De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs
eclipx schreef:Is da nu vo te lachen?
Think twice idioot eer ge nog es een maat van mij aanvalt.
Bjoerk is een belg, hier geboren en hij en zijn familie leveren ook een positieve
bijdrage aan onze gemeenschap.
Wat niet van u kan gezegd worden, hier asiel krijgen en nog schimpen op ons ook..
rot op kerel..
Sure, destijds werd die grond toebedeeld aan de joden en die bruine konden oprotten, en ieder onwetende
Israel is democratisch, mét rechten voor vrouwen en homo's, wat niet kan gezegd worden van die fucking bruine
die een eigen staat willen.
En ja, ik stem VB moest het je interesseren, ik die 'vuilen omo' stemt VB 't is ver gekomen eeh,
nuja der is geen Geert Wilders in BE he, fuck islam, fuck bruine en fuck am
and fuck de palestijnen, de linkse lafaards en AMGXV
Keyser_Soze schreef:KP werd gebanned, niet omdat ik gaan klikken ben, maar omdat hij meermaals racistische uitspraken deed op het forum/site. Je weet het mss niet maar FDLZ is een FUNsite waar racisme niet thuishoort. Verder heb ik hier niet de touwtjes in handen, wil je mensen beschuldigen, ga dan lopen zagen bij de mods.
----------
Dus, Mayo voor je hier weer komt wenen en met je oeverloos gezever iemand de schuld wilt geven, geef KP de schuld maar. Hij heeft genoeg waarschuwingen gekregen als het om racistische uitspraken ging. Stat duidelijk in de regels. Hij overtreedt die, simpel.
eclipx schreef:Ik zie net de tekst van keyser, het verbaast me enorm dat hij racistische uitspraken deed, in het topic show yourself deed hij allesbehalve racistisch tegen me gezien het feit dat m'n moeder uit de Filipijnen komt en zelfs iemand uit z'n vriendenkring een Filipijnse is??!!!
En eerlijk gezegd ben ik ook niet zo'n voorstander van Moslims, je hoort altijd negatief nieuws. En volgens mij is dat een publiek geheim
Wafelsap schreef:Gullie spreekt uzelf al tegen door te zeggen da het 'de community' is die deze site draagt, en daarmee dus nie 1 persoon.
Ottorongo schreef:helaas pindakaas, maar zoals altijd zal er vroeg of laat zich wel ne nieuwe mongool komen aanmelden om ons te entertainen.
Mayo schreef:Keyser_Soze schreef:KP werd gebanned, niet omdat ik gaan klikken ben, maar omdat hij meermaals racistische uitspraken deed op het forum/site. Je weet het mss niet maar FDLZ is een FUNsite waar racisme niet thuishoort. Verder heb ik hier niet de touwtjes in handen, wil je mensen beschuldigen, ga dan lopen zagen bij de mods.
----------
Dus, Mayo voor je hier weer komt wenen en met je oeverloos gezever iemand de schuld wilt geven, geef KP de schuld maar. Hij heeft genoeg waarschuwingen gekregen als het om racistische uitspraken ging. Stat duidelijk in de regels. Hij overtreedt die, simpel.
Iedereen die hier de voorbije jaren actief is geweest, weet dat ik absoluut geen fan ben van racistisch gedoe. Elke post waarin men over 'bruine apen' ging praten heb ik steevast de kaart getrokken van de allochtonen. Maar nooit werd iemand verbannen omdat hij racistische opmerkingen maakte. NOOIT. Kevin_Phillippe blijkbaar wel. Twee maten en twee gewichten, zoals ik al zei.
http://www.fundalize.com/fun/Kutventje_ ... it-201930/
Op basis van deze post mogen volgende mensen ook gebanned worden: MLjah, Eclipx, Wooffie.
En er zijn nog veel ergere posts & topics geweest, waar het gewoon één en al racisme was. Nooit is daar een probleem van gemaakt, het werd opgelost doordat er meestal een discussie ontstond.
Nu is dat plots wel een probleem. Twee maten, twee gewichten.
Mayo schreef:Wafelsap schreef:Gullie spreekt uzelf al tegen door te zeggen da het 'de community' is die deze site draagt, en daarmee dus nie 1 persoon.
Gij kunt de volgende zijn die verbannen of gecensureerd wordt.
Anthony schreef: Uiteindelijk is het de bedoeling een open community te vormen waar iedereen zich welkom in kan voelen. Net daarom is deze beslissing genomen.
Chiconer schreef:@keizer_poser: Jij kan hier toch zonder gevolgen mensen beledigen? Dus ja.
Anthony schreef:Hier en daar eens een "bedreiging" zoals je zegt gebeurt inderdaad vrij snel. Maar als het blijft aanhouden & daarbovenop nog eens vele racistische uitingen, dat kunnen we gewoonweg niet tolereren. Hij heeft voldoende waarschuwingen gekregen, maar geen gevolg aan gegeven, met dit als gevolg.
Fundalize draait inderdaad om de community, de mensen, maar net dat soort mensen (die zich niet normaal kunnen gedragen) schrikken nieuwe leden gewoon af. Uiteindelijk is het de bedoeling een open community te vormen waar iedereen zich welkom in kan voelen. Net daarom is deze beslissing genomen.
elberto schreef:Anthony schreef:Hier en daar eens een "bedreiging" zoals je zegt gebeurt inderdaad vrij snel. Maar als het blijft aanhouden & daarbovenop nog eens vele racistische uitingen, dat kunnen we gewoonweg niet tolereren. Hij heeft voldoende waarschuwingen gekregen, maar geen gevolg aan gegeven, met dit als gevolg.
Fundalize draait inderdaad om de community, de mensen, maar net dat soort mensen (die zich niet normaal kunnen gedragen) schrikken nieuwe leden gewoon af. Uiteindelijk is het de bedoeling een open community te vormen waar iedereen zich welkom in kan voelen. Net daarom is deze beslissing genomen.
That's bullshit and you know it.
Komaan, KP zijn post waren gewoon zalig, hilarisch echt een allround entertainer!
De mensen die het erg vonden dat KP weer een flamewar met iemand startte kunnen volgens mij op één hand geteld worden.
Dat was grappig en mensen die daar aanstoot aan nemen moeten maar leren relativeren.
Keyser_Soze schreef:
[youtube]Sure het is makkelijk om hier nu even het communisme te komen prefereren vanuit jullie luie stoel zonder
het ooit aan den lijve meegemaakt te hebben.
Ondankbare honden.[/youtube]
Keer terug naar Feedback, Suggesties & Bug Report
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast