register Paswoord vergeten?

Auto "Projecten" van IT Leden

Topics over auto- & moto-techniek

Re: Auto "Projecten" van IT Leden

Berichtdoor Audioholic op zo 22 jul 2012 12:55 pm

Pak van men hart. :p Vreemd dat de bediende van een toch wel vrij grote garage overtuigd was van wel.

JDM schreef:Ergste wat ze u kunnen aansmeren is een verbod tot verkeer (had ik vorig jaar :roll: ), dan mag je enkel nog rechtstreeks rijden van keuring naar huis, van keuring naar garage, van huis naar garage en omgekeerd. Alléja, bij mij wast alleszins zoiets.

Krijgt ge zoiets snel? Hoeveel keer was je daarvoor afgekeurd?
Afbeelding
Audioholic (oude nickname: Hardcore)
I am the alpha and the omega
I am the alpha and the omega

Berichtdoor Asterion op zo 22 jul 2012 1:08 pm

Audioholic schreef:Pak van men hart. :p Vreemd dat de bediende van een toch wel vrij grote garage overtuigd was van wel.

JDM schreef:Ergste wat ze u kunnen aansmeren is een verbod tot verkeer (had ik vorig jaar :roll: ), dan mag je enkel nog rechtstreeks rijden van keuring naar huis, van keuring naar garage, van huis naar garage en omgekeerd. Alléja, bij mij wast alleszins zoiets.

Krijgt ge zoiets snel? Hoeveel keer was je daarvoor afgekeurd?

Als ge zorgt da uwe auto in orde staat zult ge moeilijk een rode kaart krijgen.

Zit ge echter me gaten in u carroserie, zijn je banden kaal, is de ophanging stuk, ja dan zal je rapper een rode kaart krijgen.
Asterion (oude nickname: FluX)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor LatraXor op zo 22 jul 2012 1:20 pm

Niet dat het veel mensen interesseert, maar toch even de vooruitgang plaatsen.

Blok is er gisteren uit gegaan en ligt reeds deels uit mekaar. Complete uitlaat + benzinetank zijn er gelijk ook vanonder gehaald. Gisteren op 't gemakske een uur of 10-11 aan de Civic bezig geweest :mrgreen: !
Al bij al weinig problemen gehad. Juist de achterste motorsteun heeft ons wel wat meer werk bezorgd, maar dan vooral omdat wij de motor uit het chassis lieten zakken en hem er niet uit haalden langs boven.

First things first, eerder deze week kreeg ik een pakket met wat algemeen grut + goodie aan van A4H:

Afbeelding

Afbeelding

Foto's van gisteren.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Aangezien de auto nog moest "rollen" en ik schrik had dat de lagers gingen sneuvelen eens de wagen weer op zijn poten komt ben ik op zoek gegaan naar een alternatief voor die lompe aandrijfassen ter "ondersteuning" van de lagers.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Blok direct beginnen "scheiden". Echt een leuk werk.
Riemen mogen eens vervangen worden ;):
Afbeelding

Airco + servopomp en alternator gedemonteerd:

Afbeelding

Afbeelding

Opgemerkt dat mijn voorganger lomp is geweest of brute pech heeft gehad ;):

Afbeelding

Alles werd nauwlettend in de gaten gehouden:

Afbeelding

Civic staat buiten te wachten op transport:

Afbeelding

En dan uiteindelijk, 12u na aankomst terug richting huis:

Afbeelding

Tijdens het demonteren wat algemene dingen opgemerkt die vernieuwd zullen worden, OEM uiteraard.
- 2 fuseepennen, dichtingen van de airco leidingen, cardanmoffen eens vernieuwen

Vervolgens eens een lijst opgemaakt van alles wat in, op of rond de motor vervangen zal worden. Allemaal door OEM materiaal.
Specilist:
- Inlaat & uitlaatpakking, koppakking (inclusief nieuwe kopbouten), kleppendekselpakking, klepdichtingen, nokkenasdichtingen, injector O-ringen, kleppendeksel O-ringen
- Carterpanpakking, "oil pickup" pakking en diverse pakkingen onderin het blok
- Gaskleppakking, VTEC Solenoïde pakking
- VTEC dowel pin en diens O-ring
- Distributiekit (Gates Racing) + nieuwe waterpomp & pakking en tensioner. Nieuwe V-riemen.
- Krukaslagers, drijfstanglagers en zuigerveren.
- Koppeling + versnellingsbakdichtingen zullen met der tijd ook vervangen worden.
- Thermostaat
- Nieuwe vibratierubbers waarmee de motor onderaan vast hangt op het chassis. De oude hebben te veel meegemaakt ;).

- Nieuwe ITR B18 oliepomp + pakkingen.
- Nieuwe onderste distributiecover, voor de B18 pomp.

- Kop + blok worden gevlakt

- B16A nokken
- ITR airbox
- Spec '96 Header + 2.5" vervolg (welke uitlaatlijn is nog niet geweten)

Wat nu volgt is de motor verder uiteenhalen zodat ik het naakte blok op de motorstand kan zetten en kan beginnen aan de revisie (gepland eind augtus).
Afbeelding

MHR Tuning! Engine development & Rebuilding. http://www.mhrtuning.be/
Civic Club Holland / Honda-Tech
LatraXor
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor benoben op zo 22 jul 2012 3:50 pm

pfieuw wat een werk :shock: Ik vind het zeker interessant om te volgen! Hou ons maar op de hoogte! =D>
benoben
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Asterion op zo 22 jul 2012 3:55 pm

Dat zal een prachtig projectje worden!

Zou het overigens niet leuker en overzichtelijker zijn mocht je een aparte topic aanmaken?
Zo is het ook makkelijker te volgen
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor JDM op zo 22 jul 2012 4:49 pm

^ Idd, die zal weer volledig nieuw zijn als die gereed is denk ik ;)
JDM (oude nickname: Punani)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor LatraXor op zo 22 jul 2012 8:43 pm

Thanks!

JDM schreef:^ Idd, die zal weer volledig nieuw zijn als die gereed is denk ik ;)

Da's inderdaad de bedoeling :D .

Asterion schreef:Dat zal een prachtig projectje worden!

Zou het overigens niet leuker en overzichtelijker zijn mocht je een aparte topic aanmaken?
Zo is het ook makkelijker te volgen

Ik zal bij de volgende update een apart topic maken ;).

Hier nog wat foto's van deze namiddag.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

LatraXor
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor LatraXor op di 21 aug 2012 8:08 pm

Efkes updaten hier. Ik plaats het gewoon in 2 quotes zoals ik dat op andere fora doe. Zij die het willen lezen zullen dat wel doen ;).

12/8
Mooi weer dit weekend dus verder gedaan aan de EG6.

Wou eigenlijk de motorkabelboom naar binnentrekken dit weekend, maar dat bleek iets te optimistisch te zijn gezien de verwarmingshuizen en kachels er nog inzaten langs binnen.
Enkele foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bij het demonteren van de kachelunit etc toch redelijk wat takjes en blaadjes tegengekomen.

Afbeelding

Vooral deze was gek, je ziet nog niet de helft van wat er allemaal in vast gekoekt zat.

Afbeelding

Hier mag Tinus hem binnen enkele maanden eens op uitleven :goed:

Afbeelding

Die roestige beugel wordt een koud kunstje voor Rustyco ;). Als ik hem nog ga nodig hebben, want heb een leuk plan i.v.m de plaatsing van mijn ECU.

Afbeelding

Voorts ook nog de hoogstwaarschijnlijke reden gevonden van mijn waterlek. Had er de volledige afwateringsdarm uitgehaald via de dakstijl om deze te kuisen, maar was vergeten een kabeltje te laten volgen om er hem makkelijk door te krijgen terug... 45 minuten en heel wat gevloek later zat hij weer zoals hij moest zitten.

Afbeelding

Zo sloot ik af vandaag.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deze week de servopomp, aircopomp en startmotor ook wat opgeschoond. De servopomp vooral was bijzonder smering. Paar minuten schrobben in een ontvetbak en met de staalborstel over de hardnekkinge plekken bracht gelukkig al wat verbetering. Ben aan het twijfelen om de pompen ook mee te spuiten in de kleur van het blok (motip engine paint). Dat zal later nog blijken.

Had schrik dat de pompen gingen "uitdrogen" dus heb deze zoveel mogelijk afgedopt. Voor de aircopomp is het tevergeefs want daar zit toch niets meer in. Maar de servopomp heb ik met wal olie voorzien. Was gelijk een plan die water kreeg. Beetje olie bij, aan de poulie draaien, nog wat olie bij :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voorts zijn er wat updates op komst ook.
De EG6 velgen en ITR airbox liggen nog steeds bij Gerdy. Morgen wordt er een complete set GATHERS naar me toegestuurd vanuit Nederland, nogmaals dank voor de tip Leon :goed:
Tevens zouden ze in Amerika nu moeten bezig zijn met een heel grote bestelling samen te leggen voor mij, als alles aangekomen is meer daarover ;).

Tot de volgende!

21/8
Afgelopen dagen rustig verder gedaan aan de EG.

Benzinefiltermodule, vloerbekleding en nog wat klein prul eruit gehaald.
Kabelboom aan de bestuurderskant losgemaakt (mbt zekeringskast daar) en de "motorkabelboom" rechtsvoor naar binnen getrokken. Verder heb ik ook de kabelboom rechtsvoor "beschreven" en schematisch voorgesteld om er een beter zicht op te krijgen en plannen op te maken. Zou namelijk graag wat "tucken", echter zonder te moeten knippen en solderen. Ik wil het namelijk zo "failsafe" mogelijk houden. In de verlichting zal ik zoiezo knippen en verlengen, wat die bekabeling was door mijn voorganger zoiezo al volledig opgekloot.

Dit is het basisschema van de kabelboom.

Afbeelding

Dit zijn de plannen.
* Mistlichten vooraan + verlichting vooraan langs de buitenkant van de chassisbalk laten lopen.
* Kleine zekeringsmodule naar binnen brengen (voetruimte passagier). Eens zien bij het "ontplakbanden" van de kabelboom of de lengte van de kabels dit toelaat. Verder krijgt hij gewoon een + van de accu, en die accu zou ik vanachter plaatsen (koffer).
* Grote zekeringsmodule naar binnen brengen (voetruimte passagier). Ook zien of de lengte van de originele kabels het toelaat. Verder krijgt deze ook een + van de accu en loopt er een kabel naar de alternator.
Haalbaarheid: 80% (?).
Problemen:
* Inbouwen, waar? Zou niet graag hebben dat mijn passagier met z'n voeten in de lucht moet zitten + het moet toegankelijk blijven (tenslotte is en blijft het een zekeringskast).
* De + kabels moeten verlengd worden. Langere kabel = meer weerstand = spanningsverlies. Kan ik originele diktes gebruiken? Immers noodzakelijk omdat deze kabels een oogbevestiging hebben en ik kan geen "overmaten" gebruiken vrees ik.
De volledige kabelboom wordt zoiezo "ontloomd", opgeschoond en terug ingetaped.

Afbeelding

Zo zou de kabelboom er nog moeten uitzien (lees: zichtbaar in de motorruimte):

Afbeelding

Sfeerbeeld:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Verder heb ik gisteren ook een hele hoop bouten en moeren besteld bij de mannen van "Bolt Boys". B-series engine kit, transmission kit, transmission belly kit, Civic '92-'95 kit (dus voor de bumpers, zijpanelen en steunen) en een clutch line tucking kit.

De "updates" in mijn topic zijn niet altijd even sensationeel, maar ik doe dit vooral voor mezelf om een mooie evolutie te kunnen herlezen op het einde van het verhaal ;).

Tot de volgende!
Afbeelding

LatraXor
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor benoben op di 21 aug 2012 8:15 pm

respect gast voor wat je aan het doen bent (Y) hou ons zeker verder op de hoogte!
benoben
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor the-skullkid op di 21 aug 2012 8:17 pm

Respectz! Van die kabelboom alleen al zou ik zot worden.
Afbeelding

Afbeelding
the-skullkid (oude nickname: the skullkid)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor LatraXor op di 21 aug 2012 9:05 pm

benoben schreef:respect gast voor wat je aan het doen bent (Y) hou ons zeker verder op de hoogte!

Thanks! Zal ik zeker doen. Ten vroegste volgende zomer en ten laatste zomer 2014 had ik er mee op de baan willen komen. Er zijn dus nog wel enkele maanden werk voor de boeg ;).

the-skullkid schreef:Respectz! Van die kabelboom alleen al zou ik zot worden.

Als je iets af weet van elektronica en je houdt er je hoofd bij is het allemaal nog te doen. 'T is wel nog heel leerrijk ook eigenlijk.
Afbeelding

LatraXor
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Nat0r op wo 22 aug 2012 8:35 am

zeer nice!

coolen hond ook!
Nat0r
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Member op wo 22 aug 2012 5:07 pm

Amai, ja zeker respect als je dit allemaal kan! Da zal wel puur genieten zijn als 'm binnen een goe jaar lekker bolt!

Ik snap niks van de foto's + uitleg maar het ziet er indrukwekkend uit :p
Afbeelding

Eclipx schreef:@Member: vergeet de standaard tatoo op de achterrug niet ééh!!!!
Member (oude nickname: member1002)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor LatraXor op za 25 aug 2012 8:57 pm

Bedankt!

Het plan is om het tegen volgende zomer "rijdend" te hebben (motor volledig heropgebouwd + mechanisch 100% in orde en kas volledig herspoten), dus nog niet volledig af naar mijn goesting. Maar ik blijf student dus ik moet de kosten wat spreiden ;).

Deze week verder alles naar binnen getrokken en gedemonteerd. Dus nu enkel nog remleidingen in de motorruimte.
Volgende week neem ik de bodem / wielkasten + chassis onder handen.
Afbeelding

LatraXor
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Hofstay op zo 26 aug 2012 8:36 pm

Ik ben op het moment bezig een +- 170PK G40 blok (gesuperchargede 1300 4pitter) in mijn oude Polo Breadvan/Steilheck aan het swappen :mrgreen:

Komen vast nog wel fototjes van online als ik het niet vergeet 8-)
Livi'n the VAG way of life...
Hofstay
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor LatraXor op zo 02 sep 2012 11:32 am

Deze week in totaal een uur of 50 gewerkt aan de Civic, het resultaat zie je hier:

Gunther schreef:Deze week ga ik mij bezig houden met de bodem + wielkasten van de auto.

Vandaag begonnen met het opkuisen daarvan. Eerst met een schuurborstel (geen ijzerborstel, maar kuisborstel) op een boormachine en daarna met koudontvetter en de hoge druk reiniger. De laatste "beetjes" coating op de bodem blaast er met perslucht mondjesmaat af of laat ik gewoon zitten. Wat je nog ziet op de wielkasten blijft ook zitten.

Enkele sfeerfoto's:

Resultaat na kuisborstel:

Afbeelding

Afbeelding

Wasplaats binnen voor koudontvetter (ongelooflijk hoeveel zwarte smurrie er nog af komt):

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Resultaat na koudontvetter:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Oké, het zou misschien net nog iets beter zijn moest ik de volledige kas laten stralen, maar then again, ik ben nog student. Dus hier en daar doe ik zelf wat ik zelf kan.

Vandaag ook nog de remleidingen + koppelingsleiding in de motorruimte verwijderd.

Plannen voor morgen:
- Subframe er van onder halen en opschuren + grondlaag (door de gemorste remolie was die aan 1 kant al goed afgebladerd)
- Chassisbenen aan de voorzijde mat zetten met schuurmatje + zinklaag aanbrengen
- Bodem behandelen met "stone chip" coating. Daar geen zinklaag vermits hier en daar nog coating aanwezig is en die zinklaag zal daar niet echt op pakken
- Wielkasten behandelen met tectyl

Gunther schreef:Ben de hele week bezig geweest aan de EG6.
Subframe + assen zitten er terug onder nu. Nu nog juist de wielen er op en de deuren plaatsen en richten en de wagen kan terug naar huis getrokken worden. Serieus wat werk aan gehad, maar het resultaat mag er zijn. Ik denk dat de bodem klaar is voor de volgende 20 jaar.

Hier wat sfeerfoto's:

Subframe gedemonteerd, stuurhuis en swaybar ook gedemonteerd.

Afbeelding

Roest zo goed mogelijk opgeschuurd.

Afbeelding

Extra behandeling met Rustyco.

Afbeelding

Subframe nagenoeg volledig opgeschuurd en klaar voor basislaag.

Afbeelding

Afbeelding

Zinklaag.

Afbeelding

Eindresultaat na primer + laklaag.

Afbeelding

Voor montage het stuurhuis nog eens opgekuist ook natuurlijk ;).

Afbeelding

Eindresultaat met stuurhuis en motorsteun terug gemonteerd. De draagarmen zien er niet uit en de swaybar is niet gemonteerd. Echter is dit omdat ik de swaybars, draagarmen en schokdempervorken ga laten coaten ;).

Afbeelding

Afbeelding

Moet zeggen dat ik zeer trots ben op het resultaat, is misschien niet even professioneel als coaten maar het resultaat mag er toch zijn, vind ik.

De benzinetank was hetzelfde lot beschoren. Onderkant met tectyl behandeld, maar bovenkant (tegen chassis) ook zink + primer + lak.

Afbeelding

Ondetussen heb ik verder gedaan aan de EG6 zelf ook natuurlijk.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De bodem zelf is met een spuitpistool gedaan. Veel grover resultaat, maar voor de bodem mag dit echt wel.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan nog de laatste dingen van het schutbord losgehaald ook. Motorruimte is klaar om naar de spuiter te gaan (zal wel nog even duren)

Afbeelding

Tot de volgende!
Afbeelding

LatraXor
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Ottorongo op zo 02 sep 2012 11:49 am

ik zou graag velgen steken onder mijne bmw maar ik ken nix van banden en wat die mij zouden kosten e.d kan hier iemand mij mss helpen ?
deze wil ik

alsk 18" neem zijn de maten Bmw 8x18 5x120 ET 35
en 19" Bmw 8.5x19 5x120 ET 37

iemand een idee wat een deftig maar toch niet te duur laagprofiel bandensetje hiervoor kost ? en of het de moeite is om 19" te nemen ?
Ottorongo (oude nickname: slaapkopje)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Asterion op zo 02 sep 2012 11:59 am

Ottorongo schreef:ik zou graag velgen steken onder mijne bmw maar ik ken nix van banden en wat die mij zouden kosten e.d kan hier iemand mij mss helpen ?
deze wil ik http://94.143.208.169/images/12/1276146782.jpg

iemand een idee wat een deftig maar toch niet te duur laagprofiel bandensetje hiervoor kost ? en of het de moeite is om 19" te nemen ?

Tip: koopt u gene chinese brol want dan hebde over paar maand ne klapband of een dikke blaas.
Al véél gehoord dat chinese banden rapper slijten, rapper misvormen door in een put te rijden.

http://www.autobandenmarkt.be
Kijk voor Yokohama, Michelin, Dunlop, etc..
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor crazyloco op zo 02 sep 2012 12:01 pm

Ottorongo schreef:ik zou graag velgen steken onder mijne bmw maar ik ken nix van banden en wat die mij zouden kosten e.d kan hier iemand mij mss helpen ?
deze wil ik

http://www.tuned-belgium.com/phpBB3/vie ... ?f=9&t=537
Afbeelding
crazyloco
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Ottorongo op zo 02 sep 2012 12:11 pm

Asterion schreef:
deze wil ik http://94.143.208.169/images/12/1276146782.jpg

Tip: koopt u gene chinese brol want dan hebde over paar maand ne klapband of een dikke blaas.
Al véél gehoord dat chinese banden rapper slijten, rapper misvormen door in een put te rijden.

http://www.autobandenmarkt.be
Kijk voor Yokohama, Michelin, Dunlop, etc..

was ik ook al niet van plan ;) de banden zijn het enige onderdeel van de wagen die de grond raken en ik wil dus niet na een maand ergens op mn dak staan omdatk een klapband heb gehad ofzo

t probleem is ik snap ni welke bandemaat ik moet nemen
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor N1ibor op zo 02 sep 2012 12:20 pm

ik moet over een paar maand ook nieuwe voorbanden kopen maar ik weet niet goed welke. vanachter zijn ze nog heel goed, nog maar 2000 km mee gereden maar vanvoor zijn ze versleten (de banden vanvoor verschillen van die van vanachter btw).
nu liggen er vanvoor michelin's op maar die zijn duur tov de kwaliteit heb ik me laten vertellen. weet er misschien iemand een goeie band? Ik rij met een ford focus van 2004 .$
het moeten all-seasons zijn btw
N1ibor
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Asterion op zo 02 sep 2012 12:38 pm

Ottorongo schreef:was ik ook al niet van plan ;) de banden zijn het enige onderdeel van de wagen die de grond raken en ik wil dus niet na een maand ergens op mn dak staan omdatk een klapband heb gehad ofzo

t probleem is ik snap ni welke bandemaat ik moet nemen

Welke bandenmaat ligt er nu op?

Om het makkelijk te berekenen kan je het volgende doen.
Rij je nu met 16" op 205/55/16 en ga je naar 19":
- Van 16 naar 19 is 3" verschil
Per inch tel je van 205 er 10 bij, kom je op 235
Per inch trek je ook 10 af van 55, kom je op 35.

Bij mijn set banden klopte dit ongeveer.

Dan kan je op deze site berekenen hoeveel afwijking je gaat hebben op je snelheid. Deze moet zo dicht mogelijk tegen het origineel aanleunen..
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Ottorongo op zo 02 sep 2012 12:44 pm

shit bande zen wel duur :D 210 € voor ne yokohama
iemand die bepaalde merken kan voorstellen die degelijk zijn maar toch prijsvriendelijk ?
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor N1ibor op zo 02 sep 2012 12:47 pm

Ottorongo schreef:shit bande zen wel duur :D 210 € voor ne yokohama
iemand die bepaalde merken kan voorstellen die degelijk zijn maar toch prijsvriendelijk ?

same here
N1ibor
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Asterion op zo 02 sep 2012 12:48 pm

Al de deftige merken liggen rond die prijsklasse ;-)
Misschien kan je kijken voor Hankook, dat zie ik tegenwoordig ook veel op nieuwe wagens liggen.

Maar op banden wil je niet besparen, geloof me :-)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor crazyloco op zo 02 sep 2012 1:29 pm

ik heb voor mijn goodyear f1 bande 155 euro per band betaald...
Afbeelding
crazyloco
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor N1ibor op zo 02 sep 2012 2:19 pm

crazyloco schreef:

asymmetric?
N1ibor
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor crazyloco op zo 02 sep 2012 3:07 pm

N1ibor schreef:
crazyloco schreef:

asymmetric?

?
Afbeelding
crazyloco
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor the-skullkid op zo 02 sep 2012 5:47 pm

Op al onze (vracht)wagens liggen michelins.
Toen ik de evoracing velgen kocht voor €800 voor de MINI zaten er banden rond. Knoerharde, loodzware bamibandjes. In de regen niks van grip. Nu liggen er Michelin sport pilot op en ben er zeer tevreden van!
Afbeelding

Afbeelding
the-skullkid (oude nickname: the skullkid)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor N1ibor op zo 02 sep 2012 6:03 pm

crazyloco schreef:
N1ibor schreef:
crazyloco schreef:

asymmetric?

?

deze :
Afbeelding

of deze:
Afbeelding
N1ibor
Onwetende
Onwetende

VorigeVolgende

Keer terug naar Auto & Moto