register Paswoord vergeten?

Help Eclipx aan een job!

Alles voor, en over de FDLZ members !

Re: Help Eclipx aan een job!

Berichtdoor Sneezy op di 17 dec 2013 2:09 pm

knip*
Sneezy (oude nickname: TimeDefeater)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor eclipx op di 17 dec 2013 2:14 pm

Gebt allemaal 100% gelijk. Ik krijg het rondom me ook keer op keer verteld maarja... Toevallig moet ik vanmiddag naar de VDAB opverplichte basis om de x aantal weken. Hopelijk valt er iets uit de bus!

En idd, i need to man the fuck up. Maar kheb al zoveel tegenslagen gehad dat ik er praktisch een emo ben van geworden...
eclipx (oude nickname: _eclipx)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Ottorongo op di 17 dec 2013 2:17 pm

bij ons zitte der mannen die een opleiding gevolgt hebben bij de vdab en die kregen tijdens die opleiding een pré van 1800€, zoek u een opleidingske he tis zelf ni slecht betaald
Ottorongo (oude nickname: slaapkopje)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Piieter04 op di 17 dec 2013 2:17 pm

Sneezy schreef:
eclipx schreef:*Knip*

Begin gwn als magazijnier, op de moment hebt ge ni veel keuze. Dat is uw eigen schuld. Het heeft geen nut om daar melig over te doen.
Zodra ge uw rijbewijs terug hebt gaan alle deuren terug open! Dan kan je naar een job zoeken dat je wilt doen terwijl je al een job hebt. Nu zit ge gwn (al meer als een jaar dacht ik?) te niksen. Geen wonder da ge depressief/energieloos zijt.

Man the fuck up!
Accepteer dat ge uzelf in de nesten hebt gewerkt(Dat beseft ge al dus (y), good for you).
Leer uit uw fouten, da doet ge ook al want ge zijt al een mooie periode nuchter(volhouden é!).
En nu moet je tijdelijk iets doen wat je niet of minder fijn acht. wat zijn nu twee jaar op een mensenleven? Niets.

een 2 à 3 procent toch
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Sneezy op di 17 dec 2013 2:21 pm

Piieter04 schreef:
Sneezy schreef:

Begin gwn als magazijnier, op de moment hebt ge ni veel keuze. Dat is uw eigen schuld. Het heeft geen nut om daar melig over te doen.
Zodra ge uw rijbewijs terug hebt gaan alle deuren terug open! Dan kan je naar een job zoeken dat je wilt doen terwijl je al een job hebt. Nu zit ge gwn (al meer als een jaar dacht ik?) te niksen. Geen wonder da ge depressief/energieloos zijt.

Man the fuck up!
Accepteer dat ge uzelf in de nesten hebt gewerkt(Dat beseft ge al dus (y), good for you).
Leer uit uw fouten, da doet ge ook al want ge zijt al een mooie periode nuchter(volhouden é!).
En nu moet je tijdelijk iets doen wat je niet of minder fijn acht. wat zijn nu twee jaar op een mensenleven? Niets.

een 2 à 3 procent toch

Ge zit trouwens fout met uw berekening. 2 a 3% do you even math?
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor Piieter04 op di 17 dec 2013 2:30 pm

Sneezy schreef:
Piieter04 schreef:
Sneezy schreef:

Man the fuck up!

een 2 à 3 procent toch

Ge zit trouwens fout met uw berekening. 2 a 3% do you even math?

2/66= 3%
2/100=2%
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Mayo op di 17 dec 2013 2:38 pm

eclipx schreef:Hopelijk valt er iets uit de bus!

Wacht niet tot andere mensen u een job komen aanbieden, maar ga zelf op zoek.
Afbeelding

De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs

Schaam jullie als crew, echt waar.
Mayo (oude nickname: MayoNaisePot)
I am the alpha and the omega
I am the alpha and the omega

Berichtdoor Da_Tonio op di 17 dec 2013 2:54 pm

Na enkele jaren enkel achter de ideale droomjob te zoeken, voor zover ik zocht dan, zoek ik sinds kort wel degelijk achter werk. De enige twee voorwaarden zijn dat het tijdelijk moet zijn, zodat ik hier in de lente kan vertrekken, en dat het niet te zwaar is voor de rug, zodat ik het langer dan enkele dagen uithoud met mijn fucked up rug. Verder neem ik alles aan! Dag, nacht, shift, weekend, halftijds, voltijds, alles wa meer en minder is, koelkasten, buiten werken, maakt ni uit...

In de werkwinkel zegt iemand die meer kaas op basis van batterijzuur dan kaas van klantvriendelijkheid heeft gegeten in haar leven direct op een even droge manier als dat haar kut moet aanvoelen dat ik dat zelf ga moeten doen via de site. Ik was bijna halverwege mijn inschrijving opgestapt omdat ze gewoon te onvriendelijk grof was. Ma swat, ik geraak nog in orde...

De twee dichtstbijzijnde interims hebben mij nu ook op hun lijst staan. Vriendelijke mensen, maar die hebben dus 1 vacature kunnen aanbieden. En dan zijn ze nog niet zeker dat ze vrij was, want de startdatum was gisteren, toen mijn cv naar daar vertrok.
Als ik mijn cv ergens ging binnengeven omdat er een vacature op de site van de vdab sta, en diene mens zegt mij op arrogante wijze da der nen motivatiebrief bij moest, gezien da duidelijk in de vacature stond, is't vrij frustrerend om dat thuis na te kijken en te zien dat der geen woord over een motivatiebrief gerept wordt... Dat ik laat weten dat ik al gelijkaardig werk heb gedaan, en het nog wil doen, en der zo snel mogelijk voor ben afgekomen in de hoop dat die plek nog niet is ingenomen, is geen blijk van motivatie blijkbaar. Gedemotiveerd vertrekken met de opdracht een motivatiebrief te schrijven...

Nuja, ik ben nog geen week bezig, en vaste banen hadden ze in overvloed. Ik begin alvast uit te breiden qua werkzone, en neem er nu ook Brussel en Leuven en Vilvoorde bij. Eclpix, man, I feel you bro! (No homo)
vragen of info nodig??? PM of mail mag steeds
-------------------------------------------------------
greetzz

Da_Tonio
Da_Tonio
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor elberto op di 17 dec 2013 3:09 pm

Ottorongo schreef:bij ons zitte der mannen die een opleiding gevolgt hebben bij de vdab en die kregen tijdens die opleiding een pré van 1800€, zoek u een opleidingske he tis zelf ni slecht betaald

Netto? Where do I sign?
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Sneezy op di 17 dec 2013 3:15 pm

elberto schreef:
Ottorongo schreef:bij ons zitte der mannen die een opleiding gevolgt hebben bij de vdab en die kregen tijdens die opleiding een pré van 1800€, zoek u een opleidingske he tis zelf ni slecht betaald

Netto? Where do I sign?

jep netto, is wel een job da ge ni moet onderschatten :)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor Da_Tonio op di 17 dec 2013 3:16 pm

elberto schreef:

Netto? Where do I sign?

Is da ni behoud van de uitkering tijdens de opleiding? Zo zat er op onze opleiding pctechnieken iemand die niet lang voordien ontslagen was, en nog recht had op zijn volle loon. Anderen, zoals ik, bleven onze uitkering behouden zoals ze was. Bij mij was dat ongeveer 400, bij de andere zijn volledige loon bijna.
Een vergoeding krijgen, uw inkomsten waar ge al recht op had zonder de opleiding en effectief een pré krijgen is niet hetzelfde . Tzou mij verbazen moesten die mensen niets krijgen van dop, uitbetaling na ontslag, ditjes of datjes en bij aanvang van de opleiding 1800 de maand gaan krijgen. Khad een andere opleiding gekozen ze, gedurende de 6 maand da ik het gedaan heb.
vragen of info nodig??? PM of mail mag steeds
-------------------------------------------------------
greetzz

Da_Tonio
Da_Tonio
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Ottorongo op di 17 dec 2013 8:58 pm

Da_Tonio schreef:
elberto schreef:

Netto? Where do I sign?

Is da ni behoud van de uitkering tijdens de opleiding? Zo zat er op onze opleiding pctechnieken iemand die niet lang voordien ontslagen was, en nog recht had op zijn volle loon. Anderen, zoals ik, bleven onze uitkering behouden zoals ze was. Bij mij was dat ongeveer 400, bij de andere zijn volledige loon bijna.
Een vergoeding krijgen, uw inkomsten waar ge al recht op had zonder de opleiding en effectief een pré krijgen is niet hetzelfde . Tzou mij verbazen moesten die mensen niets krijgen van dop, uitbetaling na ontslag, ditjes of datjes en bij aanvang van de opleiding 1800 de maand gaan krijgen. Khad een andere opleiding gekozen ze, gedurende de 6 maand da ik het gedaan heb.

k ben ni zeker maar ik dacht het niet
Ottorongo (oude nickname: slaapkopje)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor eclipx op di 17 dec 2013 9:53 pm

Toch een keer bedankt voor de moeite iedereen als het nu positief of negatief is. Kben er natuurlijk niet trots op en het maakt mij effectief een marginaal hoe langer ik dit blijf volhouden. Ik ga mij echt inzetten ASAP. In het verleden heb ik ook altijd zelf jobs gevonden door spontane sollicitaties maar dat was omdat ik ook echt gemotiveerd was.. En dat ontbreekt nu wel een beetje eerlijk gezegd door al die tegenslagen... Maar ookal zoude zeggen van niet, ik ben een optimist. Het is wel wreed hoe snel de tijd voorbij gaat...
eclipx (oude nickname: _eclipx)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Sneezy op di 17 dec 2013 10:53 pm

eclipx schreef:*knip*

Komt wel goed jong. Nu gewoon ff de de draad terug oppikken en knalle. Als ge met vragen zit of motivatie nodig hebt moogde altijd een PM sturen, ik zal serieus antwoorden en men best doen goed te antwoorden(vertraging is mogelijk) ;)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Vorige

Keer terug naar De FDLZ leden