LatraXor schreef:Van een downgrade gesproken. Uw auto ziet er instant 2 scheten goedkoper uit. En ik hoop dat ge toch even gezocht/gelezen hebt welke ervaringen mensen hebben met die koplampen, want die aftermarket 'sjonnie' koplampen hebben niet altijd de perfecte pasvormen (niet aansluiten, kieren).
Smaken verschillen, aan u om te doen en laten wat ge wilt, maar als ge ze dan toch zout kopen wees dan zeker dat de pasvorm nagenoeg 100% is.
bloky schreef:LatraXor schreef:Van een downgrade gesproken. Uw auto ziet er instant 2 scheten goedkoper uit. En ik hoop dat ge toch even gezocht/gelezen hebt welke ervaringen mensen hebben met die koplampen, want die aftermarket 'sjonnie' koplampen hebben niet altijd de perfecte pasvormen (niet aansluiten, kieren).
Smaken verschillen, aan u om te doen en laten wat ge wilt, maar als ge ze dan toch zout kopen wees dan zeker dat de pasvorm nagenoeg 100% is.
passen perfect, komen van autosport willy en zijn niet direct aftermarket...
en prijs is duur genoeg!
Asterion schreef:bloky schreef:LatraXor schreef:Van een downgrade gesproken. Uw auto ziet er instant 2 scheten goedkoper uit. En ik hoop dat ge toch even gezocht/gelezen hebt welke ervaringen mensen hebben met die koplampen, want die aftermarket 'sjonnie' koplampen hebben niet altijd de perfecte pasvormen (niet aansluiten, kieren).
en prijs is duur genoeg!
It's your first car?
Ooit krijg je er spijt van dat je dat gedaan hebt.
'k Heb het ook al in jou topic gezegd, zoiets hoort niet op zo'n lichte wagen.
Hou het OEM of desnoods OEM+.
Of hou het zo clean mogelijk, daar krijg je tegenwoordig meer respect voor terug op de weg dan iemand die zijn wagen zo uitbreid.
Het tuningsalon in mechelen is niet voor niets verandert van naam EN van stijl
Asterion schreef:bloky schreef:LatraXor schreef:Van een downgrade gesproken. Uw auto ziet er instant 2 scheten goedkoper uit. En ik hoop dat ge toch even gezocht/gelezen hebt welke ervaringen mensen hebben met die koplampen, want die aftermarket 'sjonnie' koplampen hebben niet altijd de perfecte pasvormen (niet aansluiten, kieren).
en prijs is duur genoeg!
It's your first car?
Of hou het zo clean mogelijk, daar krijg je tegenwoordig meer respect voor terug op de weg dan iemand die zijn wagen zo uitbreid.
Dj_Iron schreef:Asterion schreef:It's your first car?
Heeft toch niets met naamverandering te maken?
Ok vorige jaren stonden er meer sjinkbakken dan dit jaar..maar dan nog tuning blijft tuning, en er zijn nu zoveel ondersoorten zoals clean, OEM, Ratlook, extreme, ..
Ze hebben de naam daarvoor niet verandert, het is omdat auto's zoals oldtimers dan ook meer kansen krijgen, wat in mijn ogen echt top is om zo een Amerikaanse oldie te zien voorbijkruipen
Sjinkers zijn er altijd, en meestal zijn dat mensen die er niets van kennen of gewoon geen smaak hebben..die vindan van jah die ledjes zie je veel dus wil ik doe ook..maar dat zijn dan ook mensen die 100 euro teveel vinden voor in een auto te investeren, mocht ik alles optellen wat ik al aan de auto heb laten veranderen was ik er van men leven niet aan begonnen of meteen doorgespaard voor nen deftige BMW .. ik zou er denkik al geraken
Asterion schreef:Dj_Iron schreef:Asterion schreef:It's your first car?
Heeft toch niets met naamverandering te maken?
Ok vorige jaren stonden er meer sjinkbakken dan dit jaar..maar dan nog tuning blijft tuning, en er zijn nu zoveel ondersoorten zoals clean, OEM, Ratlook, extreme, ..
Ze hebben de naam daarvoor niet verandert, het is omdat auto's zoals oldtimers dan ook meer kansen krijgen, wat in mijn ogen echt top is om zo een Amerikaanse oldie te zien voorbijkruipen
Sjinkers zijn er altijd, en meestal zijn dat mensen die er niets van kennen of gewoon geen smaak hebben..die vindan van jah die ledjes zie je veel dus wil ik doe ook..maar dat zijn dan ook mensen die 100 euro teveel vinden voor in een auto te investeren, mocht ik alles optellen wat ik al aan de auto heb laten veranderen was ik er van men leven niet aan begonnen of meteen doorgespaard voor nen deftige BMW .. ik zou er denkik al geraken
Ik dacht gelezen te hebben dat ze de naamsverandering hebben vanwege de reden dat er meer en meer "gecleand" wordt dan echt "getuned".
De smaak is verplaatst van tuning naar cleaning, RAT looks, oldtimers. Vandaar die naamsverandering dacht ik
Daardoor komen er dus zoals je zegt meer wagens aan bod.
@Bloky: ik ben blij dat je je verstand gekregen hebt
Jethro schreef:Ik heb een nieuw setje velgen opt oog
Maar ik ben bang dat ze wat te klein gaan uitvallen (kan er wel lekker laag mee)
Noiz schreef:weet er iemand goeie site om velgen te vinden voor een alfa romeo? niet om te kopen enkel bekijken bestellen doe ik wil via iemand dat ik ken
Noiz schreef:weet er iemand goeie site om velgen te vinden voor een alfa romeo? niet om te kopen enkel bekijken bestellen doe ik wil via iemand dat ik ken
Stephenn schreef:Noiz schreef:weet er iemand goeie site om velgen te vinden voor een alfa romeo? niet om te kopen enkel bekijken bestellen doe ik wil via iemand dat ik ken
http://www.online-velgen.nl/
heb ik mijn ook van, goede service en als ik mij niet vergis gratis levering
Noiz schreef:Stephenn schreef:Noiz schreef:weet er iemand goeie site om velgen te vinden voor een alfa romeo? niet om te kopen enkel bekijken bestellen doe ik wil via iemand dat ik ken
zijn dat prijzen voor 4 velgen of per velg
the-skullkid schreef:Noiz schreef:Stephenn schreef:Noiz schreef:weet er iemand goeie site om velgen te vinden voor een alfa romeo? niet om te kopen enkel bekijken bestellen doe ik wil via iemand dat ik ken
zijn dat prijzen voor 4 velgen of per velg
Der staat overal SETPRIJS dus ik gok voor vier.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast