register Paswoord vergeten?

THE-ABUZzERS.com Site Check

Een website waar je graag een oordeel over had ?

THE-ABUZzERS.com Site Check

Berichtdoor djdakta op ma 17 dec 2018 2:04 pm

Hallo lezers,

Desondanks het feit dat de Site Check forum geen nieuwe posts meer bevat sinds... doe ik toch een poging, je weet maar nooit dat er nog iemand is zoals ik die verloren is geraakt en hier beland is! :-p
Dus...
Ik zou graag de mening van 'outsiders' willen hebben over mijn volledig vernieuwde website.
Met 'outsiders' bedoel ik geen mensen uit mijn directe omgeving en vrienden die misschien niet altijd durven zeggen wat ze echt denken...
Mijn website kan je dus gaan bezoeken als je op volgende link klikt (de website is veilig en is te benaderen via https):
https://the-abuzzers.com
Je mening geven kan je natuurlijk doen door dit onderwerp te beantwoorden, of, door middel van het contact formulier dat op mijn website staat.
Alvast bedankt voor de moeite.
Greetz,
DJ Dakta
djdakta
Onwetende
Onwetende

Re: THE-ABUZzERS.com Site Check

Berichtdoor birdshit op di 18 dec 2018 7:24 pm

welkom op dit dood forum, de site is vrij amateuristisch en doelloos opgebouwd. ik raad je aan om op themeforest.com een html + css template te kopen (kost meestal max 20 dollar) en daarop voort te werken, met specifieke doelen voor ogen (bv boekingen binnenkrijgen) en het de bezoeker zo makkelijk mogelijk maken om uw doel te bereiken. ook de content laat wat te wensen over...

heb je een (klein) budget kan ik je hierbij helpen, zoniet mag je gerust een paar vragen stellen naar arne[at]reclamefabriek.be
birdshit
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor CJ op za 29 dec 2018 2:41 pm

wix.com is gratis en met een klein beetje opleg zeer professioneel en gebruiksvriendelijk.

Groetjes een verdwaalde ziel op dit eenzame forum O:)
Afbeelding
PSN: Rebelgium
CJ
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor djdakta op ma 25 maart 2019 10:09 pm

Hey CJ,

CJ schreef:wix.com is gratis en met een klein beetje opleg zeer professioneel en gebruiksvriendelijk.

Groetjes een verdwaalde ziel op dit eenzame forum O:)

Bedankt voor je tip.
Mijn website heb ik helemaal zelf gemaakt en ik wil dit graag zo houden, anders is er geen fun meer aan!
;-)
Greetz,
DJ Dakta
djdakta
Onwetende
Onwetende

Keer terug naar Site Check