register Paswoord vergeten?

Het nieuwe logo en tekststijl?

Voorstellen voor de site, een nieuwe poll, kritieken, een fout op de site gevonden, ...?

Het nieuwe logo en tekststijl?

Berichtdoor RiZZaH op wo 14 maart 2012 11:18 am

Ik merkte net het nieuwe logo op en ben er 99,99% zeker van dat dat een stijl en image van graphicriver of van een andere Envato site komt. Maw, dus een onder de creative license gemaakt iets, dit houdt in dat iedereen dit mag namaken en zelfs letterlijk hetzelfde logo mag overnemen. Ik wou jullie er maar op wijzen, het lijkt me niet zo een verstandige keuze voor een vrij populaire site. Ik probeer later nog het betreffende artikel te vinden (als ik thuis ben). Als ik mis ben, oprechte excuses, maar ik dacht toch vrij zeker te zijn.

Greetz,
RiZ
RiZZaH
Vuilnisman
Vuilnisman

Re: Het nieuwe logo en tekststijl?

Berichtdoor papfles op wo 14 maart 2012 11:30 am

Lol, dat zou een pijnlijke misser zijn :p

Laat het gerust weten als je thuis bent. Ik zal het in elk geval doorgeven ter controle. Merci voor de info in elk geval

edit: heb het nagevraagd. De rechten liggen bij de maker en zijn dus niet "voor iedereen" :p (heb het ook eens via juridische weg gevraagd om zeker te zijn - zelfs als het bv. via die graphicriver of zo werd aangekocht en verwerkt, dan valt het onder de licentie die daarvoor verschaft wordt en is het nog altijd niet zo dat iedereen het vrijelijk kan gebruiken.)
papfles
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Re: Het nieuwe logo en tekststijl?

Berichtdoor RiZZaH op wo 14 maart 2012 11:49 am

Ja idd, maar als deze aangekocht zijn van Envato dan blijven ze van de maker op Envato, en kan hij dus ten allentijde allerhande rotstreken uithalen ermee want jij hebt waarschijnlijk geen Extended License daarbij (wat veeeeel centjes kost bij Envato). Ik ben er nogal mee gekend omdat ik zelf al voor nogal wat heb verkocht op Themeforest en Graphicriver.

Ik laat nog weten, thx voor de juridische kant.

Greetz,
RiZ
RiZZaH
Vuilnisman
Vuilnisman

Keer terug naar Feedback, Suggesties & Bug Report