register Paswoord vergeten?

[TUT] Mangatuning/Pixel Tuning

Tutorials omtrent eender welke vorm van design..

[TUT] Mangatuning/Pixel Tuning

Berichtdoor master of disaster op za 22 apr 2006 10:47 am

Ne goeie middag ;)

sommige mensen hebben me gevraagt om tutorials te maken voor mangatuning of pixel tuning (hoe je het wil noemen).

eerst en vooral hebben we een base nodig om te tunen :)

zorg ervoor dat de base altijd een goede shading heeft dwz goede kwaliteit.

bijvoorbeeld:
Slechte base:
Afbeelding

Goede base:
Afbeelding

Als je een goede base gevonden hebt: en dat doe je best hier, dan kan je beginnen.
(kijk volgende post)
master of disaster

Berichtdoor master of disaster op za 22 apr 2006 10:54 am

Goed dat je er nog bij bent ^^

Dit is een korte, snelle, maar handige tutorial om een uitlaat te maken op je tune.

Het zijn niet zoveel stappen, maar ik hoop dat je het toch begrijpt ;)

Allereerst maken we het zwarte onder de bumper iets groter, anders past hij niet.
En maak ook meteen de vorm van je uitlaat. Dan heb je dit.
Afbeelding

In principe heb je nu een normale uitlaat, maar daar gaan we verandering inbrengen zodat hij wat mooier is.

Neem een donkerdere kleur en doe met donkerder grijs een streep onder je uitlaat.
Afbeelding

Dan ben je klaar! Je kan dan van alle mogelijkheden maken met copy en paste.
Afbeelding

Dit was een zeer eenvoudige tutorial voor een zeer eenvoudige uitlaat, maar voor beginners is dit zeker al een goede start ;)

En mag ik jullie er op benadrukken: SLA JE AFBEELDINGEN STEEDS OP IN .PNG
wanneer je dit niet doet is heel je werk voor niets geweest!

met de gewaardeerde medewerking van TB
master of disaster

Berichtdoor master of disaster op za 22 apr 2006 11:04 am

llo

In de vorige stap hebben we geleerd een eenvoudige uitlaat te maken op onze tune.

Nu gaan we de wagen een beetje verlagen.

Dit keer werken we in photoshop, maar je kan het net zo goed met paint maken.

Voor Deze tutorial werken we met deze base van een VW passat
Afbeelding

Afbeelding

Selecteer met de lasso tool juist onder je carroserie.
Bij de wielkasten ga je boven de wielen langs de rand van de wielkasten. Eenmaal je langs de andere kant van de afbeelding bent keer je langs boven terug naar je begin punt.

Zo iets zou je moeten uitkomen:
Afbeelding

Afbeelding

Gebruik nu het Verplaatsgereedshap en gebruik je pijltjestoetsen om je wagen tot op gewenste hoogte te verlagen.

Zo zou je resultaat er ongeveer moeten uitzien:
Afbeelding

Afbeelding

Deselecteer nu je selectie.
Je bekomt boven aan een transparante boord.
Neem je penseel en een witte kleur (of het kleur dat je achtergrond heeft) en kleur deze rand in.

Afbeelding

Zoom nu in op je wielkassen en vul deze met behulp van het penseel met een zwarte kleur op (of soms grijze, hangt af van auto tot auto).

Zo iets zou je moeten bekomen:
Afbeelding

Dit was weer zeer eenvoudig uitgelegd, maar ook zeker makkelijk te volgen.
Je ziet dat het eindresultaat is opgeslagen in .gif, eigenlijk raad ik je dit af maar omdat we geen velgen of andere parts op de wagen hebben geplakt kan het eigenlijk niet veel kwaad.

Met de gewaardeerde medewerking van Slipper
Laatst bijgewerkt door master of disaster op za 22 apr 2006 11:18 am, in het totaal 1 keer bewerkt
master of disaster

Berichtdoor master of disaster op za 22 apr 2006 11:11 am

Blij dat je het nog steeds volgt :)

In deze stap gaan we onze wagen cleanen, want een echte mooie bak is ook steeds gecleaned natuurlijk.

We werken weer in photoshop, maar cleanen is zowat het simpelste werk dus je kan het natuurlijk weer met paint volgen.

Voor deze tuto werken we op dezelfde passat van het verlagen.

Deze dus:
Afbeelding

Afbeelding

Het cleanen is zowat het belangrijkste bij het manga tunen, als je dit onder de knie hebt zit je al ver.
Het is zeer simpel maar je moet het begrijpen.
Je zoomt in op het te cleanen onderdeel.
Je neemt het penseel.
Je houdt alt ingedrukt en je klikt ergens, op je koffervlak in dit geval en laat alt terug los.
Nu heb je dat bepaald kleur genomen waar je geklikt had.
Nu ga je met het penseel over de te cleanen onderdelen die zich in deze kleurenzone bevinden.

Afbeelding

Je doet net hetzelfde voor de andere kleuren zone's.
Je doet dit verder tot je alle onderdelen die je wilt verwijderen hebt weg gedaan.
Hier verkies ik om de nummer plaat te laten staan.
Maar je kan ze net zo goed verwijderen.
Zo ga je verder naar de andere onderdelen: stootranden, klinken, nummerplaten, grills,...

Zo is de passat geworden:
Afbeelding

Laatst bijgewerkt door master of disaster op za 22 apr 2006 11:20 am, in het totaal 1 keer bewerkt
master of disaster

Berichtdoor master of disaster op za 22 apr 2006 11:31 am

Welcome back ;)

Nu gaan we aan het iet wat moeilijkere werk starten.

We gaan de kleur veranderen.

We werken nogmaals met photoshop, dit keer omdat het véél sneller gaat als met paint.

Voor deze tuto werken we op de passat van het verlagen en cleanen.

deze dus:
Afbeelding

Afbeelding

Selecteer eerst je carroserie.
Dit kan je doen met behulp van de lasso tool of je kan ook gaan vie het menu Selecteren > kleurbereik.
Op deze manier gaan wij het nu doen.

Afbeelding

In het dialoog venster die nu verschijnt kies je het kleur dat je carroserie heeft.
Daarna klik je op OK.

Afbeelding

Nu is je carroserie geselecteerd.
Je gaat nu in de menubalk naar Afbeelding > modus > RGB-kleur.
Nu druk je op Ctrl+J, hiermee maak je een nieuwe laag aan.

Afbeelding

Nu zorg je dan je op deze nieuwe laag staat en je gaat in de menubalk naar Afbeelding > Aanpassingen > Kleurtoon verzadiging.
Je vinkt het hokje van vullen met kleur aan en je speelt wat met de balkjes tot je een mooi kleurtje bekomt.
Daarna druk je op OK.

Afbeelding

Nu kun je je wagen nog wat meer doen blinken of matter maken door te gaan in de menubalk naar Afbeelding > Aanpassingen > Helderheid/Contrast.
Nu speel je weer wat met de balkjes tot je een mooi resultaat bekomt.

Afbeelding

Nu ga je in de menu balk naar Afbeelding > modus > Geïndexteerde kleur. Er verschijnt nu een dialoog venster die vraagt of je de lagen wil samenvoegen, hier klik je op OK.
Bij het volgende dialoog venster klik je ook op OK.

Dit is het eindresultaat:
Afbeelding

master of disaster

Berichtdoor master of disaster op za 22 apr 2006 11:50 am

Hallo beste volhouder :mrgreen:

In deze volgende stap gaan we ons interieur veranderen en kuipstoelen plaatsen ;)

Voor deze tuto werken we dus terug verder op de Passat (hij heeft wel een ander kleurtje, maar trek het je niet aan).
Afbeelding

Afbeelding

Deze stap is niet echt nodig omdat je meestal eerst je deur open zet voor je je interieur maakt, maar omdat wij dat pas later doen (om alle soorten te tonen) selecteren we de deur en kopieëren en plakken we hem ergens naast de wagen.

Afbeelding

Hier plaatsen we de kuipjes, aangezien er al zoveel kuipjes gemaakt zijn maken we er geen zelf, maar gebruiken deze: (Ik weet niet meer van wie deze zijn, dus sorry dat ik niet credit).
Maar vergeet niet STEEDS je onderdelen te creditten aan de eigenaar ;)
in dit geval creditten we als volgt.
Kuiples: ? of geen idee of eender wat

Afbeelding

Hier kies ik voor een donker interieur dus ik plaats ook donkere kuipjes.
Je selecteerd je kuipjes en kopieërt ze.
Op je afbeelding van je wagen ga je nu naar afbeelding > modus > RGB-kleur, en je plakt je kuipjes op de afbeelding.
Je plaatst ze voorlopig nog ergens naast de auto.

Afbeelding

Je kopieert nu van het kuipje in vooraanzicht de bovenkant en plakt het waar het zou moeten staan.

Afbeelding

Nu plaatsen we hem achter de ruit, we doen dit door te gaan naar afbeelding > Aanpassingen > helderheid contrast en hem wat donkerder te plaatsen en minder contrast in te doen.
Als je voor gekleurde kuipjes gaat, ga je nog naar afbeelding > aanpassingen > kleurtoon/verzadiging en plaatst je verzadiging wat minder.

Afbeelding

Nu ga je naar Afbeelding > modus > Geïndexteerde kleur.
Je verbeterd de kwaliteit van het kuipje nu wat en errond zodat de overgangen die er waren nu weg zijn, je gebruikt hiervoor je penseel.
Nu selecteer je dat ene kuipje en plak je het in plaats van de standaard andere zetel.

Afbeelding

Selecteer nu de plaats waar het kuipje moet komen in het zijaanzicht met behulp van de lasso tool en verplaats je selectie tot op het deel van je kuipje die je daar wilt.
Verplaats nu dit deel van het kuipje tot op de juiste plaats.
Hier laat ik de raamboord staan omdat ik 1 deur dicht zal laten en ik dit zo niet opnieuw moet tekenen dan.

Afbeelding

We gaan nu een dashboard plaatsen.
Het spiegeltje die er nog staat mag je donker inkleuren.
Dan teken je de vorm van je dashboard.
Je vult dit nu op met een grond kleur van je kuipje.
Indien je geen kuipje hebt geplaatst kun je gebruik maken van kleuren paneel.
Het randje bij de carroserie kleur je in in het donkerste kleur.
Aan de rand van het interieur doe je een randje met he bleekste kleur. Daar tussen zorg je voor een mooie overgang tussen de kleuren.

Afbeelding

De middenconsole is nu aan de beurt.
Je doet terug eerst de basis vorm en alleen aan de bovenkant doe je een lichter randje, je neemt wel niet de lichtste kleur maar de voorlaatste, de andere zijden doe je een donker randje en je zorgt terug voor een mooie overgang.
Je doet deze kleuren allemaal een tintje donkerder dan bij het dashboard, zo creëer je meer diepte.

Afbeelding

Volgende stap is het deurpaneel.
Je doet een lichter randje aan de kant van de ruit en aan de andere zijden terug donker en je zorgt terug voor een mooie overgang.
Het is in feite allemaal hetzelfde, een keer je het begrijpt is het niet zo moeilijk.

Afbeelding

Nu nog het interieur afwerken.
Je plaatst het stuurtje, je doet hier vanboven de lichtste kleur en vanonder de donkerste kleur met terug een mooie overgang.
Dan plaats je de versnelingspook, je plaatsts hier een soort piramide met een stokje op.
Je kleurt de randen van die soort piramide lichter dan het midden.
Dan zorg je nog voor een plat lijntje als handrem.
Op het deurpaneel plaatsen we hier een armsteun.
We kleuren hem wat lichter in dan de rest van het deurpaneel om aan te geven dat deze wat uitsteekt.
Nu maken we nog een klinkje om de deur te openen en het interieur is afgewerkt.

Afbeelding

We kopieren nu de kuipjes van het vooraanzicht en plakken ze op het achteraanzicht.
We werken ook het logotje weg.

Afbeelding

In het zijaanzicht was nog een stukje zichtbaar van de oorspronkelijke zetel, dit werken we weg en als dit nodig is plaats je in de plaats een stukje van je kuipje.

Het volledige interieur is nu afgewerkt.
Dit is ons resultaat:
Afbeelding

master of disaster

Berichtdoor master of disaster op za 22 apr 2006 12:15 pm

Hail master :mrgreen:

In deze volgende stap gaan we de deuren openen.

Voor deze tuto werken we dus terug verder op de Passat.
Afbeelding

Afbeelding

Om te beginnen zoomen we in op het zijaanzicht en tekenen we een lijntje van hoe ver de deur moet komen, je neemt ook ongeveer (mag wat rechter zijn) de vorm van de deur over.
Nu gaan we de basis van de deur inkleuren met behulp van het penseel.
Hiervoor kijk je best naar de platte deur hoe de shades ongeveer zijn.
Nu gaan we onze deur eens wat dikte geven.
We doen dit dooe de scheidingslijn van de deur opnieuw te tekenen naast de originele lijn (de afstand tussen de 2 hangt af van hoe je het resultaat wilt)
Hier nemen we 1 pixel er tussen en we vullen dan ook deze pixel in een donkere tint op.

Afbeelding

Als je een deur hebt zonder boven omranding ben je nu al zo goed als klaar, maar hier is dit het geval niet.
Dus we tekenen de boven omranding ook met behulp van het penseel tool. Om de juiste vorm te krijgen zijn er niet echt trukjes, je moet dit een beetje voelen hoe je het moet doen.

Afbeelding

Een randje aan de wagen voor instap boortje en aan de deur zou ook nog goed staan dus tekenen we dit even, in een donker tintje natuurlijk.

Afbeelding

Hoogst waarschijnlijk de makkelijkste stap van deze tutorial: We tekenen een grijs pixeltje in de rand die we daarstraks tekenden (dit stelt het slot voor van de deur).

Afbeelding

Terug een makkelijke stap, omdat de deur in het vooraanzicht erop zou kunnen schuiven we het vooraanzicht wat op (niet altijd noodzakelijk).

Afbeelding

We gaan nu even de deur die we daarstraks in het zijaanicht hebben getekent selecteren met de Veelhoeklasso (L), de deur dikte selecteren we echter niet mee.

Afbeelding

Kopieer en plak nu deze deur en versleep hem naar de juiste plaats in het vooraanzicht.

Afbeelding

Om de stukken die over je carroserie staan weg te knippen gebruik je terug veelhoekslasso maar nu klik in bovenaan in de balk het witte vierkant met een grijs erachter aan (kan ook door gewoon alt in te drukken terwijl je selecteerd) en je selecteerd nu de gedeeltes die weg mogen, zodra je een volledige cirkel hebt gedaan rond het gedeelte dat weg mag verdwijnt het vanzelf wel.

Afbeelding

we gaan nu effen de ruit wat afwerken, we kleuren deze binnen de randen volledig grijs en aan de rand beetje donkerder.
Aan de buitenkant plaatsen we nu wat AA(zie eerste post) om een vloeiend verloop te bekomen.

Afbeelding

Nog vlug even onde deurrand wat dikte mee geven en alles wat afwerken.

Afbeelding

Nu op naar het achteraanzicht en zoals je al kunt verwachten schuiven we dit ook een beetje op.

Afbeelding

We selecteren nu de deur in het vooraanzicht met de veelhoekslasso.
Kopieer en plak deze nu en versleep deze naar het achteraanzicht.
Door rechts te klikken op je selectie en te gaan naar vrije transformatie kun je deze nu spiegelen (horizontaal omdraaien bij vrije transformatie).

Afbeelding

De deur vraagt nu ook om wat dikte maar hier maken we deze dikte naar binnentoe.
Dus terug de grenslijn opnieuw tekenen en opvullen met een donker pixeltje.
We voegen ook hier een beetje AA toe.

Afbeelding

Hier opteer ik voor een simpel Deurpaneeltje dus gaan wa dit ook maken.
We nemen de grijstinten van het interieur gemaakt in de vorige tutorial en hiermee kleuren we de deur in, paar lichtelijntjes bij elkaar bovenaan en donker onderaan.
We gaan ook aan de binnekant een pixeltje donkerder doen iedere keer en aan de buitenkant 1tje lichter.
Een basis voor een deurpaneel is hier al gemaakt.

Afbeelding

Een plat deurpaneel is ook maar niets dus beginnen we met een opbergvakje te maken.
We doen er eerst de basis vormen van, hier een rechtstuk met een boog naar binnen toe.
De stukken die horizontaal naarboven lichten kleuren we wat lichter en de naar onder gerichte stukken wat donkerder, ook aan de buitenkant maken we het wat lichter.
Middenin het rechtstukje plaatsen we hier een gleufje door een donkerder pixel rijtje omring door lichter randje.

Afbeelding

Een armsteuntje en klinkje zouden ook wel goed staan, we maken deze op hetzelfde principe als het opbergvakje.
Onder het armsteuntje plaatsen we ook nog even een schaduw lijntje omdat deze wat beter uitkomt.

Afbeelding

Dit is in feite nu het moeilijkste van de volledige tutorial en is ook niet echt een goede uitleg voor hoe je het moet maken, je moet het zelf een beetje aanvoelen of het goed is of niet.
Ik heb het hier namelijk over de spiegels.
Het enige wat ik je hierover kan meegeven is teken eerst het buitenlijntje en shade dan je spiegel.

Afbeelding

Terug hetzelfde als hier boven maar nu in het achteraanzicht.

Afbeelding

En nu nog eens in het zijaanzicht.
En je deur is nu volledig afgewerkt.

Zo ziet onze deur er nu uit, deze techniek kun je evengoed toepassen voor zelfmoord deuren.
Afbeelding

master of disaster

Berichtdoor master of disaster op za 22 apr 2006 12:27 pm

yo :)

Nu volgt een zeer simpele tut.

Namelijk velgen plaatsen.

Ik werk nog eens een keertje met paint.

Voor deze stap werken we met de nieuwe base van de Mini Cooper:
Afbeelding

Afbeelding

Ik kies dit mooi pakketje velgen van Blitz/Ritz

Afbeelding

We plakken de velg mooi op z'n plaats in de wielkast.

Afbeelding

Dit doen we ook voor de 2de velg, en klaar is hij.

Zo simpel is dit.
master of disaster

Berichtdoor master of disaster op za 22 apr 2006 12:41 pm

Dag beste pixel tuning-addicted :mrgreen:

In deze tut gaan we een zéér simpele bumper maken, heel goed voor beginnende tuners.

Base: (Vw Golf 5)
Afbeelding

Afbeelding

Maak de bumper eerst helemaal 1 kleur, ik heb gekozen voor de enalichtste kleur.

Afbeelding

Maak nu een groot luchtgat.
Aan weerszijden gelijk.
Gewoon een vierkant, met in de hoeken een pixeltje eruit zodat het niet meer zo'n heel blok is.

Afbeelding

Verdeel dit grote luchtgat in drieen.
Dit hoeft niet per se, maar ik doe het wel.

Afbeelding

Ga nu schaduwen maken in de bumper zelf.
Ik doe altijd aan de buitenkant en de onderkant de donkerste kleur en dan zo naar binnenwerken met een steeds lichtere kleur.

Afbeelding

Ga nu schaduwen maken in de luchtgaten, ik doe dan altijd onder een erg lichte kleur, en in de zijkanten en bovenkanten een donkerdere kleur.

Afbeelding

In principe is de bumper nu af, maar hij moet iets extremer.
We doen de bumper omhoog om plaats te maken voor een onderspoiler.

Afbeelding

We hebben nu een spoilertje incl. schaduw gemaakt.

Afbeelding

We hebben hier de zijkant van de voorbumper in de vooraanzicht gekopieerd en geplakt in het zijaanzicht.
Dit is een primitieve en simpele stap om een bumper te maken.

Afbeelding

Na heel wat aanpassingen klopt hij ook in het zijaanzicht.

Eindresultaat:
Afbeelding

VERGEET NIET OP TE SLAAN IN .PNG!

Met deze methode kan je ook sideskirts en de achterbumper maken :)

Met de gewaardeerde medewerking van TB
master of disaster

Berichtdoor master of disaster op za 22 apr 2006 3:02 pm

Hello again :)

Nu gaan we de lichten laten knipperen.

Over het algemeen is het niet iets wat vele gebruiken, maar het is toch handig om het te kunnen denk ik zo.

Maar eerst moet je natuurlijk weten hoe je lichten aanzet :)

Zelf heb ik daar geen tut van dus zal ik een van Turbo nemen:

Afbeelding

dat was simpel ^^

Nu, de lichten laten knipperen.

Afbeelding

Ten eerste zet je je lampen aan zoals hierboven beschreven.

Afbeelding

Als het goed is heb je de Inner Glow en Outer Glow in een aparte layer, anders kun je de lampen niet laten knipperen.
Je klikt nu op de link van Adobe Imageready(Deze vind je onderaan je Tools window).

Afbeelding

In Adobe Imageready heb je de window Animation.
Hier zie je eerst één vakje staan met je auto erin.
Je zet nu de layer van je lampen uit en duplicate je frame.(Hiervoor druk je op een knopje)

Afbeelding

Als het nieuwe vakje verschijnt zet je de layer van de lampen aan.
Als het goed is, ziet het er nu zo uit.

Nu stel je de tijd in van hoelang je de lampen wilt laten knipperen, dit doe je door onderaan je frames(waar eerst 0 sec staat)te klikken, en dan een tijd te selecteren.

Als je het gewenste resultaat hebt bereikt, ga je het bestand opslaan.
Let goed op dat je op "save optimized as" drukt!
Sla hem op als .gif bestand, anders beweegt de afbeelding niet!!!!!

Afbeelding

Mijn resultaat.

Je kunt zelf zoveel frames maken als je wilt, en je moet een tijd instellen die jij goed vind.

Ik gebruikte hier zelf de Engelse versie van Adobe Photoshop 7.0.

Met de gewaardeerde medewerking van Turbo & CAR-INFO-WEB
master of disaster

Berichtdoor Rafael op za 22 apr 2006 5:08 pm

WOW, chapeau, M.o.d.

Respect =D>
I am protected species
Rafael (oude nickname: Whicker)
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor master of disaster op za 22 apr 2006 5:18 pm

thx^^
nu begrijpen de meeste het toch denk ik zo :)
master of disaster

Berichtdoor Dahaka op zo 23 apr 2006 10:02 pm

de meest uigebreide tut van manga denk ik...
amen!! (y) echt hemels kerel, vette merci
Afbeelding
Dahaka
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Fear op zo 21 mei 2006 7:47 pm

nice work homie :D
Afbeelding
Fear
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Rusty_69 op ma 22 mei 2006 5:00 pm

maii niiiice :D als ge der nog ebt, posten eh :)
Afbeelding

Afbeelding
Rusty_69
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor darcone op ma 22 mei 2006 7:05 pm

zalig :D geef mij maar sigs kheb et gedult hier nie voor :mrgreen:
Afbeelding
darcone
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor master of disaster op do 25 mei 2006 6:40 pm

FluX schreef:
bjoerk schreef:
tomato schreef:tis men eerste keer , trekt nog op ni veel mja :)

voor :

KNIP

zijn wel wa dingen mislukt zoals die bumpers :lol: :oops:

Een goede tune begint met een goede base, let er altijd op dat de shading gooed is, dat er AA op zit, zipper enzovoort

shading? AA? Zipper?

zal het proberen uit te leggen.

shading is de nuance tussen de verschillende kleuren.
zoals bv.
Afbeelding

allemaal lijnen met verschillende kleuren, en dat heeft de base van de betreffende VW van tomato niet :)

AA heb ik al eens uitgelegd, zie eerste post.

Zipper is ook een soort van shading op de tune.
bv.
Afbeelding

hopelijk snap je het een beetje :)
master of disaster

Berichtdoor darcone op za 27 mei 2006 1:49 pm

bedank ;)
Afbeelding
darcone
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor master of disaster op ma 05 jun 2006 6:00 pm

master of disaster

Berichtdoor Berghe op do 20 jul 2006 4:24 pm

zalige tut
Berghe (oude nickname: RUF)
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor el nico op zo 03 sep 2006 2:15 pm

wow zalig :p :D

nu weet ik ineens ook hoe dak een bewegende afbeelding kan maken :mrgreen: :D

merci dude :p
el nico
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Locomotion op do 30 nov 2006 9:30 am

Zalig gewoon bedankt voor deze tut echt de max kan ik strax eens beginnen :D
Afbeelding
Locomotion
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Jv_Dj op do 30 nov 2006 9:30 pm

Zelf ook is geprobeerd

Afbeelding

^
|
Rate
BELGACOM SUCKT :
Afbeelding

latest: [X]

my photobucket
Jv_Dj
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bjoerk op do 30 nov 2006 10:25 pm

sorry to break you down but:
- Base zuigt kunt gij nik saan doen neem beter base
-ieuw rims gebruik een tablet van blitz ofzow maar nie vergeten te crediten
- wielkassen opvullen met zwart
- bumpers niet zo ene grote gatne maken is niet mooi begin gewoon bij het aan passen vna originele bumpers en dna verder gaan
-en die spoiler is vele te hoog
- en overal AA, Zipper (niet teveel) en degelijk shading op zetten
Afbeelding

http://www.setbb.com/kevinphillippe/
YOU GOTTA FIGHT FOR KP's RIGHT TOO POOOOOOOOOOST
http://nl.pokerstrategy.com/#u715ES
bjoerk
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Prince-_- op do 30 nov 2006 10:34 pm

zit er ier iemand nog op een mangatunigforum (spel)
Modder 2 the bone
Afbeelding

Afbeelding

thx to Typo
http://s1.metaldamage.nl/c.php?uid=126711
Play the game..
Prince-_-
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Jv_Dj op do 30 nov 2006 10:52 pm

bjoerk schreef:sorry to break you down but:
- bumpers niet zo ene grote gatne maken is niet mooi begin gewoon bij het aan passen vna originele bumpers en dna verder gaan

twas wel mijne eerste eeh ....
BELGACOM SUCKT :
Afbeelding

latest: [X]

my photobucket
Jv_Dj
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Prince-_- op do 30 nov 2006 11:19 pm

Jv_Dj schreef:

voor nen eerste keer is da goe :)
blijve oefene :)
Modder 2 the bone
Afbeelding

Afbeelding

thx to Typo
http://s1.metaldamage.nl/c.php?uid=126711
Play the game..
Prince-_-
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bjoerk op vr 01 dec 2006 6:55 pm

Prince-_- schreef:
Jv_Dj schreef:

voor nen eerste keer is da goe :)
blijve oefene :)

mmm ik weet dat het je eerste keer is maar dat wil niet zeggen dat je geen commentaar mag krijgen deze commentaar is om u te helpen de eerste maanden gade nog vele comentaar krijgne maar gemoet daar uit leren ook heel belangrijk is veel tidj in je tunes steken
Afbeelding

http://www.setbb.com/kevinphillippe/
YOU GOTTA FIGHT FOR KP's RIGHT TOO POOOOOOOOOOST
http://nl.pokerstrategy.com/#u715ES
bjoerk
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor weirdo op vr 08 dec 2006 10:54 pm

ik heb ook eens zitte volgen met die stappen eerst heb ik geprobeerd met photoshop elements 4.0 daar vond ik niet alles. gisteren ban ik begonnen met paint en vanddag heb ik dit =>
Afbeelding
weirdo
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor weirdo op za 09 dec 2006 1:57 pm

ik nog zitte verder werken nog wa zitte testen. ik heb alleen maar paint gebruikt en dit zijn men voorlopige testjes

Mini Cooper Test
Afbeelding

Afbeelding

VW Passat Test
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

VW Golf Test

Afbeelding

Afbeelding
weirdo