chipset te halen.

zosnel de oude stock op is zullen ze overschakelen naar de nieuwe gen omdat die goedkoper is om te produceren (45nm procede)

AMD van de kaart gooien is niet het plan van intel anders hadden ze dat al lang gedaan of hadden ze ze gewoon opgekocht.
saiko
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Smitch op do 24 jan 2008 5:35 am

SjoerieMoerie schreef:In de theorie van het wachten geloof ik niet. Aandeelhouders ed hebben niet zo graag dat een bedrijf inkomsten misloopt en Intel zal het zeker niet nalaten om AMD het zo moeilijk mogelijk te maken.

Ben benieuwd naar uw OC resultaten :D

Mijn geheugen (Crucial Ballistix 2GB DDR2-1066 CL4, dus niet de tracer) is vandaag ook aangekomen samen met de dvd-drive. Nu maar hopen dat die E8400 werkelijk de 25ste binnekomt =D> Anders wissel ik wel terug naar een 6550 of 6750 en ga dan in maart voor een Quad :)

ik heb dat ook in gedachten gehad maar ben nu overgestapt van amd naar intel dus heb voor de moment geen vervanger bij de hand. en als ik de clockresultaten mag geloven zou deze bijna tot tegen de 4ghz te klokken zijn met stockkoeler en amper xtra volt...dat noem ik toch wel een fraai stukske processor :p

dus ik wacht geduldig! maar hopelijk niet te lang! want m'n laptop kan niet alles 100% aan wat ik moet doen op m'n pc :)
..::EvErYbOdY gOt IsSuEs...Do YoU?::..
www.alternate.be > Voor al uw harde en softe waren !
Smitch (oude nickname: wacco'jacco)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor SjoerieMoerie op di 29 jan 2008 4:37 pm

Mijn E8400 is dan eindelijk verstuurd geraakt.. mooi dak ik 'm pre-order had.. is al 30€ duurder geworden :D

Heb ook een Celeron 420 gekocht om bios te flashen :mrgreen:
bjoerk schreef:ik denk da het tijd word om de iets kinderlijkere bjoerk achter te laten, ik zord ook bijna 18, en mss moet ik dat ook maar eens tonen :)

Too late bitch.
SjoerieMoerie
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Smitch op di 29 jan 2008 8:56 pm

zucht..ik kan wss nog tot half feb wachten...vatsige forcom..al 2 weken op de site hebben staan dat hem binnen 1-5 dagen leverbaar is :roll:
..::EvErYbOdY gOt IsSuEs...Do YoU?::..
www.alternate.be > Voor al uw harde en softe waren !
Smitch (oude nickname: wacco'jacco)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor SjoerieMoerie op di 29 jan 2008 10:35 pm

Had ik nog langer moeten wachten had ik wel een E6x50 genomen en een maandje gewacht op Quad :)

Too late bitch.
SjoerieMoerie
Onwetende
Onwetende

Vorige

Keer terug naar Casemodding