1:
2:
Firefox 3.6.8, windows 7 home premium 32bit.
De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs
Mayo schreef:En nog een bug: Ik heb geen karmarechten meer omdat ik zo'n 500 negatieve karmapunten in een uur tijd heb uitgedeeld, maar ik kan wel nog altijd karma uitdelen
Mayo schreef:En nog een bug: Ik heb geen karmarechten meer omdat ik zo'n 500 negatieve karmapunten in een uur tijd heb uitgedeeld, maar ik kan wel nog altijd karma uitdelen
fatsjie schreef:Mayo schreef:En nog een bug: Ik heb geen karmarechten meer omdat ik zo'n 500 negatieve karmapunten in een uur tijd heb uitgedeeld, maar ik kan wel nog altijd karma uitdelen
VAMPIRO schreef:fatsjie schreef:Mayo schreef:En nog een bug: Ik heb geen karmarechten meer omdat ik zo'n 500 negatieve karmapunten in een uur tijd heb uitgedeeld, maar ik kan wel nog altijd karma uitdelen
hahaha zie uw karma jong
fatsjie schreef:een kinderhand is gauw gevuld...
fatsjie schreef:VAMPIRO schreef:fatsjie schreef:Mayo schreef:En nog een bug: Ik heb geen karmarechten meer omdat ik zo'n 500 negatieve karmapunten in een uur tijd heb uitgedeeld, maar ik kan wel nog altijd karma uitdelen
hahaha zie uw karma jong
dat was al die moeite zeker waard!
elberto schreef:Ik ben echt onder de indruk van de volwassenheid van sommige mensen. Zet me aan tot nadenken. Ik ben nu al 19 en toch amuseer ik mij nog op internet. Dit kan niet. Dat is niet naar mijn leeftijd. Ik zou eerder zoals Fatsjie of Dequal moeten worden. Volwassen en serieus zoals het hoort!
Kleine kinderen zoals mayo en ik zouden ze gewoon van het internet moeten gooien! Of in de grote internethoek steken.
Was ik maar zoals jullie.![]()
Keer terug naar Feedback, Suggesties & Bug Report
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast