Yoehoeee !!!
Damn wat is het hier stil.
Even wat nieuw leven in blazen.
Eventjes geleden mijn remklauwen in het rood geverfd (yup geverfd, niet gespoten) met een motip kitje, heel netjes en goed gelukt. Alhoewel ze op de foto ietwat 'rozig' overkomen is het dus wel degelijk in het gekende rood. Enkel de klauwen vooraan, de trommels achteraan heb ik standaard gelaten. Heb bij het demonteren / monteren en ontluchten van de remklauwen / remmen wel even in problemen gezeten. Er kwam namelijk steeds opnieuw "lucht" (?) in de leidingen. Ik vreesde voor de rempomp maar op onverklaarbare wijze deed hij het 3 dagen en 2 pogingen later opnieuw perfect. Voor het demonteren stond hij eerder als een Renault (mensen die ooit al met een renault moeten remmen hebben weten wel wat ik bedoel), nu staat hij iets losser maar nog steeds veilig.
Done with the shit shat, pictures:
Hoofdsteunovertrekjes zijn ondertussen ook geborduurd en geplaatst.
Ik ben van plan bij beter / constant weer eens een mooie locatie uit te zoeken en een echte 'shoot' te doen, in de mate van het mogelijke (materiaal

).
Spijtig genoeg zijn door het zout mijn ventieldopjes helemaal opgevreten ...
Ben op zoek naar Honda ventieldopjes, ben er quasi zéker van dat ze bestaan.
Opkomende plannen: Veerpootbrug Tenzo-R.
Alhoewel het nut voor mijn gebruik er niet voor bewezen is heb ik er mijn zinnen op gezet en zal ik bekijken wat al dan niet mogelijk is

.