register Paswoord vergeten?

Waarvoor dient Tutorials?

Tutorials omtrent eender welke vorm van design..

Waarvoor dient Tutorials?

Berichtdoor SjoerieMoerie op vr 11 aug 2006 2:50 pm

INFORMATIE OVER HET TOPIC TUTORIALS
Probeer zoveel mogelijk te leren over Photoshop met de tutorials die je hier vindt. In volgende topics vind je een aantal stappen of screenshots die je moet volgen. met tutorials probeer je te leren waarom je iets doet en hoe je dit handig aan kunt pakken, uiteraard kan je om hulp vragen en hulp bieden met behulp van screenshots en stappen.

We willen er even op wijzen dat dit onderdeel van het forum alleen dient voor Tutorials die je zelf hebt geschreven!
Komen de werkjes van een andere site gelieve dan toestemming te vragen aan de webmaster of de maker van desbetreffende signature. Topics die hier niet aan voldoen worden zonder waarschuwing verwijderd. Als je jouw topic niet terug vindt is het dus wss verwijderd... start dan niet een nieuw topic

Wat hoort hier niet thuis?
Als ge graag een tutorials van iets ziet. Vraag dat dan in de showroom van de maker of open een topic bij 'Art Requests!'

Tutorials waarvan de afbeeldingen niet meer werken worden gesloten. Heb jij de afbeeldingen die wel werken, gelieve dan een PM te sturen naar een moderator met de vraag of het topic terug kan heropent worden.
bjoerk schreef:ik denk da het tijd word om de iets kinderlijkere bjoerk achter te laten, ik zord ook bijna 18, en mss moet ik dat ook maar eens tonen :)

Too late bitch.
SjoerieMoerie
Onwetende
Onwetende

Keer terug naar Tutorials